Vihdoin tajusin Nainen

Seonnytohi

Että olin elätellyt suuria toiveita sinun suhteen ja ymmärtänyt väärin.
Kaikki ne katseet yms...no niitä menee muillekkin Miehille.
Mutta pidät kiini reviiristäsi turvaväli ja ne tuskaiset hiljaisethetket.
No 2vuotta meni tajuamiseen,joten hautaan sinut mukaviin muistoihin.en katsele sua enää sillä silmällä.

19

1372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerransevainkirpaisee

      No olisit varmaankin saanut asiaan selvyyden aikaisemmin, jos olisit uskaltanut lähestyä häntä.
      Eikö niin?

      • Seonnytohi

        Kyllä.


    • Oletkokysynyt

      naiselta suoraan vai teetkö nyt omia tulkintoja tilanteesta vaivautumatta edes selvittämään ja keskustelemaan asiasta naisen kanssa?

    • Entäsinunkatseesi

      Itse flirttailet kaikille naisille ympärilläsi. Katso joskus omaa toimintaasi ennen kuin lyttäät toisen. Tottakai saan itsekin sitten katsoa muita miehiä. Ei olla missään tekemisissä toistemme kanssa tai meillä ei ole mitään suhdetta eikä tunneta tai puhuta toisillemme.

    • hautaan

      Niin, Joillakin hitailla se vie pikkusen enemmän aikaa tajuilla ilmeisiä tosiseikkoja, liekö sulla sitten niin pitkät piuhat, että ihan kokonaiset kaksi vuotta kesti tajuta ettei se ole susta kiinnostunut. Ja vielä kiusallisen hiljaiset hetket, kertonee aika paljon... no mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. :)

      • Seonohinyt

        Kyse on työpaikasta ja siitä johtuvasta ns hektisestä tilasta ja muuttuvista tekijöistä.eli mielialoje muutokset tms...
        Mut nyt tehdään töitä ja annetaan asian olla.
        Hyvä että tajusin nyt,enkä jäänyt vatvomaan.ihan vaan jos joku on samoissa tiloissa niin kannattaa katsoa muualle kuin työympäristöön.


    • Vastaussulle

      No tähän voisin sanoa eetä omassa tapauksessa koska olen niin ihastunut sinuun ja säteilen rakkautta ympäriinsä, niin on käynyt niin, että muutkin miehet alkaneet katsella minua. Siinä voi muut miehet tehdä vääriä johtopäätöksiä, koska yleisesti olen ystävällinen kaikille muillekin, vaikka yksi mies on "syyllinen" tähän 😘

    • Seonohinyt

      En ole kysynytNaiselta mitään olin vaan tulkinnut jotain väärin.
      Oli sellaista kuumaa ja viileetä ja molemmin puolista välttelyä ja vaivautuneisuuttta vettattuna esm kolmevuotta sitten.
      Nyt sentään jutellaan asia linjoilla se. On hyvä se.olen ketjun aloittaja.

      • Avaustaodotellen

        Jos olet hän. Älä luovuta. Tänään kyllä annoit ymmärtää paljonkin.
        Olen vaan niin ujo. En tiedä miten vastaisin haasteisiin etten vaikuttaisi liian tyrkyltä. Kun enhän ihan varma vieläkään ole mitä haluat. Voi kun kertoisit.


    • Avaustaodotellen

      Oikeastaan ymmärsin asiasi haasteena tai vihjeenä. En vain osannut tarttua fiksusti siihen. Joten tapani mukaan taas ohitin asian .Odottelen että esittäisit asian uudelleen. Tuskin tämä tavoittaa oikeaa henkilöä. Kunhan puran pahimman tuskani tänne.

    • SokeaNainen85

      Itse en koskaan tajua mitään mitä miehet yrittävät viestittää. Olen tottunut olemaan "hyvä jätkä" ja suhtaudun kaikkiin miehiin samalla tavalla (huumorilla ja pienellä flirtillä, ei kukaan kuitenkaan ole minun kohdalla tosissaan). Myöhemmin kaverit (niin miehet kuin naiset) ovat saattaneet kysyä "Etkö sä tajunnut mitä toi yritti?". Osaa olen oikeasti harmitellut jälkeen päin (näin kävi esim. erään työkaverin kohdalla). Kanattaa siis oikeasti kysyä melko suoraan, pyytää kahville, lenkille tai jotain.

    • PuurotJaVellitErillään

      Itse olen aina ollut sillä asenteella, että töissä töitä&työasioita pelkästään ja ne muut puuhat sitten muualla eri ihmisten kanssa omalla ajalla.
      Ja jos joku nyt musta on/ollut kiinnostunut niin saa mun puolesta olla ihan vapaasti.
      Toki kysymään saa tulla ja ehkä joskus pitääkin, mutta sanon kyllä aina ihan suoraan selvästi, että musta työkaveri ei tule saamaan mitään irti, mitä nyt sitten onkin hakemassa.
      Selkeämpi näin ja itsellä ainakin helkkarin hyvä olla, kun suhtautuu työkavereihin(kin) pelkkinä työasioina ihan siinä, missä itse työtehtäviin.
      Aika kylmää ehkä, mutta toimivaa käytöstä.

      • ToimivaaKäytöstä

        Mulle työkaverit on ihan samalla tavalla tärkeitä ihmisiä kuin muutkin elämässä ja mullakin helkkarin hyvä olla! :D


      • Päivinöinsuaajattelen

        Miksi sitten ylipäätään täällä palstoilla pyörit. Oletko antanut vääriä signaaleja. Tätä mietin omalla kohdalla, koska eräs mies jatkuvasti hakeutuu seuraani. Meillä on sellaista sielujen sympatiaa. Hänen kanssa on helppo jutella. Kerron hänelle omista asioista ja hän minulle. Siltikään en tiedä mitä hänen aikomukset ovat . Tilanne vaan on mitä on ja ehkä haluaa vain olla ystävä. . Nautin hänen seurastaan. Tyydyn kyllä siihenkin.
        On pyytänyt useasti epäsuorasti lähtemän jonnekkin harrastusten merkeissä. Tai ilmaissut olevansa kiinnostunut monista samoista asioista kanssani.
        Elämä on jännää...


    • Seonohinyt

      Aloittaja olen,kiitos hienoista vastauksista.
      En jaksa enää vatvoa asiaa halusin vaan kertoa,että irti päästäminen kannattaa.
      Minua asia helpotti ja jos kyseinen henkilö ottaa kontaktia niin se ottaa.
      Asia linjoilla mennään,jätän asian siihen,onneksi sain ajatukset järjestymään.
      En jaksa ailahtelevaa juroa Naista ja katsoa milloin se hyvä päivä taas tulee.

      • Epävarmuuskalvaa

        Entäpä jos hän on ailahteleva juuri sen takia että on epävarma mitä sinä haluat.
        Näin ainakin itselläni.


      • Aktiivisempiosapuoli
        Epävarmuuskalvaa kirjoitti:

        Entäpä jos hän on ailahteleva juuri sen takia että on epävarma mitä sinä haluat.
        Näin ainakin itselläni.

        Hyvät ihmiset, jos toinen selvästi hakeutuu seuraanne ja on kiinnostunut, niin toimikaa itse samoin, jos hyvältä tuntuu. Sillä ne tarkoitusperät parhaiten ja ajan kanssa selviävät. Eivätkä ne välttämättä ole selviä toisellekaan, vaikka kiinnostunut on. Älkää vältelkö vain epävarmuuden vuoksi.


    • YksikaipaajaMn

      Järkevintä olisi nyt tunnustaa ennenkuin teet hätiköityjä johtopäätöksiä!!!

      • Jostainjoku

        En suosittele, tekis mieli vajota maan alle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe