Avun tarpeessa

Helpless

Moikka! Mulla on tapana kierrellä ja kaarrella, mutta yritän hieman tiivistää jos joku vaikka jaksaisi loppuun asti lukea. :D
Mä käyn eräässä ryhmässä ja olen tainut ihastua ryhmän vetäjään. Olen itse nainen ja tämä vetäjä on myös nainen (kutsutaan vaikka nimellä Inka). Aluksi ajattelin, että tämä ihminen vetää mua puoleensa ja haluan olla hänen ystävä, mutta minusta alkaa tuntua että olen oikeasti ihastunut. Teininä olin joskus ihastunut tyttöihin, mutta nykyään ollut vain miesten kanssa. Tosin ennen nykyistä parisuhdettani kännissä päädyin todella usein jostain syystä tanssimaan ja pussailemaan naisten kanssa. Olen siis tällä hetkellä 22-vuotias. Ongelma on se, että seurustelen miehen kanssa, ketä rakastan. Kuitenkaan en saa Inkaa pois mielestäni, hän saa mut jopa punastelemaan mitä minulle ei yleensä käy. Haluaisin tutustua Inkaan paremmin ja päästä viettämään aikaa yhdessä muutenkin kuin tässä ryhmässä. Haluaisin nähdä mihin suuntaan omat tunteeni menee ja mitä Inka ylipäätänsä ajattelee naisista. En haluaisi pilata nykyistä suhdettani tämän takia ellei ihastuminen muutu rakkaudeksi ja mahdollinen ystävyys ala syventyä yli rajojen.
Haluaisin ihan yleisesti mielipiteitä teiltä lukijoilta. Miten tämän ikäisenä voi lähestyä toista ensinnäkin ihan kaverimielessä? Mistä mahdollisesti voisi päätellä toisen seksuaalisensuuntautumisen? Entä mistä tiedän onko kiinnostus mahdollisesti molemmin puolista?
Kiitos kaikille, ketkä jaksoitte lukea ja vastata.

5

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meitäonmoneenjunaan

      Jos todellakin rakastat miestäsi, kuten kerrot, niin mitä jahkailemista muiden suhteen on, olkoon sitten Inka tai Iivari? Kirjoitat, ettet halua pilata nykyistä suhdettasi ilman varmuutta uudesta suhteesta. Sekö osoittaa aitoa rakkautta nykyistä kumppania kohtaan? Oksettavaa.

      • Kerro äijälle, luultavasti se ei pistä ollenkaan pahakseen.


      • Tiedärajasi

        Ap varmasti tarkoitti, ettei halua tehdä mitään radikaalia ennen kuin on varma omista tunteistaa. Jos se onkin vain hassu pieni ihastus, mikä menee ohi ajan kanssa. Jos olet parisuhteessa kymmeniä vuosia saman ihmisen kanssa niin ihastuksia varmasti tulee. Jos toisen kanssa on yhteyksissä kaverimielessä niin ei siinä ole mitään pahaa. Jos alkaa tuntua että ihastus vain syvenee ja tekee mieli mennä ystävyyttä pidemmälle niin silloin asiasta täytyy puhua kumppanille. Jos se pysyy vain ystävyytenä ja ihastus häviää ajan kanssa, en näe siinä mitään väärää vaikka ei ihastumista ottaisi kumppanilleen puheeksi.


    • unmomento

      Ap on vielä kovin nuori ja elämä osaa yllättää. Ehdotan, että ainakin jossakin vaiheessa sun on puhuttava tästä myös miehesi kanssa kunhan olet itse selvittänyt itsellesi tunteesi. Olin itse saman ikäisenä ihastunut ryhmän vetäjääni myöskin ja hän minuun, olin vapaa mutta hän varattu. Emme kumpikaan voineet asialle mitään eikä tunteitaan voi hallita. Tällaisia asioita tapahtuu niillekin, jotka eivät sitä omalle kohdalleen uskoisi.

      Ehkä voit pyytää muina miehinä tätä "Inkaa" haukkaamaan jotain jossain kahvilasa treenien jälkeen. Jos on täysin hetero, niin tuskin osaa epäillä mitään.

    • Iskekiinni

      Mulle kävi melkeen sama juttu. Tutustuttiin yhden ihanan naisen kanssa salibandyn kautta 5 vuotta sitten ja seurustelin sillon "elämäni naisen kanssa". Ainakin luulin itse niin. No en saanut tätä kyseistä naista pois mielestäni joten pyysin häntä tupakalle treenin jälkeen. Siitä lähtien käytiin aina tupakalla ja vietettiin paljon aikaa toistemme seurassa. Päädyttiin sänkyyn ja sen jälkeen jätin silloisen tyttöystäväni. Kyllä, pettäminen on väärin mutta jälkeenpäin kuulin että exä oli myös käynyt vieraissa (seurusteltiin 3,5 vuotta, ensimmäinen vakava suhde). Tän pointti oli se että seurustelen tän salibandynaisen kanssa ja 4 vuotta takana, monta edessä :) oon todella onnellinen enkä muuttaisi mitään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe