RAPPUSIIVOOJAT !

Mariutti

Käykö teillä koskaan niin, että jos teillä on monta saunaa pestävänä päivän aikana, niin ette vaan kerkeä siivota kaikkia saunoja kunnolla?
Olen ollut rappusiivoojana nyt 2vkoa ja ihmettelen vaan miten ihmeessä kerkeän kun mulla on aina yhtenä päivänä yhteensä 10 saunaa siivottavana plus raput ja pesutuvat :( jouduin sitten viimeksi tehdä niin että parista saunasta pyyhin vaan hanat ja puhdistin lattiakaivot ja moppasin pukuhuoneen,mutta lauteita ja pesuhuoneen lattioita en kerennyt pesemään ollenkaan;(
Inhottavaa olla "epärehellinen" mutta en vaan voi keretä siinä ajassa...

10

2194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hirveäätyötä

      Normaalia siivousalalla, oli kyse mistä tahansa yrityksestä. Itse olen joutunut kanssa samaan tilanteeseen monta kertaa.

      Kerran minulla oli alueena aamuvuorona koulusiivous . Piti siivota liikuntasali, pukuhuoneet, 10 vessaa, käytäviä, rappukäytäviä, terveydenhoitajien ja kuraattorien huoneita ym. Lisäksi piti vielä laittaa pyykit koneeseen ja kuivamaan. Työaika oli 2 tuntia, kello 6.00-8.00-. Ikinä en saannut tehtyä tuossa ajassa. Menin töihin aina 15 minuuttia aikasemmin ja tein ns. ilmaiseksi ensimmäisen vartin. Mutta silti alue piti tehdä ns. juosten!

      Tämmöistä tämä siivosutyö vaan on :(

      • eräsjoku

        Tuollaiseen ei pitäisi suostua ! Liikuntasali, pukuhuoneet, terveydenhoitajan huone ja vessat ovat kaikki sellaisia tiloja jotka pitäisi siivota aseptisesti ja hyvin. Jokainen pystyy päättelemään että tuollaisessa ajassa siivous on pelkkää rääpimistä. Pukuhuone- ja suihkutilojen lattioilla ollaan paljasjaloin ja jos siivousta ei tehdä kunnolla sieltä voi saada jonkin tartunnan.
        Älkää hyvät ihmiset suostuko siivoamaan silloin jos hommaa ei mitenkään pysty annetussa ajassa tarvittavan hyvin tekemään.


    • Kurja_juttu

      Pese saunat vuoroviikoin eli yhdellä viikolla peset vain viisi saunaa ja teet muihin viiteen pelkän tarkastussiivouksen. Seuraavalla viikolla peset kunnolla ne saunat, joihin teit edellisellä viikolla tarkatussiivouksen ja niin edelleen.

    • Paipaio

      Olen ollut siivousalalla monta vuotta,tehnyt porrassiivousta,koulusiivousta,myymälä,päiväkoti siivousta jne..

      Rappusiivous oli kaikista noista perseestä; aikaa ei anneta juurikaan paljon mitään,,yliajaksi menee,,tää firma missä olin porrassiivoojana:10 litraa vettä,vähän ainetta ja sitä sankoa kanniskelee sen 7 kerrosta,välillä piti vaihtaa vesi,aikaa runsaat 45 min-1 h,,siihen kuivaushuone,pesutilat,yms yleistilat, palkka 400-500 e/kk, 10,02 e/h,,eli otettiin jopa tunneista pois.

      Lähdin ennen 4 kuukauden irtisanomis ajan lopettamista,irtisanoin siis itseni,ei tullut karenssia

      • Jepajeeee

        Miten vältit karenssin?:o


      • Kannattaaa
        Jepajeeee kirjoitti:

        Miten vältit karenssin?:o

        Olin hakenut toista työpaikkaa vaikka olin vielä nykyisessä firmassa töissä,,pääsin onneksi sieltä pois kun koeaika ei ollut vielä päättynyt. Eli sain sen toisen työn.

        Ja luojan kiitos et sain:D olisin tullut tuossa porrassiivoojana hulluksi


      • Kuulostaatututlta

        Mikä oli yrityksen nimi, missä olit töissä? Kuulostaa yhdeltä yritykseltä, missä iltse olen myös joskus työskennellyt.


      • Siiivoous

        Ilveslahden siivous ja iss oli toinen,erona vaan että iss:ällä laadukkaammat työvälineet


    • Eibotti

      Tein joskus kesätyönä rappusiivousta ja mulla oli muistaakseni niin että saunoja pestiin yhtenä päivänä viikossa ja silloin en tehnyt muuta. Joku talo oli 1 x vko ja silloin siellä pestiin tietty pesutilat samalla. Tässä firmassa oli "löysä" tahti ja hommat kyllä sai tehtyä.

    • VälttäkääLasiTikkaa

      Joku taas LasiTikalta raapustelee näitä! Vittu miten paska firma ja vielä paskempi henkilökunta. Hirveitä tietojenkalastelijoita, hyi vittu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe