Raiskaus vai mikä?

O..egy

Olin viime viikolla erään miehen luona yötä aluksi oltiin ihan yhteisymmärryksessä harrastamassa seksiä sitten tulin toisiin aatoksiin hyvin nopeasti seksin alettua sanoin tälle miehellä että lopeta hän jatkoi sanoin uudelleen hän jatkoi sitten Aloin huutamaan ja itkemään ja käskin lopettaaa hän vaan jatkoi lopulta kyllä sitten lopetti...meneekö tämä oikeudessa raiskauksena sinne mentäessä? Vaikka oltiin alussa samaa mieltä mutta ku tulin toisiin aatoksiin niin miehen olisi pitänyt lopettaa...ei käyttänyt väkivaltaa kerran laittoi käden mun suun eteen kun huusin olin itse humalassa enkä uskaltanut pahemmin puolustautua muuta mun huusin ja itkin pelkäsin että mies tekee mulle vielä jotain muuta

13

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 768397

      Lopettaahan se pitäisi, jos suostumus vedetään takaisin. Voi tosin olla todisteluvaikeuksia siitä, onko työntöjä tapahtunut ehdottoman kiellon esittämisen jälkeen.

      • Ap13

        Jep, toivottavasti se tyyppi saa jonkun rangaistuksen mut pelkään että ei😩


    • Nupissa-Viiraa

      Ensi hoetaan nai mua nai ja sitten jäljestäpäin, ei vaiskaan,,olenko raiskauksen uhri? saanko korvaus rahoja? tuli näet vuokra rahat jo pitemältä ajalta hummailtua. joten fyrkkaa tarvii ja sossukin varmaan dikkaa mua paremmin..

      • Ap1245

        Minä olen opiskelija ja työssäkäyvä en mikään sossupummi...ja joo ihan siksi koska olin niin väsynyt


      • Karmaibiatch

        Nyt raiskaaja mene poliisiasemalle tunnustamaan. Pääset vankilaan ja saat raiskailla muita vankeja. Jos siis ehdit, ennen kuin ottavat sinut kiertopalkinnoksi :D


    • Lawetorder

      Lyhyt ja yksiselitteinen vastaus.

      Yhdyntä ei ole raiskaus, ei silloinkaan vaikka pyytää lopettaan, koska seksiä on alettu harrastaan YHTEISYMMÄRRYKSESSÄ ja asia viety yhdyntään asti.

      Ikääsi et ilmaissut, joten vaikea sanoa muuta.

      • Ap1344

        Ei mutta entäs ku sanot monta kertaa ja toinen laittaa käden sun suu ettee ettei ihmise kuule ku itket ja huudat


      • Raiskaajavalehtelee

        Lopeta valehtelu. Vaikka oltaisiin harrastettu jo tunti, jos toinen sanoo yhtäkkiä EI se on EI, ja toisen on lopetettava. Piste. Tuon jälkeen jatkaja syyllistyy raiskaukseen. Miksi te raiskaajat ette ymmärrä niin yksinkertaista sanaa kuin ei?


      • Lawetorder

        Ymmärrä nyt jo, OLETTE ALKANEET J O SEKSIÄ HARRASTAAN Y H T E I S Y M M Ä R R Y K S E L L Ä, niin se ei ole lain mukaan raiskaus (katso rikoslaista määritelmä "joka pakottaa tai muuten väkivallalla uhkaamalla jne."), tietenkin jos toinen sanoo ei KESKEN YHDYNNÄN, pitää lopettaa, mutta ei se siitä raiskausta tee vaikkei lopettaisi kuin vasta vähän ajan päästä.

        Se ei tee tuosta raiskausta miten sinä sen määrittelet, vaan laki sen määrittelee.


      • Raiskurivalehteleetaas

        Miksi jatkat valehtelua? Ei on EI vaikka olisikin aloitettu yhteisymmärryksessä. Jos sen jälkeen jatkaa, tulee syyte raiskauksesta. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Jos sinä annat toiselle luvan läimäyttää sinua, ja hän jatkaakin ja hakkaa sinut kuoliaaksi, niin omalla logiikallasi tuolle toiselle ei kuuluisi tulla tuomiota henkirikoksesta.

        Ja ei, ei ole minun määritelmäni, vaan aika monen oikeusistuimen ja syyttäjän ja poliisin. Ja myös lain. Sen EI-sanan jälkeen toinen pakotetaan yhdyntään, eli siitä tulee raiskaus. Ymmärsitkö rautalankaa, vai tarvitsetko holhoojan?


    • JaJumalaLoiIhmisen

      murskaa sen penis hammmerilla siinähän oppii saatanan vatipää miten kohdellaan naisia.

    • tonnitoni

      voit hakea jälkikäteen maksua 20e per työntö.

    • kylnäio

      no voi ny vittu!näitä typyjä on maailma täynnä kun ekaksi harrastetaan seksiä ja sen jälkeen typyä vähän kaduttaa niin sit syytetään raiskauksesta...onneksi suomessa ei nää raiskauksesta valehtelijat saa kovinkaa paljoo rahallista korvausta seksistä.syyttömänä vankilassa istuvista suurin osa on niinsanottuja raiskaajia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe