ramadan aikana

kuukausierossa

Olemme tapailleet muutamia kuukausia ja täytyy sanoa etten ole aikaisemmin tavannut yhtä rauhallista miestä. Sikaa ei syö missään muodossa, ei myöskään karkeissa. Syö pelkästään halal lihaa. En ole nähnyt hänen rukoilevan. Alkoholia ei käytä. Seksin jälkeen peseytyy ja on tarkka myös että pesen suuni suuseksin jälkeen ( kukapa ei???)Itse olen kristitty emmekä ole uskonnosta puhuneet. Ystävänsä saattavat joskus käydä pesemässä jalat ja alkaa rukoilemaan. Ei minusta mitenkään häiritsevää.
Nyt hän sanoi haluavansa keskustella kanssani. Aloitti selittämällä ummet ja lammet pohjustuksena sille että Ramadan alkaa kohta. Sanoi, että tiedän ja tiedän mikä se on. Hän oli ihmeissään miten voin tietää tai kuka on opettanut? Sanoin, että ihan koulussa opetetaan eri uskonnoista.
Hän käy ulkona kyllä, mutta Ramadanin aikaan ei käy. Sitten sanoi, että ei voi minua sen aikana tavata, että mitä mieltä asiasta olen? Sanoin että kunnioitan hänen mielipidettään. Hän sanoi haluavansa kuitenkin soittaa joka päivä koska haluaa tietää mitä minulle kuuluu. Kysyin, että olen ymmärtänyt että auringonlaskun aikaan saa harrastaa vaikka seksiä jos haluaa. Ei kuulema voi. En kysynyt onko ongelma se että me emme ole naimisissa tai edes asu yhdessä. Itse en kannata avoliittoja.
Ei ole minulta pois, ja mielestäni paasto ja muukin pidättäytyminen olisi ihan hyväksi muillekin ihmisille.
Kaikki ystävänsä ja sukulaisensa, joita olen tavannut ovat äärettömän rauhallisia ja kilttejä ihmisiä myös miehet. Kohteliaita myös.

50

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raaka-_-Watson

      Ei ramadan mikään paasto ole. Suurin osa muslimeista lihoo useita kiloja kun lusikka lapasessa odottavat auringonlaskua ja lupaa ahmia itsensä tärviölle.

      • Herrasmiehiä

        Varmaan ite oot viinaanmenevä suomiukko. Arabit on sentään hyvässä kunnossa ja raamikkaita, mitä en ihmettelekään. He eivät juo alkoholia. Olen saanut Tunisiassa käydessäni nähdä kuinka mies kantaa jopa naisen laukunkin. Kävi silloin kateeksi näitä naisia. Ikinä en ole sopeutunut suomalaiseen ylitasa-arvoon. Käyn kyllä töissä tällä hetkellä, mutta se että mun pitäisi osata kantaa raskaat kauppakassit ja vaihtaa autonrenkaat ei sovi mulle. Toki jollekin naiselle voi sopia mutta ei mulle.


      • Raaka-_-Watson
        Herrasmiehiä kirjoitti:

        Varmaan ite oot viinaanmenevä suomiukko. Arabit on sentään hyvässä kunnossa ja raamikkaita, mitä en ihmettelekään. He eivät juo alkoholia. Olen saanut Tunisiassa käydessäni nähdä kuinka mies kantaa jopa naisen laukunkin. Kävi silloin kateeksi näitä naisia. Ikinä en ole sopeutunut suomalaiseen ylitasa-arvoon. Käyn kyllä töissä tällä hetkellä, mutta se että mun pitäisi osata kantaa raskaat kauppakassit ja vaihtaa autonrenkaat ei sovi mulle. Toki jollekin naiselle voi sopia mutta ei mulle.

        Oho, hups
        https://riippumatonmedia.com/2016/02/25/islam-uskontona-hyvaksyy-perhevakivallan-ja-islamista-luopuneiden-rankaisemisen-surmaamisella/

        Islam uskontona hyväksyy perheväkivallan ja islamista luopuneiden rankaisemisen surmaamisella

        Riippumaton Media
        1 vuosi sitten

        Naisten pahoinpitelyt ovat osa islamin opetuksia. Islamista eroon haluavat tuomitaan kuolemaan.

        Perheväkivalta islamissa:

        Naisten asema islamissa ja islamilaisissa maissa on surkea. Sharialaki on tästä hyvä esimerkki. Naisen todistus oikeudessa ei ole samanarvoinen kuin miehen. Naisten perintöosuus on pienempi jne.

        Väkivalta naisia kohtaan, kunniamurhat ja sukuelinten silpomiset ovat arkipäivää kautta islamilaisen maailman. Koraani kehottaa miehiä kurittamaan naisia fyysisesti, mikäli nämä eivät alistu. Islam opettaa myös, että naisen on aina suostuttava seksiin miehen niin halutessa. Siten islamilainen lainsäädäntö ei esimerkiksi tunne avioliitossa tapahtuvan raiskauksen käsitettä.

        Islam sallii, jopa kehottaa väkivaltaan naisia kohtaan. (Koraani: 4:34, 38:44)

        Muhammed itse pahoinpiteli Aishaa, pikkutyttöä joka oli hänen vaimonsa. (Muslim 4:2127)

        Muhammed: ¨Mieheltä ei pidä kysyä miksi hän hakkaa vaimoaan.¨(Abu Dawud 2124)

        Islamin korkeimmat johtajat ovat antaneet ohjeistuksia myös eläimien kanssa parittelusta ja anaaliyhdynnöistä tyttövauvojen kanssa. Muhammed itse kutsui naisia saaliiksi ja kotieläimiksi.

        Islamista luopuneiden rangaistukset:

        Islam tuomitsee hyvin yksiselitteisesti kuolemaan ne, jotka haluavat sen jättää. Tästä on lukuisia opinkappaleita kautta islamilaisen kirjallisuuden. Sharia, islamin laki noudattaa tätä näkemystä. Islam on siten ainoa uskonto joka tarvitsee väkivaltaa turvatakseen oman säilymisensä. (Koraani: 4:89, 9:11-12, 2:217, 9:73, 88:21)

        Muhammed: ¨Jos henkilö jättää islamin, tappakaa hänet!¨ (Hadith: Bukhara 52:260)

        Islam käyttää lupauksia seksuaalisista iloista ja ylivallasta muita kohtaan houkuttimena, mutta ei päästä irti niitä, jotka haluavat päästä siitä irti. On kuitenkin monia muslimeita jotka haluavat jättää islamin. On puhuttu noin 350 miljoonasta ¨kaappikristitystä¨ muslimien keskuudessa. Kristinuskon ¨pehmeämmät¨ opit viehättävät monia islamin karun ja julman ahdasmielisyyden ja lihallisuuden rinnalla. Islamissa ei ole lainkaan henkilön henkisen kasvun aspektia. Islamissa ei ole myöskään älyllistä aspektia ja varmasti juuri siksi se pitääkin älyllisyyttä suurimpana uhkanaan. On helppo nähdä islamin läpi, sillä se on täynnä keskinkertaisuutta. Se onkin lähinnä muista uskonnoista kopioitu irvikuva, keskinkertainen kyhäelmä, joka käyttää ja lietsoo väkivaltaa, ja viettelee loppumattoman seksin lupauksilla. On helppo nähdä myös, että islam on tukahduttanut ja näivettänyt koko sen maailman osan, jossa sitä harjoitetaan. Se lieneekin paras todiste sen järjettömyydestä.

        Kuwaitilainen kolumnisti vertasi kirjoituksessaan taannoin Israelin modernia sivistysvaltiota ja islamilaista maailmaa: ¨Katsokaa miten Israel loistaa tieteen saralla, kun samaan aikaan me pohdiskelemme täällä onko kamelin virtsan juominen hyväksi terveydelle vai ei.¨


      • etköhaluanähdätotuutta
        Herrasmiehiä kirjoitti:

        Varmaan ite oot viinaanmenevä suomiukko. Arabit on sentään hyvässä kunnossa ja raamikkaita, mitä en ihmettelekään. He eivät juo alkoholia. Olen saanut Tunisiassa käydessäni nähdä kuinka mies kantaa jopa naisen laukunkin. Kävi silloin kateeksi näitä naisia. Ikinä en ole sopeutunut suomalaiseen ylitasa-arvoon. Käyn kyllä töissä tällä hetkellä, mutta se että mun pitäisi osata kantaa raskaat kauppakassit ja vaihtaa autonrenkaat ei sovi mulle. Toki jollekin naiselle voi sopia mutta ei mulle.

        Varmaan ite oot tyhmä joka ei näe totuutta muslimista joissa ei ole mitään hyvää. He eivät juo alkoholia, kuule kyllä ne vaan juo. Eikä.yksikään muslimimies raahaa ostoksia kyllä se on naisen tehtävä.


      • näinon_
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Oho, hups
        https://riippumatonmedia.com/2016/02/25/islam-uskontona-hyvaksyy-perhevakivallan-ja-islamista-luopuneiden-rankaisemisen-surmaamisella/

        Islam uskontona hyväksyy perheväkivallan ja islamista luopuneiden rankaisemisen surmaamisella

        Riippumaton Media
        1 vuosi sitten

        Naisten pahoinpitelyt ovat osa islamin opetuksia. Islamista eroon haluavat tuomitaan kuolemaan.

        Perheväkivalta islamissa:

        Naisten asema islamissa ja islamilaisissa maissa on surkea. Sharialaki on tästä hyvä esimerkki. Naisen todistus oikeudessa ei ole samanarvoinen kuin miehen. Naisten perintöosuus on pienempi jne.

        Väkivalta naisia kohtaan, kunniamurhat ja sukuelinten silpomiset ovat arkipäivää kautta islamilaisen maailman. Koraani kehottaa miehiä kurittamaan naisia fyysisesti, mikäli nämä eivät alistu. Islam opettaa myös, että naisen on aina suostuttava seksiin miehen niin halutessa. Siten islamilainen lainsäädäntö ei esimerkiksi tunne avioliitossa tapahtuvan raiskauksen käsitettä.

        Islam sallii, jopa kehottaa väkivaltaan naisia kohtaan. (Koraani: 4:34, 38:44)

        Muhammed itse pahoinpiteli Aishaa, pikkutyttöä joka oli hänen vaimonsa. (Muslim 4:2127)

        Muhammed: ¨Mieheltä ei pidä kysyä miksi hän hakkaa vaimoaan.¨(Abu Dawud 2124)

        Islamin korkeimmat johtajat ovat antaneet ohjeistuksia myös eläimien kanssa parittelusta ja anaaliyhdynnöistä tyttövauvojen kanssa. Muhammed itse kutsui naisia saaliiksi ja kotieläimiksi.

        Islamista luopuneiden rangaistukset:

        Islam tuomitsee hyvin yksiselitteisesti kuolemaan ne, jotka haluavat sen jättää. Tästä on lukuisia opinkappaleita kautta islamilaisen kirjallisuuden. Sharia, islamin laki noudattaa tätä näkemystä. Islam on siten ainoa uskonto joka tarvitsee väkivaltaa turvatakseen oman säilymisensä. (Koraani: 4:89, 9:11-12, 2:217, 9:73, 88:21)

        Muhammed: ¨Jos henkilö jättää islamin, tappakaa hänet!¨ (Hadith: Bukhara 52:260)

        Islam käyttää lupauksia seksuaalisista iloista ja ylivallasta muita kohtaan houkuttimena, mutta ei päästä irti niitä, jotka haluavat päästä siitä irti. On kuitenkin monia muslimeita jotka haluavat jättää islamin. On puhuttu noin 350 miljoonasta ¨kaappikristitystä¨ muslimien keskuudessa. Kristinuskon ¨pehmeämmät¨ opit viehättävät monia islamin karun ja julman ahdasmielisyyden ja lihallisuuden rinnalla. Islamissa ei ole lainkaan henkilön henkisen kasvun aspektia. Islamissa ei ole myöskään älyllistä aspektia ja varmasti juuri siksi se pitääkin älyllisyyttä suurimpana uhkanaan. On helppo nähdä islamin läpi, sillä se on täynnä keskinkertaisuutta. Se onkin lähinnä muista uskonnoista kopioitu irvikuva, keskinkertainen kyhäelmä, joka käyttää ja lietsoo väkivaltaa, ja viettelee loppumattoman seksin lupauksilla. On helppo nähdä myös, että islam on tukahduttanut ja näivettänyt koko sen maailman osan, jossa sitä harjoitetaan. Se lieneekin paras todiste sen järjettömyydestä.

        Kuwaitilainen kolumnisti vertasi kirjoituksessaan taannoin Israelin modernia sivistysvaltiota ja islamilaista maailmaa: ¨Katsokaa miten Israel loistaa tieteen saralla, kun samaan aikaan me pohdiskelemme täällä onko kamelin virtsan juominen hyväksi terveydelle vai ei.¨

        Paljasta potaskaa. Suomessa ei ainakaan päde islamin säännöt. Suomihoro pistää mulsut tossun alle. Ja jos eivät ole ihmisiksi, niin ulkoruokintaan välittömästi.


      • Raaka-_-Watson
        näinon_ kirjoitti:

        Paljasta potaskaa. Suomessa ei ainakaan päde islamin säännöt. Suomihoro pistää mulsut tossun alle. Ja jos eivät ole ihmisiksi, niin ulkoruokintaan välittömästi.

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • watson-on-mulkku

        Watson uskoo kaikkia sautuja. Meille niitä on kuitenkin turha uskotella. Jos jossain säännöissä sanotaan jotain, niin niistähän ei tarvi välittää. Ei täällä Suomessa ainakaan tuollaista ole, joten painu nyt Watson vittuun täältä!


      • mikäittseolet
        watson-on-mulkku kirjoitti:

        Watson uskoo kaikkia sautuja. Meille niitä on kuitenkin turha uskotella. Jos jossain säännöissä sanotaan jotain, niin niistähän ei tarvi välittää. Ei täällä Suomessa ainakaan tuollaista ole, joten painu nyt Watson vittuun täältä!

        Hyvin sinäkin joutasit tyhmä mamma. Lapsellista hölmöyttä sinun viestsi.


      • watson-on-mulkku
        mikäittseolet kirjoitti:

        Hyvin sinäkin joutasit tyhmä mamma. Lapsellista hölmöyttä sinun viestsi.

        Olen kyllä mies ja osaan ajatella omilla aivoillani ja seuraan asioita. Mitään sellaista ei ole tapahtunut, mitä Watson väittää. Islamista kerrotaan kaikenlaisia satuja, mutta todillisuudessa niistä ei merkkejä ainakaan Suomessa näe. Jos jossain itämailla näkee, niin se on yks vitun hailee. Ei vaikuta Suomen oloihin.


      • Raaka-_-Watson
        watson-on-mulkku kirjoitti:

        Olen kyllä mies ja osaan ajatella omilla aivoillani ja seuraan asioita. Mitään sellaista ei ole tapahtunut, mitä Watson väittää. Islamista kerrotaan kaikenlaisia satuja, mutta todillisuudessa niistä ei merkkejä ainakaan Suomessa näe. Jos jossain itämailla näkee, niin se on yks vitun hailee. Ei vaikuta Suomen oloihin.

        Niin ei vaikuta ei. Eihän muslimit ole mitään Suomessa tehneet. Pelkkää kateellisten panettelua ryöstöt, raiskaukset tai seksuaaliset ahdistelut. Jopa murhat joita on tullut julki yhä enenevässä määrin ovat pelkkää harhaa.
        Samoin se että monet joilla on siihen mahdollisuus ovat muuttamassa jonnekin missä muslimit eivät ole ongelma.
        Kumma juttu kuinka Suomi on ainoa maa joka ei kärsi muslimi invaasion lieveilmiöistä.


      • watson-johtaa-harhaan
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Niin ei vaikuta ei. Eihän muslimit ole mitään Suomessa tehneet. Pelkkää kateellisten panettelua ryöstöt, raiskaukset tai seksuaaliset ahdistelut. Jopa murhat joita on tullut julki yhä enenevässä määrin ovat pelkkää harhaa.
        Samoin se että monet joilla on siihen mahdollisuus ovat muuttamassa jonnekin missä muslimit eivät ole ongelma.
        Kumma juttu kuinka Suomi on ainoa maa joka ei kärsi muslimi invaasion lieveilmiöistä.

        Yksittäistapauksia kaikki. Suurin osa ei aiheuta ongelmia. Niitten yksittäistapausten varaan sinä rakennat propagandasi, mutta ei onnistu. Suosittelisin, että paunuisit vittuun täältä.


      • Raaka-_-Watson
        watson-johtaa-harhaan kirjoitti:

        Yksittäistapauksia kaikki. Suurin osa ei aiheuta ongelmia. Niitten yksittäistapausten varaan sinä rakennat propagandasi, mutta ei onnistu. Suosittelisin, että paunuisit vittuun täältä.

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        Kymmeniä tuhansia yksittäistapauksia.


      • etköhaluanähdä
        watson-johtaa-harhaan kirjoitti:

        Yksittäistapauksia kaikki. Suurin osa ei aiheuta ongelmia. Niitten yksittäistapausten varaan sinä rakennat propagandasi, mutta ei onnistu. Suosittelisin, että paunuisit vittuun täältä.

        Sinähän täältä joudat painua pois. Raaka on parasta palstalla.


      • näin-se-on
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
        Kymmeniä tuhansia yksittäistapauksia.

        Jaaha, ja missä? En ole kuullutkaan. Valheellista propagandaa. Enimmäkseen mulsut ovat kunnon ihmisiä.


    • Papukaija6000

      Mikäs siinä, voi onnistua, tai sitten ei .
      Tiedä kuitenkin se, että jos lapsia saatte, heistä tulee automaattisesti muslimeja. Isän uskonto nääs.

    • sikapirjo

      Virheellisesti ramadan mielletään paastoksi mutta ei se sitä ole. Se että olet vuorokauden valoisan aikaan ja yöllä syöt kuin sika koska kuun jumala ei näe, ei ole paastoa. Se on hölmöyttä.

    • Sadcasehhh

      Siellä tyytöparka pilattu taikauskoisen ottomaanivalloittajan toimesta

      • Höglhh

        Tai sitten hän on tutustunut muslimeihin paremmin kuin sä. Te ette päätä mikä on oikeaa islamia. Ajattelee katolilainenkin olevansa aidompi kristitty kuin luterilainen tai toisin päin.

        Me emme tarvitse teidänlaisten ääliöiden suojelua. Onneksi eräs tuntemani mies on isokokoinen irakilaiseksi ;) He sentään pitävät naisensa puolia toisin kuin viinaanmenevä suomiukko. Islamilaisissa maissakin mies suojelee naistaansa hirmuhallinnolta.


      • sstutätikerto
        Höglhh kirjoitti:

        Tai sitten hän on tutustunut muslimeihin paremmin kuin sä. Te ette päätä mikä on oikeaa islamia. Ajattelee katolilainenkin olevansa aidompi kristitty kuin luterilainen tai toisin päin.

        Me emme tarvitse teidänlaisten ääliöiden suojelua. Onneksi eräs tuntemani mies on isokokoinen irakilaiseksi ;) He sentään pitävät naisensa puolia toisin kuin viinaanmenevä suomiukko. Islamilaisissa maissakin mies suojelee naistaansa hirmuhallinnolta.

        Taas meidän satutäti ja samaa huttua. Jos osataan elää sovussa ei synny mitään hirmuhallintoa. .Kerrohan satutäti miksi nämä " ihanat " miehet ei osaa elää ilman riitaa ja tappamista.


      • Jsjdjdjdjd
        Höglhh kirjoitti:

        Tai sitten hän on tutustunut muslimeihin paremmin kuin sä. Te ette päätä mikä on oikeaa islamia. Ajattelee katolilainenkin olevansa aidompi kristitty kuin luterilainen tai toisin päin.

        Me emme tarvitse teidänlaisten ääliöiden suojelua. Onneksi eräs tuntemani mies on isokokoinen irakilaiseksi ;) He sentään pitävät naisensa puolia toisin kuin viinaanmenevä suomiukko. Islamilaisissa maissakin mies suojelee naistaansa hirmuhallinnolta.

        Kaikkihan sitä omaisuuttaan puolustaa. Tuskin sinua kukaan suomalainen puolustaisikaan, etköhän sinä ole sellainen huivi-liisaIsra.


      • raakaa-tietoa
        sstutätikerto kirjoitti:

        Taas meidän satutäti ja samaa huttua. Jos osataan elää sovussa ei synny mitään hirmuhallintoa. .Kerrohan satutäti miksi nämä " ihanat " miehet ei osaa elää ilman riitaa ja tappamista.

        Ne osaa elää oikein hyvin ilman tappamista. Ja riitaahan on jokaisessa suhteessa välillä. Syyriassa ja Irakissa tapetaan, koska siellä on sota. Suomeen tulleet muslimit ovat lähteneet pakoon, jotta heitä ei tapettaisi.


      • Raaka-_-Watson
        raakaa-tietoa kirjoitti:

        Ne osaa elää oikein hyvin ilman tappamista. Ja riitaahan on jokaisessa suhteessa välillä. Syyriassa ja Irakissa tapetaan, koska siellä on sota. Suomeen tulleet muslimit ovat lähteneet pakoon, jotta heitä ei tapettaisi.

        Höpö höpö. Ovat lähteneet karkuun koska ovat pelkureita.


      • eimieseikämikään
        raakaa-tietoa kirjoitti:

        Ne osaa elää oikein hyvin ilman tappamista. Ja riitaahan on jokaisessa suhteessa välillä. Syyriassa ja Irakissa tapetaan, koska siellä on sota. Suomeen tulleet muslimit ovat lähteneet pakoon, jotta heitä ei tapettaisi.

        Voi lapsipieni ei Irakissa mitään sotaa ole
        Kerrohan missä muslimimaassa eletään sovussa ja ilman tappamista. Ei kunnon mies juokse pakoon, mutta sitähän muslimimies ei ole vaan täysin raukkamainen vätys.


      • Miehenkinoikeusturvaan
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Höpö höpö. Ovat lähteneet karkuun koska ovat pelkureita.

        Miehet ovat kotimaissaansa uhatussa asemassa. Heidät värvätään terroristeiksi tai hänet sekä heidän perhe uhataan etsiä käsiin, mies tapetaan ja perhe siepataan. Kenen puolella taistella; hirmuhallitsija Assadin, ISIS:iksen vai satojen oppositiojoukkojen puolella? Uhka tulee rajojen sisältä, ei ulkopuolelta.


      • Lännenpukeutumiskoodi
        Jsjdjdjdjd kirjoitti:

        Kaikkihan sitä omaisuuttaan puolustaa. Tuskin sinua kukaan suomalainen puolustaisikaan, etköhän sinä ole sellainen huivi-liisaIsra.

        Minä en ole sinun naisesi enkä omaisuuttasi. Suomalaiselle miehelle suomalainen nainen on ainakin omaisuutta, mitä tulee burkakieltoon. Te aiotte burkakiellolla saada naiset minihameisiin ja menemään plastiikkakirurgian veitsen alle. Jos niin paljon naisten oikeudet kiinnostaa niin antakaa heidän pukeutua miten haluaa!


      • itsekäntekevät
        Miehenkinoikeusturvaan kirjoitti:

        Miehet ovat kotimaissaansa uhatussa asemassa. Heidät värvätään terroristeiksi tai hänet sekä heidän perhe uhataan etsiä käsiin, mies tapetaan ja perhe siepataan. Kenen puolella taistella; hirmuhallitsija Assadin, ISIS:iksen vai satojen oppositiojoukkojen puolella? Uhka tulee rajojen sisältä, ei ulkopuolelta.

        Kaikki ovat miehiä nämä isis ja hirmuhallitsiat että miksi nämä ihanuudet muuttu hirviöiksi. Uhka tulee heistä itsestään että itse heidän pitäis myös nämä tyhmyytensä hoitaa.


      • Raaka-_-Watson
        Miehenkinoikeusturvaan kirjoitti:

        Miehet ovat kotimaissaansa uhatussa asemassa. Heidät värvätään terroristeiksi tai hänet sekä heidän perhe uhataan etsiä käsiin, mies tapetaan ja perhe siepataan. Kenen puolella taistella; hirmuhallitsija Assadin, ISIS:iksen vai satojen oppositiojoukkojen puolella? Uhka tulee rajojen sisältä, ei ulkopuolelta.

        Kerrohan Watson sedälle vielä kerran kuinka Syyrian diktaattori ja sen joukot Syyriassa ovat uhka irakilaisille pelkureille?
        Ymmärrätkö itsekään millaista paskaa jauhat?


      • Miehenkinoikeusturvaan
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Kerrohan Watson sedälle vielä kerran kuinka Syyrian diktaattori ja sen joukot Syyriassa ovat uhka irakilaisille pelkureille?
        Ymmärrätkö itsekään millaista paskaa jauhat?

        Ei siellä mitään talvisotaa käydä, ei ole mitään puolustettavaa, ei ole hyviksiä eikä pahiksia! Onko miehet sitten vähemmän arvokkaampia kuin naiset? Miehiäkin myös vainotaan ja näin on nyt; jos ei värväydy terroristiksi niin kuula kalloon.


      • ääliömiehiä
        Miehenkinoikeusturvaan kirjoitti:

        Ei siellä mitään talvisotaa käydä, ei ole mitään puolustettavaa, ei ole hyviksiä eikä pahiksia! Onko miehet sitten vähemmän arvokkaampia kuin naiset? Miehiäkin myös vainotaan ja näin on nyt; jos ei värväydy terroristiksi niin kuula kalloon.

        "Onko mies sitten vähemmän arvokkaampi kuin nainen. Naiset ei tee hirmutekoja, miehiä itse aloittaa nämä julmuudet.


      • vapaitakaikki
        Lännenpukeutumiskoodi kirjoitti:

        Minä en ole sinun naisesi enkä omaisuuttasi. Suomalaiselle miehelle suomalainen nainen on ainakin omaisuutta, mitä tulee burkakieltoon. Te aiotte burkakiellolla saada naiset minihameisiin ja menemään plastiikkakirurgian veitsen alle. Jos niin paljon naisten oikeudet kiinnostaa niin antakaa heidän pukeutua miten haluaa!

        Mitähän oikein sekoilet ei suomessa ole mitään burkakieltoa täällä jokainen saa pukeutua miten haluaa. Suomimies haluaa omatoimisen naisen ei mitään ohjattavaa nynneröä mihin musliminaiset pakotetaan.


      • vapaitanaisia
        vapaitakaikki kirjoitti:

        Mitähän oikein sekoilet ei suomessa ole mitään burkakieltoa täällä jokainen saa pukeutua miten haluaa. Suomimies haluaa omatoimisen naisen ei mitään ohjattavaa nynneröä mihin musliminaiset pakotetaan.

        Hahhahah, niin joo. Suomiukkohan se eniten on valittanut kuinka suomalaisella naisella on omat mielipiteet ja on itsenäinen.

        Ei musliminaiset ole mitään hiljaisia kotiäitejä. He saavat yhtä lailla poistua kodista, tehdä kaiken itsenäisesti, ainakin näin mun tuntemien musliminaisten kohdalla. Tunnen suomalaisia äitejä, jotka eivät saa poistua kodista. Vaatteet ei kerro mitään naisen itsenäisyydestä.

        Suomiukkohan se burkakiellon haluaakin Suomeen. He haluavat määrät mitä nainen pukee, heidän mielestään naisten pitäisi esitellä paljasta pintaa. Sehän on sitä länsimaalaista vapautta, josta muiden maiden naisten pitäisi ottaa mallia.


      • sfhööö
        vapaitanaisia kirjoitti:

        Hahhahah, niin joo. Suomiukkohan se eniten on valittanut kuinka suomalaisella naisella on omat mielipiteet ja on itsenäinen.

        Ei musliminaiset ole mitään hiljaisia kotiäitejä. He saavat yhtä lailla poistua kodista, tehdä kaiken itsenäisesti, ainakin näin mun tuntemien musliminaisten kohdalla. Tunnen suomalaisia äitejä, jotka eivät saa poistua kodista. Vaatteet ei kerro mitään naisen itsenäisyydestä.

        Suomiukkohan se burkakiellon haluaakin Suomeen. He haluavat määrät mitä nainen pukee, heidän mielestään naisten pitäisi esitellä paljasta pintaa. Sehän on sitä länsimaalaista vapautta, josta muiden maiden naisten pitäisi ottaa mallia.

        Mene lapsirakas lähimpään mielenterveystoimistoon. Menee jo pahasti yli, eikä yksikään noita höpinöitä usko.


      • uhkaa
        Miehenkinoikeusturvaan kirjoitti:

        Miehet ovat kotimaissaansa uhatussa asemassa. Heidät värvätään terroristeiksi tai hänet sekä heidän perhe uhataan etsiä käsiin, mies tapetaan ja perhe siepataan. Kenen puolella taistella; hirmuhallitsija Assadin, ISIS:iksen vai satojen oppositiojoukkojen puolella? Uhka tulee rajojen sisältä, ei ulkopuolelta.

        " Heidät värvätään terroristeiksi tai hänet sekä heidän perhe uhataan etsiä käsiin, mies tapetaan ja perhe siepataan. Kenen puolella taistella; hirmuhallitsija Assadin, ISIS:iksen vai satojen oppositiojoukkojen puolella? Uhka tulee rajojen sisältä, ei ulkopuolelta. "

        Niimpä juuri: uhka tulee muslimien taholta. Mistä johtuu ettei muslimit voi missään massa elää edes keskenään sovussa?


      • Watson-on-pelle
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Höpö höpö. Ovat lähteneet karkuun koska ovat pelkureita.

        http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005219928.html

        Isiksen koekaniineiksi joutuneet eivät ole "pelkureita" koska eivät ole lähteneet pakoon. Viisaammat ovat lähteneet.


      • Piilopaikkaan
        eimieseikämikään kirjoitti:

        Voi lapsipieni ei Irakissa mitään sotaa ole
        Kerrohan missä muslimimaassa eletään sovussa ja ilman tappamista. Ei kunnon mies juokse pakoon, mutta sitähän muslimimies ei ole vaan täysin raukkamainen vätys.

        Muslimies perheenpäänä ja parhaiten selviytyvänä ottaa riskin lähtemällä vaaralliselle venematkalle, lapsia ja vaimoa hän ei ota mukaan, koska matkalla on riski hukkua. Ja niin on käynytkin. Sen sijaan hän piilottaa perheensä maalle hoitamaan isovanhempia. Hän tekee miehen työn.


      • Raaka-_-Watson
        Watson-on-pelle kirjoitti:

        http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005219928.html

        Isiksen koekaniineiksi joutuneet eivät ole "pelkureita" koska eivät ole lähteneet pakoon. Viisaammat ovat lähteneet.

        Viisaimmat ovat lähteneet ja hylänneet vaimot ja lapset.
        Siinä teille miehiä.

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Hlhlg
        Jsjdjdjdjd kirjoitti:

        Kaikkihan sitä omaisuuttaan puolustaa. Tuskin sinua kukaan suomalainen puolustaisikaan, etköhän sinä ole sellainen huivi-liisaIsra.

        Niin, vain ne minihameissa kulkevat ja silikonit hankkivat naiset ovat arvokkaampia kuin ne, jotka eivät halua näyttää paljasta pintaa.

        Länsimaissahan vain kunnioitetaan naista, joka hankkii silikonit ja esittelee paljasta pintaa


      • vituttaako-kuuntelen
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Viisaimmat ovat lähteneet ja hylänneet vaimot ja lapset.
        Siinä teille miehiä.

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        Isis ei uhkaa naisten ja lasten henkeä. Merimatka on vaarallinen ja siksi he usein (ei aina) jättävät lapset ja vaimon kotimaahansa. Tuhansia pakolaisia on hukkunut Välimereen Watsonin suureksi riemuksi. Turvapaikan saatuaan he yrittävät saada perheen luokseen. Kysymys ei ole hylkäämisestä.


      • Raaka-_-Watson
        vituttaako-kuuntelen kirjoitti:

        Isis ei uhkaa naisten ja lasten henkeä. Merimatka on vaarallinen ja siksi he usein (ei aina) jättävät lapset ja vaimon kotimaahansa. Tuhansia pakolaisia on hukkunut Välimereen Watsonin suureksi riemuksi. Turvapaikan saatuaan he yrittävät saada perheen luokseen. Kysymys ei ole hylkäämisestä.

        Ei uhkaa ei sillä seksiorjia on oltava ja ruumiit alkavat haista liian nopeasti.


      • Pakoonlämpimään
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Höpö höpö. Ovat lähteneet karkuun koska ovat pelkureita.

        Etteköhän tekin pakenisi thaimaahan :D todellisuudessa te nössöt suomiukot niin tekisitte


    • onko-oikein

      http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201705192200150344_u0.shtml

      Että sillai.

      • Raaka-_-Watson

        Oikeudenmukainen päätös.


      • raakaa-tietoa
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Oikeudenmukainen päätös.

        ilmeisesti myös moderaattorin mielestä, koska poisti viestini. Watson on tällä hetkellä palstan suurin häirikkö valeillaan ja harhaan johtavalla propagandallaan, mutta moden mielestä ihan ok kirjoittaa valeita islamista. Jos mode olisi fiksu, niin hän laittaisi bannin Watsonille, mutta kun ei ole fiksu.


      • Raaka-_-Watson
        raakaa-tietoa kirjoitti:

        ilmeisesti myös moderaattorin mielestä, koska poisti viestini. Watson on tällä hetkellä palstan suurin häirikkö valeillaan ja harhaan johtavalla propagandallaan, mutta moden mielestä ihan ok kirjoittaa valeita islamista. Jos mode olisi fiksu, niin hän laittaisi bannin Watsonille, mutta kun ei ole fiksu.

        Tiedätkö kuinka monta kertaa ovat yrittäneet?


      • raakanfani
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Tiedätkö kuinka monta kertaa ovat yrittäneet?

        Ei Watson ole häirikkö.


      • Watson-on-pelle
        Raaka-_-Watson kirjoitti:

        Tiedätkö kuinka monta kertaa ovat yrittäneet?

        Tuiskin kertaakaan, koska jos sinun ip-osoitteesi blikataan, niin siitä osoitteesta et tänne pääse. Voit tietysti hommata uuden osoitteen, mutta aika kaistapää olet, jos sen vaivan viitsit nähdä pelkän paskanjauhamisen takia. Itse sain kerran kuukauden bannin.


      • Raaka-_-Watson
        Watson-on-pelle kirjoitti:

        Tuiskin kertaakaan, koska jos sinun ip-osoitteesi blikataan, niin siitä osoitteesta et tänne pääse. Voit tietysti hommata uuden osoitteen, mutta aika kaistapää olet, jos sen vaivan viitsit nähdä pelkän paskanjauhamisen takia. Itse sain kerran kuukauden bannin.

        Voi voi. Se nyt vaan on niin että ei suoli24 palstan ylläpidon ammattitaito riitä pitämään Watson setää poissa. Jos Watson setä haluaa tänne kirjoittaa niin Watson setähän tänne kirjoittaa.
        Ei se IP osoitteen muuttaminen ole edes mikään vaikea tehtävä, paitsi tietenkin kaltaisellesi muslimien nysien lutkuttajalle.


    • Ei_ole_helppoa

      Minun mieheni tapasi minut päivittäin ramadanin aikana jo ennen naimisiinmenoamme. Ei vain voinut koskea minuun, suudella tms. Se oli minun mielestäni loukkaavaa. Sittemmin olen alkanut arvostaakin miehen "siveellisyyttä".

      Ramadan on mielestäni kuitenkin edelleen aivan hullu tapa täällä Suomessa. Ei jää aikaa syömiselle kuin pari hassua tuntia täällä etelässäkään. Ei saa edes juoda vettä. Eihän se ole terveellistä tai kunnioitettavaa.

      Islamiin liittyy useita eri lahkoja. Kaikilla on omat tapansa. Ylipäänsö on hankalaa, kun usko säätelee elämää niin paljon.

      • sa88

        Itseasiassa kaikki muslimit pitää siirtää Lappiin ramadanin ajaksi ja on valvottava tarkkaan että mitään ei solahda kurkusta alas ennen auringon laskua. Kesäkuu on paras ramadan kuukausi viettää Lapissa.


    • Jdjdjdjdjdjdjd

      Oletko sellainen mustakaapu?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe