Suomi ensin julkisen käymälän viereen

Faktaapeliin-2

Rautatientorilla on kova muuttoliike.

Maahanmuuttoa vastustavat joutuvat muuttamaan julkisen käymälän viereen.

Paha juttu. Uskaltavatko nyt maahanmuuttajat käydä käymälässä?

18

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maantierosvo

      Ei ne oo tähänkään mennessä käyneet. Pakovat puskien juurelle.

    • Faktaapeliin-2

      Turvapaikanhakijoiden mielenilmauksen tiedottaja Outi Popp.

      Aholalla ei ilmeisesti ole Kansanuutisissa töitä?

    • satuvihrees

      Se onkin oikea paikka suomalaisille!

      • Judegement

        Uskaltaako kaupunki hoitaa nyt toiletin tyhjennystä, vai mikä siellä on systeemi.


    • Bror-Erik1974odin

      Siinähän on suomiensiläisten oiva paikka hyppiä pää väärällään ja hyppiä kuin uimarit tyhjen-
      täessään päätään korvista valuvista nesteistä vaikka yleisen käymälän äärellä,asian ytimen ja
      rinkulaistuimen sivussa kuin pölhökustaat kiertokoulussa. Eiks niin?

      • rsmusshole

        Olet tyhmä trolli, bonjaaks`?


    • selkeälläsuomenkielellä

      Siis uskaltavatko matut käydä tekemässä huumekauppoja ja myydä seksipalveluita julkisessa käymälässä? Täytyy kysyä oikeilla nimillä muuten ei tiedä mistä on kyse.

    • kylmä.fakta

      SE-porukka on ihan oikeassa paikassa Bajamajojen vieressä. Siitä vaan luuditaan kakkiaiset toilettiin ja Lassila-Tikanoja-auto vie pois. Teltta pitää laittaa erikseen poltettaviin jätteisiin. Lajitella pitää, ei saa laittaa polttokelpoista tavaraa sonnan joukkoon.

    • sensorit.vaihtoon

      Oho! täällähän huudetaan rassissmia suomalaisia kohtaan ! Missä on sensuuri nyt ? Herätys ylepska, eikö se Bilderberg ukkeli hoida enää hommiaan, ylehän tätä palstaa sensuroi. Missä on pikkumattikin?

      • reservin.kersantti

        Pääneuvottelijan kommentti uudesta teltanpaikasta: Minä pääneuvottelijana olen päätynyt tähän vertauskuvallisesti sopivaan sijoituspaikkaan neuvotteluissamme yhdessä poliisin ja kaupungin kanssa.

        Pidän tulosta hyvänä ja sopivana SE-yhteisölle. Peittäähän julkisen käymälän luontainen tuoksu sen tosiasian, että meidän aatteemme myös haisee, toteaa pääneuvottelija. ;)))


      • prceennuolijaooothan
        reservin.kersantti kirjoitti:

        Pääneuvottelijan kommentti uudesta teltanpaikasta: Minä pääneuvottelijana olen päätynyt tähän vertauskuvallisesti sopivaan sijoituspaikkaan neuvotteluissamme yhdessä poliisin ja kaupungin kanssa.

        Pidän tulosta hyvänä ja sopivana SE-yhteisölle. Peittäähän julkisen käymälän luontainen tuoksu sen tosiasian, että meidän aatteemme myös haisee, toteaa pääneuvottelija. ;)))

        MaailmanMatti ei armeijaa ole nähnytkään, multipersoona-ammatteineen löyhkää taas.
        Elämäsi lienee palstakirjoittelu tumputuksineen.


    • maanpetturi

      Sinäkö haluat että suomaalaiset vaihdetaan jihadisteihin ? Siihen sinun rasismi suomalaisia kohtaan johtaa. Haluatko lahjoittaa Suomen pois ilman taistelua ? Et ole ainakaan Suomen kersantti, jos haluat Suomen tuhoa.

      • reservin.kersantti

        "Et ole ainakaan Suomen kersantti..."
        En, en myöskään ole Ruotsin tai Norjan kersanti tai pelastusarmeijan kersantti vaan pelkästään reservin kersantti.

        Mitä taas tulee pääneuvottelijan neuvottelemaan sopimukseen, mikäpä minä sitä olen arvostelemaan. Marco haluasi teltan Bajamajojen vierelle. Älkää siitä minulle nillittäkö vaan huudelkaa Marcolle.

        PS. Ei ole minun syyni, jos Suomi ensin -aate haisee. ;))))


      • Kapteeni2
        reservin.kersantti kirjoitti:

        "Et ole ainakaan Suomen kersantti..."
        En, en myöskään ole Ruotsin tai Norjan kersanti tai pelastusarmeijan kersantti vaan pelkästään reservin kersantti.

        Mitä taas tulee pääneuvottelijan neuvottelemaan sopimukseen, mikäpä minä sitä olen arvostelemaan. Marco haluasi teltan Bajamajojen vierelle. Älkää siitä minulle nillittäkö vaan huudelkaa Marcolle.

        PS. Ei ole minun syyni, jos Suomi ensin -aate haisee. ;))))

        Tuskin olet mikään kersantti. Horinasi ovat kuin esikoukulaisten. Et taida edes tietää miksi jihadisteja maahan tuodaan? Eikä Suomelle olisi mitään hyötyä tuollaiseta suvakki sotilaasta. Jihadisti kääntäisi heti sorminivelet väärinpäin. Siitä se itku alkaisi ;))))


      • reservin.kersantti
        Kapteeni2 kirjoitti:

        Tuskin olet mikään kersantti. Horinasi ovat kuin esikoukulaisten. Et taida edes tietää miksi jihadisteja maahan tuodaan? Eikä Suomelle olisi mitään hyötyä tuollaiseta suvakki sotilaasta. Jihadisti kääntäisi heti sorminivelet väärinpäin. Siitä se itku alkaisi ;))))

        Kappas vaan, palstan rassesivari ylensi itsensä kertalaakista upseeriksi saakka. On poika lukenut Korkeajännitys-lehdestä jiujitsutemppujakin.

        Minähän kerroin jo, että Marco ylensi itsensä pääneuvottelijaksi. Jos teltan paikka on huono, se ei liene minun vikani. Kysykää siitä pääneuvottelijalta.

        PS. Ei ole edelleenkään minun syyni, jos Suomi ensin -aate haisee. ;))))


    • Kylmäävä.Fakta

      Maahanmuuttoa vastustavat joutuvat muuttamaan julkisen käymälän viereen.

      Hyvä juttu. Uskaltaa nyt herkkävatsainenkin rasse osoittaa mieltänsä.

    • etruue6fg

      Ihmiset saadaan aivopestyä mihin tahansa. Tuo mieleeni erään kiinalaisen tuttuni, joka oli opetettu ajattelemaan, että demokratia ja ihmisoikeudet ovat naurettavia asioita, joita pitää pilkata. Nykysuomalaisille on toitotettu poliitikkojen, virkamiesten ja median toimesta, että noita naurettavia aatteita ovat isänmaallisuus, kristinusko, Suomen itsenäistyminen ja vielä taannoin vallitseva yhteiskunnan turvallisuus.

      • tolkun.kansalainen

        Isänmaallisuus, usko ja Suomen sisäinen sekä ulkoinen turvallisuus ovat minulle tärkeitä asioita. Teen itse vapaaehtoisesti työtä sen eteen, että nämä tärkeät asiat myös säilyisivät tuleville sukupolville.

        Sen sijaan en usko, että rasisitinen öyhötys, hyppypotkut torilla, polttopullojen heittely, poliisin vastustaminen tai vihan saarnaaminen netissä edistäisivät minulle tärkeitä asioita. Eihän se leijonariipus kenestäkään isänmaallista tee, ei vallankaan, kun armeijakin jäi käymättä – ei vaan huvittanut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe