SATAMAJÄTKÄN TYÖ-JA HENKILÖPROFIILI

se.oli.Ölman

Oli se Kotkan kantasatamanpuolella ns. rikkamiehenä. Teki joskus ahkerasti jotain purkutyötä. Juopotteli työaikanakin. Oli monia kertoja karanteenissa.
A-klinikan asiakkaana ja vieroitusterapiassakin, jonka lopetti lapsellisena.
Erikoisesti muistan trukinkuskiuransa. Se päättyi yhteen iltavuoroon kun särki kolmen trukin vaihteistot.
Asui Kotkansaaren surkeimmissa vuokraluukuissa. Tätinsä perinnön turvin hankki yksiön uudehkosta kerrostalosta.
Perinnöstä riitti vielä pieneen kaupungin vuokraamaan puutarhamökkiin. Kaatoi mm. puun sähkölinjalle. Puoli Kotkaa oli pimeänä alkusyksystä 1979.
Ei peseytynyt, ei halunnut huolehtia henkilökohtaisesta hygieniastaan.
Hämäräperäinen tapaturma. Puhuttiin että tuli työmaalle vammautuneena. Sanoi jalkavamman tulleen töissä. Oli jotenkin jälkeenjääneenoloinen. Kerrottiin lääkärin suosituksella keinotelleen tapaturmaeäkkeelle sinä vuonna kun nähtiin tunnetuin meteori. liekö ollut Halley nimeltään.
Oli päiviäkin nälässä kun pelasi joka lanttinsa korttipeleissä.

9

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löyläz

      Kopioit näköjään muiden kirjoituksia. Tilasi on edennyt jo niin pitkälle.

      • skepponen

        Toivo, yllä puhutaan kopioitua asiaa, sillä sinusta keskusteltiin paljon työssä ollessasi. Siis kopioitiin. Semmoinen sinä justiinsa olet. Voi Toivo - parka sinua!!!


      • lö.p9.1
        skepponen kirjoitti:

        Toivo, yllä puhutaan kopioitua asiaa, sillä sinusta keskusteltiin paljon työssä ollessasi. Siis kopioitiin. Semmoinen sinä justiinsa olet. Voi Toivo - parka sinua!!!

        Nyt kajakki puolestaan luulee minua Toivoksi...


      • pennin_jänis

        Luulen, ett oot Toivo!


    • voiviulu

      Edellä oleva on hyvä esimerkki vaihtoehtohoidoista käytävästä keskustelusta. Tähän tietenkin voisi lisätä korpin paskat ja EKP:n skeposet valtiomiehet.
      Keskustelu kyllä hyvin kuvaa vaihtoehtohoitoja.

      • lälläpäärä

        Juu. Se, joka koviten huutaa on vaihtoehtohoidoista oikeassa.


      • hassu__tuttuna
        lälläpäärä kirjoitti:

        Juu. Se, joka koviten huutaa on vaihtoehtohoidoista oikeassa.

        KYLLÄ MINÄ OSAAN HUUTAA KAIKKEIN KOVIMMIN TÄLLÄ PALSTALLS!

        t. Aito hassu_tuttuna PAP/HKL/VVT/NPS/MKK/...
        --
        signature q8RXhu
        Ko


    • VVThassu_tuttuna

      Tunnen tuon Toivon oikein hyvin, sillä se on se minun hassu_tuttuni!

      t. hassu_tuttuna/PAP/HKL/VVT/NPS/MKK/HML/paavin_anoppi/...

    • lö.p9.1

      Olen palstan paras kajakki, vaikka itse sanonkin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe