YläasteSairasPaikka

YläasteKidutusLaitos

Yläasteella kiusaaminen on aseman pönkittämistä tai sen haalimista, Yläasteella on pirun kova hierarkia. Tavalla tai toisella kusipäiset on hierarkian yllä ja mukavat ja ystävälliset on alimpaa kastia. Pojilla tää hierarkia on vielä kovempi kuin tytöillä. Tunneköyhät kiusaajat on ylimpää kastia. Tytöt suosii kiusaajia. Siksi kiusaamisen on vaikea puuttua, jos puuttuu niin voi menettää aseman, jotku varmaan haluasi puuttuakki mutta just edellä mainitun takia ei halua.
Minun kohalla kyllä muutama tyttö puuttu asiaan, olen siis poika. Olen kyllä kiitollinen heille.

16

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oolk

      Sitä saa jokainen itse miettiä, minkä takia tytöt suosivat itsevarmoja kiusaajia niiden yli, jotka itkevät netissä kuinka "pahat pojat vievät kaikki tytöt."

      • Kyllä, minäkin haluaisin tyttöystävän jolla on mielenterveydellisiä ongelmia, tai huono itsetunto.


      • animehomo- kirjoitti:

        Kyllä, minäkin haluaisin tyttöystävän jolla on mielenterveydellisiä ongelmia, tai huono itsetunto.

        Mää oon psykoottinen haluuks seurustella


      • Ei vittu kumpa suomeen perustettais keskitysleireja


      • TRUELOLIHENTAI kirjoitti:

        Mää oon psykoottinen haluuks seurustella

        En, viihdyn paremmin yksin.


      • animehomo- kirjoitti:

        En, viihdyn paremmin yksin.

        Rip oisin voinut olla yandere


    • 7939297

      Jos joku kiusaa, niin kysy, haluaako se turpaan. Jos haluaa, niin anna. Sillä pärjää pitkälle, vaikka olisi muuten kuinka ystävällinen tai mukava.

    • kaa_ppi

      Taidat vaan olla heikko yksilö. Heikkouttasi hyväksikäyttöön, koska annat sen tapahtua. Kannattaako miehistyä?

    • Ylös-alas-ympäri pataan vaan

    • jottanäin

      Yläaste on kova koulu mutta kun sieltä pääsee pois voi valita mihin päin suuntaa opiskelemaan.Nämä yläaste kiusaajat ei sitte useimmiten tosi elämässä pärjääkkään.Erästä mukavaa ja rauhallista poikaa kiusas joku rehvastelija mutta kuinkas kävi tää suosittu rehvastelija on nykyään rapajuoppo luuseri ja tää kiltti poika omistaa yrityksen, on perhe ja menestyy elämässä.

    • Olen täysin samaa mieltä. Mua kiusattiin 7-8lk, mutta ei koulussa, vaan kiusaajat tuli aina mun talon läheisyyteen väijymään mua ja jos johonkin lähdin nii alkoivat seuraamaan, huutelemaan ja uhkailemaan. Oli kyllä ihan helvetin mukavaa miettiä aina, että uskallanko mennä ulos. Sitten ku jätkät pääsi rimaa hipoen amikseen ei oo onneksi näkyny, ellei lasketa kun kerran ajoivat mun ohi vittu AUTOLLA, ja huutelivat jotain mun perseestä. Ihan helvetin kypsää.

      Mut kuule voimii sulle. Mä jouduin kiusatuksi, koska käytin hametta c: ja käytän edelleen. Ihan vaan, koska vihaajat vihaa. Luotijuna menee lävite.

      • 222221

        Mullakin on tosi huono tilanne. Mua kiusataan, ja tuntuu siltä että kaikki vihaisi mua. Vaikea mennä esim kauppaan kun pelottaa liikaa mitä ihmiset ajattelee musta, ja kiusaajat yleensä hengaa just kaupoilla. Nyt on ehkä vähän paremmin mutta joka päivä silti kiusataan koulussa ja sen ulkopuolella ja ei oo mitkään hyvät fiilikset ilman kavereitakaan.


      • 3568992
        222221 kirjoitti:

        Mullakin on tosi huono tilanne. Mua kiusataan, ja tuntuu siltä että kaikki vihaisi mua. Vaikea mennä esim kauppaan kun pelottaa liikaa mitä ihmiset ajattelee musta, ja kiusaajat yleensä hengaa just kaupoilla. Nyt on ehkä vähän paremmin mutta joka päivä silti kiusataan koulussa ja sen ulkopuolella ja ei oo mitkään hyvät fiilikset ilman kavereitakaan.

        Nosta puntteja, treenaa itsepuolustusta ja haasta kärkkäästi kettuilijoita nyrkkitappeluun. Ota rohkeasti vastuu siitä, että sinua ei olisi helppo kiusata.


      • Aikatyhmiä

        :((


    • Enhaluuyläasteelle

      Mä pelkään mennä yläasteelle oon kaunis luonnostaan ilman meikkiä,kaikki sanoo mulle niin taksi,jopa kaveri,tuntematon:D,Kun olin Singaporessa ne halus ottaa ne naiset kuvia mun kaa kun mulla on semmonen nenä josta jotkut tykkää:DJotkut on sanonu mulle(oon lapsi)Niin musta tuntuu et moni on mulle kateellisia.Mun numerot on jtn 9luokkaa .Mutta onneks mulla on kavereita:).Me kaikki kaverit ei olla niinku niitä "cooleja" niin sit on kiva.

    • TriHard

      Semmoiset kilttimiesfantasiat sieltä. Joo, tytöt ei ole kiinnostuneita sinusta – johtuen varmasti siitä, että olet liian mukava ja tytöt suosivat kusipäitä. Olet uhri – yhteiskunta, kusipäiden etua ajavat valtarakenteet ja naissukupuoli kohtelevat sinua kaltoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe