...Tanan katit

Ei.ole.puolustettavaa

Kissat ja koirat tars pitää kiinni taajama-alueella. Jumankauta meirän alueella on ainakin kuus kissaa vapaana!!! Mitä tekee omistajat? Perkele nyt alkaa lähteen kissoilta henki yksi kerrallaan kun mun tontille astuu.

Ennen vanhaan pihassa oli fasaania, tulkkua, tilhee ja jos jonkinmoista elukkaa, mutta niin ovat karonneet kun kissojen paskaomistajat eivät nourata lakia vaan tekee mitä haluaa.

Ja tulkoot poliisi sakottamaan, ei kiinnosta!!! Täs maas on se vika, että rikollinen pääsee aina helpommalla.

16

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naukusaukko

      Ei kissat käy fasaanien kimppuun, seuraavat niitä kyllä, mutta eivät hyökkää. Tai jos niin tekisi, niin fasaani ottaa siivet alleen. Hyvä että kissat pitävät hiiret kurissa.

      • Ei.ole.puolustettavaa

        Haista paska, aivan sama hyökkääkö vai seuraa, mutta fasaanit ovat kadonneet. Hiiriä on autotalli kuitenkin täynnä, sinne ne pääsee, kissat ei. Henki pois!!!


      • Diibadaajuunääs
        Ei.ole.puolustettavaa kirjoitti:

        Haista paska, aivan sama hyökkääkö vai seuraa, mutta fasaanit ovat kadonneet. Hiiriä on autotalli kuitenkin täynnä, sinne ne pääsee, kissat ei. Henki pois!!!

        Se on sun oma vikas, jos autotallis on semmonen rotisko, että hiiret sinne pääsee. Miksi et niitä hiiriä sieltä tapa, mutta ulkona kulkevat kissat pitäis tappaa? Ootko laiska vai saamaton? Fasaaneja on Ikaalisissa ihan liikaa, joka aamu kurkku suorana kiljumassa. Kuurot ja sokeat ei niitä tietysti huomaa.


    • Ei.ole.puolustettavaa

      Aina porataan koirien jätöksistä, mutta ne kissojen omistajat ovat juuri oikeita perkeleitä. Kissat juoksevat vapaana pitkin maita ja mantuja, oli kaupunkialue tai pesimisaika. Ei niitä kissoja saa syyttää, mutta aika tuntuvat sakot ja kissavero vastuuttomille kissanomistajille!!!

      Nyt on uudella valtuustolla näytön paikka, kissanomistajat kuriin tai kissat piikille!!!

    • Antaa kissojen kulkea missä huvittaa. Koirat sen sijaan pitäisi poistaa Ikaalisista. Koiranomistajat eivät viitsi kerätä lemmikkiensä paskoja pois, minkä seurauksena tienvarret ovat sontaa täynnä. Tuskin edes Jarmoa ilahduttaa se näky. Koirat myös häiriköivät räksytyksellään. Minä pistäisin kaikki koirat kylmiksi.

      • ewrfsdafasdf

        Kissat samaan lahtiin vaan. Ja tässä tapauksessa kaikki irtonaisina kuljeksivat elukat karvojen määrään, sukupuoleen ja paskanmäärään katsomatta.

        Ja jos ihan vakavissaan ollaan niin oonpa päivittäin nähnyt kun koiranomistajat keräävät paskat pussiin mutta rehellisyyden nimissä en ole eläessäni nähnyt yhdenkään kissanomistajan keräilevän paskakankia yhtään mistään saati sitten naapurien pihoilta


    • Ei.ole.puolustettavaa

      Kuoleeks kissat tohon latsikatsi parasetamoli -yhdistelmään? Ei riitä, että katit jättää mun pihan rauhaan, ne saa jättää muut pihat ja fasaanien kodinkin rauhaan.

      Entä rotanmyrkky ja latsikatsi? Kai sitä rottia saa myrkyttää omalla tontillaan, jos viranomaiset tulee kyseleen?

      • JOTAINRAJAANY

        mä oon käsittäny että toi särkylääke poistaa säryn lopullisesti. silloin loppuu lintujenkin vainoominen ja mun porkkanapnkin paskominen. Minkä ketun takia ne paskat pitää vääntää porkkanapenkkiin. eikö se ny saakutti riitä että kissan torttua on nurmikolla ja kengänpohjis ku leikkaa nurmikkoo........


      • Ei.ole.puolustettavaa

        Koitan tota parasetamolia ja rotanmyrkkyä tietenkin. Nyt saa kissit viimeisen kyydin, koska omistajat ovat välinpitämättömiä.


      • katoinhintoja
        Ei.ole.puolustettavaa kirjoitti:

        Koitan tota parasetamolia ja rotanmyrkkyä tietenkin. Nyt saa kissit viimeisen kyydin, koska omistajat ovat välinpitämättömiä.

        paramaxi on vaan 20c/kpl , joten itse troppi ei paljoa maksa mutta wiskassi ruoka maksaakin 35c rasia.. no puolella eurolla saa yhden mirrin annoksen hyvää ja ravitsevaa


    • Kuoli

      Ensimmäinen kyy jäi auton alle ja oli aika vonkale.

    • OtankokesäKissan

      Onko kissa hyvä rakastaja yksinäiselle miehelle? Minkälaista sexi on kissan kanssa? Sopiiko tyttökissa homolle?

      • mikä.ihmetys

        ,Iltalehdessä on tänään juttu naisesta jolla on kaksi vaginaa, onhan
        Ainollakin niitä kaksi ollut koko ikänsä.


      • mikä.ihmetys kirjoitti:

        ,Iltalehdessä on tänään juttu naisesta jolla on kaksi vaginaa, onhan
        Ainollakin niitä kaksi ollut koko ikänsä.

        Minulla on ainoastaan yksi vagina - sekin erittäin pieni ja ahdas. Vaginan lisäksi minulla on peräaukko sekä suu!


    • Ei.ole.puolustettavaa

      Onko tietoa kuinka kauan parasetamoli tai rotanmyrkky kestää, että katti menettää henkensä? Entä käykö aspiriini, sehän ohentaa verta...

    • Niksitkäyttöön

      Laita autotallin oveen kissan mentävä luukku. Pehmitä multa puiden ja pensaiden juuresta. Näin pääset eroon rotista, myyristä ja hiiristä. Pensaiden lannoitus toimii.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe