Kotkan karmain pizza?

abdullah-assmud

Kävin Erkalla, aivan kuvottava annos. Sain siitä ripulin! Maku oli todella kuvottava.

Kokemuksia?

63

1298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiEnääErkkaan

      Erkan kebabit ovat kaupungin paskimmat. Muutaman kerren käynnyt ja enää ei tarvitse mennä. Laatu laskenut niistä hyvistä vuosista todella paljon. Sisustus on ok mutta ruoka on paskaa.

      • Sikatyyppi

        Narssu mollaa kaikkia. Nyt Erkan kimpussa vaihteeksi. Erkka on Kotka parhaita pizzan paistajia kuitenkin, on ekoja mitä Kotkaan on tullut. Kaikki muutkin negatiiviset kirjoitukset on narsun tekemiä. Miksi pitää päivästä päivään mollata täällä toisia? Narssu on riidellyt itsensä pois ystävistään ja ei tajua mikä herjaaja ja trolli on itse. Naisensakin lähti kun ei ollut kunnolla ja kohteli huonosti häntä. Kukaan ei halua nasrsun kaveruutta.


      • Trollinarssuase

        Erkan tuotteet on huippu ja kunnollisia. NARSSU vain on ottanut kohteeksi mustamaalata ja haukkua. Joka päivä NARSSULLA on suunnilleen uusi kohde tai vanhan mollauksen jatkaminen.


    • erkkaroiskuu

      Mut Erkan kiekoilla ainakin lähtee ummetus!

    • Paskajuttuaina

      Kaikki on paskaa syöt mitä vain, vaikka sato priääniä.

    • Jonnekisyömää

      SANO NY SAAKO KOTKASTA SYÖTÄVÄKS KELPAAVAA PIZZAA JOSTAIN EI AINAKAAN PIZZERIOISTA.

      • röoske

        Siwasta saarioisten roiskeläppä, kuin äidin tekemää.


      • kaappaajaKake

        Hudelta saa erinomaista pizzaa, 9,90 egee!!!


    • apnret

      Ripuli oli varmasti kuvottavan makuista. Tyhmä kun maistoit.

    • Kotipolttoinen

      Oma tekoinen pitsa parasta, taatusti tuoretta, hyvät raaka aineet ja täyte juuri sitä mitä tilasit.

    • Kotipissa

      Koti pissa hyi olkoon kuka syö sontaa?

    • billyspanpizza

      erkanilla alamäki alkanu.jokunen vuosi sitten laatu oli toista

    • Sanoixx

      Kotkassa on Suomen parhaat pizzat ja Erkan pizzakepapit on Suomen parhaat ruuat.

    • Mieluumminmuualle

      Ruoassa ei kehumista ja asiakaspalvelussa vielä vähemmän. Kävin kerran ja toiste en mene. Töissä sattui olemaan kaksi nuorta tyttöä jotka eivät tervehtineet asiakkaita ja juoruilivat keskenään. Onneksi on muitakin paikkoja.

    • kamearkiekot

      Erkan kiekot on paskaa, eipä muuta sanottavaa.

    • Ihmettelensurkeutta

      Mistä nämä Kotkalaiset pizzeriat edes löytävät noin huonolaatuisia juustoja, lihoja ja muita täytteitä. Normaalikaupan halvimmillakin aineksilla tekee itse paremmat pizzat.

    • 235252se

      Tukusta ostavat vanhaksimenneitä, -70%! Se juusto ei ole juustoa nähnytkään, muovipaskaa käytännössä. Itse kävisin enempi mm pizzalla jos olis enempi suomipaikkoja. Voisin maksaakkin hyvin jos olis kunnon aineksista tehtyjä , mm valion juustolla.

    • karmeaaaaa

      Se karvakäsien muhtettilaisten juusto ei ole juustoa, vaan maitoheraa. Tätä jos joku ei tiennyt. Siksi se maistuu niin helvetin pahalle, lähinnä muoville.

    • ripulinsaanut

      Olen aika monesta pizzeriasta ripulin, en mainit niitä....kyllähän se omatekoinen parasta

    • 23523525se

      Suosi SUOMALAISTA. Ja kohta joku tulee vinkumaan että onhan heillä suomen passitkin.. Onko hiiri hevonen kun sattui syntymään hevostalleilla?? Ählyt ulos!

    • kotikiekko

      Kotipizzan kiekoista saa ainakin takuuvarmasti ripulin.

    • Vitunpzzat

      Narssulta kun kysytään, niin Suomesta ei saa mistään kunnon pizzaa. ei kaupoistakaan kun ne on pahvilappuja ja pakastetuista ei löydy, ei mikään ole kunnollinen. Täysin toivotonta löytää mistään kunnon pizzaa. Epsanjaan tai kreikkaan kun menee niin sitten löytyy.

    • 235252se

      SUOSI SUOMALAISTA!

    • Erkantulinentuplakebsul

      Koska suomessa ei osata edes pizzaa vääntää niin onneksi meillä on näitä "ulkomaalaisia" vahvistuksia ollut jo vuodesta -98. Kiitos Erkan

    • 352352352gfdgd43

      Mistähän sais hyvää Suomalaisten tekemää pannupizzaa? kotipizzakaan ei niit enää myy.

      • Nautiskelijaa

        Kotkasta en ole löytänyt. Suomen parhaat löytyy Classic pizza ketjun ravintoloista. En tiedä missä on lähin mutta itsellä usein asiaa pks seudulle, niin olen käynyt Jumbon classicissa. Kannattaa käydä jos niillä seuduilla liikkuu ja nälkä alkaa painaa, niin saa tietää miltä hyvä pizza maistuu.


    • Suosittelenkanasalaattia

      Kyllä on aina ollut maistuvat eineet ja asiallinen sekä ystävällinen palvelu, kiitokset Erkalle ! Käsittääkseni verotkin maksetaan suomeen, niin miksen kävisi myös jatkossa Kotkan parhaassa ruokapaikassa. Unohtakaa trollien "valeuutiset" !

    • Nomorepizza

      Mullakin kokemuksia Erkan Pizzeriasta 10v takaa.Ostin KebabsalaattiaterianSain siitä Helikobakteerin.3 päivää Koksissa antibioottitiputuksessa 40 asteen kuumeessa.Erkan Pizzeria ei kuulu enää mun pizzapaikkoihin.

      • Hullutrolli

        Älä valehte, se ei pidä paikkaansa. Tunnen Erkan henkilö kohtaisesti ja ei ole suttukokki missä on pilaantuneita tarvikkeita ruuan tekoon. On erittäin tarkka siinä, koska se on ehto hommalle. Mustamaalaaja Narssu edelleen asialla trollaamasssa. Erkalla on aina ollut viimeisen päälle kaikki ja siistit paikat ja tekee remonttiakin vähän väliä pitäen paikan uusiutuneena. NARSSU mitä hyödyt kun joka päivä haukut ja mollaat jotakin jossakin päin ja valehtelet?


      • Nomorepizza

        Minä en valehtele.piste.Enkä hauku Erkan kokkia.sanoin että sain tollasen taudin sieltä.Syökää siellä jos haluatte.minä en syö.sitäpaitsi voi olla yksittäinen tapaus mun juttu.enkä ala jankkaamaan asiasta enää.


    • EIIKINÄ

      EN KÄY ENÄÄ MISSÄÄN KOTKALAISESSA RAVINTOLASSA SYÖMÄSSÄ. KALJALLA VOIN KÄYDÄ KUN SITÄ EI PAHEMMIN PYSTYTÄ PILAAMAAN. PAREMMAN RUUAN SAA KOTONA TAI JOLLAIN REISSULLA MUUALLA.

    • Hehnarssu

      Heh. Narssu esittäytyy taas. Lahnaa kotona. No onhan sekin wanhan ajan suolakala ja krapulassa herkkuva. Ei narssu raaski ravintelissa syödäkään kun on niin pihi. Tietysti jos joku tarjoaa niin sitten, mutta kuka ihme sille tarjoais kun ei ole kavereitakaan eikä osaisi edes kiittää siitä, juntti kun on.

      • JankonPizza

        Kotkan rikkain mies menee oikein ulos ravinteliin syömään ja valitsee karvakäsipizzerian. Hienoa on.


    • dfhgfjjg

      Eihän se narssu ole koskaan käynytkään syömässä ravintolassa. Meripäivillä ja muulloin juopottelemassa kylläkin.

      • JankonPizza

        Kutsutko karvakäsipizzeriaa ravintolaksi? No voihan se Kotkan mittapuulla sellainen ollakin. Hyi helvetti...


      • Nälkäjajano

        Kotkassa normaali suomalainen perusravintola kohtuullisella hinta-laatusuhteella olisi luxusta ja 5 tähteä. Joku voisi sellaisen perustaa.


    • Mätämarket

      Ainakin ostavat tukusta(k-noutotukun julpyllä) kärryt täyteen viimeisen myyntipäivän elintarvikkeita,tuskin ehtivät käyttämään kärryllistä ,kermaa tai smetanaa päivän aikana.
      Koskee muuten KAIKKIA karvakouria!

    • 32523523se

      Kuvottavaa. Näin kun eräässä munsaaren karvalassa pyyhittiin uunista jauhoja katuharjalla. huh

    • maistuu-hyvälle

      LIFAssa tehdään isot ja herkulliset perhepizzat kotiin vietäväksi. Isokin porukka syö siitä.

    • 52353252

      Käyttäkää kertakäyttökäsineitä,essuja ja hattuja PLEASE! Oksettavaa saada teidän ranne (tai jotain muita karvoja..... yäk!) ruokaan. Käykö näissä paikoissa edes mitään tarkastajia? Luulis et nää tarvis hygieeniapassit niinkuin muutkin..?

      Tosta esim löytyy video missä pyöritellään kiekkoa miten sattuu, yök https://www.facebook.com/Ravintola-Lifa-kirkokatu-8-1009105885865949/

    • Alanton

      ONKO HALAL LIHA SAATAVILLA KOTKA?

      • Madmulli-Said-Assdullah

        Minula iso lihaisa aisa, täyttä sinu velpo perräaukko sila!


    • Minatieda

      KOTKASSA PARAS LIHA JA PARAS AINE PIZZOISSA. TULE SYOMAAN!

      • Aalmaasmmeno

        Mina laita sinulle paras valiyse itse tayte. Haemme helsinkis raakaainne ja juusto


      • Narsupitsa
        Aalmaasmmeno kirjoitti:

        Mina laita sinulle paras valiyse itse tayte. Haemme helsinkis raakaainne ja juusto

        Kaytake te viella kiinalainen akselirasva kastikkena? Porokoira liha? Tuleko pitsa karvahatu pakaus? Lähetäkö täne amirali?


    • 252352525se

      Älkää tukeko maahantunkeutujien bisneksiä missään muodossa. Kotkassa näitä on esim pizzeeriat, autopesula(t), nuuskakauppa, khat kauppa, anaboliset herkut jne. Myös apina parturi on ilmestynyt keskustaan, ananastukkaa 15e ja rahat takataskuun.

      • sinivalkoinenavainlippu

        Minulla on tehtynä lista, mitä paikkoja tulee välttää ja myls yritykset, jotkavtukevat avoimesti matubusinesta. Suosi suomalaista.


    • geelitukka1

      Muuten jees, mut onko jossain nuuskakauppa. Ananastukka geelillä minulla jo on ja syön vain pizzaa/kepappia.

    • 3252352se

      entä ostatko jo seksipalveluja matuilta tai anabolisia sterkkoja?

    • pannassaovat

      En suosittele etnisiä pizzapaikkoja. Eivät huokehdi käsihygieniasta. Käyvät tupakalla, vessassa, ulkona jne.. javsitten vääbtävät pizzoja. Eivät käytä muovikäsineitä. Olen itse nähnyt kun pizzanvääntäjä on ulkona tupajalka ja sen jälkeen tulee sisään pizzeriaan ja alkaa pesemättömillä käsillä vääntämään pizzaa. Hygienia ei kuulu kulttuuriin. Seuratkaapa käyttövätkö pizzankpaistajat käsineitä. Kun minulle selvisi tämä karu totuus, lopetin kertaheitolla tämän roskaruuan syönnin. Kotipizzassa on eri meininki, hygieniasta pidetään huolta. Kyllä olisi terveysviranomaisilla töitä kiertää jatsomassa etnisten pizzanvääntäjien hygienuavaatimuksia.

      • Siansaksahukassa

        Saisiko saman suomeksi? Huokehdi, javsitten, tupajalka, käyttövätkö, pizzankpaistajat, jatsomassa? Siansaksaa?


    • eijatkoon

      Kotipizzan kiekot on niin pieniä, että niitä pitäisi syödä 10 kpl että nälkä lähtee. Ja hinnoittelu aivan jäätävää. Euron kolikon kokoisesta läpästä pyydetään yli 10 euroa!!

    • saarioinen

      Elintarvikevirasto tutkii asiaa ja menoliput on varattu jo!

    • kuinäidintekemää

      Kaupan kylmiöstä napattu einesroiskauhdus on paras, hintaa alle euro ja maku on ihana!

    • 325223r52se

      Kotipizzan kiekoissa on makua, ei pelkkää rasvapaskaa feikkijuustolla mitä ählyillä on. Kotipizzalla esim herkkusienet ja muut on kunnon tavaraa.

      • kotipaska

        On niissä makua, nimittäin paskan maku.


    • leipurikiimaa

      Onko enemmän sääntöjen vastaista kertoa lättyynleipomisesta jonka rangaistus on kolme vuotta ja yhdeksän kuukautta vankeutta kuin se kaulinta pidemmillä kapuloilla tehty soseutus?

    • tekoäly69

      Täällä toimii nykyään "tekoäly" moderoimassa, se saattaa poistaa ihan mitä sattuu, ihan miten sattuu.

    • smettis1

      Jos pizzassa on smetanaa, arvanette mitä se oikeasti on...

    • Sammam

      Laittatteko ketsupp vai aito tomaattikastike siina iso ero. Mina tehda itse pohja ei raakapakaste. Huva juusto ja liha.

    • Madmulli-Said-Assdullah

      Min vempa majonesi ja juusto,, mina i han kauta oma siittin.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe