Kunnioittaa naista, miksi ihmeessä?

Tuli mieleen tuosta nallin avaamasta ketjusta, siellähän tosiaan se klassikkolinkki (jokohan Petra on löytänyt toivomanlaisensa miehen?) jossa Petra kaipaa miestä joka kunnioittaa naista:

"Nykyään olen myös alkanut tietoisesti hakea sellaista miestä, joka kunnioittaa naista, sillä sellaista on yllättävän vaikea löytää. Edellinen poikaystäväni ei kunnioittanut minua lainkaan."

Sanana varmaankin tuo "kunnioittaa" juontaa juurensa "kunniallisuudesta" jolle suomisanakirja tarjoaa selitykseksi:

"1. säädyllinen, rehellinen, nuhteeton, kunnollinen. esim. Kunniallinen ammatti. Olla kunniallisten ihmisten kirjoissa.

2. kunnian mukainen, kunniaa loukkaamaton. esim. Kunnialliset rauhanehdot."

Kysymys kuuluukin: Mitä kunnioitettavaa Petrassa ja muissa kaltaisissaan 2000-luvun naisissa, niiden elämäntavassa ja menneisyydessä on mitä erityisesti tuli kunnioittaa? Tai yleensä naisissa verrattuna miehiin kun miehen aina tulisi olla se kunnioittava osapuoli? En ole tainnut koskaan nähdä miehen vaativan vastaavaa erityiskohtelua.

83

1927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei naisia tarvitse kunnioittaa.

      • Miksi ei?


      • Niinpä, hyvin vaikeaa on noihin kunnioitusvaatimuksiin nähdä mitään perusteita.

        Sekin noissa vaatimuksissa on silmiinpistävää että eniten niitä tuntuvat esittävän naiset jota eivät tee/eivät ole koskaan tehneet yhtään mitään sen ansaitakseen. Sitten taas ne harvat naiset jotka kunnioitusta ansaitsee eivät sitä näytä erityisemmin vaativankaan, ehkä he sitä siis saavatkin ihan ilman erityisvaatimuksia kun ovat vain naisellisen ihania.

        Joku Petran kaltainen sinkkutamma yli sadan miehen historialla tai joku jännämiehelle lapsen pyöräyttänyt yh-mamma, vaikeaa niissä on nähdä sellaista kunnollisuutta joka kunnioitusta ansaitsisi.


      • 4009
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niinpä, hyvin vaikeaa on noihin kunnioitusvaatimuksiin nähdä mitään perusteita.

        Sekin noissa vaatimuksissa on silmiinpistävää että eniten niitä tuntuvat esittävän naiset jota eivät tee/eivät ole koskaan tehneet yhtään mitään sen ansaitakseen. Sitten taas ne harvat naiset jotka kunnioitusta ansaitsee eivät sitä näytä erityisemmin vaativankaan, ehkä he sitä siis saavatkin ihan ilman erityisvaatimuksia kun ovat vain naisellisen ihania.

        Joku Petran kaltainen sinkkutamma yli sadan miehen historialla tai joku jännämiehelle lapsen pyöräyttänyt yh-mamma, vaikeaa niissä on nähdä sellaista kunnollisuutta joka kunnioitusta ansaitsisi.

        Mitä ihmettä mahtaa tarkoittaa epämääräinen ilmaus naisellisen ihana ja miksi tämä naisellisuus pitäisi muka huomioida erityisellä kunnioituksella?
        Lapseni luokalla oli lapsi, jonka äiti oli maatilan emäntä. Hän oli hyvin ronskin oloinen nainen, jykevä ja miehekäs olemukseltaan. Hän oli myös suunnattoman mukava ja aivan ilmeisen onnellinen avioliitossaan. Hän oli mielestäni ihan kunnioitettava ihminen, vaikka ei ollut pätkääkään naisellinen sen puoliin ulkonäön kuin luonteensakaan puolesta.
        Yh-mammallekin suon kunnioituksen, sillä hän on se, joka nousee yöllä vaihtamaan lapsen lakanat, kun tämä on oksentanut vatsataudissa vuoteeseen. Yh-mamma on myös se, joka huolehtii lapsensa neuvolat, vanhempainillat koulussa, lääkärikäynnit jne. Aika kunnioitettavaa.


      • 4009 kirjoitti:

        Mitä ihmettä mahtaa tarkoittaa epämääräinen ilmaus naisellisen ihana ja miksi tämä naisellisuus pitäisi muka huomioida erityisellä kunnioituksella?
        Lapseni luokalla oli lapsi, jonka äiti oli maatilan emäntä. Hän oli hyvin ronskin oloinen nainen, jykevä ja miehekäs olemukseltaan. Hän oli myös suunnattoman mukava ja aivan ilmeisen onnellinen avioliitossaan. Hän oli mielestäni ihan kunnioitettava ihminen, vaikka ei ollut pätkääkään naisellinen sen puoliin ulkonäön kuin luonteensakaan puolesta.
        Yh-mammallekin suon kunnioituksen, sillä hän on se, joka nousee yöllä vaihtamaan lapsen lakanat, kun tämä on oksentanut vatsataudissa vuoteeseen. Yh-mamma on myös se, joka huolehtii lapsensa neuvolat, vanhempainillat koulussa, lääkärikäynnit jne. Aika kunnioitettavaa.

        Nimenomaan juurikin noin, jos/kun nuo kuvailemasi elävät kunniallisesti ja kunnollisesti hehän toki kunnioituksen ansaitsevat mutta suinkaan kaikki eivät enkä näe jossain sadan panon saijassa sellaista erityistä mitä tulisi erikseen kunnioittaa.


      • 4009
        Harmaaritari kirjoitti:

        Nimenomaan juurikin noin, jos/kun nuo kuvailemasi elävät kunniallisesti ja kunnollisesti hehän toki kunnioituksen ansaitsevat mutta suinkaan kaikki eivät enkä näe jossain sadan panon saijassa sellaista erityistä mitä tulisi erikseen kunnioittaa.

        Ihmisissä on ongelmana se, että he eivät osaa kunnioittaa toisia ihmisiä ja kaikkia eläimiä elollisina olentoina. Eipä ole ihme, että kanat kärsivät kanaloissa ja rotat laboratorioissa.


      • ouitty kirjoitti:

        Miksi ei?

        Kunnioitus on ansaittava. Jos nainen ei arvosta minua, niin en näe mitään syytä arvostaa naista.


      • Teca
        super-atm kirjoitti:

        Kunnioitus on ansaittava. Jos nainen ei arvosta minua, niin en näe mitään syytä arvostaa naista.

        Mikä sitten on se syy, jolla sinä mielestäsi ansaitset naisen arvostuksen?


      • Teca kirjoitti:

        Mikä sitten on se syy, jolla sinä mielestäsi ansaitset naisen arvostuksen?

        En ole vaatinut arvostusta keneltäkään. Keskustelu käydään naisten arvostamisesta, joten pysy aiheessa.


      • Niitti333
        super-atm kirjoitti:

        En ole vaatinut arvostusta keneltäkään. Keskustelu käydään naisten arvostamisesta, joten pysy aiheessa.

        Itse kirjoitit että jos nainen ei arvosta minua niin en minäkään.
        Sinun arvostuksesi on siis ehdollista: Jos sää niin sitte määki...
        Nimim teca on oikeassa.


      • Niitti333 kirjoitti:

        Itse kirjoitit että jos nainen ei arvosta minua niin en minäkään.
        Sinun arvostuksesi on siis ehdollista: Jos sää niin sitte määki...
        Nimim teca on oikeassa.

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.


    • No mitenkä sitten tuo Petra teki väärin? Pakottiko se miehet väkipakolla tutustumaan itseensä ja mitä kaikkea tahansa tekikään? Jotenkin jos se on tuosta 130 kanssa telmineestä, niin mitä sitten? Omapahan on valintansa... Ja tuskin on tosiaan väkisin niitä ukkoja sänkyyn laittanut itsensä kanssa. Ja sitten tuo kunnioitus... Miksi ei? Sori, mutta en käsitä? Ei ole minulta yhtään pois, jos joku nainen vaikka kuinka monen kanssa telmii...

      Ja taatusti vaadin kunnioitusta miehenä naiselta. Ei epäilystäkään...olkaa te muut minun puolesta vaatimatta sitten...

      • Ei ole kyse siitä mitä teki väärin vaan siitä että miksi miehen pitäisi tehdä aaltoliikettä jokaisen petran kaltaisen naisen kohdalla joita kuitenkin taitaa mahtua melkein kaksitoista tusinaa. Se nyt ei minusta vaan riitä että sattuu olemaan löyhätapainen nainen, kunnioitus tulee ansaita.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei ole kyse siitä mitä teki väärin vaan siitä että miksi miehen pitäisi tehdä aaltoliikettä jokaisen petran kaltaisen naisen kohdalla joita kuitenkin taitaa mahtua melkein kaksitoista tusinaa. Se nyt ei minusta vaan riitä että sattuu olemaan löyhätapainen nainen, kunnioitus tulee ansaita.

        No minä ajattelenkin ihmisen tekojen perusteella, en tehtyjen tekojen... Jos tuollainen Petra tulisi vastaan, en mä kyselis monenko miehen kanssa se on peuhannut...mitä sillä on väliä? Se että sillä ei olis sukupuolitautia ja ei olisi jäänyt siitä levy päälle olis tärkeämpää. Se on niitä ennakkoluuloja. Ei ihminen siinä mitenkään saastu. Eikä se sano, että ois senkummasempi ihmisenä. Ajatteles vaikka sulle tulee raitistunut mies työkaveriks. Sekö ei ansaitse sinun arvostusta ja luottamusta kun on exjuoppo, tai sit vaikka sekin on häntäheikki. Onko se työkaverina sit huono?


      • tähänsekaappi kirjoitti:

        No minä ajattelenkin ihmisen tekojen perusteella, en tehtyjen tekojen... Jos tuollainen Petra tulisi vastaan, en mä kyselis monenko miehen kanssa se on peuhannut...mitä sillä on väliä? Se että sillä ei olis sukupuolitautia ja ei olisi jäänyt siitä levy päälle olis tärkeämpää. Se on niitä ennakkoluuloja. Ei ihminen siinä mitenkään saastu. Eikä se sano, että ois senkummasempi ihmisenä. Ajatteles vaikka sulle tulee raitistunut mies työkaveriks. Sekö ei ansaitse sinun arvostusta ja luottamusta kun on exjuoppo, tai sit vaikka sekin on häntäheikki. Onko se työkaverina sit huono?

        Kyllä myös ne tehdyt teot ovat sidoksissa nykyisiin ja jos parisuhdemielessä ajattelet niin kai sunkin täytyy myöntää että Petra ei ole parasta mahdollista vaimomatskua? Vaikka nyt siinä valkoritaroit sanomalla "ei menneisyydellä väliä" kyllä sillä oikeasti silti olisi väliä jos petra sulle kertoisi sadasta kolmestakymmenestä panostaan (nykyinen lukema lienee pari sataa ja tuskinpa kertoo) Tahtoisitko oikeasti olla viikon viimeinen pano:

        http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/petra_32_olen_ollut_sangyssa_130_miehen_kanssa

        "Jokin aika sitten Petra harrasti seksiä kuuden eri miehen kanssa yhden viikon aikana. Sitä seuraavalla viikolla miehiä oli viisi. Osa heistä oli Petran vakkareita eli miehiä, joiden kanssa Petra ei seurustele mutta harrastaa seksiä säännöllisesti."

        Uskoistko muka tuota täysin:

        "Jos minä seurustelen, en petä. Haluan luotettavan ja uskollisen suhteen, sillä muuten en voi kuvitella olevani onnellinen."

        Työkaverit on taas sitten asia erikseen, ei niiden kanssa muodosteta sellaisia yhteenliittymiä kuin parisuhdekumppaneiden kanssa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä myös ne tehdyt teot ovat sidoksissa nykyisiin ja jos parisuhdemielessä ajattelet niin kai sunkin täytyy myöntää että Petra ei ole parasta mahdollista vaimomatskua? Vaikka nyt siinä valkoritaroit sanomalla "ei menneisyydellä väliä" kyllä sillä oikeasti silti olisi väliä jos petra sulle kertoisi sadasta kolmestakymmenestä panostaan (nykyinen lukema lienee pari sataa ja tuskinpa kertoo) Tahtoisitko oikeasti olla viikon viimeinen pano:

        http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/petra_32_olen_ollut_sangyssa_130_miehen_kanssa

        "Jokin aika sitten Petra harrasti seksiä kuuden eri miehen kanssa yhden viikon aikana. Sitä seuraavalla viikolla miehiä oli viisi. Osa heistä oli Petran vakkareita eli miehiä, joiden kanssa Petra ei seurustele mutta harrastaa seksiä säännöllisesti."

        Uskoistko muka tuota täysin:

        "Jos minä seurustelen, en petä. Haluan luotettavan ja uskollisen suhteen, sillä muuten en voi kuvitella olevani onnellinen."

        Työkaverit on taas sitten asia erikseen, ei niiden kanssa muodosteta sellaisia yhteenliittymiä kuin parisuhdekumppaneiden kanssa.

        No jos on suora ja rehti, niin en mä näkis syytä, miksi en vois miettiä tuollaisenkin kanssa suhdetta. Mutta jos se haluaa olla muittenkin kanssa, niin sitten en olis. Mutta tuossahan tuo kertoo halustaan olla yhden kanssa. Luultavasti naisella on kyllä joku seksifetissi, mutta siis olenhan mäkin läheisriippuvainen... Se sit riippuu ihmisestä, että haluaako sitä muuttua vai ei...


      • kyllästymys
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä myös ne tehdyt teot ovat sidoksissa nykyisiin ja jos parisuhdemielessä ajattelet niin kai sunkin täytyy myöntää että Petra ei ole parasta mahdollista vaimomatskua? Vaikka nyt siinä valkoritaroit sanomalla "ei menneisyydellä väliä" kyllä sillä oikeasti silti olisi väliä jos petra sulle kertoisi sadasta kolmestakymmenestä panostaan (nykyinen lukema lienee pari sataa ja tuskinpa kertoo) Tahtoisitko oikeasti olla viikon viimeinen pano:

        http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/petra_32_olen_ollut_sangyssa_130_miehen_kanssa

        "Jokin aika sitten Petra harrasti seksiä kuuden eri miehen kanssa yhden viikon aikana. Sitä seuraavalla viikolla miehiä oli viisi. Osa heistä oli Petran vakkareita eli miehiä, joiden kanssa Petra ei seurustele mutta harrastaa seksiä säännöllisesti."

        Uskoistko muka tuota täysin:

        "Jos minä seurustelen, en petä. Haluan luotettavan ja uskollisen suhteen, sillä muuten en voi kuvitella olevani onnellinen."

        Työkaverit on taas sitten asia erikseen, ei niiden kanssa muodosteta sellaisia yhteenliittymiä kuin parisuhdekumppaneiden kanssa.

        Yleensä ne pettäjät ovat niitä, joilla ei ole ollut muita kumppaneita ja kokemuksia , jossain vaiheessa tulee tilanne, että halutaankin kokeilla jotain muutakin.


      • kyllästymys kirjoitti:

        Yleensä ne pettäjät ovat niitä, joilla ei ole ollut muita kumppaneita ja kokemuksia , jossain vaiheessa tulee tilanne, että halutaankin kokeilla jotain muutakin.

        No eivät ole, tuo on klisee ja matemaattinen mahdottomuus jota tietysti paljon käytetyt pettäjät yrittää viljellä vailla mitään todellisuuspohjaa.


      • 6666665
        Harmaaritari kirjoitti:

        No eivät ole, tuo on klisee ja matemaattinen mahdottomuus jota tietysti paljon käytetyt pettäjät yrittää viljellä vailla mitään todellisuuspohjaa.

        Mikä todellisuuspohja sulla on? Kokemuksia!


      • 6666665 kirjoitti:

        Mikä todellisuuspohja sulla on? Kokemuksia!

        Ei tarvitse kuin katsoa tilastoja, mitä enemmän exiä sen todennäköisemmin suhde ei kestä ja jos tuohon matematiikkaan viittasit niin ne joilla ei ole kokemuksia voi pettää vain kerran ja sittenhän nekin jo edustaa sitä sitä suurta pettäjien massaa josta ne pettäjät yleensä muodostuu.


      • 6666665 kirjoitti:

        Mikä todellisuuspohja sulla on? Kokemuksia!

        No en näe määrällä niin merkitystä, mutta olen itsekin ollut eroni jälkeen usean kanssa. En ihan noin monen kanssa kuin tuo Petra, mutta ihan olen reilusti sanonut kaikista kaikille...

        Ja tuosta Petrasta nyt ei voi yleistää kaikkia 2000-luvun naisia. Yksittäistapaus, joka taitaa jotenkin ehkä mainostaa liikaa tuota "saavutustaan". Että siinä mielessä en kyllä kiinnostus. Mutta noin periaatteessa ei olis mahdotonta...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No eivät ole, tuo on klisee ja matemaattinen mahdottomuus jota tietysti paljon käytetyt pettäjät yrittää viljellä vailla mitään todellisuuspohjaa.

        Se on Just Näin.. Tuokin on Yksi NarsuMarsujen Lausahdus.. ;D


    • Jännänainen käytti kilttejä ja kunnollisia miehiä panokoneena...

      Tää on niin tätä, ap:kin lienee tullut joskus hyväksikäyytetyksi ja siemenet on lypsetty väkipakolla.

      Samaan aikaan kiltit ja kunnolliset naiset polvistuvat joka ilta vuoteensa eteen ja rukoilevat luojalta kunnon miestä. Kiltti ja kunnollinen nainen ei kelpaa näille himonussijoille, ne haluaa vain jännänaisen tai jäävät ikisinkuiksi.

      • Sähän voit yrittää tuota shaming language ja häpäisytaktiikkaa henkilökohtaisella tasolla, ei osu kuitenkaan ja sitäpaitsi sun omat jutut on niin ronskeja ettei sua(kaan) oikein voi naisellisuudesta kunnioittaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sähän voit yrittää tuota shaming language ja häpäisytaktiikkaa henkilökohtaisella tasolla, ei osu kuitenkaan ja sitäpaitsi sun omat jutut on niin ronskeja ettei sua(kaan) oikein voi naisellisuudesta kunnioittaa.

        Sinäkin lienet tullut jännänaisten hyväksikäyttämäksi ja nyt ulvot kuinka KAIKKI naiset ovat paskoja.

        Olisit vain valinnut sen kiltin ja kunnollisen naisen. Ainiin, sehän ei saanut sua syttymään...


      • Nainen32v kirjoitti:

        Sinäkin lienet tullut jännänaisten hyväksikäyttämäksi ja nyt ulvot kuinka KAIKKI naiset ovat paskoja.

        Olisit vain valinnut sen kiltin ja kunnollisen naisen. Ainiin, sehän ei saanut sua syttymään...

        Hyvin olisi kelvannut oikeasti kiltti & kunnollinen nainen mutta jos tarkoitit itsesi kaltaisten olevan sellaisia jo kielenkäyttösi on sellaista ettei tosiaankaan sytytä.


      • Tarkennus
        Nainen32v kirjoitti:

        Sinäkin lienet tullut jännänaisten hyväksikäyttämäksi ja nyt ulvot kuinka KAIKKI naiset ovat paskoja.

        Olisit vain valinnut sen kiltin ja kunnollisen naisen. Ainiin, sehän ei saanut sua syttymään...

        Neitsytsetä Harmaahapsu on. Kokematonta 50-luvulla syntynyttä naista hakee, joka ei tiedä nykyajan panomiehistä tai viidakkoastujista mitään.


      • Neitsytkaukana
        Tarkennus kirjoitti:

        Neitsytsetä Harmaahapsu on. Kokematonta 50-luvulla syntynyttä naista hakee, joka ei tiedä nykyajan panomiehistä tai viidakkoastujista mitään.

        Ei ole, kännissä hairahtaa panoreissuilleen jännänaisten kanssa. Sitten tulee kauhee morkkis ja viha, josta tuo inho naisia kohtaan, et miks ne jakaa itteensä.


      • Tarkennus
        Neitsytkaukana kirjoitti:

        Ei ole, kännissä hairahtaa panoreissuilleen jännänaisten kanssa. Sitten tulee kauhee morkkis ja viha, josta tuo inho naisia kohtaan, et miks ne jakaa itteensä.

        Kokematon katkera neitsytsetä.


      • kjhkjhkjhkjhk
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sähän voit yrittää tuota shaming language ja häpäisytaktiikkaa henkilökohtaisella tasolla, ei osu kuitenkaan ja sitäpaitsi sun omat jutut on niin ronskeja ettei sua(kaan) oikein voi naisellisuudesta kunnioittaa.

        No kuka nainen pystyy koskaan kunnioittamaan sua miehekkyydestä???!! :D

        Ihme vitisijä ja ruikuttaja. Etkö häpeä yhtään?

        Mieti vähän, miten muut miehet yleensä käyttäytyy!


      • kjhkjhkjhkjhk kirjoitti:

        No kuka nainen pystyy koskaan kunnioittamaan sua miehekkyydestä???!! :D

        Ihme vitisijä ja ruikuttaja. Etkö häpeä yhtään?

        Mieti vähän, miten muut miehet yleensä käyttäytyy!

        Ei ole mitään hävettävää tai epäiltävää miehekkyydessä, jos muut miehet aisuroi niin kuin komeroinen tuossa vastauksessaan sehän vain lisää minun miehekkyyttä.


      • EIKÖhävetä
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei ole mitään hävettävää tai epäiltävää miehekkyydessä, jos muut miehet aisuroi niin kuin komeroinen tuossa vastauksessaan sehän vain lisää minun miehekkyyttä.

        eikö edes ne känniset panoreissut


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei ole mitään hävettävää tai epäiltävää miehekkyydessä, jos muut miehet aisuroi niin kuin komeroinen tuossa vastauksessaan sehän vain lisää minun miehekkyyttä.

        Sinäkin taidat kokea olevasi vain uhri, vaikka olet itse valikoinut väärät seuralaiset.


      • lkjkjhlkjhlkjhl
        Nainen32v kirjoitti:

        Sinäkin lienet tullut jännänaisten hyväksikäyttämäksi ja nyt ulvot kuinka KAIKKI naiset ovat paskoja.

        Olisit vain valinnut sen kiltin ja kunnollisen naisen. Ainiin, sehän ei saanut sua syttymään...

        Joo, sillä oli aikoinaan joku 10v vanhempi panopuu, koska ei ikäisiään saanut edes nuorena.

        Nyt kaikki naiset ovat"huoria" tai "käytettyjä".

        Veikkaisin, että ikää nykyään ainakin 50v. Sitä nuoremmat ei kirjoita noin.

        Säälittävä tapaus toisaalta.


      • lkjkjhlkjhlkjhl kirjoitti:

        Joo, sillä oli aikoinaan joku 10v vanhempi panopuu, koska ei ikäisiään saanut edes nuorena.

        Nyt kaikki naiset ovat"huoria" tai "käytettyjä".

        Veikkaisin, että ikää nykyään ainakin 50v. Sitä nuoremmat ei kirjoita noin.

        Säälittävä tapaus toisaalta.

        Jännänainen otti poikarukan, käytti seksuaalisesti hyväkseen, nakkasi pihalle ja nauroi paskaisen naurun päälle.

        Vähemmästäkin katkeroituu.


    • ihmeessä

      Kunnioitus on asia joka ansaitaan.
      Sitä ei voi ottaa eikä saada pyytämällä eikä vaatimalla.
      Nainen ansaitsee kunnioituksen arvoilla, asenteella ja vahvalla itsetunnolla.
      Tunnen vain yhden naisen jota kunnioitan (ex työkaveri).

      • mielestäni

        Jokainen päättää itse millaisia ominaisuuksia toisessa ihmisessä arvostaa. Jokainen ihminen ansaitsee kuitenkin kunnioittavaa kohtelua.


      • ihmeessä
        mielestäni kirjoitti:

        Jokainen päättää itse millaisia ominaisuuksia toisessa ihmisessä arvostaa. Jokainen ihminen ansaitsee kuitenkin kunnioittavaa kohtelua.

        Olemme erilaisia, minä en ole ns. suvakki. Kunnioitustani ei ansaitse ”jokainen ihminen” (namusedät, raiskaajat, terroristit …)
        Onnea valitsemallasi tiellä :)


      • mielestäni
        ihmeessä kirjoitti:

        Olemme erilaisia, minä en ole ns. suvakki. Kunnioitustani ei ansaitse ”jokainen ihminen” (namusedät, raiskaajat, terroristit …)
        Onnea valitsemallasi tiellä :)

        Kirjoitin, että jokainen päättäköön itse ketä kunnioittaa, mutta jokainen ansaitsee kunnioittavaa kohtelua. Esim. vankilassa vankeja tulee kohdella asiallisesti kuten jokaista elävää olentoa, on vankeuden syy mikä tahansa. Samoin sairaalassa potilaita tulee kohdella kunnolla, olivat he sitten vaikka murhaajia. Jos alentuu vaikka raiskaajan tasolle toisen ihmisen kohtelussa, miten muka todistaa kenellekään olevansa erilainen kuin he, jotenkin parempi?


    • Mielenkiintoisinta ketjussa on Taas tämä Tietynlaisten Naisten ja Miesten Harrastama HäpäisyTekniikka.. ;D.. Kertoo heistä kyllä taas kaikkea Hauskaa.. ;D

      • hekOtiHeKoTi

        EikS Olekin HaUskaa, HihhiHIi:DDDD



      • Juurikin näin, siksi näitä onkin niin hauska tehdä kun aina niiltä loppuu argumentit ja alkaa shaming language joka on vähän kuin kirveen kiveen naputtamista. Niitä varmaan kismittää kun ne ei tiedä kohteesta oikeastaan yhtään mitään mitä käyttää aseena :D


      • Sullahan oli kans kokemuksia jännänaisten kohtelusta, poltit siipesi siinä. Paskoja juttuja.


      • samis123
        Nainen32v kirjoitti:

        Sullahan oli kans kokemuksia jännänaisten kohtelusta, poltit siipesi siinä. Paskoja juttuja.

        On noi, kannattaisi vähän katsoo mihin sotkeutuu, menee koko loppuelmä piloille tuollalailla. Harmittaa vaan toisten puolesta ku sotkeudutaan kaikenlaisiin jännäpirkkoihin. Miksei ne kunnolliset naiset kelpaa, ai ni ne on tylsii.


      • samis123 kirjoitti:

        On noi, kannattaisi vähän katsoo mihin sotkeutuu, menee koko loppuelmä piloille tuollalailla. Harmittaa vaan toisten puolesta ku sotkeudutaan kaikenlaisiin jännäpirkkoihin. Miksei ne kunnolliset naiset kelpaa, ai ni ne on tylsii.

        Jännäpirkon kanssa on KEMIAA, tavistuula on TYLSÄ. Sitten itketään kun sattui kulkusille.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juurikin näin, siksi näitä onkin niin hauska tehdä kun aina niiltä loppuu argumentit ja alkaa shaming language joka on vähän kuin kirveen kiveen naputtamista. Niitä varmaan kismittää kun ne ei tiedä kohteesta oikeastaan yhtään mitään mitä käyttää aseena :D

        .. Ja ihan oikeasti huomaa aina mihin kohtaan on sattunut ja miksi tekee kipeää jne.. Ja mitkä heidän motiivinsa toiminnalleen ovat.. Intressit&Agendat.. ;D

        .. Dataa virtaa vaik KuinkPal.. Senkun vain napsii koppeja minkä kerkeää.. ;D



      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Nähän on jo käsitelty.. Mut jooh.. Sulla on Sun Taktiikkas.. Yksinkertaisella Yksinkertaiset Hommelit.. ;D

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14860925/jannanaiset-vie-parhaat-miehet

        Totuus on nyt lyöty sun nokkasi eteen, ja nyt nikottelet hetken ennenkuin pystyt hyväksymään altistaneesi itse itsesi sorrolle.

        Vain tunnustamalla virheensä voi kasvaa ihmisenä ja välttyä virheiltä jatkossa. Tarvitset nyt vain nöyryyttä totuuden käsittelemiseen, ja tuossa me ollaan apuna.


      • 1217

        Tietynlainen mies avauksessa harrastaa sitä häpäisytekniikkaa, siitä ei pääse yli eikä ympäri.
        Huonoa purnata muita siitä, mitä itse toteuttaa ja hakee.


      • 1217 kirjoitti:

        Tietynlainen mies avauksessa harrastaa sitä häpäisytekniikkaa, siitä ei pääse yli eikä ympäri.
        Huonoa purnata muita siitä, mitä itse toteuttaa ja hakee.

        Harvemmin ketään henkilökohtaisesti täällä' arvostelen, jos niin teen sitä edeltää aina henkilöhyökkäys minua kohtaan. Jos taas viittaat raportteihini länsinaisen rappiotilasta ei se ole häpäisyä vaan pelkkää tosiasioiden toteamista. Tässäkin avauksessa ihmettelin mitä niin erinomaista nykynaisessa on että sitä erityisesti tulisi nostaa jalustalle? ja miksi? edes vastavuoroisuus ei toimi selityksenä kun sekään ei tunnu millään tavalla arvostavan tavallista nykymiestä, vain rikolliset, jännä- ja statusmiehet nauttii sen arvostuksesta.


      • ölkölkölkölk
        Harmaaritari kirjoitti:

        Juurikin näin, siksi näitä onkin niin hauska tehdä kun aina niiltä loppuu argumentit ja alkaa shaming language joka on vähän kuin kirveen kiveen naputtamista. Niitä varmaan kismittää kun ne ei tiedä kohteesta oikeastaan yhtään mitään mitä käyttää aseena :D

        Tietää jotain. Olet tavalla tai toisella häiriintynyt. Todennäköisesti liikaa yksin.

        Toisten seksielämä ei kiinnosta muuten noin paljon.


      • Mitä minä kirjoitin:

        "Mitä kunnioitettavaa Petrassa ja muissa kaltaisissaan 2000-luvun naisissa, niiden elämäntavassa ja menneisyydessä on mitä erityisesti tuli kunnioittaa? Tai yleensä naisissa verrattuna miehiin kun miehen aina tulisi olla se kunnioittava osapuoli? En ole tainnut koskaan nähdä miehen vaativan vastaavaa erityiskohtelua."

        Eli Petra ja kaltaisensa ei kaikki naiset ja sitten jatkokysymyksessä kylläkin kaikki naiset mutta siinä yleensä verrattuna naiset vs miehet. Et ole vastannut kysymykseen mutta shaming language länkytystä riittää ihan niin kuin sulta, ei ole silti minun vika jos olet tyhmä tai semmoiseksi tekeydyt.


      • 1217
        Harmaaritari kirjoitti:

        Mitä minä kirjoitin:

        "Mitä kunnioitettavaa Petrassa ja muissa kaltaisissaan 2000-luvun naisissa, niiden elämäntavassa ja menneisyydessä on mitä erityisesti tuli kunnioittaa? Tai yleensä naisissa verrattuna miehiin kun miehen aina tulisi olla se kunnioittava osapuoli? En ole tainnut koskaan nähdä miehen vaativan vastaavaa erityiskohtelua."

        Eli Petra ja kaltaisensa ei kaikki naiset ja sitten jatkokysymyksessä kylläkin kaikki naiset mutta siinä yleensä verrattuna naiset vs miehet. Et ole vastannut kysymykseen mutta shaming language länkytystä riittää ihan niin kuin sulta, ei ole silti minun vika jos olet tyhmä tai semmoiseksi tekeydyt.

        Sinun ei ilmeisesti tarvitse esittää tyhmää? Oliko ensimmäinen viestini edes sinulle?
        Sinulla on lukuisia avauksia ja viestejä, joissa tekopyhästi moralisoit. Shaming language on vain ja ainoastaan sinunkaltaisesi ase kun on heikot edellytykset ja lähtökohdat. Teoillasi ja toiminnallasi pääset petrojen alapuolelle. Sinun toiminnastasi ja tavoistasi ei tule hyväksyttävää, vaikka kuinka pyrit niitä sivuuttamaan häpäisylausekkeisiin ja muihin.

        Mitä kysymykseesi tulee, niin minulla ei ole mitään velvollisuutta vastata yhteenkään kysymykseesi. Ainoastaan kiinnostaa nuuskamuikkusen vihjaileva luokittelu, jossa hän pääsee luokittelemansa henkilöiden alapuolelle. Yhtään parempi ei ole lokeroimisellaan.


      • 1217 kirjoitti:

        Sinun ei ilmeisesti tarvitse esittää tyhmää? Oliko ensimmäinen viestini edes sinulle?
        Sinulla on lukuisia avauksia ja viestejä, joissa tekopyhästi moralisoit. Shaming language on vain ja ainoastaan sinunkaltaisesi ase kun on heikot edellytykset ja lähtökohdat. Teoillasi ja toiminnallasi pääset petrojen alapuolelle. Sinun toiminnastasi ja tavoistasi ei tule hyväksyttävää, vaikka kuinka pyrit niitä sivuuttamaan häpäisylausekkeisiin ja muihin.

        Mitä kysymykseesi tulee, niin minulla ei ole mitään velvollisuutta vastata yhteenkään kysymykseesi. Ainoastaan kiinnostaa nuuskamuikkusen vihjaileva luokittelu, jossa hän pääsee luokittelemansa henkilöiden alapuolelle. Yhtään parempi ei ole lokeroimisellaan.

        Niin eli me emme saa esittää havaintojamme maailmasta mutta sinä parempana ihmisenä (naisena) saat melskata miten huvittaa ja heitellä henkilökohtaisia loukkauksia muista kirjoittajista? Menikö oikein? En kyllä siinäkään tapauksessa ymmärrä millä tavlla olisimme esim, sinun alapuolella näin tasa-arvon aikoina kun me sentään toteutetaan keskustelupalstan tarkoitusta, keskustellaan kun sinä vaan rääyt pelkkiä loukkauksia täällä.


      • 1217
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin eli me emme saa esittää havaintojamme maailmasta mutta sinä parempana ihmisenä (naisena) saat melskata miten huvittaa ja heitellä henkilökohtaisia loukkauksia muista kirjoittajista? Menikö oikein? En kyllä siinäkään tapauksessa ymmärrä millä tavlla olisimme esim, sinun alapuolella näin tasa-arvon aikoina kun me sentään toteutetaan keskustelupalstan tarkoitusta, keskustellaan kun sinä vaan rääyt pelkkiä loukkauksia täällä.

        Osaatko edes esittää havaintoja maailmasta, no et osaa. Osaatko löytää ja kääntää maailman tapahtumia mieleiseksesi, kyllä osaat. Mitä kierompaa ja härskimpää voi lisätä joukkoon, sitä mieluisemmin sitä lisätään.

        Montaako nimimerkkiä käytät? On sairasta pitää kaikkia ei samaa agendaa toteuttavaa ihmistä naisena tai valkoritarina.

        Ei ole olemassa mitään parempia ihmisiä, melskaamista ja loukkaamista. Nuo on vain sinun harhojasi mitä teet omassa päässäsi ja käytät noita muihin. Oletko sokea omalle toiminnallesi? Ei siitä edelleenkään tule hyväksyttävää, vaikka kuinka kiemurtelet ja kääntelet. Mitä keskusteluun tulee, sitä sinä et osaa.


      • 1217 kirjoitti:

        Sinun ei ilmeisesti tarvitse esittää tyhmää? Oliko ensimmäinen viestini edes sinulle?
        Sinulla on lukuisia avauksia ja viestejä, joissa tekopyhästi moralisoit. Shaming language on vain ja ainoastaan sinunkaltaisesi ase kun on heikot edellytykset ja lähtökohdat. Teoillasi ja toiminnallasi pääset petrojen alapuolelle. Sinun toiminnastasi ja tavoistasi ei tule hyväksyttävää, vaikka kuinka pyrit niitä sivuuttamaan häpäisylausekkeisiin ja muihin.

        Mitä kysymykseesi tulee, niin minulla ei ole mitään velvollisuutta vastata yhteenkään kysymykseesi. Ainoastaan kiinnostaa nuuskamuikkusen vihjaileva luokittelu, jossa hän pääsee luokittelemansa henkilöiden alapuolelle. Yhtään parempi ei ole lokeroimisellaan.

        "Mitä kysymykseesi tulee, niin minulla ei ole mitään velvollisuutta vastata yhteenkään kysymykseesi."

        .. ;D.. Mut joo.. https://cdn.meme.am/cache/instances/folder536/500x/65223536.jpg

        Ja mikä vihjaileva luokittelu?.. Minähän sanoin VAIN, että Dataa sataa Laariin Tuhatta&Sataa.. ;D

        Olen siis vain Riippumaton Tarkkailija, joka Kerää TiedonVirrasta Dataa.. ;D


      • 1217 kirjoitti:

        Osaatko edes esittää havaintoja maailmasta, no et osaa. Osaatko löytää ja kääntää maailman tapahtumia mieleiseksesi, kyllä osaat. Mitä kierompaa ja härskimpää voi lisätä joukkoon, sitä mieluisemmin sitä lisätään.

        Montaako nimimerkkiä käytät? On sairasta pitää kaikkia ei samaa agendaa toteuttavaa ihmistä naisena tai valkoritarina.

        Ei ole olemassa mitään parempia ihmisiä, melskaamista ja loukkaamista. Nuo on vain sinun harhojasi mitä teet omassa päässäsi ja käytät noita muihin. Oletko sokea omalle toiminnallesi? Ei siitä edelleenkään tule hyväksyttävää, vaikka kuinka kiemurtelet ja kääntelet. Mitä keskusteluun tulee, sitä sinä et osaa.

        Kuulostaa itkupotkuraivarilta :D

        Käytän vain tätä yhtä, miksi ihmeessä käyttäisin useampia? Sehän tosiaan olisi vähän sairasta.

        Sinähän tässä harhailet ja mitä tulee keskusteluun minun avaamat ketjut on aina suosittuja ja synnyttävät keskustelua. Mikäs on sun anti palstalle rähinöinnin ja henkilöhyökkäysten lisäksi?


      • 1217
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Mitä kysymykseesi tulee, niin minulla ei ole mitään velvollisuutta vastata yhteenkään kysymykseesi."

        .. ;D.. Mut joo.. https://cdn.meme.am/cache/instances/folder536/500x/65223536.jpg

        Ja mikä vihjaileva luokittelu?.. Minähän sanoin VAIN, että Dataa sataa Laariin Tuhatta&Sataa.. ;D

        Olen siis vain Riippumaton Tarkkailija, joka Kerää TiedonVirrasta Dataa.. ;D

        "Tietynlaisten Naisten ja Miesten". Ilmeisesti huomattavasti sivistyneemmät ja älykkäämmät? Mutta eiväthän he häpäisytekniikkaa käytä vaan herättelevää maalaisjärkeä.


      • 1217
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kuulostaa itkupotkuraivarilta :D

        Käytän vain tätä yhtä, miksi ihmeessä käyttäisin useampia? Sehän tosiaan olisi vähän sairasta.

        Sinähän tässä harhailet ja mitä tulee keskusteluun minun avaamat ketjut on aina suosittuja ja synnyttävät keskustelua. Mikäs on sun anti palstalle rähinöinnin ja henkilöhyökkäysten lisäksi?

        Oliko tuo klassinen passiivisagressiivinen hymiö? Ei noi hymiöt ja typerät sanavalinnat tee sinusta tai viesteistäsi järkeviä saati hauskoja.

        Muutama muu nimimerkki heikkoina hetkinä tekee ihan samaa, lähtee luokittelemaan toisille sukupuolia ja muita kun viestin sisältö ei myötäile.

        Ketjusi eivät ole suosittuja, ainoastaan lukuisat ihmiset yrittävät takoa järkeä päähäsi, huomauttaa tökeröt virheesi ja huonot mauttomat tapasi. Eikä se ole keskustelua, että lasta ohjataan oikealle tielle.


      • 1217 kirjoitti:

        "Tietynlaisten Naisten ja Miesten". Ilmeisesti huomattavasti sivistyneemmät ja älykkäämmät? Mutta eiväthän he häpäisytekniikkaa käytä vaan herättelevää maalaisjärkeä.

        Äläs nyt aloita Häpäisemään Maalaisiakin.. ;D.. Maalaisjärki on noista HäpäisyKommenteista HjyvinHjyvin kaukana.. Kauhean montaa "fiksua" vastinetta ja kommenttia ei tästä ketjusta löydä, eikä löydy.. ;D

        Mut joo.. Häpäisyä ja Tätä.. https://cdn.meme.am/cache/instances/folder536/500x/65223536.jpg .. Löytyy sitäkin enemmän.. ;D


      • 1217
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Äläs nyt aloita Häpäisemään Maalaisiakin.. ;D.. Maalaisjärki on noista HäpäisyKommenteista HjyvinHjyvin kaukana.. Kauhean montaa "fiksua" vastinetta ja kommenttia ei tästä ketjusta löydä, eikä löydy.. ;D

        Mut joo.. Häpäisyä ja Tätä.. https://cdn.meme.am/cache/instances/folder536/500x/65223536.jpg .. Löytyy sitäkin enemmän.. ;D

        Siitä päästääkin "Tietynlainen mies avauksessa harrastaa sitä häpäisytekniikkaa, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Huonoa purnata muita siitä, mitä itse toteuttaa ja hakee"

        "Kauhean montaa "fiksua" vastinetta ja kommenttia ei tästä ketjusta löydä, eikä löydy"

        Kulkee käsikädessä avauksien kanssa.


      • 1217 kirjoitti:

        Oliko tuo klassinen passiivisagressiivinen hymiö? Ei noi hymiöt ja typerät sanavalinnat tee sinusta tai viesteistäsi järkeviä saati hauskoja.

        Muutama muu nimimerkki heikkoina hetkinä tekee ihan samaa, lähtee luokittelemaan toisille sukupuolia ja muita kun viestin sisältö ei myötäile.

        Ketjusi eivät ole suosittuja, ainoastaan lukuisat ihmiset yrittävät takoa järkeä päähäsi, huomauttaa tökeröt virheesi ja huonot mauttomat tapasi. Eikä se ole keskustelua, että lasta ohjataan oikealle tielle.

        Ei kun se oli vaan hymiö kun olet niin hauska :D "Ketjusi eivät ole suosittuja, ainoastaan lukuisat ihmiset yrittävät takoa järkeä päähäsi, huomauttaa tökeröt virheesi ja huonot mauttomat tapasi.", eikä tuossakin nyt ole pieni ristiriita?


      • Huttunen.P
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei kun se oli vaan hymiö kun olet niin hauska :D "Ketjusi eivät ole suosittuja, ainoastaan lukuisat ihmiset yrittävät takoa järkeä päähäsi, huomauttaa tökeröt virheesi ja huonot mauttomat tapasi.", eikä tuossakin nyt ole pieni ristiriita?

        Ei sun ketjuihin osallistuminen perustu mihinkään todelliseen suosioon, jengi vaan yrittää takoa järkeä päähäsi.


      • 1217
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ei kun se oli vaan hymiö kun olet niin hauska :D "Ketjusi eivät ole suosittuja, ainoastaan lukuisat ihmiset yrittävät takoa järkeä päähäsi, huomauttaa tökeröt virheesi ja huonot mauttomat tapasi.", eikä tuossakin nyt ole pieni ristiriita?

        Ei ole, sillä se ketju ei ole suosittu. Mitä noita kommentteja katsoo tässä avauksessa, niin se ketjun kirjoittaja näyttäisi olevan inhottu ja vihattu. Siinä on pieni ristiriita, että jos ihmiset sylkee päin ja sinä tunnet itsesi pidetyksi ja suosituksi. Avauksesi taitaa olla halveksittuja.


      • ölkjölkjöjökjö
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin eli me emme saa esittää havaintojamme maailmasta mutta sinä parempana ihmisenä (naisena) saat melskata miten huvittaa ja heitellä henkilökohtaisia loukkauksia muista kirjoittajista? Menikö oikein? En kyllä siinäkään tapauksessa ymmärrä millä tavlla olisimme esim, sinun alapuolella näin tasa-arvon aikoina kun me sentään toteutetaan keskustelupalstan tarkoitusta, keskustellaan kun sinä vaan rääyt pelkkiä loukkauksia täällä.

        Mistä ihmeen maailmasta? Se ihmisiä tässä ärsyttääkin, ei käsiteltävä aihe!

        Käyt töissä. Käyt kaupassa kyttäämässä. Kyttäät naistenlehtien kohujuttuja, joiden tarkoitus on myydä. Vedät tähän mukaan jopa ulkomaalaiset lehdet. Kyttäät julkkiksia. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Muuta elämää sulla ei ole.

        Yhteisö lyttää liian epänormaalit mielipiteet. Aihe on ihan sama. Niin se on aina ollut.

        Onneksi.


      • 1217 kirjoitti:

        Ei ole, sillä se ketju ei ole suosittu. Mitä noita kommentteja katsoo tässä avauksessa, niin se ketjun kirjoittaja näyttäisi olevan inhottu ja vihattu. Siinä on pieni ristiriita, että jos ihmiset sylkee päin ja sinä tunnet itsesi pidetyksi ja suosituksi. Avauksesi taitaa olla halveksittuja.

        En edelleenkään näe ainakaan Just Tämän ketjun aloituksessa mitään liian YliAmpuvaa, enkä oikeastaan mitään muutakaan.. ;P

        Ihan oikeesti.. Moni näemmä näkee jotain, mitä tuossa aloituksessa ei edes ole.. Jos joku on esim. ns. "KaksiMielinen", niin onko syy silloin hänessä vai siinä informaatiossa, jonka hän kuulee/lukee?.. ;D


      • 1217 kirjoitti:

        Ei ole, sillä se ketju ei ole suosittu. Mitä noita kommentteja katsoo tässä avauksessa, niin se ketjun kirjoittaja näyttäisi olevan inhottu ja vihattu. Siinä on pieni ristiriita, että jos ihmiset sylkee päin ja sinä tunnet itsesi pidetyksi ja suosituksi. Avauksesi taitaa olla halveksittuja.

        On kyllä hauska tuo sun tapa yrittää käyttää häpäisytaktiikkaa, "yllättäen" sivunikkisikin ilmestyi kommentoimaan :D Sinun tulisi vain ymmärtää että älä ammu viestintuojaa, todellinen vihollisesi on sinä itse kun kerran noin häpeät tekojasi.


      • ölkjölkjöjökjö kirjoitti:

        Mistä ihmeen maailmasta? Se ihmisiä tässä ärsyttääkin, ei käsiteltävä aihe!

        Käyt töissä. Käyt kaupassa kyttäämässä. Kyttäät naistenlehtien kohujuttuja, joiden tarkoitus on myydä. Vedät tähän mukaan jopa ulkomaalaiset lehdet. Kyttäät julkkiksia. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Muuta elämää sulla ei ole.

        Yhteisö lyttää liian epänormaalit mielipiteet. Aihe on ihan sama. Niin se on aina ollut.

        Onneksi.

        .. Alistajat On Persiistä.. Ja Ohjailtavaa KlooniMassaa.. ;D


      • Huttunen.P
        Harmaaritari kirjoitti:

        On kyllä hauska tuo sun tapa yrittää käyttää häpäisytaktiikkaa, "yllättäen" sivunikkisikin ilmestyi kommentoimaan :D Sinun tulisi vain ymmärtää että älä ammu viestintuojaa, todellinen vihollisesi on sinä itse kun kerran noin häpeät tekojasi.

        Jos unohtaisit harhasi ja keskittyisit kommentointiin.


      • äöläölälälälö
        Harmaaritari kirjoitti:

        On kyllä hauska tuo sun tapa yrittää käyttää häpäisytaktiikkaa, "yllättäen" sivunikkisikin ilmestyi kommentoimaan :D Sinun tulisi vain ymmärtää että älä ammu viestintuojaa, todellinen vihollisesi on sinä itse kun kerran noin häpeät tekojasi.

        Sivunikki!

        Olen halunnut vetää sua turpaan jo 2 vuotta. Jos edes vähän siitä miehistyisit..


      • Huttunen.P
        äöläölälälälö kirjoitti:

        Sivunikki!

        Olen halunnut vetää sua turpaan jo 2 vuotta. Jos edes vähän siitä miehistyisit..

        Syitä turpiinlyöntiin olisikin, harmaahapsi on ikuinen tenava joka ei miehisty varmaan ikinä.


      • äöläölälälälö kirjoitti:

        Sivunikki!

        Olen halunnut vetää sua turpaan jo 2 vuotta. Jos edes vähän siitä miehistyisit..

        Väkivaltahan se on hyvä ratkaisu mihin vaan. Jännämieheltäsikö opit tuon suoraviivaisen toimintamallin ja miehekkäänä 2000-luvun naisena fantasioit sitä toteuttaa?


      • 1217
        Harmaaritari kirjoitti:

        On kyllä hauska tuo sun tapa yrittää käyttää häpäisytaktiikkaa, "yllättäen" sivunikkisikin ilmestyi kommentoimaan :D Sinun tulisi vain ymmärtää että älä ammu viestintuojaa, todellinen vihollisesi on sinä itse kun kerran noin häpeät tekojasi.

        Montaako nimimerkkiä käytitkään, taisit valehdella aikaisemmin? Muutama muu, selvästi epäsuosittu kirjoittelija luokittelee muut multinikkaileviksi, kuten luokittelevat naisiksi tai valkoritareiksi?

        Valitettavasti en ole käyttänyt sivunikkejä. Turha syyttää muita omista harrastuksistaan. Ei sinun epäsuosiosi katoa, vaikka kuinka yrität uskotella itsellesi ja muille, että yksi kirjoittaisi monella nimimerkillä. Tuo taitaa olla aika Perttimäinen oire saada harhaisia kuvitelmia? Voit uskotella itsellesi kaikki parhain päin kuvitelmissasi ihan vapaasti.


    • Rautalankaa

      Kunnioitus on sana, jolla on kaksi eri merkitystä. Vähän niin kuin rakkaus, jolla voidaan tarkoittaa joko romanttista rakkautta tai rakkautta ylipäätään.
      On olemassa sellaista kunnioitusta, joka täytyy erikseen ansaita, esim. jos opiskelijat kunnioittavat vanhaa viisasta professoria. Sitten on sellaista kunnioitusta, jota ei tarvitse ansaita, ja jota voi tuntea vaikka kadulla kulkevaa puliukkoa kohtaan. Joku voi ajatella, että pultsarikin on tasavertainen ihminen, joka on otettava huomioon eikä häntä saa mitenkään kiusata tai suhtautua häneen alentuvasti.

      • Paras Vastine on Tässä.. Siis ainakin Mun mielestä.. Jos/kun toinen ei aiheuta muille pahoja/huonoja juttuja, kuten esmes. tämän kommentin elämän kaltoin kohtelema, niin Olen Täysin samaa mieltä, jos taas aiheuttaa tai on aiheuttanut, niin Se taas On ihan Toinen Juttu Se.. ;P


      • Hödkekjr
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Paras Vastine on Tässä.. Siis ainakin Mun mielestä.. Jos/kun toinen ei aiheuta muille pahoja/huonoja juttuja, kuten esmes. tämän kommentin elämän kaltoin kohtelema, niin Olen Täysin samaa mieltä, jos taas aiheuttaa tai on aiheuttanut, niin Se taas On ihan Toinen Juttu Se.. ;P

        Eihän Petraakaan aiheuta kellekään pahoja/ huonoja juttuja, vaan hyviä:)


    • 8786756456753

      Itse kunnioitan käytännössä kaikkia naisia, vaikka minulla ei ole siihen mitään konkreettista syytä. Se vain tuntuu oikealta.

      • Olet naisten takapuolia nuoleva valkoritari.


      • valkoinenritari
        super-atm kirjoitti:

        Olet naisten takapuolia nuoleva valkoritari.

        niitä kuuluukin nuolla se on ihanaa


    • Pillujen--asiantuntija

      Naisia pitää kunnioittaa koska ovat pillun kantajia.

    • Huööhhh

      Naisten pitää kunnioittaa miestä ja miesten naisia ja kaikkien tulee kunnioittaa toisiaan piste.. huoh kun on tyhmiä miehiä olemassa

    • ihmettelijä-

      Noin muuten, miksi monet naiset loukkaantuvat kun monet miehet eivät enää kunnioita heitä tarpeeksi parisuhteeseen? Miten siitä voi loukkaantua kun kuitenkin heitä monet silti kunnioittavat tuttuina etc.?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe