Mauno Koivisto ja maatalous

Puolueetontarkkailija

Mauno Koiviston kuoltua Häntä on kehuttu kuinka erinomainen mies Koivisto oli. Itse olen eri mieltä. Muistan hyvin vuonna 1994 kun Koivisto piti viimeisen puheen presidenttinä eduskunnassa.

Koivisto ryöpytti silloin oikein rajusti maataloutta, ja antoi ymmärtää kuinka heikosti maatalouspolitiikkaa on hoidettu, ja syyllisti maataloutta kun se ei ole uudistunut.

Samaan aikaan Koivisto ei maininnut sanallakaan palkansaajista että myös senkin ryhmän pitäisi uudistua. Melkoisen puolueellista touhua silloin Koivistolta. Minulle jäi Koivistosta karvas ja hapan maku. Ei tule Häntä todellakaan ikävä.

7

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OOKKE8

      Minulla tulee taas mieleen eräs yrittäjä , oliskohan ollut jossain Pohjanmaala .oli jokin veden puhdistus yritys , oli tosi hyvä työlistäjä ja miljoona kauppa markkinat , lähi - itään, niin tämä Manu junaili tään yrittäjä insinöörin konkurssiin jäädytti lainat tai jotain vastaavaa, taisi koplata EKA YHTYMÄLLE KOKO PULJUN harmi kun en pyst laittamaan linkkiä luettavaksi , tuli tälle yrittäjälle murheelinen loppu. jos jollakin on tää linkki tallessa voistko laittaa jakeluuun.

    • Urpourputtaa

      Menikö aloittajalla apulanta väärään kurkkuun, kun niin kakistelee ja kirjoittaa pelkkää kakkaa. Manu puhui maajusseista aivan oikein. Turha siitä on urputtaa. Miksi et muuten puhunut asiasta Manulle silloin kun hän eli. Oletko kenties Mikki- Hiiri?

      • larppia

        Kävinpähän "kuuklaamassa" ton VS - sivun, mielenkiitosta , Uffe toimi ja hääri operaatiossa ja yrittäjä Seppo Hautalan yritys konkkaan DEMAREITTEN TOIMESTA! Mainittiin tekstissä mooses lipponenkin. Nytkö kepu siunaa meitä sipilällä? noin niinkuin kostoksi ?


      • köyhäweronmaksajaeläk
        larppia kirjoitti:

        Kävinpähän "kuuklaamassa" ton VS - sivun, mielenkiitosta , Uffe toimi ja hääri operaatiossa ja yrittäjä Seppo Hautalan yritys konkkaan DEMAREITTEN TOIMESTA! Mainittiin tekstissä mooses lipponenkin. Nytkö kepu siunaa meitä sipilällä? noin niinkuin kostoksi ?

        Näinhän se tuntuu olevan,että hallitus tehkööt päätöksiä, mutta ne ei saa mitenkään koskea minua.


    • narsistiprojisoi

      Totuus sattuu yleensä huonosta omatunnosta kärsivään loiseläjään.

      • köyhäweronmaksajaeläk

        Juu, eipä totuus sellaiseen satu, jolla ei ole omaatuntoa ollenkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe