AITO TOTUUS TIETEESTÄ

nostoväkijuoma

Tiede on valheellista ja virheellistä. Voidaan sanoa että tiedemaailma on valhemaailma. Tiedemaailma on järjestelmällinen tiukkojen lakien alaisuudessa toimiva maailma. Vain tieteen luomassa valhemaailmassa asiat voi ennustaa ennalta, ei todellisuudessa. Tiede häviää aina todellisuudelle. Tieteen teettämät, laitteet hajoaa, ihmiset sairastuvat hoidoista huolimatta, kuolevat tauteihin, voivat sairastua rokotteisiin ym. Ihan mitä tahansa tiede teettä, se on virheellistä ja pidemmän päälle tieteen teettämät menetelmät ei toimi.

Todellinen maailma ei tätä ole. Todellisuus on vaihtoehtoja täynnä, todellisuus on kaoottisuutta ja ennalta-arvaamattomuutta täynnä. Siinä ei ole virhettä koska kaiken hajoaminen, kuoleminen on hyväksytty tosiasia.

76

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0987asdalkjfdsa

      Käännä "valhe" hörhökielestä suomeksi
      Käännä "virhe" hörhökielestä suomeksi
      Hanki oma nimimerkki plagioimatta toisia
      Sitten voimme keskustella

      • gghklatui876553

        VALHE ON SKEPOJEN TIEDETTA

        VIRHEET OVAT SKEPOJEN KEKSINTOJA

        REKKAAMATON NIMMARI ON VAIN OSOITUS SKEPON TYHMYYDESTA !!!!

        MULLA ON NOIN 666 ERI NIMIMERKKIA JA KAIKKI OMIA !!!

        OLET SKITSOFREENIKKO SKEPONEN !!!!!
        EI SKITSOJEN SKEPOSTEN KANSSA VOI KUKAAN KESKUSTELLA ASIALLISESTI !?!
        EI EDES PSYKIATRI !!?


      • perhosta
        gghklatui876553 kirjoitti:

        VALHE ON SKEPOJEN TIEDETTA

        VIRHEET OVAT SKEPOJEN KEKSINTOJA

        REKKAAMATON NIMMARI ON VAIN OSOITUS SKEPON TYHMYYDESTA !!!!

        MULLA ON NOIN 666 ERI NIMIMERKKIA JA KAIKKI OMIA !!!

        OLET SKITSOFREENIKKO SKEPONEN !!!!!
        EI SKITSOJEN SKEPOSTEN KANSSA VOI KUKAAN KESKUSTELLA ASIALLISESTI !?!
        EI EDES PSYKIATRI !!?

        Toivo Lång Kouvolan Inkeroisista. Yllä oleva teksti on sinun.

        LUE HELMIKUUN 2017 TIETEEN KLUVALEHDESTÄ ARTIKKELI AIVOJEN USKOMUSHOITOKESKUKSESTA. Ehkä siitä viisastut?


      • k43lkjfds432098
        gghklatui876553 kirjoitti:

        VALHE ON SKEPOJEN TIEDETTA

        VIRHEET OVAT SKEPOJEN KEKSINTOJA

        REKKAAMATON NIMMARI ON VAIN OSOITUS SKEPON TYHMYYDESTA !!!!

        MULLA ON NOIN 666 ERI NIMIMERKKIA JA KAIKKI OMIA !!!

        OLET SKITSOFREENIKKO SKEPONEN !!!!!
        EI SKITSOJEN SKEPOSTEN KANSSA VOI KUKAAN KESKUSTELLA ASIALLISESTI !?!
        EI EDES PSYKIATRI !!?

        Ei kanssasi voi keskustella, koska
        - et käytä oikeaa kieltä
        - tekeydyt muiksi nimimerkeiksi
        - muut syyt


      • nostoväkijuoma
        gghklatui876553 kirjoitti:

        VALHE ON SKEPOJEN TIEDETTA

        VIRHEET OVAT SKEPOJEN KEKSINTOJA

        REKKAAMATON NIMMARI ON VAIN OSOITUS SKEPON TYHMYYDESTA !!!!

        MULLA ON NOIN 666 ERI NIMIMERKKIA JA KAIKKI OMIA !!!

        OLET SKITSOFREENIKKO SKEPONEN !!!!!
        EI SKITSOJEN SKEPOSTEN KANSSA VOI KUKAAN KESKUSTELLA ASIALLISESTI !?!
        EI EDES PSYKIATRI !!?

        Hei!

        Käytit oikeudetta nimimerkkiäni 'nostoväkijuoma'. Jatkossa aidon 'nostoväkijuoma' -nimimerkin kirjoitukset tunnistaa digitaalisesta allekirjoituksesta. Jokainen allekirjoitus on yksilöllinen ja minulla on ne kaikki tallessa. Käytän niitä yksi kerrallaan. Ne on luotu enkryptaamalla salasanatiedostoni (joka on vain minulla) käyttämällä salasanana oikeaa nimeäni. Laitan jokaiseen palan tästä tiedostosta. Siitä vaan murtamista yrittämään.

        t. nostoväkijuoma (se aito)
        signature jA0EAw


      • nostoväkijuoma
        gghklatui876553 kirjoitti:

        VALHE ON SKEPOJEN TIEDETTA

        VIRHEET OVAT SKEPOJEN KEKSINTOJA

        REKKAAMATON NIMMARI ON VAIN OSOITUS SKEPON TYHMYYDESTA !!!!

        MULLA ON NOIN 666 ERI NIMIMERKKIA JA KAIKKI OMIA !!!

        OLET SKITSOFREENIKKO SKEPONEN !!!!!
        EI SKITSOJEN SKEPOSTEN KANSSA VOI KUKAAN KESKUSTELLA ASIALLISESTI !?!
        EI EDES PSYKIATRI !!?

        Ai niin, unohtui esittää joitakin lisäkysymyksiä "vastauksesi" jatkeeksi.

        1. Mikä on sinusta skitsofreenikko?
        2. Onko skitsofrenia tieteen vaiko vaihtoehtoilijoiden löytämä sairaus?
        3. Onko sen hoitoon vaihtoehtohoitoja, jotka ovat auttaneet?

        t. nostoväkijuoma (se aito)
        signature MCZDWX


      • ostoväkijuoma
        gghklatui876553 kirjoitti:

        VALHE ON SKEPOJEN TIEDETTA

        VIRHEET OVAT SKEPOJEN KEKSINTOJA

        REKKAAMATON NIMMARI ON VAIN OSOITUS SKEPON TYHMYYDESTA !!!!

        MULLA ON NOIN 666 ERI NIMIMERKKIA JA KAIKKI OMIA !!!

        OLET SKITSOFREENIKKO SKEPONEN !!!!!
        EI SKITSOJEN SKEPOSTEN KANSSA VOI KUKAAN KESKUSTELLA ASIALLISESTI !?!
        EI EDES PSYKIATRI !!?

        Ja vielä:
        http://yle.fi/uutiset/3-9544273
        Ja vielä:
        http://yle.fi/uutiset/3-6474635
        jotta oltaisiin tasapuolisia.


      • paavin_anoppi

        British Medical Journalin (BMJ) Clinical Evidence verkkojulkaisussa lehden asettama tutkijaryhmä arvioi kaikkiaan 2500 erilaista lääketieteellistä hoitoa ja niistä olemassaolevaa tutkimusnäyttöä. RCT-tason (satunnaistettu kaksoissokkotutkimus) vankka näyttö katsottiin selkeäksi osoitukseksi siitä, että hoidolla on muutakin kuin lumevaikutus.
        BMJ:n tutkijaryhmän mukaan vain 13%:lla hoidoista on vankka tieteellinen näyttö niiden toimivuudesta, 23 % :lla hoidoista on todennäköisesti hyödyllisiä vaikutuksia, 8 %:lla hoidoista haitan ja hyödyn suhde on epävarma, 6 % hoidoista ei ole todennäköisesti hyödyllisiä, 4 % hoidoista on todennäköisesti tehottomia ja jopa haitallisia, mutta suurimman ryhmän 46 % muodostivat hoidot, joiden tehokkuudesta ei ole mitään varmaa tietoa.

        Tutkijaryhmän myöntää, että hoitojen jaotteleminen eri kategorioihin on erittäin vaikeaa vaikka käytettävissä on eri alojen asiantuntijoita, vertaisarvioitsijoita ja huippututkijoita. Hoitojen ryhmittely eri kategorioihin sisältää aina jossain määrin subjektiivista arviointia ja kiistanalaisia tulkintoja. Joka tapauksessa oheinen jaottelu kertoo tiedeyhteisölle sen, että paljon on vielä tutkittavaa ja useimmat päätökset hoidoista tehdään lääkärin henkilökohtaisten tietojen, taitojen ja asenteiden perusteella, myös potilaan ja lääkärin onnistunut vuorovaikutus on tärkeää.

        Kirjallisuusviitteet
        http://clinicalevidence.bmj.com/ceweb/about/knowledge.jsp"


      • nostoväkijuoma
        nostoväkijuoma kirjoitti:

        Hei!

        Käytit oikeudetta nimimerkkiäni 'nostoväkijuoma'. Jatkossa aidon 'nostoväkijuoma' -nimimerkin kirjoitukset tunnistaa digitaalisesta allekirjoituksesta. Jokainen allekirjoitus on yksilöllinen ja minulla on ne kaikki tallessa. Käytän niitä yksi kerrallaan. Ne on luotu enkryptaamalla salasanatiedostoni (joka on vain minulla) käyttämällä salasanana oikeaa nimeäni. Laitan jokaiseen palan tästä tiedostosta. Siitä vaan murtamista yrittämään.

        t. nostoväkijuoma (se aito)
        signature jA0EAw

        British Medical Journalin (BMJ) Clinical Evidence verkkojulkaisussa lehden asettama tutkijaryhmä arvioi kaikkiaan 2500 erilaista lääketieteellistä hoitoa ja niistä olemassaolevaa tutkimusnäyttöä. RCT-tason (satunnaistettu kaksoissokkotutkimus) vankka näyttö katsottiin selkeäksi osoitukseksi siitä, että hoidolla on muutakin kuin lumevaikutus.
        BMJ:n tutkijaryhmän mukaan vain 13%:lla hoidoista on vankka tieteellinen näyttö niiden toimivuudesta, 23 % :lla hoidoista on todennäköisesti hyödyllisiä vaikutuksia, 8 %:lla hoidoista haitan ja hyödyn suhde on epävarma, 6 % hoidoista ei ole todennäköisesti hyödyllisiä, 4 % hoidoista on todennäköisesti tehottomia ja jopa haitallisia, mutta suurimman ryhmän 46 % muodostivat hoidot, joiden tehokkuudesta ei ole mitään varmaa tietoa.

        Tutkijaryhmän myöntää, että hoitojen jaotteleminen eri kategorioihin on erittäin vaikeaa vaikka käytettävissä on eri alojen asiantuntijoita, vertaisarvioitsijoita ja huippututkijoita. Hoitojen ryhmittely eri kategorioihin sisältää aina jossain määrin subjektiivista arviointia ja kiistanalaisia tulkintoja. Joka tapauksessa oheinen jaottelu kertoo tiedeyhteisölle sen, että paljon on vielä tutkittavaa ja useimmat päätökset hoidoista tehdään lääkärin henkilökohtaisten tietojen, taitojen ja asenteiden perusteella, myös potilaan ja lääkärin onnistunut vuorovaikutus on tärkeää.

        Kirjallisuusviitteet
        http://clinicalevidence.bmj.com/ceweb/about/knowledge.jsp"


      • flää
        nostoväkijuoma kirjoitti:

        British Medical Journalin (BMJ) Clinical Evidence verkkojulkaisussa lehden asettama tutkijaryhmä arvioi kaikkiaan 2500 erilaista lääketieteellistä hoitoa ja niistä olemassaolevaa tutkimusnäyttöä. RCT-tason (satunnaistettu kaksoissokkotutkimus) vankka näyttö katsottiin selkeäksi osoitukseksi siitä, että hoidolla on muutakin kuin lumevaikutus.
        BMJ:n tutkijaryhmän mukaan vain 13%:lla hoidoista on vankka tieteellinen näyttö niiden toimivuudesta, 23 % :lla hoidoista on todennäköisesti hyödyllisiä vaikutuksia, 8 %:lla hoidoista haitan ja hyödyn suhde on epävarma, 6 % hoidoista ei ole todennäköisesti hyödyllisiä, 4 % hoidoista on todennäköisesti tehottomia ja jopa haitallisia, mutta suurimman ryhmän 46 % muodostivat hoidot, joiden tehokkuudesta ei ole mitään varmaa tietoa.

        Tutkijaryhmän myöntää, että hoitojen jaotteleminen eri kategorioihin on erittäin vaikeaa vaikka käytettävissä on eri alojen asiantuntijoita, vertaisarvioitsijoita ja huippututkijoita. Hoitojen ryhmittely eri kategorioihin sisältää aina jossain määrin subjektiivista arviointia ja kiistanalaisia tulkintoja. Joka tapauksessa oheinen jaottelu kertoo tiedeyhteisölle sen, että paljon on vielä tutkittavaa ja useimmat päätökset hoidoista tehdään lääkärin henkilökohtaisten tietojen, taitojen ja asenteiden perusteella, myös potilaan ja lääkärin onnistunut vuorovaikutus on tärkeää.

        Kirjallisuusviitteet
        http://clinicalevidence.bmj.com/ceweb/about/knowledge.jsp"

        Apina neuvoo sinua:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14822682/aito-totuus-tieteesta#comment-89645384


      • paavin_anoppi
        flää kirjoitti:

        Apina neuvoo sinua:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14822682/aito-totuus-tieteesta#comment-89645384

        "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
        Tuo huuto on Suomessa syyri,
        Mut mikä se on se kyltyyri?
        Kas, siinäpä pulma on jyyri.

        Se on yhdelle ooppera-kyyri,
        taas toiselle Tukholma-tyyri,
        Duncan, Forssellin figyyri
        tai Parisin polityyri.

        Tuhatkarvainen on kyltyyri -
        se on Kiinassa Kiinaan myyri -
        mut Suomessa Suomen kyltyyri
        tuon kaiken on karrikatyyri.

        http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml
        KommentoiIlmianna


      • Olen ainoa ja aito nostoväkijuoma.
        Sää oot fucken palagiaattori.
        Hanki ittelles oikee nimimerkki, äläkä plagoi toisten nimimerkkejä


      • nostoväkijuoma kirjoitti:

        Hei!

        Käytit oikeudetta nimimerkkiäni 'nostoväkijuoma'. Jatkossa aidon 'nostoväkijuoma' -nimimerkin kirjoitukset tunnistaa digitaalisesta allekirjoituksesta. Jokainen allekirjoitus on yksilöllinen ja minulla on ne kaikki tallessa. Käytän niitä yksi kerrallaan. Ne on luotu enkryptaamalla salasanatiedostoni (joka on vain minulla) käyttämällä salasanana oikeaa nimeäni. Laitan jokaiseen palan tästä tiedostosta. Siitä vaan murtamista yrittämään.

        t. nostoväkijuoma (se aito)
        signature jA0EAw

        Olen ainoa ja aito nostoväkijuoma.
        Sää oot fucken palagiaattori.
        Hanki ittelles oikee nimimerkki, äläkä plagoi toisten nimimerkkejä


      • lää
        nostoväkijuoma kirjoitti:

        Olen ainoa ja aito nostoväkijuoma.
        Sää oot fucken palagiaattori.
        Hanki ittelles oikee nimimerkki, äläkä plagoi toisten nimimerkkejä

        Onneksi olkoon, osasit rekisteröidä itsellesi nimimerkin. Olkoon se ilomielin sinun. Vai ei sinulle enää myyty Alkossa?


      • rekisteröotynyt

        Yes, minä osaan rekisteröityä, toisin kuin sinä skepotollo, joka ei osaa edes tekisteröityä!
        VAAN PARKUU JA ITKEE PALSTALLA REKISTERÖIMÄTTÖMIEN NIMERKKIENSÄ PERÄÄN!


      • guh
        paavin_anoppi kirjoitti:

        "Kyltyyri! Kyltyyri! Kyltyyri!"
        Tuo huuto on Suomessa syyri,
        Mut mikä se on se kyltyyri?
        Kas, siinäpä pulma on jyyri.

        Se on yhdelle ooppera-kyyri,
        taas toiselle Tukholma-tyyri,
        Duncan, Forssellin figyyri
        tai Parisin polityyri.

        Tuhatkarvainen on kyltyyri -
        se on Kiinassa Kiinaan myyri -
        mut Suomessa Suomen kyltyyri
        tuon kaiken on karrikatyyri.

        http://kaino.kotus.fi/korpus/klassikot/teksti/leino/leino_1912_tahtitarha.xml
        KommentoiIlmianna

        Oletko sinä se, joka kirjoitti tänne kirjoituksen "Nokivasara lähtee kohta. Nokivasara. 25.3.2017 14:57. Itsemurhaa järjestän. En avaudu, ei ole merkitystä miksi. Elämäni olen elänyt. 1) junan alle ..." joka nyt on poistettu? Haku löytää silti sen. Miksi tekeydyt muiden nimimerkeiksi?


      • paawin_anoppi
        guh kirjoitti:

        Oletko sinä se, joka kirjoitti tänne kirjoituksen "Nokivasara lähtee kohta. Nokivasara. 25.3.2017 14:57. Itsemurhaa järjestän. En avaudu, ei ole merkitystä miksi. Elämäni olen elänyt. 1) junan alle ..." joka nyt on poistettu? Haku löytää silti sen. Miksi tekeydyt muiden nimimerkeiksi?

        Kyllä minä sen kirjoitin, sillä olen paavin_anoppi ja paavi antoi luvan, että Nokivasara saataisiin jälleen kaidalle herran polulle, sillä nokivasara on nyt luopunut uskostaan ja kulkee turmion tietä kohti kuolemaansa pirun ohjauksessa.

        Rukoile sinäkin Nokivasaran puolesta, että Nokivasara löytäisi jälleen uskon Jumalaamme ja pelastuisi.

        Paavin luvalla kirjoittanut paavin_anoppi.


      • hböohöoihöoih111
        guh kirjoitti:

        Oletko sinä se, joka kirjoitti tänne kirjoituksen "Nokivasara lähtee kohta. Nokivasara. 25.3.2017 14:57. Itsemurhaa järjestän. En avaudu, ei ole merkitystä miksi. Elämäni olen elänyt. 1) junan alle ..." joka nyt on poistettu? Haku löytää silti sen. Miksi tekeydyt muiden nimimerkeiksi?

        Kyllä se olin minä!
        Kirjoitin sen Tor-selaimen avulla, ettet voi jäljittää minua.
        http://www.download.fi/verkko/selaimet/tor_browser_bundle.cfm


    • loppuakohden

      Käypähoitosuositukset lienevät nyt tiensä päässä. Virallisen terveydenhoidon menetelmistä puhutaan jo aidosti huuhaahoitoina myös lääkäreiden taholta. Lääketieteen ulkopuolisiin hoitoihin näissä kiistoissa ei jakseta enää paneutua. Yhä useamman lääkärin mitta alkaa olla jo täpösen täynnä ihan tätä virallistakin oikeaoppisuutta. Potilaan tervehtyminen edustaa jo pahinta lahkolaisuutta ja lääkärikateus johtaa helposti kanteluihin ja lääkärinoikeuksien menettämiseen ainakin siltä osin, kun lääkäri on onnistunut auttamaan potilastaan. Virallinen terveydenhoito on todellisissa vaikeuksissa. Yhä useampi lääkäri päätyy uskomushoitokategoriaan ja nykyistä käypähoitojärjestelmää pidetään ei vain potilaiden vaan myös kasvavan lääkärijoukon keskuudessa uskonnon piiriin kuuluvana.

      Kuopiossa vaihtoehtoja vastaan on taisteltu verrattain näkyvästi. Nyt vastustajat taistelevat jo kollegoitaankin vastaan. Potilas on sivuseikka. Näissä kiistoissa potilaalla ei näyttäisi olevan mitään oikeuksia, eikä hän kykene puolustamaan omaa lääkäriäänkään, koska molempien katsotaan edustavan väärää uskontoa.

      Terveydenhoitoa lähempää seuranneet ovat jo pitempään tienneet, että se on vain ajan kysymys, koska tämä tarkoin varjeltu kupla puhkeaa. Sitäkin kysellään, kannattaako lääkäriksi ylipäänsä opiskella, jos opiskelijalla on vähänkin taipumusta omaan ajattelukykyyn.

      Tämä palsta on malliesimerkki lääketieteellisestä uskosta ja vainosta. Lääkärienkin odotetaan kiltisti suostuvan mihin tahansa höykytykseen. Tähän saakka potilaat ovat olleet sivuroolissa, eikä heidän näkemyksilleen ole juurikaan painoarvoa annettu. Avun saaneella on oikeus ja velvollisuuskin puolustaa saamaansa hoitoa. Se että joku lääkäri kertoo potilaan luulleen tervehtyneensä, vaikka tämän oikeaoppisen terveydenhoitoalan ekspertin mielestä noin ei ole voinut käydä, pitäisi jo osoittaa, kuinka syvään pimentoon tieteellinen uskomuspohja on harjoittajansa saattanut.

      Ihmisellä on oikeus tervehtyä. Puolustetaan sitä.

      • Väärinsammutettu

        > Sitäkin kysellään, kannattaako lääkäriksi ylipäänsä opiskella, jos opiskelijalla on vähänkin taipumusta omaan ajattelukykyyn....

        Sillä omalla ajattelukyvyllä taitaa olla kovin vähän tekemistä terveytemme hoidossa.
        Sieltä Käypähoidostahan ne oikeat hoidot löytyvät ilman suurempia opiskeluja.

        Aikoinaan kerrottiin palopäälliköstä, joka saapui palopaikalle, kun palo oli jo sammutettu, jolloin hän asiantuntevasti ilmoitti että VÄÄRIN SAMMUTETTU!
        Vieläkö tuo käytäntö palopäälliköillä on käytössä, kun palopaikalle tullessaan palo onkin jo sammutettu?

        Terveydenhoidossa se näkyy olevan vielä voimissaan!


      • Viimeistäänvuonna2057

        Kyllä näin on, kohta terveydenhuollossa ei ole enää lääkäreitä ollenkaan vaan kristallina newagessa olevat intuitiiviset parantajat hoitaa kaikki sairastuneet enkeliterapialla ja homeopatialla.


      • Lääkäreitäon
        Viimeistäänvuonna2057 kirjoitti:

        Kyllä näin on, kohta terveydenhuollossa ei ole enää lääkäreitä ollenkaan vaan kristallina newagessa olevat intuitiiviset parantajat hoitaa kaikki sairastuneet enkeliterapialla ja homeopatialla.

        Ohan terveydenhuollossa lääkäreitä. Enempi kuin koskaan aikaisemmin, mutta terveytensä hoidon tulokset eivät vain meinaa tyydyttää potilaita, jotka useinkin joutuvat vaivojensa ja ongelmiensa kanssa kääntymään apua hakiessaan myös muidenkin tahojen puoleen.
        Ehkä muut intressipiirit ovat tyytyväisempiä?


      • 0gy

        > eikä hän kykene puolustamaan omaa lääkäriäänkään, koska molempien katsotaan edustavan väärää uskontoa.

        Lääketiede ei ole uskonto, kuten ei ole käypä hoito -suosituskaan. Vaihtoehtohoidoissa ennemminkin on uskonnon aineksia, täältä luettuna huomaten varsin vihamielisiä sellaisia.


      • polttaapolttaa
        0gy kirjoitti:

        > eikä hän kykene puolustamaan omaa lääkäriäänkään, koska molempien katsotaan edustavan väärää uskontoa.

        Lääketiede ei ole uskonto, kuten ei ole käypä hoito -suosituskaan. Vaihtoehtohoidoissa ennemminkin on uskonnon aineksia, täältä luettuna huomaten varsin vihamielisiä sellaisia.

        Lääketieteessä uskotaan tiettyjen menetelmien kautta paljastuvan totuuden, kunnes uudet tavat kumoavat vanhat ja korrelointi muuttuu. Tiedettä, taidetta vaiko uskontoa. Makuasia.


    • Rauhastunteet
      • d-b.nk

        Mitä tietoa joogeilla olisi? Uskon asiat ovat erikseen, ja oman ruumiin tuntemukset toki kukin tuntee (siis johdos 'tuntoaistista') itse. Tutkimustieto on tietoa. Muu on teoriaa tai uskon asioita.

        Muuten: beforeitsnews.com on valeuutissivusto. Mutta sehän ei yllätä ketään tämän palstan vaihtoehtoilijoita seurannutta.

        http://fakenewswatch.com/


    • loppuakohden

      Lääkärin asema tänä päivänä on erittäin vaikea. Mainitsit rokotteet. Itsenäinen ajattelukyky rokotteiden suhteen merkitsee lääkärin uran loppua. Vaihtoehtoja ei ole. Toki lääkäri voi koettaa onneaan sisäeriterauhastenkin suhteen, mutta kiville menee tuossakin. Kilpirauhasesta terveydenhoidossamme saa olla vain yhtä mieltä tai oikeudet lähtevät. Kollegan sairastuminen painostuksen alla ei ole terveydenhoidollisesti kiinnostava seikka. Lääkärien itsemurhat puhuttavat muita paitsi alan ammattilaisia, joita ei voisi vähempää kiinnostaa. Onneksi alan ulkopuolisia ihmisen auttaminen, myös lääkärin, on alkanut kiinnostaa.

      Lääkärit toimivat jo kuin robotit vailla omaa tahtoa. Tapaturman kohdatessa jokainen tietää lääketieteellisen koulutuksen tarpeellisuuden. Lääkityksen suhteen ei olla enää niinkään varmoja. Jos epäilys valtaa koulutuksen saaneen mielen omat koirat purevat pahiten. Fanaattisuus on ainoa vaihtoehto, sillä jos totuus vaikkapa rokotteista myönnettäisiin, bisnekset kaatuisivat saman tien ja tuo merkitsisi ennen kokematonta katastrofia vahingonkorvausoikeudenkäynteineen. Niinpä rokotteista ei voi sairastua, eikä niistä tältä pohjalta edes suostuta keskustelemaan. Lääkkeettömyydestä on tehty vapaaehtoinen, käytännössä rikollinen vaihtoehto, josta vanhempia voi nälviä yhtä hyvin neuvoloissa, työpaikoilla kuin bussipysäkeillä jutustellessa. Eniten tätä fanaattisuutta tukevat sellaiset vanhemmat, joita rokotteet eivät koskaan ole sanottavammin kiinnostaneet, mutta joilla on niistä vankka mielipide.

      Nyt meillä on mahdollisuus nähdä, kuinka rokotteet ovat vaikuttaneet viruskantoihin, mutta tämä kaikki on mennyt jo liian pitkälle, jotta sitä tohtisi myöntää. Niinpä autoimmuunisairauksista mielenterveyshäiriöineen ei keskustella rokotteista lähtöisin olevina. Oikeudenkäynneissä lääkkeet salataan ja salaliittohörhöiksi julistetaan ne, joita salailu ei vähimmässäkään määrin innosta. Lääkkeetön uhkaa jo koko ihmiskuntaa. Rokotteita tutkitaan vertaamalla yhtä rokotetta toiseen ja tällaisen täydellisen sokkotestin puolustajia löytyy alan huippututkijoista. Täysin rokottamattomia on yhä vaikeampi löytää. Tässä kohdin tutkijatkin voivat huokaista helpotuksesta, sillä asiat on sotkettu jo sellaiseen malliin, että terveyttä on lähes mahdotonta löytää mistään. Lääkkeen ei väitetäkään parantavan. Sitä käytetään, jotta yhdestä ongelmasta päästään toiseen. Vanhuksen kuollessa omaiset kuskaavat jätesäkillisiä näitä ongelmien siirtäjiä apteekkeihin ongelmajätelaitokseen käsiteltäviksi. Jos joku yrittää tätä rallia pysäyttää, hänestä itsestään tehdään ongelmien keskipiste.

      • Lääkärintehtävä

        > Lääkärin asema tänä päivänä on erittäin vaikea.....

        Eikös lääkärin tehtävä ole toimia lääkkeiden kanssa ja hyväksi? Kuten nimikin jo kertoo.
        Ajatteluun on jo opikeluaikoina ajettu lääkkeiden erinomaisuus ja kaikkivoivaisuus terveyden hoidossa.


    • hassu_tuttuna

      > Nyt meillä on mahdollisuus nähdä, kuinka rokotteet ovat vaikuttaneet viruskantoihin, mutta tämä kaikki on mennyt jo liian pitkälle, jotta sitä tohtisi myöntää. Niinpä autoimmuunisairauksista mielenterveyshäiriöineen ei keskustella rokotteista lähtöisin olevina.

      Jos sinulla on todisteita (tutkimustietoa, vertaisarvioitua) jostakin tällaisesta, tuo se esiin. Anna lähdeviitteitä, muuten väitteesi menee "vaihtoehtoisen totuuden" piikkiin.

      • motmotmot

        Rokotteet ovat aivan selvästi tuhonneet aivosi.


      • 0kä
        motmotmot kirjoitti:

        Rokotteet ovat aivan selvästi tuhonneet aivosi.

        Tässä nähtiin taas vaihtoehtohoitajan kyvyttömyys tuoda asia-argumentteja vaihtoehtohoitoa koskevien väitteiden tueksi.


      • tieteellinen

      • d.f6

      • hassu__tuttuna
        d.f6 kirjoitti:

        Rasistinen juutalaisvastainen valemedia "Magneettimedia". Oikeuden tuomio.

        VALEHTELET SENKIN IDIOOTTI!
        MAGNEETTIMEDIA ON TIETEELLINEN JULKAISU!

        t. Aito hassu_tuttuna PAP/HKL/VVT/NPS/MKK/...
        --
        signature q8RXhu
        Ko


      • dervadynnyrindabbi
        hassu__tuttuna kirjoitti:

        VALEHTELET SENKIN IDIOOTTI!
        MAGNEETTIMEDIA ON TIETEELLINEN JULKAISU!

        t. Aito hassu_tuttuna PAP/HKL/VVT/NPS/MKK/...
        --
        signature q8RXhu
        Ko

        Et osaa mitään etkä tule koskaan oppimaankaan.


      • pennin_jänis
        dervadynnyrindabbi kirjoitti:

        Et osaa mitään etkä tule koskaan oppimaankaan.

        OOT PALSTAN SUURIN IDIOOTTI
        ET SAANU TODISTUSTA EES APUKOULUSTA

        t. Aito hassu_tuttuna PAP/HKL/VVT/NPS/MKK/...
        --
        signature q8RXhu
        Ko


      • hassututtunalle

        "Hassu_tuttuna" jutustelee aivan hassuja.

        Lääketieteellistä todistusaineistoa rokotteita vastaan? Johan vitsin murjaisit. Alan tutkijat eivät tällaisiin todisteluihin suin surminkaan lähde.
        "Terveiden lasten" väsyneisyys, allergiat, ylivilkkaus ja mielenterveyshäiriöt lisääntyvät jatkuvasti. Näille perheen pienimmille lääkkeitä myös lisätään eniten. Joka vuosi THL vaatii uusia rokotteita lapsille. Koska tulee raja, ja mikä on se instanssi, joka laittaa pisteen THL:lle.

        Toistaiseksi ne poliitikot, jotka ovat olleet kasvattamassa lasten lääkekuormaa, ovat olleet myös näkyvimmin esillä. Mantra, mitä enemmän lääkitystä, sitä terveemmät lapset, on jo osoittautunut virheeksi. Lapsilla on hätä, oikea hätä. Lasten jatkuva lääkitseminen on yhtä haitallista kuin vanhusten vastaava. Jos poliitikot ja tutkijat kiintyvät lääkkeisiin, mikä estää heitä tainnuttamasta näillä itseään. Raja kulkee siinä, mitä toiselle voi tehdä. Kuluttamisjuhlat tulisi rajata muihin tuotteisiin kuin terveiden lääkitsemiseen ja lapset näistä juhlista pitäisi vapauttaa ensi tilassa.


    • Rokotuksista
      • ög0

        Juutalaisvastainen epäluotettava valeuutissivusto "Magneettimedia".

        Laita linkki tieteellisiin sivustoihin, vertaisarvioituihin lääketieteen julkaisujen tutkimuksiin.


      • viisastunutviisas
        ög0 kirjoitti:

        Juutalaisvastainen epäluotettava valeuutissivusto "Magneettimedia".

        Laita linkki tieteellisiin sivustoihin, vertaisarvioituihin lääketieteen julkaisujen tutkimuksiin.

        Tässä tietoa sinulle, että viisastut:
        http://magneettimedia.com/miksi-rokotuksia-tulisi-valttaa/


      • NaturalNews
        ög0 kirjoitti:

        Juutalaisvastainen epäluotettava valeuutissivusto "Magneettimedia".

        Laita linkki tieteellisiin sivustoihin, vertaisarvioituihin lääketieteen julkaisujen tutkimuksiin.

        Magneettimedia puhuu totta. Muita rokotteiden sivuvaikutuksia löytyy Pandemiat-palstan keskusteluista tutkimuslinkein. Pitäkää itsenne ajan tasalla rokotteiden haitoista ja liittykää Natural News-sähköpostilistalle.


    • raitistelija

      Nostoväkijuomalle
      Tieteellisessä maailmassa alin tutkinto on tohtori, jonka suorittaneen hyväksytään olevan itsenäinen tieteenharjoittaja. Hän pystyy puhumaan tieteen nimissä, koska hänellä on riittävä koulutus. Se ei kuitenkaan tarkoita että häntä uskottaisiin, mutta häntä kuunllaan. NIIN ETTÄ "NOSTOVÄKIJUOMA" , PYSY VAIN SIELLÄ VIINAPORUKOISSA. PUHEESI ON SEN TASOISTA.

      • 0.s1

        Annoin nimimerkkini ilomielin sen rekisteröineen (reikisteröineen?) hörhön käyttöön.

        t. alkuperäinen nostoväkijuoma (ennen 2.5.2017 sillä nimimerkillä kirjoittanut)

        http://yle.fi/uutiset/3-8635004


      • tieteenharjoittaja

      • maisterismies

      • Potilasturvallisuus
        maisterismies kirjoitti:

        Tässä tietoa sinulle, että viisastut:
        http://magneettimedia.com/miksi-rokotuksia-tulisi-valttaa/

        > Vanhasen kakkoshallituksen peruspalveluministeri Paula Risikko perusti kesäkuussa 2008 työryhmän pohtimaan vaihtoehtohoitojen valvontaa. Tavoitteena oli parantaa potilasturvallisuutta.....

        Jos hoitovirheisiinkin kuolee vuosittain jopa 1700 ihmistä, niin kyllä pitäisi kiireesti parantaa potilasturvallisuutta!

        Jostain syystä ei ole edes virallista tilastoa aiheesta. Miksi?


      • k1-4
        Potilasturvallisuus kirjoitti:

        > Vanhasen kakkoshallituksen peruspalveluministeri Paula Risikko perusti kesäkuussa 2008 työryhmän pohtimaan vaihtoehtohoitojen valvontaa. Tavoitteena oli parantaa potilasturvallisuutta.....

        Jos hoitovirheisiinkin kuolee vuosittain jopa 1700 ihmistä, niin kyllä pitäisi kiireesti parantaa potilasturvallisuutta!

        Jostain syystä ei ole edes virallista tilastoa aiheesta. Miksi?

        Vaihtoehtohoitajien aiheuttamat asiallisen hoidon viivästymiset ja niistä seuranneet sairauden pahenemiset ja kuolemantapaukset pitäisi kiireesti tilastoida ja analysoida.


      • Sairauksienpahenemiset
        k1-4 kirjoitti:

        Vaihtoehtohoitajien aiheuttamat asiallisen hoidon viivästymiset ja niistä seuranneet sairauden pahenemiset ja kuolemantapaukset pitäisi kiireesti tilastoida ja analysoida.

        Vaihtoehtohoitajien aiheuttamat sairairauksien pahenemiset taitavat kuitenkin jäädä vähemmistöön, jos, kun arvioidaan koko terveydenhoidon kentän tilannetta?


      • hassu__tuttuna
        k1-4 kirjoitti:

        Vaihtoehtohoitajien aiheuttamat asiallisen hoidon viivästymiset ja niistä seuranneet sairauden pahenemiset ja kuolemantapaukset pitäisi kiireesti tilastoida ja analysoida.

        Vain vaihtoehtohoidoilla paranee!
        Koululääketiede on huuhaata ja ihmisten kiduttamista ja sitten tappamidta!

        t. Aito hassu_tuttuna PAP/HKL/VVT/NPS/MKK/...
        --
        signature q8RXhu
        Ko


    • npsHASSU_tuttuna

      Olen samaa mieltä.
      TIEDE ON TÄYTTÄ VALETTA.

      t. hassu_tuttuna/PAP/HKL/VVT/NPS/MKK/HML/paavin_anoppi/...

    • Vankkanäyttö

      Vankkaa näyttöä se tutkittu 13%!

      • koillispaasaati

        Jos 13% on niin mitätön määrä jotakin jossakin, niin sittenhän alle 13% alkoholia sisältävät juomat voidaan tuoda ruokakauppoihin. Ennemmin ne kuin jotkut särkylääkkeet.


    • Tupla-Nosto

      Kerrankin todella hieno ja totuudenmukainen aloitus!

    • skepponen

      Tieteestä on tehty julkinen, tieteellinen koe: Jani Kokki hoidatti paksunsuolen syöpäänsä huuhaahoidoilla, ja joutui kovaan kirurgiseen opertaatioon: Poistettiin reiden lihaksia ja laitettiin kaksi suoliavannetta. Parani siis tieteellä, huuhaalla olisi kuollut. Onko olemassa huuaalla parantamisesta julkisia kokeita, joiden tulos voidaan todeta yksiselitteisesti?

      • Kysynvain

        Kuinka moni on kuollut niiden tieteellisten hoitojen seurauksena?


      • Möttöne

        Tämä on Perhon Möttösestä olevan ylimalkainen huitaisu lääketieteesatä ilman koulutusta.


      • ALLE12PROSSAA

        Kokki ei totellut , eikä noudattanut luontaishoito-ohjeita.
        Jos olisi noudattanut, niin olisi nyt terve mies!
        Lääkärit leikkelivät Kokin täydelliseksi invaliidiksi!!!
        TÄMÄKÖ ON NYT SITÄ KUULUISAA THL:N KÄYPÄÄ HOITOO, JOLLA PARANNETAAN KAIKKI SAIRAUDET?????


      • Soteale

        Älä välitä! Kyllä sote alentaa prosentit!


      • syöpäöpäpois
        ALLE12PROSSAA kirjoitti:

        Kokki ei totellut , eikä noudattanut luontaishoito-ohjeita.
        Jos olisi noudattanut, niin olisi nyt terve mies!
        Lääkärit leikkelivät Kokin täydelliseksi invaliidiksi!!!
        TÄMÄKÖ ON NYT SITÄ KUULUISAA THL:N KÄYPÄÄ HOITOO, JOLLA PARANNETAAN KAIKKI SAIRAUDET?????

        Kokki kertoo haastatteluissaan, että persreikä oli syövän tukkima ja vain ohutta ripulia pääsi tulemaan. Uskomushoidot eivät auttaneet, vaan tarvitsi syövän poistoa.
        SYÖPÄPOTILAAT, ENTISET JA NYKYISET, KERTOKAAPA REALITEETTIA. Itseltäni on poistettu kaksi syöpää. On se kivaa elää terveenä!!!


      • SyövätPoisLuomuhoidolla
        syöpäöpäpois kirjoitti:

        Kokki kertoo haastatteluissaan, että persreikä oli syövän tukkima ja vain ohutta ripulia pääsi tulemaan. Uskomushoidot eivät auttaneet, vaan tarvitsi syövän poistoa.
        SYÖPÄPOTILAAT, ENTISET JA NYKYISET, KERTOKAAPA REALITEETTIA. Itseltäni on poistettu kaksi syöpää. On se kivaa elää terveenä!!!

        Unohit sanoo, että syöpäsi paranivat luontaishoidoilla!
        Koululääketieteen hoitamista potilaista kuolee syöpä lääkkeisiin 99%!
        Minunkin kivessyöpäni parani ihan vain ruokavalion avulla!
        LUONTAISSYÖPÄHOITO PARAS HOITO, PARANTAA KAIKKI SYÖVÄT!


      • RouvaMöttöskä
        Möttöne kirjoitti:

        Tämä on Perhon Möttösestä olevan ylimalkainen huitaisu lääketieteesatä ilman koulutusta.

        Älä huutele palstalla, sillä olet tossuni alla aina ja ikuisesti.
        Terveisin vaimosi!


      • THLsuosittelee
        syöpäöpäpois kirjoitti:

        Kokki kertoo haastatteluissaan, että persreikä oli syövän tukkima ja vain ohutta ripulia pääsi tulemaan. Uskomushoidot eivät auttaneet, vaan tarvitsi syövän poistoa.
        SYÖPÄPOTILAAT, ENTISET JA NYKYISET, KERTOKAAPA REALITEETTIA. Itseltäni on poistettu kaksi syöpää. On se kivaa elää terveenä!!!

        Sua kohti herrani kuljen kera syöpä lääkityksen,
        Sua kohti herrani kuljen kera syöpä lääkityksen,
        Suo kohti herrani kuljen kera syöpä lääkityksen,
        Sua kohti herrani kuljen kera syöpä lääkityksen!
        AAMEN


      • tervekuinpukki
        syöpäöpäpois kirjoitti:

        Kokki kertoo haastatteluissaan, että persreikä oli syövän tukkima ja vain ohutta ripulia pääsi tulemaan. Uskomushoidot eivät auttaneet, vaan tarvitsi syövän poistoa.
        SYÖPÄPOTILAAT, ENTISET JA NYKYISET, KERTOKAAPA REALITEETTIA. Itseltäni on poistettu kaksi syöpää. On se kivaa elää terveenä!!!

        On kivaa elää, on. Melanoomani on poistettu kymmenen vuotta sitten. Jos olisin kuunnellut näitä mielisairaita, olisin haudassa.


      • VaihtoehtohoidotRulaa
        tervekuinpukki kirjoitti:

        On kivaa elää, on. Melanoomani on poistettu kymmenen vuotta sitten. Jos olisin kuunnellut näitä mielisairaita, olisin haudassa.

        KAIKKI MIELISAIRAAT OVAT THL:N LÄÄKÄREITÄ.
        KIVA KUN PARANIT VAIHTOEHTOHOIDOILLA.


      • Tiina-Pi

    • melanooma

      Minulta on leikattu melanooma 2016. Se tapahtui viime hetkellä. Olin viisaampi kuin Jani Kokki ja leikkautin sen heti. Onneksi luin Räisäsen kirjan, enkä uskonut Magneettimedian huuruja. Jäin henkiin, ja samaa suosittelen muillekin.
      Todella sairaita ja vastuuttomia nuo, jotka neuvovat oikeasti parantumattomasti sairaita ihmisiä hautaan.

      • jkhlmm

        Mistä tiedät olevasi viisaampi kuin Jani Kokki?
        Räisänen ja sinä, tekö viisauden määrittelette? Kuinka viisaat ylipäänsä sairastuvat?
        Ilmeisesti kaikkein tyhmimpiä ovat ne, jotka ajoissa leikkauttavat itsensä ja tämän jälkeen kuolevat joko komplikaatioihin tai muuten vain.


      • melanooma

        Kuule, minulla ei ole mitään komplikaatioita. Se on sinun sekavaa hourailuasi. Olen terve ja siitä kiiktollinen. Ilman lääketiedettä olisin kuollut. Lue sinäkin Räisäsen kirja.


      • Ootmoninikkihäirikkö
        melanooma kirjoitti:

        Kuule, minulla ei ole mitään komplikaatioita. Se on sinun sekavaa hourailuasi. Olen terve ja siitä kiiktollinen. Ilman lääketiedettä olisin kuollut. Lue sinäkin Räisäsen kirja.

        Sull idiootil on palsta komplikaatio ja
        Räisäsen kirja komplikaatio.
        Oot palstan suurin häirikkö ja moninikki.


      • Oikeusvalintaan
        melanooma kirjoitti:

        Kuule, minulla ei ole mitään komplikaatioita. Se on sinun sekavaa hourailuasi. Olen terve ja siitä kiiktollinen. Ilman lääketiedettä olisin kuollut. Lue sinäkin Räisäsen kirja.

        Kukas niin on väittänyt, että sinulla olisi ilmennyt konplikaatioita? Mutta kun sinä et ole kaikki.

        Maailma on kirjoja täynnä. Kaikensorttista sekavaa hoirailuakin. Mihin aiot itsesi sovittaa on ratkaisevaa. Kirjojen myötä oman ajattelun voi lopettaa tykkänään ja omistaa koko lopun elämänsä idolilleen. Kukas silloin on vastuussa. Idean kehittäjä vaiko idolilleen omistautunut.

        Eiköhän anneta ihmisten tehdä omat valintansa sen kummemmin painostelematta. Syyllisyys siitä, että on erehtynyt ja vielä saanut toisenkin erehtymään, on liikaa kenen tahansa kannettavaksi. Sitä paitsi, se mikä on yhdelle hyväksi, ei välttämättä ole sitä toiselle.

        Toisen ihmisen kunnioitus lähtee siitä, että antaa tämän rauhassa tehdä valintansa ja tällaiseen valintaan kuuluu myös erehtyminen. Tärkeintä on korostaa, että valinta on tekijänsä ja että tällaisenaan se joko häntä kantaa tai on kantamatta.


      • Luomumelanooma
        melanooma kirjoitti:

        Kuule, minulla ei ole mitään komplikaatioita. Se on sinun sekavaa hourailuasi. Olen terve ja siitä kiiktollinen. Ilman lääketiedettä olisin kuollut. Lue sinäkin Räisäsen kirja.

        Käypähoitosuositukset lienevät nyt tiensä päässä. Virallisen terveydenhoidon menetelmistä puhutaan jo aidosti huuhaahoitoina myös lääkäreiden taholta. Lääketieteen ulkopuolisiin hoitoihin näissä kiistoissa ei jakseta enää paneutua. Yhä useamman lääkärin mitta alkaa olla jo täpösen täynnä ihan tätä virallistakin oikeaoppisuutta. Potilaan tervehtyminen edustaa jo pahinta lahkolaisuutta ja lääkärikateus johtaa helposti kanteluihin ja lääkärinoikeuksien menettämiseen ainakin siltä osin, kun lääkäri on onnistunut auttamaan potilastaan. Virallinen terveydenhoito on todellisissa vaikeuksissa. Yhä useampi lääkäri päätyy uskomushoitokategoriaan ja nykyistä käypähoitojärjestelmää pidetään ei vain potilaiden vaan myös kasvavan lääkärijoukon keskuudessa uskonnon piiriin kuuluvana.

        Kuopiossa vaihtoehtoja vastaan on taisteltu verrattain näkyvästi. Nyt vastustajat taistelevat jo kollegoitaankin vastaan. Potilas on sivuseikka. Näissä kiistoissa potilaalla ei näyttäisi olevan mitään oikeuksia, eikä hän kykene puolustamaan omaa lääkäriäänkään, koska molempien katsotaan edustavan väärää uskontoa.

        Terveydenhoitoa lähempää seuranneet ovat jo pitempään tienneet, että se on vain ajan kysymys, koska tämä tarkoin varjeltu kupla puhkeaa. Sitäkin kysellään, kannattaako lääkäriksi ylipäänsä opiskella, jos opiskelijalla on vähänkin taipumusta omaan ajattelukykyyn.

        Tämä palsta on malliesimerkki lääketieteellisestä uskosta ja vainosta. Lääkärienkin odotetaan kiltisti suostuvan mihin tahansa höykytykseen. Tähän saakka potilaat ovat olleet sivuroolissa, eikä heidän näkemyksilleen ole juurikaan painoarvoa annettu. Avun saaneella on oikeus ja velvollisuuskin puolustaa saamaansa hoitoa. Se että joku lääkäri kertoo potilaan luulleen tervehtyneensä, vaikka tämän oikeaoppisen terveydenhoitoalan ekspertin mielestä noin ei ole voinut käydä, pitäisi jo osoittaa, kuinka syvään pimentoon tieteellinen uskomuspohja on harjoittajansa saattanut.

        Ihmisellä on oikeus tervehtyä. Puolustetaan sitä.


    • Niittäjä-siilo

      Tiede on valheellista ja virheellistä. Voidaan sanoa että tiedemaailma on valhemaailma. Tiedemaailma on järjestelmällinen tiukkojen lakien alaisuudessa toimiva maailma. Vain tieteen luomassa valhemaailmassa asiat voi ennustaa ennalta, ei todellisuudessa. Tiede häviää aina todellisuudelle. Tieteen teettämät, laitteet hajoaa, ihmiset sairastuvat hoidoista huolimatta, kuolevat tauteihin, voivat sairastua rokotteisiin ym. Ihan mitä tahansa tiede teettä, se on virheellistä ja pidemmän päälle tieteen teettämät menetelmät ei toimi.

      Todellinen maailma ei tätä ole. Todellisuus on vaihtoehtoja täynnä, todellisuus on kaoottisuutta ja ennalta-arvaamattomuutta täynnä. Siinä ei ole virhettä koska kaiken hajoaminen, kuoleminen on hyväksytty tosiasia.

    • kainuunviisas

      Kolme uskomushoitojen lippulaivaa ovat woodoo-insesti-CAM, yksisarvis-CAM ja muti-CAM. Vaikutuksentekeviä rohtoja!!!Lähempiä tietoja antaa Toivo Lång Inkerisista fatwoineen.

      • Kerrokuulumisia

        "kainuunviisas"!
        Mites sulla menee siellä hullujen huoneella?
        Eikö psykotabletit ole lainkaan auttaneet sinuu?


    • Niittäjä-Siilo

      Olen VV, TL, KD, Kymenlaaksosta, rovasti, lahkolainen, kirkonmies, reikihoitaja ja syntynyt Kehä III:n sisäpuolella. Ja olen käynyt peruskoulua ja olen ikuinen tekniikan ylioppilas.
      Kommentoi

    • Tippuri-Niilo

      Suora linkki: http://www.magneettimedia.com/7-maailman-eniten-maarattya-reseptilaaketta-ja-niiden-luonnolliset-vastineet/#comment-10241

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe