16v poika etsii naisista seuraa

nopeeta seksiä tarjolla 16v pojalt mielellään helsingin ja vantaan suunnalta kik: jokutyyppi4
Ilmianna
Jaa

6 Vastausta

Pitäskö, sun antaa, jonkinverran "matos"kasvaa vasta sitten haaveilla naisista...? toivoo muhkea täti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Kiinnostaako tätiä muutaman vuoden vanhempi? On kiinnostus vanhempiin naisiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
..juu kiinostas, anna mittas.. mun mitat paino 110kg, alasti mitattu ja pit. 151cm, "lyhyet jalat, on...ikä 72v.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Nojoo, onhan se sellainen katkarapu...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hyvä että itsekin tajusit
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Room. 3:23. Sillä kaikki ovat he syntiä tehneet ja ei heillä ole mitään kerskattavaa Jumalan edessä.
24. He tulevat ilman ansiotansa vanhurskaaksi, hänen armostansa, sen lunastuksen kautta, joka on Jesuksessa Kristuksessa,
25. Jonka Jumala on armonistuimeksi asettanut, uskon kautta hänen veressänsä, osoittaaksensa sitä vanhurskautta, joka hänen edessänsä kelpaa, edelläkäyväisten syntein anteeksi antamisen kautta,
26. Joita Jumala kärsinyt on, osoittaaksensa vanhurskauttansa tällä ajalla: että hän itse vanhurskas olis ja sen vanhurskaaksi tekis, joka Jesuksen uskosta on.

Jokainen on syntinen ja Jumalan kirkkautta vailla. Et voi itse sovittaa syntejäsi. Jeesus sovitti koko maailman synnin Golgatalla. Hän tulee pian takaisin tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.

Älä huku synneissäsi iankaikkiseen kadotukseen. Tänään on pelastuksen päivä. Jeesus on ainoa tie taivaaseen.

Joh. 3:16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman.

Tee parannus ja tunnusta syntisi Jumalalle, ota uskossa vastaan Jeesus Herraksesi ja Vapahtajaksesi, niin sinusta tulee Jumalan lapsi ja saat iankaikkisen elämän.

Seuraa Jeesusta Pyhässä Hengessä ja totuudessa. Lue Raamattua - se on Jumalan Sana. Jumalan Sana on totuus.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

16v poika etsii naisista seuraa

nopeeta seksiä tarjolla 16v pojalt mielellään helsingin ja vantaan suunnalta kik: jokutyyppi4

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta