Miten juuri tänne eksyy ihmisiä

jeeezuzeza

jotka ottavat puolitosissaan aivopestyn Kesitaksen ?

Kesitaksen kannalta ymmärrän hyvin, tämä on ainoa paikka jossa joku sille ylipäänsä jotakin vastaa.

Kuinka ihminen voi mennä niin alas että juttelee edes puolivakavissaan tämän törpön helluntaivaikutteisen limasuita palvovan helluntaipervon kanssa?

Vitsijutut on erikseen, mut näyttää siltä että joku tekee hälle vakaviakin kyssäreitä.

19

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poistoon

      Joona blogissaan ohjeistaa, että keskityttäisiin asiaan eikä henkilöön.
      Sinä nyt keskityt pelkästään henkilöön.
      Miten tästä aiheesta ylipäätään voi keskustella?

      • MullikanPelkku

        Kuka hän mahtaa olla Joona? miten liittyy aiheeseen? Onko hän melperi vai Kesiin poika?


      • Joona_on_se

      • Joonaan_voimme

      • InhottavaRealisti
        Joonaan_voimme kirjoitti:

        tutustua esimerkiksi tuolla:

        http://www.uskontojenuhrientuki.fi/joona-korteniemi-uutn-seminarissa/

        Se on pelottava nuori soturi, joka tietää kaikki asiat.

        Joona kirjoittaa periaatteessa asiaa, mutta valitettavasti hänen lähtökohtansa esim. ehkäisyasiassa on väärä.

        Pohjimmiltaan kysymyksen pitäisi olla tämä: mitä kaikkea uskon nimissä voidaan tehdä ja vaatia yhteisön jäseniltä?


    • ehtiivieläkasvaa

      joko mahtaa olla yläaste takana aloittajalla.

      taijospa olisi vielä kesken, toivootaan niin.

    • Kuka on pystynyt minut aivopesemään, kun siihen ei pystyneet letadiolaisetkaan?

      • arvioitalahkostasi

        Hyvä kysymys. Epäilen helluntailaisia, niin sairaalta sinä vaikutat.
        Toki joku muukin lahko, mutta kuten sanoit lestadiolaiset eivät sitä tehneet.

        Eihän sinua rikollista aivopestyä huolineet enää yhteiskunnan laitapuolenkulkijatkaan, ei edes vitsi-kuntavaaliehdokkaaksi. Se myös vahvistaa sairautesi.


      • kesitas-leaks

        Asenteesi on röyhkeä. 24.02.2009 klo 08.47 kirjoitit seuraavaa:
        "Miten sinä olet kokenut ajatuksesi uskontoa/uskontoja kohtaan kehittyneen irtautumisesi aikoihin ja sen jälkeen? *’ Tiedän, olen siitä saanut tiedon, RY;llä saadaan vielä kirkastaa Jeesusta Kristusta, ja minä olen niistä evankelistoista yksi."
        Onko evankelistan roolisi toteutunut?


      • kesitas-leaks kirjoitti:

        Asenteesi on röyhkeä. 24.02.2009 klo 08.47 kirjoitit seuraavaa:
        "Miten sinä olet kokenut ajatuksesi uskontoa/uskontoja kohtaan kehittyneen irtautumisesi aikoihin ja sen jälkeen? *’ Tiedän, olen siitä saanut tiedon, RY;llä saadaan vielä kirkastaa Jeesusta Kristusta, ja minä olen niistä evankelistoista yksi."
        Onko evankelistan roolisi toteutunut?

        On toteutunut, mutta myös enemmän, mitä evankelistan. Evankelistahan ei ole välttämättä teologi.
        Jos joku selvittää minulle, että misten helluntai opettaa ja aivopesee minua, kun en juuri käy heidän kokouksissa?

        Kes.


      • kesitas-leaks
        Kesitas kirjoitti:

        On toteutunut, mutta myös enemmän, mitä evankelistan. Evankelistahan ei ole välttämättä teologi.
        Jos joku selvittää minulle, että misten helluntai opettaa ja aivopesee minua, kun en juuri käy heidän kokouksissa?

        Kes.

        Vastaa siihen, mitä väität. Sinä et ole niistä evankelistoista yksi, joka olisi kirkastanut Kristusta Ry:llä. Mitä haparoit, oletko epäonnistunut?


      • kesitas-leaks kirjoitti:

        Vastaa siihen, mitä väität. Sinä et ole niistä evankelistoista yksi, joka olisi kirkastanut Kristusta Ry:llä. Mitä haparoit, oletko epäonnistunut?

        Vastaan, olette niitä pakanoita, joilla ei ole Jeesuksen sisäistä tuntemusta, ei kiinnosta.
        Miten Hengessä epäonnistuu????


      • kesitas-leaks
        Kesitas kirjoitti:

        Vastaan, olette niitä pakanoita, joilla ei ole Jeesuksen sisäistä tuntemusta, ei kiinnosta.
        Miten Hengessä epäonnistuu????

        Mistä sinä tiedät kenenkään Jeesuksen tuntemusta. Sehän on jokaisen subjektiivinen tuntemus. Toisaalta, älä nyt viittaa vl:iin, kun en ole sellainen vaan luterilainen. Vl:ät ovat luterilaisia ja parhaita sellaisia. Vieläkään et vastannut väitteeseesi, kun taannoit väitit evankelioivasi Ry:llä.
        Kaikki, mitä sinä olet netissä ilmaissut uskostasi, tulee tarvittaessa esiin ja Raamatun mukaisesti arvioitavaksi. Ei hyvältä näytä. Puhut Hengestä, mutta sinulla lienee "henki".


      • kesitas-leaks kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät kenenkään Jeesuksen tuntemusta. Sehän on jokaisen subjektiivinen tuntemus. Toisaalta, älä nyt viittaa vl:iin, kun en ole sellainen vaan luterilainen. Vl:ät ovat luterilaisia ja parhaita sellaisia. Vieläkään et vastannut väitteeseesi, kun taannoit väitit evankelioivasi Ry:llä.
        Kaikki, mitä sinä olet netissä ilmaissut uskostasi, tulee tarvittaessa esiin ja Raamatun mukaisesti arvioitavaksi. Ei hyvältä näytä. Puhut Hengestä, mutta sinulla lienee "henki".

        Te ette tunnusta Jeesusta Kaikkivaltiaaksi Herraksi ihmisten edessä.

        Matt 10
        32 "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa.
        33 Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa.

        Et sinä, enkä minä ole sitä koskaan kuulleet, emmekä tule varmaankaan kuulemaan, kaduilla ja toreilla, kuten Kristityt julistaa.

        iinä se subjektiivisuutesi.


      • kesitas-leaks
        Kesitas kirjoitti:

        Te ette tunnusta Jeesusta Kaikkivaltiaaksi Herraksi ihmisten edessä.

        Matt 10
        32 "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa.
        33 Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa.

        Et sinä, enkä minä ole sitä koskaan kuulleet, emmekä tule varmaankaan kuulemaan, kaduilla ja toreilla, kuten Kristityt julistaa.

        iinä se subjektiivisuutesi.

        Tässäkö omasi:
        #Jos tarkoitat kilvoittelua elämäntapa-asioissa, sehän on paljon helmpompi nakki; noudattaa vain niitä sääntöjä, joita ei ole olemassakaan." * oOlen valmis uskomaan, sillä kokemusta on, että kaste Jeesukseen Kristukseen upottamalla vanha ruumis veden alle ja nousemalla uudessa Kristus ruumiissa ylös, ei siihen synti tartu. Se vaha ruumis on ikään kuin kuollut Jeesuksen ristinkuoleman mukana, ja meillä on uusi ruumis, ja kun olemme uudestisyntyneitä, Pyhän Hengen ja uskon hedelmät kyllä auttavat meitä elämään Kristuksessa ja ilolla.#
        Tuon ulostit 1.2.2009 klo 20:34.

        Tuon vahvemppaa Raamatun vastaista shiittiä tuskin löytyy.


      • kesitas-leaks kirjoitti:

        Tässäkö omasi:
        #Jos tarkoitat kilvoittelua elämäntapa-asioissa, sehän on paljon helmpompi nakki; noudattaa vain niitä sääntöjä, joita ei ole olemassakaan." * oOlen valmis uskomaan, sillä kokemusta on, että kaste Jeesukseen Kristukseen upottamalla vanha ruumis veden alle ja nousemalla uudessa Kristus ruumiissa ylös, ei siihen synti tartu. Se vaha ruumis on ikään kuin kuollut Jeesuksen ristinkuoleman mukana, ja meillä on uusi ruumis, ja kun olemme uudestisyntyneitä, Pyhän Hengen ja uskon hedelmät kyllä auttavat meitä elämään Kristuksessa ja ilolla.#
        Tuon ulostit 1.2.2009 klo 20:34.

        Tuon vahvemppaa Raamatun vastaista shiittiä tuskin löytyy.

        Niin, vain uskovat upotetaan, Babtizo kastetaan, muut ripotellaan.


      • riparilainenUhri

        Onko sinulla Juhannus kesitas kaksi leukaa?


      • riparilainenUhri kirjoitti:

        Onko sinulla Juhannus kesitas kaksi leukaa?

        Ei ole Juhannus, nyt on tiistai 24 huntikuuta ja miksi olisi kaksi leukaa, sillä puheesi on kun ei olisi ala leukaa ollenkaan.


    • Palstavierailija

      Kesitas on vanhoillislestadiolainen ja opettaa niitä oppeja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe