DNA kusettaa (Talolaajakaista/Modeemi)

DNA-Asiakaspalvelu

Tässä menään taas:
http://aijaa.com/uifLaM

Voisittko siellä DNA:lla valita jonkun näistä vaihtoehdoista:
1) Olette palkanneet täysin idiootteja töihin, jotka eivät tajua tietoliikenteestä hevon vittuakaan
2) Teidän asiakkaat on (teidän mielestä) niin vitun tyhmiä, että voitte kusettaa niitä ihan miten huvittaa.
3) Olette vaan trollaamassa todella vittumaisella asenteella ja nauratte hervottomasti, kun saatte jonkun hermostumaan teidän vituilusta ja valehtelusta.

Miten on? Mikä on virallinen vastaus? Mun arvaus on, että virallinen vastaus on.

4) Taas siellä on joku ääliö asiakas, joka ulisee jotain. Dissataan sitä ja jätetään vastaamatta. Meitähän ei asiakkaiden jutut kiinnosta vittuakaan. Pannaan määräaikaisella sopimuksella perseesen ja laskutetaan vaan.

- Kiitos teille

dna asiakaspalvelu faktat vastaukset faq tietoa yhteydet nopeus myynti esitteet tuotetieto asiakkaat laskutus

Jos joku ei tajunnut kuvasta mikä ongelma on, niin mainostavat 1 Gt nopeuksia tuolla paskalla kaapelimodeemilla, joka ei luonnollisesti pidä paikkaansa. Ilmaa kusetusmyyntipuheisiin on pumpattu vain 8 kertaisesti.

Eikä siinä vielä kaikki. Valeltelu ja järjestelmällinen kusetus ja harhaanjohtaminen vaan jatkuu. Myyvät valokuituyhteyttä ja tarjoavat siihen todellakin tuota läpipaskaa modeemia. Sekä kytkevät sen iänikuisen koksin kautta. Mitäpä jos se valokuituyhteys toimitettaisiin perille asti valokuitua pitkin. Sitten 1 Gt nopeuskaan ei olisi enää paskapuhetta ja ihan oikean toimivan yhteyden voisi aivan hyvin toimittaa. Eetterikin tulee perille, mutta sitäkään ei haluta käyttää, koska awesome legacy tech bullshit.

Btw. Ei kukaan haluaisi ostaa multa mun vanhaa autoa, kulkee ainakin myyjän puheiden mukaan äänennopeudella.

P.S. Palkatkaa sinne joku, joka tajua muutakin kuin kauniit esitteet asioista.

2

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NetinVauhtiVille

Tarkennetaan sen verran, että tuo on saman luokan idiotismia kuin Telia:lla, joka työntää VDSL2 paskettaan, vaikka tulee tosissaan yksimuotokuidut asuntoon asti, ethernetin lisäksi. Tuolla kudulla pitäisi hoitua vaikka 40Gbit/s ilman ongelmia, kunhan vaan operaattori laittaa asialliset romut noiden vanhojen paskojen tilalle.

• FaktaBotti

Sieltähän se totuus näköjään pulpahti ilmoille, miten operaattorit rakastavat asiakkaitaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      82
      2928
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1696
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      77
      1501
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1418
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      132
      1377
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1266
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1231
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      97
      1174
    9. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      82
      1158
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      80
      1155
    Aihe