Airpro - Thomas Cook

Airprolla rekry talvikaudeksi menossa. Kuinka moni hakenut? Onko aiempaa lentokokemusta? Kuinka nopeasti Airprosta soitettiin hakemuksen jättämisen jälkeen? Miten haku edistyy?
Ilmianna
Jaa

11 Vastausta

Ei aiempaa lentokokemusta, soitettiin samana päivänä (yllätyin melkoisesti kun n. parin tunnin hakemuksen laittamisen jälkeen puhelin pirahti). Saa nähdä miten käy ensi viikolla.
Ilmianna
Jaa
Samana päivänä mullekkin kutsu haastatteluun ja haastattelu on jo ollut. En tiedä menikö hyvin vai huonosti, nyt vaan täytyy odotella. Aijempaa kokemusta ei oo lentoemohommista
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Onko toissaviikolla haastattelussa olleille tullut vielä tietoa jatkoon pääsystä? :)
Ilmianna
Jaa
Just viskasin hakumuksen. Uimataitoon vastasin Ei mee 200 m. Peruskurssi käyty muutama vuosi sitten.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
kävitkö TC oman kurssin? vai jonkun muun yhtiön?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Eikös se 200m ollu minimi vaatimus?
Ilmianna
Jaa
Ei ole kuulunut vielä mitään. Itse olin haastiksessa jo kesäkk alussa.
Ilmianna
Jaa
Onko kaikille hakemuksen laittaineille ilmoitettu muutaman päivän sisään että pääsevätkö haastatteluun? Onko turha toivoa pääsyä enään jos on laittanut hakemuksen n vko sitten?
Ilmianna
Jaa
Itse laitoin eilen, enkä ole saanut vielä mitään. Eiköhän ne nämä loppupään hakemukset hoida könttänä. Ja varmaan tullut paljon hakemuksia vikoina päivinä.
Ilmianna
Jaa
Uusi
Missä haastattelut on pidetty ja onko kurssista kerrottu mitään tarkemmin?
Ilmianna
Jaa
Uusi
Haastiksesta pari viikkoa aikaa ja ei vielä mitään infoa toistaiseksi jatkoon pääsystä. Meni tosin niin huonosti omasta mielestä, että odotan hylsyä. :')

Aika perusjuttuja kertoivat kurssista mitä löytyy netistäkin yleisesti lentoemokursseista. Palkatonhan se on jos sinne asti pääsee ja kestää useamman viikon.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Airpro - Thomas Cook

Airprolla rekry talvikaudeksi menossa. Kuinka moni hakenut? Onko aiempaa lentokokemusta? Kuinka nopeasti Airprosta soitettiin hakemuksen jättämisen jälkeen? Miten haku edistyy?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta