parit vaihtoon

parinvaihtoon

moikkelis,olemme järjestämässä heinäkuun alussa leville vapaamielisien pariskuntien tapaamis viikonloppua,olisi mukava tietää onko kiinnostusta ikärajana olisi 40v tietenkin muutama nais puolinen ylimääräisenä mukaan.

24

754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antero_N

      montas sinne on ilmottautunu?

      • parinvaihtoon

        Moikkelis.

        Varmaa minä ja sinä ja sun muija, ei muita.


    • Kottariope

      Minä olen todella kiinnostunut, mutta en halua aloittajan kanssa vaihtaa mitään, kun hän ei osaa kirjoittaa. Olen allerginen kirjoitustaidottomille. Pitää osata isot kirjaimet, yhdyssanat, pisteet ja pilkut. Älykkyys on seksikästä ja minä en kiihotu tolloista.

      Ilmottaudun oitis, kun palstalle tulee kommentti henkilöltä joka osaa kirjoittaa hyvin. Kiitos!

      • enosaakirjottaa

        voit toki jäädä pois tämä on vapaa ehtoista ja lukea kirjotuksia kun saat niistä efektin alas kiitos mina olen tollo minulla on vain yksi suuri muna voit vapaasti jatkaa elämääsi


    • Luetunymmärtäminen

      Kottariopelle:Kittilä palstaa seuratessa tulee kyllä sama mieleen kirjoitustaidottumuudesta,sitä taisi esiintyä ihan entisten Kittilän valtuutettujen joukossakin?Taitaa olla taas vaan uusi jekku paikallisilta saada hiljaisella kesäkaudella uutta markkinaa?Eikös se Kangasniemen Kutemajärvi olisi nimekkäämpi paikka tuollaisille festivaaleille?

      • enossaakirottaa

        sinulle sama vastaus ko ylemmälle


    • pisteetjapilikut

      on ilmottautuneita jo liki 10 paria,näille kahdelle ei ollut tilaa,he saavat nautinnon jostain ihan muusta kuten oikein kirjoituksista toinen saa jopa orgasmeja tuntikaupalla,voi helvetti että hänellä on tyhjä ja tylsä elämä,kui joku voi nauttia pilkuista ja pisteistä nuinki paljon,eikös sole sekopäisyyttä,vai tykkääkö hän alistaa meitä jotka kirjoitamme ein niin kirjanoppineesti,hullu hän on.

      • Viisuri

        Kyllä se vain niin on, että älykkyys on seksikästä!!!! Jos on jotain otsaluun alla, on taatusti myös taitoa lemmen töissä. Jos ei vitsi opetella kirjoittamaan, ei osaa muutakaan. Faktaa!


      • siinäsinulleviisuri
        Viisuri kirjoitti:

        Kyllä se vain niin on, että älykkyys on seksikästä!!!! Jos on jotain otsaluun alla, on taatusti myös taitoa lemmen töissä. Jos ei vitsi opetella kirjoittamaan, ei osaa muutakaan. Faktaa!

        juu mä en ymmärrä kuinka paljon tuossa on virheitä,hyvin olet sinäkin ymmärtänyt kun kommentoit,sää meinaat et joku proffa on parempi kuin minä sängyssä vai??????? salli mun nauraa,taidat olla vanhapiika voit tyytyä niihin geishakuuliin ihan yksinäs tai 16 cm tekopeniksees,mutta hyvää jatkoa kuitenkin,näillä kirjoitus taidoilla on hyvin pärjätty ja seksiä saatu yllin kyllin,mutta miten on sinun laitasi ???


      • SarvistaEiHaittaa

        Vaimoa ei ole mutta saako ottaa Petterin ja pitkävartiset saappaat matkaan?


      • Insernööri
        siinäsinulleviisuri kirjoitti:

        juu mä en ymmärrä kuinka paljon tuossa on virheitä,hyvin olet sinäkin ymmärtänyt kun kommentoit,sää meinaat et joku proffa on parempi kuin minä sängyssä vai??????? salli mun nauraa,taidat olla vanhapiika voit tyytyä niihin geishakuuliin ihan yksinäs tai 16 cm tekopeniksees,mutta hyvää jatkoa kuitenkin,näillä kirjoitus taidoilla on hyvin pärjätty ja seksiä saatu yllin kyllin,mutta miten on sinun laitasi ???

        Kirjoitustaidoton oppinut peräti kaksi uutta sanaa: geishakuula ja tekopenis! Ottaisit ensin selvää mitä ne on. Ja minäkin tykään, että älykkyys on sexikastä. Nyrkkiäsi olet tainnut vain saada, koska nehän juurikin kehuskelee, joilla ei ole kokemuksia, mutta sitäkin enemmän mielikuvitusta sekä märkiä unia.


      • hapansilakka
        Insernööri kirjoitti:

        Kirjoitustaidoton oppinut peräti kaksi uutta sanaa: geishakuula ja tekopenis! Ottaisit ensin selvää mitä ne on. Ja minäkin tykään, että älykkyys on sexikastä. Nyrkkiäsi olet tainnut vain saada, koska nehän juurikin kehuskelee, joilla ei ole kokemuksia, mutta sitäkin enemmän mielikuvitusta sekä märkiä unia.

        ohh hoh täällähän kommentoi jo "huippuunsa kouluttaneita",ihailen suurella myötätunnolla,mutta et ole sinäkään näköjään kirjoitus taidon puutteessa saanut muuta kuin kuulla mitä muut ovat saaneet.jäikö kenties koulusi kesken kun olet katkera, jotenkin tuosta kirjoituksestasi päättellen arvelen sinun olevasi äitisi luona peräkammarissa asuva loinen,yleensä veikkaukseni ovat osuneet oikeaan.ainahan voit tietysti googlettaa mitä nuo edellä mainitsemasi sanat tarkoittavat,ja tuosta "kokemuksesta" heh heh toivon sinulle sinne kammariin niitä märkiä unia ja housujen vaihtoa.


    • Mahduttaanko

      Minkäkokoisella bussilla liikennöidään Rovaniemeltä Leville.Tullaan porrukalla yyö junalla!

    • taavettijärventaus

      et sinä sinne pääse sinnehän muita vaatimuksia kun oikenkirjotus taito olet sinä pöhkö.

    • Lumenpukkaaja

      Et sinä sinne pääse. Sinne on muita vaatimuksia kuin oikeinkirjoitustaito. Sinä olet pöhkö.

      Jahas! Kertoileppas nyt meille kaikille mitä vaatimuksia?

      Oikeasti, ei ole tulossa mitään parinvaihtobileitä. Aloitus on pervon peräkamaripojan märkä uni.

      • paritteluaika

        no moikkelis vaan lumenpukkaaja,valitettavasti et pääse tällä erää mukaan,16 pariskuntaa on maximi joten rannalle jäit, voithan kysellä muiltakin foorumeilta mitä vaatimuksia tulee täyttää että mukaan pääsee.ps,voin kertoa suoraan että sinä et tule koskaan kuulumaan tähän joukkoon,kiitos ja hyvästi.


      • Kiitosjanäkemiin

        Voi hellanlettas ketä kiinnostaa nämä pikkulasten leikit jossa uho on iso ja kovalla painetaan ja kosteaa on. Tällaista keskustelua käytiin viimeksi 15-vuotiaana. Aikuiset ihmiset löytää toisensa jostain muualta kuin Suomi24:n Kittiläkeskustelusta. Ei siinä mitään kyselyjä ja kirjoitustaidottomien kerhon portinvartijaa onnelliseen loppuun tarvita.


    • Niilotampereelta

      Älkää nyt liikaa toisienne kanssa nussiko, tiedossa on pahoja epämuodostumia.

    • pysyniilotampereella

      no kenes kaa sitä niilo nussitaan jos ei toisten kaa,revi sinä sitä kurttu nahkaas ja älä viitsi sekaantua asioihin mistä sä näät vaan unta.

    • kovakuinkanki

      juu ei enää kauan mee kun naidaan ja kunnolla,on nimittäin eukon kaa harjoiteltu ihan päivittäin,pari kertaa päivässä ilman mitään ongelmia,joskus kokeiltu cialiksen kanssa puolikas kummallekin,on muuten rautakangen kova stondis suosittelen muillekin.

    • anniinaantaa

      minullaainakin jalkoväli on kosteena kun mietin tuota,ihanaa kun saa kunnolla antautua karskien pantavaksi,mieheni ei pääse tällä kertaa mukaan,mutta en anna sen häiritä.

      • leviläinen

        Pojest u sool


    • Jörrmä

      Minä ja mieheni ilmoittaudumme mukaan.

    • makiaamakiaa

      juu makia vkl,tulossa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe