Torakat Madeiralla

Oletteko nähneet torakoita Madeiran hotelleissa?
Haluaisin kovasti käydä lomalla siellä, mutta olen kovin torakkakammoinen.
Ilmianna
Jaa

13 Vastausta

Useammassa hotellissa olen ollut Lidon alueella ja missään en ole nähnyt torakkaa. Kerran kyllä joku iso koppakuoriainen vilahti kerran yöllä allasalueella, mutta en tiedä oliko se torakka.
Ilmianna
Jaa
En ole hotelleissa nähnyt, eikä oppailta tule huomautuksia Kanarian malliin että niitä voi lentää sisään avoimesta ikkunasta tai ovesta.
Viimeisellä reissulla bongasin kadulta kuolleen torakan oloisen otuksen keskustan yläpuoliselta alueelta, jossa vanhoja rakennuksia.
Ilmianna
Jaa
Meillä oli torakka huoneessa viime kuussa Royal Savoyssa..
Ilmianna
Jaa
Kyllä se niin on, että tässäkin asiassa pisteet kilahtaa Madeiralle. En ainakaan muista kuuden Madeiran matkan aikana nähneeni torakoita tai muita russakoita hotelleissa.
Mutta kymmenen vuotta sitten Teneriffan Puerto de la Cruzissa, Las Vegas hotellissa oli yksi. Minusta oli kyllä harmittomampi kuin sit, sontiainen. Viimeisimmällä reissulla kyselin oppaalta hämähäkeistä ja opas kertoi läheisellä saarella elelevän vaarallisia susihämähäkkejä mutta ei niitäkään Madeiralla pitäisi olla, kuten ei käärmeitäkään.
Ilmianna
Jaa
Ei ollut torakoita, mutta aivan pieniä muurahaisia ilmestyi heti, jos pöydällä oli jotain ruokatarvikkeita, leivänmuruset varsinkin keräsivät niitä, ja niitä alkoi vilisemään.Siis Funchalista juuri tulin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Oho, kuulostaa ihan siltä, että olit picnicillä kusiaispesän päällä? - Kyllä minullakin on ollut kahvileipiä hotellihuoneessa, eikä mitään havaintoja muurahaisarmeijoista - edes alakerroksen terassilla?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Se on tuuripeliä, onko ötököitä tai ei. Kukaan ei pysty sitä etukäteen sanomaan. Jätä yöksi valot päälle kylppäriin, niin torakat ei sinne tule. Voit tietysti myös nukkua kaikki valot päällä, mutta se ei liene tarpeen. Matkalla saattaa olla kaikenlaista - tai sitten ei mitään. Rohkeasti vaan reissuun !
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Monessa hotellissa kylppärin valoon on yhdistetty poistoilmapuhallin, joten illan suihkussa käymisen jälkeen on käytännössä pakko jättää valot kylppäriin, jotta se ja pyyhkeet kuivaisivat joskus.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
4 kertaa on käyty eikä vilaustakaan torakoista. Kreikassa on nähty joka kerta.
Ilmianna
Jaa
Kyllä Madeiralla rantakadulla ja vanhan kaupungin ravintoloissa on torakoita.
Ilmianna
Jaa
Kolme kertaa olen käynyt, ja ollut kolmessa eritasoisessa hotellissa - ei torakoita.
Ilmianna
Jaa
Pari viikkoa asuin Raga hotellissa ja ei ainuttakaan torakkaa eikä muitakaan ötököitä.
Ilmianna
Jaa
Yhdeksän x 2 viikkoa Madeiralla. Ei mitään havaintoa torakoista. Yhden kerran murkkuja, mitkä siivooja eliminoi 2 päivän sisällä.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Torakat Madeiralla

Oletteko nähneet torakoita Madeiran hotelleissa?
Haluaisin kovasti käydä lomalla siellä, mutta olen kovin torakkakammoinen.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta