ajatukset,

kahraum

Varattu mies tai nainen, joka aiot lähteä vakituisesta suhteesta kolmannen osapuolen takia tai ainakin harkitset sitä vakavasti.

Mitä ajattelet, minkälaisia tunteita käyt lävitse?

30

849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hoidetaanerotoikein

      Niinhän olen antanut sun ymmärtää. Mitä ajatuksia no oletko todella sellainen mitä esität? Ja se että kai ymmärrät ettei tuollainen joka tietäen pitää hauskaa ole se johon vaihtaisin. Ei sulla ole parempaa tarjottavaa. Pidän sen jolla on parempia asioita antaa. En rupea sun ex kanssa vääntämään. Tiedän mitä tulisi sieltä päin. Näkihän sen mitä aikaan saanut. Ja jos kuulisi olisin isommassa liemessä. Katsos kun sun ex : llä ja mun niin sanotulla ex: llä olisi lientä mitä suoltaa. Toki upea olet ja salaa voisin hauskaa pitää mutta muille en kerro. Et tiedä kaikkea syitä miksi en vaihda. Tuntemuksia on ja niistä pitää osata nauttia kuten tiedät. Ainoastaan niin ettei muut tiedä kuten nyt varmaan ymmärrät ettei sovi kertoa. Kolmas maailman sota olisi sun kanssa. En jaksa moista. Joten odottele rauhassa ja nauti mitä saat. Aika varma olet ja uskot ne tarinat? Aijai sinisilmäinen olet ja maineesi veroinen.

    • Helpottunut

      En lähtenyt suhteesta kolmannen osapuolen takia, vaan siksi että parisuhde ei toiminut. Kolmas osapuoli tuli mukaan kuvioihin, kun parisuteessa oli erkaannuttu eikä yrityksistä huolimatta suhde toiminut.

      Kyllä kolmas osapuoli toimi siltana eteenpäin. Muutoin olisin varmaan odottanut aina sitä "sopivaa ajankohtaa" eroon. Koska aina oli tulossa jotain, mikä tuntui siirtävän ratkaisua. Joulu, Juhannus, jonkun syntymäpäivä, äitienpäivä, isäinpäivä, kavereiden kutsut, sukulaisen häät tms.

      • KaikkiJATarkoitus

        Kolmas osapuoli tulee kuvioihin vain jos parisuhteessa on kolmannelle tilaa. Rakkaus on niin suuri voima että se kyllä täyttää kaikki parisuhteen kolot ja silloin ei edes huomaa ulkopuolisia romanttisessa mielessä.


      • Ufusyioiiiii

        Valitettavan totta ;/


      • EiOllutTilaaTekiTilaa
        KaikkiJATarkoitus kirjoitti:

        Kolmas osapuoli tulee kuvioihin vain jos parisuhteessa on kolmannelle tilaa. Rakkaus on niin suuri voima että se kyllä täyttää kaikki parisuhteen kolot ja silloin ei edes huomaa ulkopuolisia romanttisessa mielessä.

        Kuten silloin kun toinen on sairauden vuoksi estynyt seksiin. Puoliso kyllä tiesi että tilanne oli väliaikainen ja korjaantuu kyllä, mutta seksi vei. "Käytti kakkosta", kuten itse asian ilmaisi.
        Siinä oli miehen halujen kokoinen tila kolmannelle. Lupaukset myötä ja vastoinkäymisessä rinnalla seisomisesta kunnes kuolema erottaa, ei kestänyt vastaoinkäymisiä vaan halut vei.
        Suhteessa ei ollut tilaa vieraalle mutta mies teki tilaa vieraalle.


      • Eiehkäsesairaus

        Oliko sairaus tekosyy kuitenkin? Tiedän pareja jotka ovat kestäneet toisen sairauden se on vain hionut heidät enemmän yhteen.


      • Häpeä.miehelle
        EiOllutTilaaTekiTilaa kirjoitti:

        Kuten silloin kun toinen on sairauden vuoksi estynyt seksiin. Puoliso kyllä tiesi että tilanne oli väliaikainen ja korjaantuu kyllä, mutta seksi vei. "Käytti kakkosta", kuten itse asian ilmaisi.
        Siinä oli miehen halujen kokoinen tila kolmannelle. Lupaukset myötä ja vastoinkäymisessä rinnalla seisomisesta kunnes kuolema erottaa, ei kestänyt vastaoinkäymisiä vaan halut vei.
        Suhteessa ei ollut tilaa vieraalle mutta mies teki tilaa vieraalle.

        Olisiko mies hyväksynyt vieraan sinulle jos tilanne olisi toisinpäin? Mielestäni tuo kertoo vain miehen pinnallisuudesta ja sinun kunnioittamisen puutteesta. Rakkaudesta siinä ei ole kysymys. "Käyttää toista" ihmistä omien tarpeiden tyydyttämiseen on myös hyvin itsekästä. Olisi miehellä paljon opittavaa puolison arvostamisesta.


    • miettien_jatkuu

      En ole koskaan ollut aikeissa lähteä suhteesta koska kaikki asiat eivät ole huonosti, jos seksiä haluaa se hoituu ilman suhde kiemuroita. Asia pitää myös tuoda heti esille ettei mahdolliselle seksikumppanille tule muuta mieleen. Enkä ole rakastuvaista sorttia, olen joskus ihastunut vieraaseen mutta en silti haluaisi ihastuksen kanssa jatkaa. Niinhän sanotaan että ihastuksia tulee ja menee. Turvallinen ja tuttu arki on aina parempi kun hätiköity mahdollinen ero vaikka ei rakkautta tai seksiä oliskaan. Kaikkeen löytyy kuitenkin keinot.

      • Kiuytfnj

        Tä?.....ai tasainen arki parempaa vaikka ei olisiRakkautta ja seksiä?.säälittävää.todella.


      • Dfhbjbkr

        Tismalleen samaa mieltä. Täällähän on näitä kiiman perässä menijöitä joita ei vastuut tai vastaavat paina.. elämä on kokonaisuus, jossa on monia ulottuvuuksia, ei pelkkää parisuhdetta ja panemista. Tasainen arki on todellakin parempaa, rakkautta kaikkiin läheisiin, myös muihin kuin vain pelkästään puolisoon, niin myötä- kuin vastoinkäymisissä kuitenkin. Säälittävämpiä nämä hötkyilijät ovat joilla ei ole mitään omaa napaa pidemmälle menevää kokonaisuuden tajua.


    • dcfdc

      Tunnen,etten halua olla kakkonen ja varalla miehelleni, joten parempi erota. Pettäjä ei arvosta, eikä rakasta. Näin tunnen.

    • Portaillasikerranm

      Minä varattuna saan tehdä mitä haluan ja se ei taas kuulu sulle. Jos päätän pitää puolisoni niin mitä sitten? Se joka leikkiin ryhtyy tietoisesti eivät senkään syyt suhteeseen ole puhtaat. Joten miksi vaihtaisin ihmiseen joka on kiero? Kun tiedän että puolisoni ei ole ja minä taas myönnän olevani. Hauskaa voi pitää enkä kerro tai jää kiinni suhteistani. Pidän huolen siitä. Ja mitä ei tiedä ei se osaa epäillä. Hauskaa voi pitää ihmisen kanssa joka tietäen siihen ryhtyy. Paskat välitän hänen tunteistaan sen kummemmin. Seksihän sitä kiinnostaa. Ja jos loppuu antaminen tai ei suostu leikkiin paskat siitäkään välitän. Ainoastaan puolustan puolisoani koska se on kunnollinen ja luotettava. Toki joudun joskus valehtelemaan että olisi muustakin kyse että saan sen loukkuun. Ja siitäkin itse vastaan kyllä. Mitä sitten? Kysy perkele rohkeasti haluanko jättää puolisoni niin kerron kyllä.

      • toivottavastietole

        Varattunako sulla on mielestäsi oikeus käyttäytyä kusipäisesti muita ihmisiä kohtaan? Ihmisiä ne kakkosetkin on. Sä olet tyypillinen esimerkki ihmisestä, jolle oma napa ja onni on kaikista tärkeintä. Sä et arvosta, kunnioita etkä rakasta puolisoasi yhtään. Vaikka hän miten kunnollinen ja luotettava olisikin niin pettäminen ei ole rakkautta.
        Sulla on tähän saakka ollut hyvä tuuri kun kakkosesi ovat pitäneet suunsa kiinni. Ootahan vaan, joskus tulee vielä vieras joka kertoo sun vaimolle sun valheet. Mitenkäs sitten suu pannaan? Onko sitten enää kivaa?
        Toivottavasti et ole mun mieheni. Uskon tuntevani hänet niin hyvin, että jos pettää, kohtelee kakkostaan hyvin. Pitää häntä ihmisenä.


      • Pitääosatahommat
        toivottavastietole kirjoitti:

        Varattunako sulla on mielestäsi oikeus käyttäytyä kusipäisesti muita ihmisiä kohtaan? Ihmisiä ne kakkosetkin on. Sä olet tyypillinen esimerkki ihmisestä, jolle oma napa ja onni on kaikista tärkeintä. Sä et arvosta, kunnioita etkä rakasta puolisoasi yhtään. Vaikka hän miten kunnollinen ja luotettava olisikin niin pettäminen ei ole rakkautta.
        Sulla on tähän saakka ollut hyvä tuuri kun kakkosesi ovat pitäneet suunsa kiinni. Ootahan vaan, joskus tulee vielä vieras joka kertoo sun vaimolle sun valheet. Mitenkäs sitten suu pannaan? Onko sitten enää kivaa?
        Toivottavasti et ole mun mieheni. Uskon tuntevani hänet niin hyvin, että jos pettää, kohtelee kakkostaan hyvin. Pitää häntä ihmisenä.

        En ole kusipää millään tavalla koska en peittele sitä että olen varattu. Se kuka leikkiin ryhtyy tietoisesti on otettava se riski mitä haluan suhteelta. Se että pelkäisit mun olevan puolisosi niin mitä sitten? En kerro enkä anna kakkosenkaan sitä edes yrittää kertoa. Nämä pitää osata jotta voi nauttia muidenkin suloja välillä. Miten se loukkaa kumppaniani kun ei se tiedä. Jos käräyttää on siihenkin keinot. Mitä en nyt kaikille kerro. Pidän hyvän huolen kumppanistani ja samoin itse kannan vastuullani mitä touhuan. Turha sitä on itkeä etukäteen mitä ei tiedä. Kyllä kakkosetkin ovat ihmisiä toki. Ja kun ja jos muuta alkavat " vaatimaan" osaan hoitaa pois. Monesti vie todella kauan ennenkuin lopettavat roikkumisen. Työtä se teettää ja itsekuria. Mutta se jännitys ja kun lopuksi itselleen myöntävät että pelkkä seksi kyseessä luovuttavat aikanaan. Ehkä mielestäsi kusipäistä hommaa mutta yksinhän en ole syyllinen. Useampi on vuosien varrella ollut. Toisia muistelen hyvällä. Pahimmat joita muistelen ovat naurunalaisena itse sössineet. Joten vaikka nyt olisin kusipää ja kyseinen kumppani et tiedä sitä etkä tule tietämään.


      • 8710

        Tosi sairas kommentti. Oletan että petetyn naisen kirjoittama. Normaali tervemies ei voi olla noin sairas.

        Jos olet mies niin se että sinä olet varattu ei oikeuta sinua polkemaan muita. Ai jaa yksinhän et ole syyllinen, ihanko totta? Mielestäni sinä olet syyllinen ja yksin vielä. Sinähän se petät ei se nainen, ellei hänkin ole naimisissa/varattu tahollaan.

        Mieslajin pohjasakkaa olet, sääliksi käy vaimoasi ja niitä naisia jotka sinuun sortuvat.


      • Määritteletasosi
        8710 kirjoitti:

        Tosi sairas kommentti. Oletan että petetyn naisen kirjoittama. Normaali tervemies ei voi olla noin sairas.

        Jos olet mies niin se että sinä olet varattu ei oikeuta sinua polkemaan muita. Ai jaa yksinhän et ole syyllinen, ihanko totta? Mielestäni sinä olet syyllinen ja yksin vielä. Sinähän se petät ei se nainen, ellei hänkin ole naimisissa/varattu tahollaan.

        Mieslajin pohjasakkaa olet, sääliksi käy vaimoasi ja niitä naisia jotka sinuun sortuvat.

        Yksin syyllinen älä viitsi. Jos yksin olisin niin elämä voisi olla ikävää. Se että vedätän toista on se minun päätös ja kuka leikkiin ryhtyy ottaa sen riskin tietoisesti. En mielestäni sairas ole siinä mielessä kuten jo kerroin se joka leikkiin ryhtyy ryhtyy se siihen tietoisesti en salaa olevani varattu. Jos alunperin. Valehtelisin olevani sinkku voisi silloin väittää vedätyksestä mutta se taas että olen suhteessa ja sen syyt siihen on minun mielestäni ihan OK myös tuolle kakkoselle. Tietäen ne ovat alkaneet. Ja sekin on totta että mitä arvostan elämässä tai miten moraaliset asiat hoidan on minun päätös. Heti sinäkin vedit johtopäätöksiä että olisin petetty puoliso joka kirjoittaa. Kuule elämä se opettaa ja sen mitä määrittelemme moraaliset asiat miten hoidamme. Se ketä minun tulisi kunnioittaa on se minun tehtävä. Ei näitä suhteita voi määrittää sillä mitä sinä kuvittelet. Se on sun näkemys ja usko siihen. Jokainen meistä itse kantaa vastuun tekemisistään. Muut taas tuomitsee kuten tahtoo.


      • säälinvaimoasi
        Määritteletasosi kirjoitti:

        Yksin syyllinen älä viitsi. Jos yksin olisin niin elämä voisi olla ikävää. Se että vedätän toista on se minun päätös ja kuka leikkiin ryhtyy ottaa sen riskin tietoisesti. En mielestäni sairas ole siinä mielessä kuten jo kerroin se joka leikkiin ryhtyy ryhtyy se siihen tietoisesti en salaa olevani varattu. Jos alunperin. Valehtelisin olevani sinkku voisi silloin väittää vedätyksestä mutta se taas että olen suhteessa ja sen syyt siihen on minun mielestäni ihan OK myös tuolle kakkoselle. Tietäen ne ovat alkaneet. Ja sekin on totta että mitä arvostan elämässä tai miten moraaliset asiat hoidan on minun päätös. Heti sinäkin vedit johtopäätöksiä että olisin petetty puoliso joka kirjoittaa. Kuule elämä se opettaa ja sen mitä määrittelemme moraaliset asiat miten hoidamme. Se ketä minun tulisi kunnioittaa on se minun tehtävä. Ei näitä suhteita voi määrittää sillä mitä sinä kuvittelet. Se on sun näkemys ja usko siihen. Jokainen meistä itse kantaa vastuun tekemisistään. Muut taas tuomitsee kuten tahtoo.

        Jokainen kantaa vastuun tekemisistää. Niinpä. Kumppanin pitäisi tietää jos toinen pettää. Hän voi sitten ottaa vastuun tekemisistään ja päättää haluaako elää pettäjän kanssa. On pettäjän pelkuruutta että salaa asian. Käyttää toista hyväkseen saadakseen rusinat molemmista pullista.


      • eisaaaikaankeskustelua
        8710 kirjoitti:

        Tosi sairas kommentti. Oletan että petetyn naisen kirjoittama. Normaali tervemies ei voi olla noin sairas.

        Jos olet mies niin se että sinä olet varattu ei oikeuta sinua polkemaan muita. Ai jaa yksinhän et ole syyllinen, ihanko totta? Mielestäni sinä olet syyllinen ja yksin vielä. Sinähän se petät ei se nainen, ellei hänkin ole naimisissa/varattu tahollaan.

        Mieslajin pohjasakkaa olet, sääliksi käy vaimoasi ja niitä naisia jotka sinuun sortuvat.

        No ihan sama tuli mieleen, provoilua taas kerran. Ei ole miehen kynästä.


      • 789456
        Pitääosatahommat kirjoitti:

        En ole kusipää millään tavalla koska en peittele sitä että olen varattu. Se kuka leikkiin ryhtyy tietoisesti on otettava se riski mitä haluan suhteelta. Se että pelkäisit mun olevan puolisosi niin mitä sitten? En kerro enkä anna kakkosenkaan sitä edes yrittää kertoa. Nämä pitää osata jotta voi nauttia muidenkin suloja välillä. Miten se loukkaa kumppaniani kun ei se tiedä. Jos käräyttää on siihenkin keinot. Mitä en nyt kaikille kerro. Pidän hyvän huolen kumppanistani ja samoin itse kannan vastuullani mitä touhuan. Turha sitä on itkeä etukäteen mitä ei tiedä. Kyllä kakkosetkin ovat ihmisiä toki. Ja kun ja jos muuta alkavat " vaatimaan" osaan hoitaa pois. Monesti vie todella kauan ennenkuin lopettavat roikkumisen. Työtä se teettää ja itsekuria. Mutta se jännitys ja kun lopuksi itselleen myöntävät että pelkkä seksi kyseessä luovuttavat aikanaan. Ehkä mielestäsi kusipäistä hommaa mutta yksinhän en ole syyllinen. Useampi on vuosien varrella ollut. Toisia muistelen hyvällä. Pahimmat joita muistelen ovat naurunalaisena itse sössineet. Joten vaikka nyt olisin kusipää ja kyseinen kumppani et tiedä sitä etkä tule tietämään.

        Eli et peittele sitä että olet, tiedät olevasi naimisissa ja silti haluat olla toisen kanssa. Sillä toisella naisella on mielestäni oikeus oikeus odottaa että sinä tiedät mitä teet kun olet hänen kanssaan. Eli nainen ajattelee että haluat olla hänen kanssaan siitä huolimatta että olet naimisissa. Myös naimisissa oleva on vastuussa tekemisistään eikö? Ajatus että perheellisellä ei ole vastuuta tekemisistään on aika jännä ja siihen törmää usein. ET voi tehdä niin ettätiedät olevasi nimissa, aloitat suhteen ja sitten sanotkin että hei minä olen naimissa, olit sitä jo silloin kun aloitit suhten. Onko tämä ymmärretty?

        Sanoisin että nainen 'käytön' jälkeen ei myöskään ole sinulle mitään velkaa ja voi vapaasti kertoa ja tuoda esiin suhdettaan sinuun. Ei vastuuta vai mitä? Ei voi olla niin että nainen on vastuussa mutta sinä et. Olemassa oleva perhe ei sitä vastuuta sinulta poista. Ihminen vastaa tekemistään oli naimissa tai ei. Jos ukkomies ryhtyy leikkiin niin ymmärtää varmaan että se toinen nainen voi suuttua moisesta. Ei vastuuta eihän?


      • Turhastavikiset
        789456 kirjoitti:

        Eli et peittele sitä että olet, tiedät olevasi naimisissa ja silti haluat olla toisen kanssa. Sillä toisella naisella on mielestäni oikeus oikeus odottaa että sinä tiedät mitä teet kun olet hänen kanssaan. Eli nainen ajattelee että haluat olla hänen kanssaan siitä huolimatta että olet naimisissa. Myös naimisissa oleva on vastuussa tekemisistään eikö? Ajatus että perheellisellä ei ole vastuuta tekemisistään on aika jännä ja siihen törmää usein. ET voi tehdä niin ettätiedät olevasi nimissa, aloitat suhteen ja sitten sanotkin että hei minä olen naimissa, olit sitä jo silloin kun aloitit suhten. Onko tämä ymmärretty?

        Sanoisin että nainen 'käytön' jälkeen ei myöskään ole sinulle mitään velkaa ja voi vapaasti kertoa ja tuoda esiin suhdettaan sinuun. Ei vastuuta vai mitä? Ei voi olla niin että nainen on vastuussa mutta sinä et. Olemassa oleva perhe ei sitä vastuuta sinulta poista. Ihminen vastaa tekemistään oli naimissa tai ei. Jos ukkomies ryhtyy leikkiin niin ymmärtää varmaan että se toinen nainen voi suuttua moisesta. Ei vastuuta eihän?

        Voi kertoa jos haluaa ei puolison numero ole salattu millään tavalla. Se mitä se vastaa " syytöksistä minuun kohdistuneen voin todistaa toisin. Niin kauan kun puolisoni uskoo minuun enkä ole antanut aihetta edes epäillä niin mitä se voi surra? Toki tiedostan tuon kakkosen käytön jälkeen tuntevan ehkä väärin sitä kohtaan. Se että kusipääksi haukut olet näymmä kokemuksen saanut? Turha sun on mielipidettä antaa asiasta jos et ole kokeillut. Ikää kun tulee sullekin niin ihan varmasti käytät tilanteen hyväksi jos se sulle annetaan. Siinä unohtuu ne muut moraalit ja syyt suhteeseen. Hetken nautinto voi taas pelastaa arjen harmaudessa ja tuo jännityksen. Se että tuomitset noin kärkkäästi kertoo sinun tiukkapipona oleva ja et ole ollut pitkässä suhteessa. Se ketä petän tai tulen pettämään on minun päätös. Vai pitäisi vielä kertoa kumppanille. Tuskin koska uskon senkin saaneen vaihtelua koska ei kyllästytä meidän suhde vieläkään. Ei sinun tarvitse meitä miettiä eikä sitä mitä haemme suhteilta. Ei kannata tuomita toisia luulojen takia. Miksi koet että pitäisi puolisoni pelastaa jostakin? Ei se teille kuulu. Ja jos todella uskot että olisin petetty niin sekin voi pitää paikkaansa. Mutta kuten sanoin mitä tiedä ei surrakkaan.


      • 8710

        Sun kommentit on oikeasti pelottavia, narsisti? Ihmisiä ei käytetä. Eikä toiselta ihmiseltä salata asiaa joka johtaisi siihen että esim. vaimo ei haluaisi olla kanssasi tai se toinen nainen.

        Itse meni totaalisen hajalle miehen toimesta joka salasi minulta asioita, joiden vuoksi en olisi ollut hänen kanssaan missään tapauksessa. Oli kammottavaa kuulla asiat muuta kautta. Mies kielsi kaiken (valehteli) ja minä oksensin ja oksensin. Oksentelin ja menin psyykkisesti sirpaleiksi. Toipuminen kesti vuosia. Voinet arvata että nostin aikamoisen metelin asiasta ennen kuin menin sirpaleiksi. Olin oikeasti se hullu nainen, nainen jonka mies rikkoi . Tuska oli aivan sietämätön.


    • Lgyuioro

      Joo onnea sulle.oot varmaan ihan kusipää.tee muutakin mistä ei jää kiinni jos kumppani ei tiedä.haukut ketä rakastelet tai sun tapauksessa panet vaikka itse oot ihan imbesilli.sitten vaimo ns.kunnollinen,ootsä äitisi kanssa menny yhteen?

      • RulesNo

        Ajat on muuttuneet ja kaikki on kaikille sallittua.
        Nelikymppisenä sinkku miehenä saan eniten varattuja perheellisiä naisia ja ei siinä mitä,koska koen ettei minun tehtävä ole vahtia kenenkään moraalia ym.

        Usein nämä"panosuhteet"loppuu johonkin ongelmiin heidän lasten kanssa.
        Koulu,tai muita esim mt ongelmia nyky lapsilla on ja silloin nämä vaimot/avovaimot tahtoo keskittyä perheisiinsä.
        Näitä naisia on paljon,kuten samanlaisia miehiä.
        Miehet usein maksullista seksiä hakevat,ilmeisesti sinkku naiset ovat hanakampia ottamaan yhteyttä puolisoon ja näin se riskittömämpi vaihtoehto on.

        Syyt pettämisiin usein on naisilla ollut seksin puute/heikko laatu ja se kun ei huomiota ja hellyyttä kotona saa.
        Surullista mutta totta!


      • Salasuhdejostakohistaan
        RulesNo kirjoitti:

        Ajat on muuttuneet ja kaikki on kaikille sallittua.
        Nelikymppisenä sinkku miehenä saan eniten varattuja perheellisiä naisia ja ei siinä mitä,koska koen ettei minun tehtävä ole vahtia kenenkään moraalia ym.

        Usein nämä"panosuhteet"loppuu johonkin ongelmiin heidän lasten kanssa.
        Koulu,tai muita esim mt ongelmia nyky lapsilla on ja silloin nämä vaimot/avovaimot tahtoo keskittyä perheisiinsä.
        Näitä naisia on paljon,kuten samanlaisia miehiä.
        Miehet usein maksullista seksiä hakevat,ilmeisesti sinkku naiset ovat hanakampia ottamaan yhteyttä puolisoon ja näin se riskittömämpi vaihtoehto on.

        Syyt pettämisiin usein on naisilla ollut seksin puute/heikko laatu ja se kun ei huomiota ja hellyyttä kotona saa.
        Surullista mutta totta!

        Oho onkos varatut naisetkin tuollaiseen pystyviä? No emmehän sitä tiedä kuka kykenee tuollaiseen. Toisaalta ne juorut joita kuulee salapanoista voisi siis pitää paikkaansa? Eli jos on salapano ja siitä juorutaan niin voidaan olettaa sen pitävän paikkansa? Itse olenkin miettinyt noita juoruja että mistä ne on lähtöisin. Ja mikä on juttujen liikkeelle painija motiivi? No näitä on näymmä miehissä ja naisissa. Sinäkin kerrot avoimesti olevasi varatun kanssa suhteessa eikä sinua asia vaivaa mitenkään? Nyt kysymys jos tuo varattu nainen eroaisi vuoksesi ottaisitko sen totuudella antaen sille aidon mahdollisuuden? Miksi se nainen ei ota eroa ensin ennenkuin alkaa sinun kanssasi suhteilemaan? Tätä en käsitä mikä ihme siinä on että varattuna pettää ja hoitelee toisia? Monesti miettinyt onko minkälainen tuo petetty puoliso todella kun pettämisiin pitää ryhtyä? Eihän tässä ole mitään järkeä! Samoin noita juoruja en usko koska siinäkin voi olla väärinkäsityksiä joista vedetty vain johtopäätöksiä.


      • RulesNo

        Naiset kykenee aivan samoin kuin miehetkin pano/rinnakkais suhteisiin.Ehkä jopa helpommin jos luotettava vaihtoehto löytyy.
        Kummasti aikaa järjestyy esim. tyttöjen viikonlopun verukkeella tms.
        Totuuden kerron aina heti,oman tilanteeni ja myös sen että vakavaan suhteeseen valmis olen jos oikein kolahtaa.
        En hae seuraa ilmoituksilla tai muutoinkaan aktiivisesti...kaikki naiset olen tavannut baarissa tai illanvietossa jossain...jonkun kirjastossa esim.
        Eroa kehotan harkiten miettimään koska lopullinen tutustuminen aikaa vie ja yhtälailla kuin itse haluan varma olla,niin samaa toivon myös toiselta.
        Sitä miksi varatut helposti kiinnostuu seurasta en etes tarkkaan tiedä...mutta kai se huomion halu,seksi,jännitys tai tunne ihastumisesta toivo rakkaudesta on!?
        Yhteneväistä näille naisille on kuitenkin tyytymättömyys elämäänsä ja mieheensä.
        Yhden mies on liian kiltti,tylsä ja jonkun taas tunteeton,kylmä ja jollain ei vaan tunteita mieheensä enää ole.
        Itse en juoruja liikkeelle laita ja varmasti osa on totta,osa paskaa!


    • ijbnhb

      Täällä oli hyvä kommentti siitä, että jos mies ei enään pysty seksiin, niin hyväksyisikö hän vaimolle rakastajan. Ranskassa tämä vois onnistua, mutta ei suomalaiselle miehelle. Täällä nostetaan esille liitoissa oleva seksin puute syyksi siihen, että puoliso lähtee kolmannen osapuolen mukaan. Tietääkseni nainen pystyy seksiin kuolemaansa saakka hyvinkin vanhana. Miehen kunto useimmiten lopahtaa jo keskiiässä. Syy siihen, että nainen lopettaa avioliitossa seksin on se, ettei hän halua enään miestään.

      • miksiköhännäin

        Miksi seksi nostetaan jalustalle ja halveksitaan tilannetta, jossa pitkässä liitossa määrä vähenee, mutta laatu paranee sekä sen pitkän yhdessäolon myötä suhteeseen tulee toisenlaista välittämisen tunnetta, joissa voi pitää vaatteet päällä. Maaginen yhdessäolon kokemus siitä, että vierellä on toinen, joka kulkee samaan suuntaan yhteisellä matkalla. Henkistä yhteenkuuluvuutta on enemmän ja se myös antaa enemmän kuin fyysinen yhdessä olo iho ihoa vasten.


      • nämäniinnähty

        Syy siihen että nainen lopettaa seksin ei välttämättä ole kyllästyminen vaan joku sairaus. Kaikkia sairauksia ei voi hoitaa, mutta seksin voi, eikä siihnkään tarvi lähteä pettämään. Joissakin tapauksessa tilanne on ohimenevä, kuten meillä oli, mutta mies lähti pettämään syynä se että ei saanut seksiä, kun tilanne sitten parani ja kakkonen käräytti miehen, koska mies ei halunnut jatkaa kanssaan, niin jo alkoikin minulle tulla viestejä, ex kakkoselta siitä kuinka petturi puolisoni on narsisti josta hän, kakkonen, voisi kilttinä ihmisenä auttaa minut irti.


    • Kukaesittääparhaiten

      Turha sitä on itkeä kuka pettää ja ketä. Se on vain erottava ja käräytetään pettävät ihmiset. Ja voi pojat kun niitä riittää. Se mistä kiinni jää ja kaiken sen paskan jälkeen mitä jää petetylle? Ihmisiä loukataan ja vedätetään seksin hurmiossa. Oli se uhri sitten tietämätön tai mitä tietäen pettävänä osapuolena mukana. Pettäjiä riittää ja varsinkin kun saavat siihen mahdollisuuden käyttävät sen surutta. Ei ne narsistit näe toisten kärsimystä tai muutakaan eikä myönnä edes pettämisen seurauksia. Nämä pettäjät ovat narsisteja oli naisia tai miehiä. Sitä turha kieltää.

    • RulesNo

      Taatusti ajattelin kaikesta toisin kun olin vielä parisuhteessa(17v) en pettänyt ja viime vuodet seksittömässä suhteessa olin.
      Eikä se etes syy ollut suhteen kariutumiseen,vaan muut ratkaisettomat ongelmat...mm. arvostuksen puute ym.
      Ikä saa aikaan sen,että etsii kumppania joka on enemmän kuin mikään ennen.
      Sukupuolesta välittämättä tahtoo joskus löytää jotain erityistä.
      Se että panemiseen usein päätyy on vaan tätä aikaa ja sitä kun kaikki sitä heti tahtoo.
      Varatut naiset varsinkin...kai se on joku itsetunnon kohotus tms.
      Narsisti nimitystä hyvin ohuin perustein käytetään ja voin varmuudella sanoa ettei siitä pettämisessä ainakaan aina kyse ole.
      Ehkä enemminkin niin että narsisti miehen puolisot pettää.
      Nämä onnettomat naiset ei vaan uskalla jättää huonosti/alentavasti heitä kohtelevia puolisoita,väkivallan, nöyryytyksen tai toimeentulon takia.
      Yksi tuttavuus oli maailman ihanin kiltti äippä,kolme lasta ja karsee äijä... vuosi tapailtiin ja lopetin sen koska pelko tehdä päätös oli tälle naiselle liian suuri.
      Suren sitä hänen puolestaan joka päivä ja toivon joskus uskalluksen löytyvän hänellä,niin että jonkun paremman saisi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe