OYS,,Neurologian poliklinikan jonotusajat?

jonottaja

Onko tämä normaalia ku nyt jonotan ensimmäistä aikaa neurologialle ja 3kk mennyt umpeen aikaa sitte eli hoitotakuu siis ei toimi oys:issa?
Onko täälä muita jotka on jonottanut oysin neurologialle ensimmäistä aikaa yli 3kk?

24

6477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghjhgj

      Soita hemmetissä sinne tai muuten saat kyllä ootella vaikka maailman tappiin. Tosin, en minäkään ole postissa sieltä saanut ajanvarauskirjeitä, en tiedä mihin ne on joutuneet. Näin verkkopankin kautta ne ajanvarauskirjeet sähkösessä muodossa. Muuten ois ajat menneet sivu suun ja minä olisin saanut sakkolaskut.

    • jonottaja

      Omassakannassa näkyy se että lähete on käsitelty ja päätynyt jonoon mutta mitään aikaa ei oo näkyny eikä mitään kirjeitä ole tullut ja eikä myöskään mitään sakkoakaan oo tullut.
      Olen yrittänyt soittaa mutta eihän sieltä kukaan vastaa.

    • IrwinTiesiEttä

      kohta varmaan täytyy sovitella köyttäkin kaulaan...

    • Julkinensote

      Vaikkakin ihan tosi turhauttavaa, niin näyttää olevan ihan normipäivää Oulussa.
      Eipä ole neurologia tullut nähtyä melkeen vuoteen kun aina kummasti ajat peruuntuu ties minkä syyn takia.
      Puhelinajat kyllä toimii (toistaiseksi), mutta olisi välillä kiva puhua ihan face-to-face sille hoitavalle lääkärille, eikä jauhaa välikäsien kautta puhelimitse.

    • Emmie-m

      Täällä ihan sama tilanne, reilu 3kk jo odotellut aikaa. Kuukausi sitten soittelin ajanvaraukseen ja hoito jonossa olen, mutta ei osattu sanoa koska aika tulee. Tosi turhauttavaa!

    • Emmie-m

      Onko aikaa vielä tullut? Minulle ei.Pääseeköhän tuonne edes 6 kk sisään?

      • Anonyymi

        Ei


    • jonottaja

      No ei oo tullut vielä aikaa ja luin kalevasta että neuropoli ois kesäkuun 15päivästä lähtien heinäkuunloppuun puoliteholla.

      • Fidelitas

        Mikseivät palkkaa lisä-neurologia? Tärkeä-KEÄ-KEÄ työ kuitenkin-KIN-KIN!


    • Emmie-m

      No niimpä tietenkin, argh! Todella hidasta toimintaa, olen aikaa odotellut jo kohta 5 kk. Olisi tarvetta kyllä lisälääkäreille...

    • jonottaja

      No nyt näkyy omastakannasta että mulle ois aika heinäkuun puolessa välissä...Eli kerkiän siis lähes puolivuotta odottaa omaa aikaa.

    • jonottaja

      No niin ja neurologialle pääsin ja odotin aikaa lähes puolivuotta ja ei ainaskaan eka käynti kyllä kovin vakuuttavalta toiminnalta tuntunut,Seuraava käynti elokuun loppupuolella ja jos toiminta on sama ni se on kyllä viimonen kerta.

    • Kritisoinjaaiheesta

      Olen alle 40 vee nainen ja sairastunut vakavaan neurologiseen sairauteen vuosi sitten. Minulla on vain huonoja kokemuksia Oys neuropolista. Heitteillä olen ollut, lääkäriä ei näe koskaan tai jos näkee se on joku kandi, joka ei tiedä mitään. Muutama hoitaja on kullanarvoinen mutta yksi hoitaja neuvoi mm. lääkitykseni väärin. Asiat hoidetaan väärässä järjestyksessä, esimerkiksi hoitajan kertoi perusasiat sairaudestani siinä vaiheessa, kun jokainen lukutaitoinen on asioita jo selvitellyt. Tässä vain muutama esimerkki. On se kumma, että hommat eivät suju siellä! Siitä seuraa paljon inhimillistä kärsimystä.

    • terete

      oys neuron polo hanurista varsinkin karttunen ja rusanen,luulevat olevansa jumalia.

    • NeuroositontaHoitoa

      Pitkät jonot puretaan hietahoidolla....

    • Anonyymi

      Huonointa hoitoa ikinä Oysin neuron polilla. Ketään ei oikeasti kiinnosta. Perusterveydenhoito hoitaa paremmin, turha mennä hankkimaan pahaa mieltä neurolle.

    • Anonyymi

      Onkohan kellään tietoa jonotilanteesta? Ensimmäistä aikaa odottelen ja 3kk mennyt jo umpeen kuun alussa.

      • Anonyymi

        Viivettä on.
        Voit jättää soittopyynnön koska tahansa, automaatti kertoo viitteellisen takaisinsoittoajan


    • Anonyymi

      Onko Rusanen hyvä neurologi? Muita suositteletteko?

    • Anonyymi

      Minulla meni 7 kuukautta, että pääsin tutkimuksiin.

    • Anonyymi

      7 kuukautta meni odotellessa.

    • Anonyymi

      Nykyään ei pääse edes puhelimella soittamaan eikä takaisinsoittopyyntö onnistu. Palvelu on ruuhkautunut hokee koko ajan. Pitänee mennä paikan päälle. Ihan mahdotonta.

    • Anonyymi

      Normaalia on tällä hetkellä valitettavasti, siellä on ihan jäätävät jonot. Itse jonotin viime kesäkuusta asti sinne ja nyt huhtikuussa pääsin vasta vastaanotolle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe