SUPER SEIKKAILUN LUOVUTUS KURKOLLE.

HondaKurkonAkseli

29

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ThainAviomiesOriginal101

      Pientä vappubilettä pökkää täälä Thaimaassa puolen yön aikaan uima-altaan kupeessa mukavien paikallisten "killisilmien" kanssa ja päädyin näyttämään heille Helsingin kauppatorin webbikamerasta suomen säätä.

      Kysyivät saako tuohon Kurkon mopoon talvirenkaita ja vastasin, että ei Kurko tartte koska hän ei kallistele jalkatappeja asfalttiin, vaan ajelee vain pikkureppu selässään hotellilta hotellille ja saimaan aalloilla.

      Kysyivät myös vaikuttaako tuollainen kaamossää ihmisten mielialaan suomessa, johon vastasin että toiset se tekee hulluiksi.

      Ei mulla muuta, kun nyt täytyy pulahtaa altaaseen sillä välin kun minun kaunis lyhytsäärinen vaimoni sekoittaa minulle drinksun.

    • KivaKeuliiKunOsaa

      Kun tohon vermeeseen pistää sivu- ja takalaukut, sitte Kurko pakkaa laukkuihin paljon pikkureppuja ja takalaukkuun sen kullitetun kaulakettinkinsä, on tasapaino jees.
      Hanaa ja nokkapyörä pompahtaa ilmaan kaikissa vauhdeissa.

    • Jutustelija1
      • HondaKurkonAkseli

        Hei rakas.

        Olen jo tilannut penkin ja boxit, sekä Harrikan kuvastosta liekkipeilit.

        Päädyin tuohon vermeeseen, koska kantapäät yltää tatamiin eikä tarvitse olla hämäkkimies yltääkseen muihin hallintalaitteisiin.

        Kun otan rajoittimet pois, niin matkanopeus 240 km/h ja huiput 270 km/h joka minun mielestäni riittää hyvin suomen rajoituksissa ja koska kaverillani on Möhkö, niin pysyn mukana.

        Hieman tuo takapenkin rakentelun suunnittelu vielä kesken, koska täytyy ottaa pitkäsäärisen kauniin laaturotunaiseni säärien pituus huomioon ja jos hän istuu ketarat suorassa, niin näyttää siltä että hän istuisi minun olkapäilläni.

        Toimintasäteen pidentämisen johdosta ( Euroopan rundi ) myös asennan yhden rekka-auton akun jalkatilaan, joka auttaa myös hieman hillitsemään alituista keulimistani.

        Paremmalla aikaa kerron sitten lisää selvinpäin, koska nyt pää ihan sekaisin vappusimasta ja piristä.

        Hyvää vappua kaikille fattamotoristeille.


      • Jutustelija1

        No sinulla on homma hyvin suunniteltu, noilla muutoksilla se tulee juuri omaan käyttöösi tuunattua mukavasti.

        Toivottavasti kaikilla on mennyt vaput ok ja ajot polttelee jo mielessä, ellei niitä sitten ole lumista huolimatta jatkettu kauden aloituksesta.


    • HondaKurkonAkseli

      Vain teitä fattamotoristit saa kiusata internetissä, ei minua.

      Lopettakaa minun kiusaaminen, koska kun minua kiusataan, niin hermostun ja menetän malttini alkaen vastakirjoittelemaan HarleyLadyBoy idiotismejani sekä imunielukakkosia, koska käytössäni oleva aivokapasiteetti ei muuta mahdollista.

      • HarleyTyttö

        Tämä hyvä.

        Lienee Kurko ostanut Tokiosta pillereitä, jotka mahdollistavat pinen ohikiitävän hetken selkoajattelua.

        Jään odottamaan palkkakertymäselvitystä, 8.000 euron kasvamisesta 17.000 euroon kuukaudessa 12 kuukaudelle sen muodostuessa pääosin kevään ja syksyn lentokapteenin töistä, mutta kevään lennot ainakin Kurkon palstalle kirjoittaman päiväkirjan mukaan olleet varsin vähäiset.


    • EiOnnaaKurkoltaKeulinta

      Ei tota vermettä saa ajaa ilman suomi24 modelta saatavaa lentolupakirjaa.

      • Jutustelija1

        No kurko palstan ruhtinaana sen varmasti modelta saa.


    • SotkamonSika

      Ensviikolla rupee luovutushuolto.

    • HondaKurkonAkseli

      Tämä on ensimmäinen viestini tähän ketjuun. Kloonit ovat hoitaneet aiemmat muut puolestani.

      Ensi viikolla nouto Pohojammaalta, SA on luovutushuollettu, vakuutus hankittu, rekisterinumero on, jaa, unohdin sen jo. Ketä kiinnostaa, soittaa 0100100 ja kysyy nimellä. Vietän Etelä-Pohjanmaalla ja Varsinais-Suomessa viikon lomaa mopoillen kauniin vaimoni kanssa, hotelleissa ja meren rannalla. Sitten taas Stadiin sorvin ääreen, pyörä Merenkulkijanrantaan parkkihalliin Alfan viereen. Kesä pääosin Stadissa, ehkä Finnlines vie meidät syyskuulla Saksaan mopolomalle.

      Hauskaa kesää ja ajokautta Jutustelijalle.

      Kaikki muut HD- ja thai-aiheiset nimimerkit, virittäkää pipo päässä moposkootterianne hoitolaitoksen tai amiksen pihalla, jatkakaa käsitöitä, ja noudattakaa lääkitystänne. Armeijaan tuskin ikinä kelpaatte, mutta voitte päästä Pelastusarmeijaan. Frelssis huolii kaikki.

      HKA poistuu lentotiedotusalueelta (huom. kloonit). En enää lue enkä kirjoita tänne.

      • HarleyTyttö

        Kiitos.

        Me kaikki suomi24 moottoripyöräpalstan lukijathan ollaan niin kertakaikkisen kiinnostuneita Sinun elämästäsi ja moottoripyörästäsi jota tosin et ole vieläkään noutanut mutta haaveillut kaksi vuotta.

        Kirjoita ihmeessä sitten lisää sinun luxuselämästäsi palstalle, että tulemme tietoiseksi miten itseäsi täynnä olet myös kun olet saanut haltuusi elämäsi super seikkailun.

        Mikäli pitää paikkansa että et enää lue etkä kirjoita tänne, niin teet suuren palveluksen henkilöille jotka lukevat ja kirjoittavat palstalle ollen kiinnostuneita moottoripyöräilystä, eikä kusipäistä.

        Hyvää kesää Alfan viereen.


      • Jutustelija1

        Joo kaikkea hyvää myös kurkolle, ja muista nauttia SA:sta sillä sitä varten se on tehty.

        Itse olen sen verran enemmän Hard-Core ajaja että Saksaankin menen mieluummin Lapin ja Ruotsin läpi ajaen siltojen yli Tanskaan ja sitä kautta Tanskaan. Kilokyykyllä matka taittuu nopsaan...


      • HarleyTyttö

        Kurko on Hard-Core vain pilottitakkinsa kanssa snagarijonossa ennen kuin saa pataansa.

        Tosieleämässä motoristina, mikäli sitä on olemassa, hän ajelee pikkureppu seläsäänn ja söpö naaras tarakalla hotellilta hotellille ja Saksaankin menee laivalla, kun motoristit Sinun tavoin Lapin kautta tai ainakin vähintään Stokiksesta etelään ja sillan yli.


      • KivaKeuliiKunOsaa

        Onko HarleyPoikaTyttö homoseksuaali, kun kadehtii naaraita? Laivalla voisit sinäkin kelvata jollekin eltaantuneelle homolle, ehkä jossain Maailmanympäriristeilyllä. Erittäin ehkä. Tule tänne Taimaaseen, saat melaa.


      • HarleyTyttö

        Näin sitten kusipääkurko taas jatkaa mailman tappiin asti nyt keulien ja mitä ilmeisimmin seuraavaksi HarleyTyttöPoikana.


      • Jutustelija1

        Joo kyllä täällä suomi24 palstalla oleilee aika sitoutunutta väkeä, samat naamat tulee vastaan vaikka aika kuluu ja kelit vaihtelee.


    • ThainAviomiesImpo

      On tää ny melko vaikeeta. Tuu HarleyLadyboy tänne Taimaaseen tienaamaan, rullatuolis saat kyllä koneeseen.

    • ThaiVaimo12v

      Noi skootteripojat tykkää lapsista täällä Thaimaassa. Siks ne tänne tuleekin, ei tuu pedosyytettä perään kun täällä se on maan tapa. Kakkoseen tykkäävät tuupata pikkupilillänsä, ykköseen on liian pieni tuntoaisteille. Tai sit ne runkaa keskenään. Ja sitte skootterilla kotiin.

    • SotkamonSika

      Mulla rupee seisoon.

    • HondaKurkonAkseli

      Minääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää.

      • HondaKurkonAkseli

        Äitiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.


    • HondaKurkonAkseli

      On luovutettu.
      Repikää siitä kaikki kun otte mun luxuselämälle kateellisia.

      • HondaKurkonAkseli

        Kloonit taas vauhdissa. Ettekö keksi mitään omaa?


      • HarleyPoikaTyttö

        Onko niin, että Kurkon päässä asuu klooneja ?


      • HondaKurkonAkseli

        Miksi pitäis keksiä jotain omaa, kun mehän kaikki sun kloonit ollaan sulle ja sun luxuselämälle kateellisia sen takia, että tahdot niin.


      • Jutustelija1

        HAH HAH HAH :D


      • HarleyTyttö

        Ihan kippurassa täälä kans ja täytyy tarkistaa ettei tullu tippa stringeihin.

        :-D


    • MotoristinVaimo

      Onko Kurko maksanu pyöränsä norsukyrvällään liittyen vaimonsa ammattikuntaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe