Pitäisi saada nainen pois suhteesta (ja asunnosta)

eisemitaanhauskaaoli

Millä saada nainen häädettyä, kun ei lähde vapaa ehtoisesti ?

17

1357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiselta

      Oletko yrittänyt keskustella hänen kanssa asiasta ja sanoa suoraan, että haluat erota? Miksi hän ei muuttaisi pois, jos ette oo enää yhdessä?

    • haiseva_vastalause

      Syö kunnon annos hernerokkaa, ruisleipää, kananmunia ja kaalia. Anna sitten peräpään päristä vapaasti, kun siltä tuntuu. Jos ei kertakäsittely tehoa, niin toista useampana päivänä.

    • pihallevaan

      Sano että nostat kamat pihalle,ja soitat lukkosepän sarjottamaan lukon uudestaan,jos ei suostu antamaan avainta.Jos ei muuten ymmärrä,tai halua ymmärtää.Ehkei sillä ole mitän paikkaa mihin mennä,ottaa aikaa että saa järkärryä uuden kämpän,jos ei ole ystäviä,tai venhempia mihin mennä.

    • Houdin

      No sanomalla reilusti, että tämä oli tässä ja hänen täytyisi alkaa järjestelemään omaa elämäänsä.

    • Lellu_5671

      Jos nainen on kirjoilla talossa ja suostu vapaa ehtoisesti lähtemään, sinun tulee hakea hänelle häätö käräjäoikeudesta yhteiselämän loppumisen takia. Ensin pitää antaa kohtuullinen aika etsiä uusi asunto esim kuukausi. Oletan, että tuo aika on kohtuullinen aika on mennyt. Sitten vaan marssit käräjäoikeuteen. Häädön hakeminen kestää, joten kannattaa laittaa se heti vireille. Jos nainen lähtee prosessin aikana vapaaehtoisesti, sen hakemuksen voi perua.

      • hjiprteijhejepi

        Mulla oli yksi luuseri jätkä vuokralaisena sijoitus yksiössäni. Häätökäsittelyaika oli puoli vuotta.


    • luusereita

      juu, noita luusereita riittää, en hitto voi edes aloittaa mitään suhdetta, kun kaikki miehet rupee heti suhteen alussa lojuun naisen asunnolla, kuka nyt välittäisi, et "joku" makaa kämpilläs n. puoleen päivään, ei hitto, - tommosia kokemuksia takanapäin.
      Ei kai sitä heti parin tapaamiskerran jälkeen kukaan rupee mitään ns. "kotileikkiä", et kyllä varovainen todella saa olla keneen yleensä tutustuu.
      Mä en ainakaan ketään rupee majotteleen, se on varma.

    • Yritinkyllä

      Ei se tahdo onnistua. Minäkin olen yrittänyt hyvän eron saada ja ei onnistu. Tiedän että olen tehnyt itse tämän tilanteen. Samalla antaen toiselle kaikki eväät huonoon eroon. Keskusteltu on ja kertonut suoraan mitä kertoo muille. Vaatii omaisuuden ja rahallista korvausta mitä olen tehnyt. Ja siihen en suostu. Koska vaikka kuinka perustelin että eikö muut ihmettele kun saat lähes kaiken. Sanoi vain itse sinä eron haluat en minä ja se silloin kuka sen haluaa myös maksaa. Joten valitsin omaisuuden ja rahat. Olen katkera naiselle joka minut käräytti. Olisin muutoin saanut helpon eron. No nyt on siis vaan jaksettava katsella ja touhuta muilla saroilla. Mutta ei se ero onnistu jos olet antanut toiselle hyvät eväät.

      • Lellu_5671

        Käypä tarkistamassa tässä selittämäsi asiat juristin kanssa. Ainakaan minulla ei selvinnyt miksi et saisi pitää omaisuuttasi erossa. Veikkaan, että sinua vedätetään nyt 6-0.


      • Eroarauhassa

        Vaatii siis rahallista korvausta sinun pettämisestä? Ei kai? Siis oman mokailusi takia on hävettävää erota ja varsinkin kun toinen kertoo totuuden muille? No kuule kerro valmiiksi kaikkea paskaa puolisostasi muille niin kun sun juttu kuullaan ovat hämillään kumpi tarina on totta. Uskoo ne sitten kumman tarinan tahansa ja omaisuuden jaatte puoliksi ja lähdette eri teille eihän se voi olla vaikeampaa eihän jos kerta kiristää sinua jatkamaan surkeassa suhteessa. Mutta hei älä mene sen sun panon tykö koska silloin kaikki uskoo sen tarinan eikä sinua. Ihan vain vihjeen annoin miten toimia tilanteessasi.


    • jokuminäkuka

      Siis onko kyseessä omistusasunto? Odotat, että on poissa ja vaihdatat lukot ja heivaat naisen kamat pihalle.

    • sushie

      Heitin muutaman kuukauden jälkeen miehen ulos. Ei siinä kummempaa, asunto nimissäni, hänen osoitteensa muualla. Tavarat kasaan ja menoksi.
      Omalla valehtelullaan ja käytöksellään aiheutti tuon, esitti alussa niin rakastavaa ja mukavaa. Eli kustannuksellani. Töitä olisi saanut heti halutessaan.
      Henkisesti sairas mies, joka ilmeisesti edelleen hakee uutta naista (ties monetta) elättääkseen itsensä. Huijari.
      Elämäni parhaita päätöksiä oli katkaista välit tuohon wagneriin.

      Ap, jos oikeasti haluat, pääset eroon.

    • Muurikkajaska33

      Kyllä se tosiaan käräjäoikeudesta joutuu häätöluvan hakemaan,hakemuksen voi netissä aika helposti itsekin täyttää jos on näppärä koneiden kanssa.Sityen häätölupa uloosotyovirastoon...

    • Ulostettu

      Niska/perse otteella.

    • ulkoistettu

      Kyllä on ukot niiden helppo pettämisen jälkeen viskata oma akka pihalle.Sanotaan vain että etsihän asunto silloin ja silloin oltava teidän poissa.Ja minähän en odota toista kehotusta.Ukot on perseestä kaikki,luulevat olevansa maailman napoja. Raukkoja ovat

    • lukotvaihtoon

      Hyviä vinkkejä! Niillä pitäisi toimia.

    • MUUTAITE

      jos teillä on yhteinen vuokrakämppä, ni voi voi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe