Huumaavat hetket

josnoinalkuunsa

Olen aina ollut kovin järki-ihminen, vaikka vahvasti tunteva olenkin. Nyt olen ruvennut miettimään, että voisihan se olla kiva tarttua ihan hetken himoon ja tunteeseen, jossain ympäristössä missä jonkun himoittavan ja haluttavan ihmisen tapaa. Voisi olla kiva kokea sellainenkin tällä iällä. Minusta olisi mukava kuulla erotyosesti naisten, miksei miestenkin kokemuksia tuosta asiasta. Enkä nyt tarkoita mitään yhden yön juttua tuntemattoman kanssa vaan enemmän sellaista himoa ja halukkuutta jonkun läheisen, työkaverin, harrastuskaverin tms.kanssa, vaikka vaan kertaluonteista, Oliko onnistunutta, jos tunteet kohtasi? Räjäyttävää? Entä sujuiko kaikki lälkeenpäin hyvin, jos vaikka jompikumpi tai kumpikin oli varattuja. Kertokaa immeiset, ei moraalisaarnoja kiitos.

6

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiliianvakavaaelämää

      Täsmälleen samaa olen miettinyt viime aikoina. Lapset alkavat olla jo aika isoja ja elämä niin sanotusti urautunut uomiinsa. Piristystä kaipaisin itse ja soisin sitä myös puolisolleni. Samassa talossa asutaan ja lasten arki hoidetaan sulassa sovussa, mutta mitään muuta yhteistä ei ole eikä oikeastaan mitään erityistä puhuttavaakaan. Meillä ei edes riidellä, kumpikin tavallaan elää omaa (ja lasten) elämäänsä. Edes lomia ei suunnitella yhdessä, lomaillaan kumpikin lasten kanssa omia aikojamme. Ja tämä kaikki on siinä mielessä ihan ok, että ei toiselta tai itseltäänkään mitään muuta jaksa odottaa. Silti toivoisin tulevani huomatuksi omana itsenäni, voivani tuntea itseni halutuksi ja kiinnostavaksi. Nuorempana olin ehdottomasti perinteisen yksiavioisuuden ja uskollisuuden kannattaja. Hieman enemmän elämää nähneenä näkemykset eivät enää ole niin mustavalkoisia, on alkanut nähdä paljon enemmän sävyjä ja mahdollisuuksia. Ketään ei voi eikä tarvitse omistaa, matkaan voi mahtua monia tärkeitä ihmisiä ja erilaisia suhteita. Äkkinäisiä liikkeitä ja ratkaisuja ei ole tarpeen joka tunteen perässä tehdä, tilaa ja aikaa kun antaa itselleen ja muille, on kaikkien helpompi hengittää. Avoimin mielin ja silmin siis, mitä mahtaa sille hyvälle työ- tai harrastuskaverille ihan todella kuulua?

      • josnoinalkuunsa

        En minä ihan tuota tarkoittanut vaan ihan sellaista kertaluonteista tms. hetkeen tarttumista, sillä muutoin olen senverta ihmiseen tykästyvä ja kiintyvä ihminen, jolla tunteet tulee mukaan, että todellista suhdettakin kaipaan eli toki paras olisi sopivan suhteenkin löytäminen ainakin jossain vaiheessa.
        Sinulla ei tunnu kokemusta vielä olevan, mutta kiva kun kirjoitit. Ikävää, jos sinun täytyy tuommoisessa suhteessa olla jotenkin itse lievänä romantikkonakin toivon sinun löytävän sopivan kumppanin.


      • josnoinalkuunsa

        Tuli vielä mieleen, että mikähän olisi sellainen sopiva kohtaamispaikka tällaisille, jos ei baarissa viitsi eikä ehdi käydä.


    • EtOleYksin

      Onko aloittaja nainen vai mies?
      Itse miettinyt samaa, mutta vain yhden ihmisen kanssa. Jäisinkö kiinni häneen? Annanko vihjeen, että nyt! Nyt on oikea aika. Mitä jos ei toinen lähdekään mukaan? Nolostun. Tulkinnut himot väärin. Voiko nainen tulkita ne väärin?

      • josnoinalkuunsa

        Nainen olen ja naisena on todella vaikea tulkita miehistä onko pelkkiä himoja vai jotain enemmänkin miehessä.


    • himotnehiirelläki

      tuohon sanoisin , että kaikki sujuu kyllä jos kummallakaan ei ole sitten varmasti muita odotuksia asian suhteen .... puhukaa , puhukaa ensin asiat ja jos jää kysyttävää kysykää ja vielä kerran kysykää... eihän vastassa ole ihmisiä kummenpia kuitenkaan .... osittain olen kyllä sitä mieltä ettei pidä sotkea ns.bisnes and pleasure ... ellei säännöt ole selvät.... yhteisTYÖHÖN on kyettävä vielä kaiken jälkeenkin...aika haihduttaa liiat intohimot ....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe