Onecoin-tilaisuuksia Suomessa?

Olisikohan Onecoiniin liittyviä rekrytilaisuuksia / infotilaisuuksia tulossa tässä kesän 2017 aikana?

Olisin kovasti kiinnostunut osallistumaan. Mutta en ole löytänyt netistä edes mitään virallista Onecoin-Suomen sivustoa mistä näkisi tällaisia asioita.

Auttakaa! Onecoin eli wankku kiinnostaa.
Ilmianna
Jaa

13 Vastausta

Pasilan poliisitalossa päätunkittajat ovat pidätettyinä. Sieltä saat infoa maajohtajalta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Mutta wespa sanoi mulle että tää kolikko tulee menestymään vielä..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
6626432 kirjoitti:
Mutta wespa sanoi mulle että tää kolikko tulee menestymään vielä..
Joo, menestyy, käräjäsalissa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Aarnioon verrattuna Onecoin on todellista KURAA.
Ilmianna
Jaa
Vieläkö Kake tulee puhumaan Suomeen? Onko liput vielä kympin vai onko noussu? Euroilla ilmeisesti maksetaan vai joko Coinit kelpaa OneCoinille maksuksi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mä haluun ostaan koulutuspaketteja. Kukaan ei myy. On väärin, että en rikastu kuten muut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tässähän näitä tilaisuuksia.

http://aijaa.com/2TQ3iu
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
6 VASTAUSTA:
Mihin ferrari hävinnyt ? Nyt pikku fiiu 500 näin huonostikko menee ?

Olis kiva mennä, mutta onko ABC:llä vai putkassa tilaisuus.. on niin salaperäistä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Lappenranta? Mikä ihme coinisteja vaivaa,kun joka ilmoitukseen saadaan kirjoitusvirheitä? Ovat kyllä harvinaisen tyhmää porukkaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Juu, missä on Lahden toimiston HENKILÖKUNTTA, missä ISOMPPI KARTTA ja KOULUTUSTILAISUDET
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Henkilökuntta kirjoitti:
Lappenranta? Mikä ihme coinisteja vaivaa,kun joka ilmoitukseen saadaan kirjoitusvirheitä? Ovat kyllä harvinaisen tyhmää porukkaa.
On kyllä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
TycoonninHaluvan kirjoitti:
Mihin ferrari hävinnyt ? Nyt pikku fiiu 500 näin huonostikko menee ?

Olis kiva mennä, mutta onko ABC:llä vai putkassa tilaisuus.. on niin salaperäistä
Kaikillahan nyt ferrari on, mutta vaatimattomina ja ajellaan valilla 500 Fiatilla ja annetaan Ferrarin olla tallissa. :)

Onhan meilla muskeliveneitakin, mutta juuri olin melomassa kanootilla vaimoni kanssa. :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Vaimos ei mahdu kanoottiin. Perse on isompi kuin leipälapio ja joudut pitämään hänen päässään paperipussia koska muuten lapset pelästyy, en sano ruma olis.. Kolikkopussi kyllä mahtuu, onekolikko..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Onecoin-tilaisuuksia Suomessa?

Olisikohan Onecoiniin liittyviä rekrytilaisuuksia / infotilaisuuksia tulossa tässä kesän 2017 aikana?

Olisin kovasti kiinnostunut osallistumaan. Mutta en ole löytänyt netistä edes mitään virallista Onecoin-Suomen sivustoa mistä näkisi tällaisia asioita.

Auttakaa! Onecoin eli wankku kiinnostaa.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta