Pienten vaivojen valittajat

minullaonnuha

risoo. Milloin kolottaa sieltä ja täältä, pää on kipeä, nuha ja räkätauti nyt(jokainen sairastaa lenssun sen yhden tai kaksi kertaa vuodessa), kurkku on kipeä, nenä vuotaa, yskäkin on(pientä yskää köh köh), ei tule uni, nyt kolottaa polvea,varvasta ja niskaa, voi voi ja vielä kerran voi minua sairasta raukkaa!! Ja kaikkea pikkuvaivojen valitusta!
Todellinen ja vakava sairaus, joka johtaa kuolemaan , siinä tilanteessa ei pikkuvaivat tunnu missään ja sellaiseen sairastunut ei valita!

11

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lasarusko

      Se jolla on elämän halua valittaa vaivoistaan.
      Se jolla ei ole enään elämän halua ei enää valita.

    • Köhköhjanuhnuhpipiauuuuu

      Pienet nuhat ja sormipipi sairastelut ei paljoa paina. Mielelläni ottaisin vaihdossa kroonisiin tukielinvaivoihin yskän ja nuhan kolme kertaa vuodessa kahden viikon kuurina, tai vastaavasti nuhan neljä kertaa kolme viikkoa kuurina. Olisin onnellisempi, iloisempi, elinvoimaisempi ja enemmän itseäni huomioiva.

    • crybabycry

      Aika pienestä vaivasta olet itsekin saanut mittavan itkupuuskan!

    • Valelääkäri2017

      Arvauskeskusten vastaanotot täyttyy joka aamu kaikenmaailman tekosairaista ja luulotautisista, jotka haluaa näyttää jotain pikku näppyä lääkärille taikka kerjäävät antibiottia vähäiseen aivastukseen.
      Minulla nousi melkoinen patti kivekseen viime viikolla. Ostin apteekista kirurgin veitsen. Sitten vaan desinfioin pallin illodinilla ja käsidesillä. Veitsellä viilsin patin auki ja puristelin sieltä sisukset ulos. Vielä uusi desinfinointi topz-tikulla myös paiseen sisältä ja lopuksi selstoffia ja teippiä päälle. Parin päivän perästä oli palli jo melkolailla parantunut ja tänä iltana on toiveena päästä upottelemaan. Ei siihen mitään lääkäriä tarvittu.

    • ropparomuna

      Selvisin kuolemasta. Ruumiini alkoi taas elää,mutta jotain kuoli sisältä. Nyt olen vain haamu joka vaeltaa ja ilman tarkoitusta ja suuntaa. Jos olisit sinäkin ruumiisi vankilassa elinkautista lusimassa ,saattas se nyppiä. Nauti elämästäsi ,kun sinulla on vielä terveyttä.

      • hyvinpeluaa

        En selvinnyt kuolemastani,roppa kuoli mutta mieli on ihan saatanan virkeä!


    • isojasuurivaiva

      Palovamman lapsena naamaan saaneena , seurauksena ohut ja punaisenkirjava naama kokoajan. Perintötekijöinä tähän tragediaan myös älytön punehtuminen.

      Miltä tuntuisi naisena joka aamu rakentaa meikeillä naama kuntoon, että ilkiää ulos mennä? Peittävää pakkelia koko naamaan ja kaulan alueelle. Mihinkään et voi mennä ilman meikkiä, kun naama loistaisi kuin tomaatti.( Kiitos meikit!)

      Koko lapsuuden ja aikuisuuden olen kuulut kommentit: mikä liikennevalo olet(punainen), miltä jarruvalot näyttää(punainen), miksi olet punainen?, onko painetta päässä?, sormella ollaan tökätty naamaan ja sanottu tsshh(punainen), älä nyt punastele, miksi punastelet, taskulampulla näytetty naamaan>valo, valot pois, valo, jne. , auton jarruvaloja poljettu edessäni kysyen: minkävärinen valo nyt on?, Onko täällä kuuma kun piti punaiseksi mennä?, Koulussa kiusattiin, tietyt tyypit kääntyi luokassa heti minua kohden kun ope jotain kysyi,,,naama punaisena olin ja se muutamien koulukiusaajien katsominen...inho minua kohtaan , kun naama punainen.
      Työelämässä minua on väheksytty ja aliarvioitu tämän vaivan takia, vaikka olen ammattitaitoinen työni osaaja!
      Minut ohitetaan ja väheksytään sen takia, koska olen punanaama.

    • lääkeauttaa

      Eräällä huolto-asemalla Kajaanissa kahvilla istuessa muutama vakio kävijä valittaa aina miten sairaita he ovat ja yrittävät saada sympatiaa osakseen. Sitten on niitä jotka käyvät töissä särkylääkkeiden avulla mutta eivät koskaan valita vaivoistaan. Eräälläkin oli jalan takia tulehdusarvot lähellä kolmesataa(kertoi vasta kun kysyttiin) ja eikun painoi vain töitä eikä valittanut.

      • oletsatusetä

        Itekkö mittas tulehdusarvot? Kuka kysyi,oliko jalan omistaja ammatiltaan viininpolkija?


      • Ei_sairaus_haittaa
        oletsatusetä kirjoitti:

        Itekkö mittas tulehdusarvot? Kuka kysyi,oliko jalan omistaja ammatiltaan viininpolkija?

        Tuosta tuli mieleen eräs viininpolkija, jonka työntekoa ei ripuli haitannut. Otti vain housut pois.


    • paskutrutsaajat

      joskus luki kuuloluuri tai muu vastaava lukijaviesti, joku punkero eläkeläine oli tuuminut terv keskukseen menoa, sitten oli päättäny kävellä tai joutunu kävelemään pienen matkaa , oli tullut pieru, se oliki jo helpottanut oloa niin paljon että ei mennytkää terv keskukseen valittamaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe