Vanhemmalle miehelle :)

Naiselta

Kirjoitan tämän osittain minulle, osittain sinulle mies, jos satut tämän sattumalta lukemaan. Tämä on viimeinen viesti mitä tänne koskaan kirjoitan. Tämän päivän jälkeen poistun tältä palstalta, koska tämä on käynyt minulle nyt tarpeettomaksi.
Ymmärsin nimittäin tänään jotain. Yhtäkkiä kaikki valkeni minulle. Nyt tiedän miksi kun katson sinua silmiin niin tuntuu kuin olisin aina tuntenut sinut, kuin ymmärtäisin sinua, kuin olisit se toinen puolisko mitä olen kaikki nämä vuodet etsinyt.
En ole uskonut siihen, että tytär etsii isänsä kaltaista miestä, mutta nyt sinut tavattuani sen täytyy olla totta. Jos olet kuullut jotain isästäni niin olet kuullut vain sen pienen tarinan, jonka olen opetellut vuosien aikana hänestä kertomaan. Mutta hän oli myös paljon paljon muuta ja hän on ollut paras opettaja, jonka tyttö voi vain saada. Taidat olla osittain samanlainen kuin hän ja siksi tunnut minusta paljon mielenkiintoisemmalta kuin kaikki maailman miehet yhteensä. Sinä et taida olla mikään normaali mies :)
Mukavaa sunnuntain jatkoa mies. Me näemme vielä irl.

18

1336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TiedoksiSinulleM

      Tämä aloitus ei sitten ollut minulta, vaikka ihastukseni vanhempi mies onkin. :)

      • fjfjjjfj

        Niin arvelinkin, ei yhtään sovi siihen kuvaan jonka sinusta saanut. Kaiken kaikkiaan tosi erikoinen kirjoitus. Miten tuohon suhtautuisi, kenelle sit olikaan...


      • Naiselta

        Älä suhtaudu mitenkään :)
        Tämä ei ole sinulle vaan minulle ja hänelle. Olen siitä varma, että sinä et ole hän. Olisit kyllä itsesi tunnistanut. En usko, että hän on täällä. Näen hänet irl ja ymmärrän nyt paremmin sen mikä hänessä vetoaa minuun.


    • ajatukseteinäypäälle

      Olisi kiva kuulla ajatuksia ihan irl ja samalla selviäis kuinka ajatukset ja ulkonäkö tapaavat toisensa..

      • Naiselta

        Hän juoksisi karkuun, jos menisin hänelle jotain tuollaista irl laukomaan. Kaikki aikanaan.


      • kuuntelisikiinnostuneena
        Naiselta kirjoitti:

        Hän juoksisi karkuun, jos menisin hänelle jotain tuollaista irl laukomaan. Kaikki aikanaan.

        Ei varmaankaan, taidat vaan luulla nyt :)


      • Mieheltä
        Naiselta kirjoitti:

        Hän juoksisi karkuun, jos menisin hänelle jotain tuollaista irl laukomaan. Kaikki aikanaan.

        Varattu olet,mutta ei se pois sulje sinun ainut laatuisuutta ja ihanuutta.


    • vinkkimiess

      Oletteko puhuneet keskenänne isästäsi? :)
      Osaisiko hän päätellä että hän muistuttaa siis isääsi?

    • Javielätöissä

      Ainakin töissä ärsyttää, jos huomaan olevan maistissa

    • EräsJ

      Kas tänään olikin sitten erikoinen päivä jostain syystä.
      Minkähänlainen isäsi noin suurinpiirtein oli, saiskos vaikka jonkunlaista luonnehdintaa?
      Parempi muualla kuin palstalla, todellisuus kelpaa kyllä. Tuskin kauas karkuun juoksen:)

    • eikarkuun

      Aamupäivällä mä ehkä sun näin. Se näky on pyörinyt mielessäin. Me kuljemme omia polkujamme. Kunnes yllättäin samalle suunnalle tupsahtamme. Siitä syttyy se kaipaus suuri. Miettivät molemmat tahoillaan juuri.

    • ollaankotavattu

      Olipas tarina. Näemmekö useinkin ,noin yleisesti ottaen, eli ollaanko säännöllisesti tekemisissä ?

      • eikarkuun

        Harvemmin nykysin näemme toisiamme. Mut ei se pilaa fokustamme. Ei ole tavattu toisiamme kahden kesken. Uskon kuitenkin että tapaamme jos vain haluamme.


    • miehesi_tulevaisuudessa

      Mä tiedän mitä varten tää kirjoitus on. :)

      • EräsNainenjostain

        Hienoa. Koska mahdollisesti teemme jotain? Yhdessä? Jossain muualla kuin täällä.


    • IhastunutPöhkö

      Itse olen vanhempi mies (nelikymppinen) ja ihastunut itseäni n. 15 vuotta nuorempaan naiseen.
      Näemme hänen työpaikallaan ja joka kerta hän tuo auringon päivääni hymyllään.
      En koskaan pystyisi tekemään suoraa aloitetta, sillä en halua vaikuttaa epämiellyttävältä vanhalta ukolta, enkä myöskään pidä toisen työpaikkaa sopivana paikkana aloitteille. Toisaalta hänen ystävällisyys ja iloisuuskin voi olla työperäistä joten mahdollisuus siihen, että nolaan itseni on suuri.
      Olisi mielenkiintoista tietää mitä hän minusta ajattelee, mutta jos kumpikaan ei tee aloitetta asia jäänee mysteeriksi.
      Mutta on hän valloittava, ihastuttava arjen valonsäde. <3

    • Yksvanhempimies

      Kylläpäs tämä oli aika erikoinen juttu. Taitaa olla ikäeroa teillä, kun pidät häntä isäsi kaltaisena. Mutta mitä se haittaa, jos muuten tykkää ihmisestä. Iästä viis.

    • tuttuajuttua

      Oliko se eräs elokuva mistä huomasit sen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe