Ismon Valinta

Nastamuumioko

Aika huono valikoima kaupassa. Leivät korissa jo päivää ennen, ovat varmaan aika kovia seuraavana päivänä kun niitä aletaan myymään. Kaupan ovessa ei tainnut olla edes ovenripaa. Ismo ei tartte siivoojaa kun se omilla vaatteilla puhdisti lattian. Salkkarit ihme sarja.

62

1465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AkiNikkinen_

      Veikkaus et toi pulju ei kauan ole toiminnassa........

      • 0000987

        Mitä mitä :D
        Siitä tulee Super Suosittu ja tulee työllistämään kaikki Pihlajakadun työttömät jatkossa ;D


      • MäHaluunSinne

        Onhan se pulju vielä pystyssä, mutta miten sinne Ismon valintaan oikein pääsee? Jos sinne jotenkin pääsee, niin
        ainakin kunnon kuppi kahvia pitäis saada.


    • Kaupparatsu_reima

      Ismon kaupan juomatölkkien ja -pullojen etiketit oli vaihdettu Salkkari-merkkeihin, mutta murot, myslit ja hiutaleet olivat oikella nimillään.

      • Järkeä_saliksiin

        Alkoholimainonnan vuoksi varmaan. Tuotesijoitteluahan ohjelmassa on aina ollut.


      • ismonVaalinta

        Ismo se kiipesi puuhun ja sieltä se paskansi suoraan Sepon suuhun!


    • mfdjjf

      salkkarit on tv sarja,se ei ole totta

      • KaluMinisteri

        Tosi tv sarja se on.


    • Laitapuolenasukas

      Missäpäin Helsinkiä Ismon Valinta on,varmaan hyvää ja halpaa tavaraa saakohan sieltä sitä Ismon kuulua pontikkaa tiskin alta ?

      • Tä on niin tätä! Hesalaiset asuu hesassa mutta silti ei tunnista missä kohtaa kaupunkia toi on kuvattu :L)

        Menihän siihen Hesalaisilta 2 vuotta tajuta missä kohtaa se Amanda sijaitsee, tai siis talo joka sarjassa näkyy


      • jokupöndejuttuko
        Bussissa kirjoitti:

        Tä on niin tätä! Hesalaiset asuu hesassa mutta silti ei tunnista missä kohtaa kaupunkia toi on kuvattu :L)

        Menihän siihen Hesalaisilta 2 vuotta tajuta missä kohtaa se Amanda sijaitsee, tai siis talo joka sarjassa näkyy

        Mikä on hesa?


      • Hesan ulkopuolella asuvien nimitys Helsingille


    • Järkeä_saliksiin

      Nauroin kanssa sitä valikoimaa - just ne leivät kaikki ilman pusseja ja hyllyssä neljä pulloa HP kastiketta :D Ei tuollainen maalaispuoti millään pärjäisi Hkissä! Värivalinnat kuin 70-luvulta..... Ja se ikuinen, tuhoutumaton veikkauspöytä - voi taivas! Mahda veikkausta edes tuossa puodissa olla.

      • Uhhuuu

        Ymmärrä nyt että Salkkarit on TV sarja,se ei ole totta,Ismon kauppaa ei ole olemassa oikeasti


      • ÄläViittiHei
        Uhhuuu kirjoitti:

        Ymmärrä nyt että Salkkarit on TV sarja,se ei ole totta,Ismon kauppaa ei ole olemassa oikeasti

        Älä nyt, narraat? Varppina Salkkarit on totta. Se tullee telekkaristakin.


      • tehthetheh
        Uhhuuu kirjoitti:

        Ymmärrä nyt että Salkkarit on TV sarja,se ei ole totta,Ismon kauppaa ei ole olemassa oikeasti

        Ihmettää vain nuo hervottomat leipähyllyt kaupan kokoon nähden ja hävikki varmaankin mahdoton.Joka taloudessa sitten limppua kuluu?


    • ehkämuutakin

      Ajattelin huomisaamuna käydä Ismon valinnasta hakemassa tuoreen leivän.

      • AkiNikkinen2017

        Voi olla että ovat vähän kovia kun ovat olleet koko yön hyllyssä. Ihme veijari tämä Ismo ukko.


      • apupoikaKalleL

        Ismo myy ne puoleen hintaan tänään.


      • Ismo_Laitela
        AkiNikkinen2017 kirjoitti:

        Voi olla että ovat vähän kovia kun ovat olleet koko yön hyllyssä. Ihme veijari tämä Ismo ukko.

        Ne ei siitä parissa päivässä mihinkään happane. Mä pistän ne sinne eturiviin, kyllä ne siitä menee.


      • MäHaluunMukaan

        Nyt sitten kaikki joukolla Ismon valintaan! Miten sinne muuten pääsee?


      • RivatonOvi

        Ei mitenkään. Ovesta puuttuu ripa niin ei sinne pääse sisälle.


      • Ismo_Laitela
        RivatonOvi kirjoitti:

        Ei mitenkään. Ovesta puuttuu ripa niin ei sinne pääse sisälle.

        Ovi toimii modernisti puhekomennoilla. Jos haluat oven auki, niin huuda "ovi auki tai tapahtuu hirveitä".


      • IsmonenäUkko
        Ismo_Laitela kirjoitti:

        Ovi toimii modernisti puhekomennoilla. Jos haluat oven auki, niin huuda "ovi auki tai tapahtuu hirveitä".

        Oven edessä heilutetaan pesäpallomailaa ja kiroillaan. Sillai se ovi aukee.


      • pyllytpyllyt
        IsmonenäUkko kirjoitti:

        Oven edessä heilutetaan pesäpallomailaa ja kiroillaan. Sillai se ovi aukee.

        Lisäbonuksena voi pieraista oveen.
        Ainaski Ullan pierut saavat oven aukeamaan.


      • UllanPullat
        pyllytpyllyt kirjoitti:

        Lisäbonuksena voi pieraista oveen.
        Ainaski Ullan pierut saavat oven aukeamaan.

        Ullan pierut aukaisevat kaikki ovet!


    • KalleLaitila

      Olen uudelleenkouluttautumassa ylileipuriksi, kohta ontuoretta limppua myynnissä.

      • YlilekuriOsaa

        Sinne takahuoneeseen perustetaan yhdistetty hieromalaitos ja gay-baari. Sanni hieroo, Tale strippaa ja Kalle isännöi.


    • karitaalasmaan

      Se on kuulkaas sillä lailla että meikä poika ostaa ismon kaljavarastot tyhjiksi

      • AaroValanne

        Ai että meinaat oikein koko 1 kaljavaraston ostaa tyhjäksi,no sähän oletkin Taalasmaa ymmärtäähän sen.Et ainakaan päihdy :) ps pyydä tiskin alta vahvempaa on sentään prosentteja


    • oomikker

      Ismolta tulen ostamaan ruokani ... kunhan nyt vaan pääsee liike kunnolla käyntiin.

      • IsmoLaitela_

        Mukava kuulla. Tervetuloa ostoksille!

        Tämän viikon tarjous on Reinbou-myslit: 2 euroa / paketti niin pitkään kuin tuotetta riittää. Niin, ja viimeviikkoiset leivät: eurolla 6 kpl.


    • Sepposuppo2k17

      Ei liity aiheeseen mutta SEPPO palaa syksyllä !!!!

      • SupostaPresidentti

        Seppo, Seppo Seppo! Suomen paras!


    • Aki_Nikkinen

      Ismo laitelalla on iso nenä ja se myy kuivia känttyjä!

    • Selitys

      Mä luulen että se kauppa "jatkuu" sinne kameroiden ja veikkauspöydän taakse. Eihän missään kaupassa yhtä hyllyä voi olla.

      • Niinnäinjuukai

        Niin se taitaa olla. Ismo käveli sinne päin yhdessä jaksossa.


      • Wwee3

        Ei sinne takahuoneeseen kaikki pääse. Kalle tsekkaa net, joilla on paras pylly. Ne sinne pääsee.


    • lestinheittäjä_Ippe

      Huhu kertoo että Izmoo myy alaikäisille kaljaa.Sanoo vaan että nuorena se vitsa on väännettävä

    • Ismo-Leikola

      Vai vitsa väännettävä kuulepas pojan kloppi näpit irti siitä lavasta tai tapahtuu hirveitä, en mä pennuille myy ne yrittää varastaa kaljat mutta onneksi kaupassa ei ole ovenkahvaa niin saa annettua oikeen pesäpallomailasta

    • Ulkoinenturisti

      Missä tämä uudempi "Ismon valinta" sijaitsee?

      • örfrf

        Turisti puristi Ismoa munista!


    • ererwer

      Tuskin se juomien etikettien vaihtaminen liittyy alkoholimainontaan mitenkään, koska kaikki, niin limut, energiajumomat kuin maitokin on "brändätty" uudelleen. Aika omituista.

    • Izzmoo

      Nyt on kauppaan saatu oven ripakin. Paras investointi meikäläiseltä sitten häntä-Heikin velkojen.

    • UllaTaalasmaa

      Siellä takahuoneessa on VIP-Zone, jossa tale strippaa

      • gayseksiä

        Annetaanko siellä myös peppua halukkaille??


      • kallellePamppua
        gayseksiä kirjoitti:

        Annetaanko siellä myös peppua halukkaille??

        Kallen sivuduuni.


    • KärryKeijo

      Eikö Ismon valinnassa ole ollenkaan ostoskärryjä? Asiakkaat joutuvat koreissa kantamaan ostoksia.

    • holy.molly

      Ensi viikolla tulee kärryjä ja Jannekin tuo nakkikärrynsä kauppaan. Jethro tulee sitten ja pistää kaupan konehuoneen myyntiin, Aki ja Heli tekevät hyvät kaupat ostamatta mitään. Keskiviikon jaksossa Ridge ja Brooke vihitään kaupassa Kaustisten pelimannien tahtiin.
      Torstain jaksossa Päivi Räsänen paljastaa itsestään salaisuuden: hän on nähnyt kaljapullon ja käyttänyt nuorena oreganoa ja meinasi luopua uskostaan kun pojan hiukset piti leikata armeijaan ja miehen mersulla ei pääsekään taivaaseen.

    • muutenonhyviä

      korppuja on , voessa pittää paestaa, että pehmiää.

    • Puljunetsijä

      Missäs tuo uus Ismo ukon pulju sitten sijaitsee????

    • MuovistaTehtyjä

      Mahtaako nuo limput ja leivät tuolla lavasteiden hyllyissä olla edes oikeita? Taitaa olla teatterirekvisiittaa nekin, että kauempaa katsottuna näyttävät aidolta tavaralta, mutta läheltä huomaa, etteivät ole.

    • puliveijari

      saako sieltä 4 kaljaa, vai onko Ismon valinta josta saa tiskin alta saa pontikkaa ?

    • Missäkuvataan

      Missä uusi Ismon Valinta sijaitsee? Tietääkö kukaan?

      • Ismonvalinnanosoite

        Voisiko joku kertoa vaan osoitteen? Kiitos!


    • DahliaM_

      Samat leivät siellä näkyy olevan kun aloitti Ismon valinnan :) onkohan enää tuoreus takuuta. Varmaan maitokin menny jo parasta ennen.Mutta Ismo on ihku mies

      • Ismo_Laitela

        Kiitos Dahlia! Siitäkin huolimatta, että sun suosikkikaviaari ei ole vielä mun kaupan valikoimassa.

        Kiva myös kuulla, että olen ihku mies, ja olen otettu, että sinä sen sanot. Toista se on sen yhden riivinraudan kanssa, joka sanoi ihastuneensa minuun. Mitähän siitä pitäisi ajatella? Poikani on homppeli, mutta en minä, enkä voisi alkaa seurustella ex-miehen kanssa. Ja minkäs minä mahdan, mitä joku minusta ajattelee. Kun sarmi puree, niin se puree myös transuihin.

        Mutta Dahlia, ah, Dahlia. Tsai-jai-jai, miten kaunis nimi se on ja miten upea nainen sinä olet. En ole ollut näin ihastunut sitten sen ajan, kun seurustelin Helenan kanssa, niin ja Kristiinan.


      • Ismo_Laitela kirjoitti:

        Kiitos Dahlia! Siitäkin huolimatta, että sun suosikkikaviaari ei ole vielä mun kaupan valikoimassa.

        Kiva myös kuulla, että olen ihku mies, ja olen otettu, että sinä sen sanot. Toista se on sen yhden riivinraudan kanssa, joka sanoi ihastuneensa minuun. Mitähän siitä pitäisi ajatella? Poikani on homppeli, mutta en minä, enkä voisi alkaa seurustella ex-miehen kanssa. Ja minkäs minä mahdan, mitä joku minusta ajattelee. Kun sarmi puree, niin se puree myös transuihin.

        Mutta Dahlia, ah, Dahlia. Tsai-jai-jai, miten kaunis nimi se on ja miten upea nainen sinä olet. En ole ollut näin ihastunut sitten sen ajan, kun seurustelin Helenan kanssa, niin ja Kristiinan.

        Poikasakkii tulloo ja pistää isäsäkkii palliloihi liikettä!


      • Korhonenn
        Ismo_Laitela kirjoitti:

        Kiitos Dahlia! Siitäkin huolimatta, että sun suosikkikaviaari ei ole vielä mun kaupan valikoimassa.

        Kiva myös kuulla, että olen ihku mies, ja olen otettu, että sinä sen sanot. Toista se on sen yhden riivinraudan kanssa, joka sanoi ihastuneensa minuun. Mitähän siitä pitäisi ajatella? Poikani on homppeli, mutta en minä, enkä voisi alkaa seurustella ex-miehen kanssa. Ja minkäs minä mahdan, mitä joku minusta ajattelee. Kun sarmi puree, niin se puree myös transuihin.

        Mutta Dahlia, ah, Dahlia. Tsai-jai-jai, miten kaunis nimi se on ja miten upea nainen sinä olet. En ole ollut näin ihastunut sitten sen ajan, kun seurustelin Helenan kanssa, niin ja Kristiinan.

        Kohta Juha Korhosen pelottava pötkö tulee Ismon uniin!


      • Ismo_Laitela
        Korhonenn kirjoitti:

        Kohta Juha Korhosen pelottava pötkö tulee Ismon uniin!

        Helkkari, niinhän se tuli. Se oli oma vika, mitäs menin pussaamaan Juttaa.

        Onkohan Jutalla vempain vai kikuli housuissaan? Mitenhän sen sais kysyttyä sillain hienovaraisesti, ettei Jutta pahastu?


      • JutaltaSaaLötköä
        Korhonenn kirjoitti:

        Kohta Juha Korhosen pelottava pötkö tulee Ismon uniin!

        Jutan karvainen mela tunkee Ismon uniin.


    • PamppuPete

      Kertokaa nyt, miten sinne Ismon valintaan oikein pääsee?
      Jos sinne jotenkin pääsee, niin mulle kaljaa, kiitos!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe