Ei tänne oteta mikään psykologi!

Paranormaalittomuus

Tämä ei ole lapsi yleistämiseksenne lasten hoito-tilaan.
Teidän tekemään tappoon muu naisen sukupuolen halveksunen, aggressiohillintänne tavoittelu lapsikauppoina, lastenhoitona!

Te ette saa laillisesti oikeus esittää ihminen.

Millainen kesä, ja kesä-sää teillä on?

Nainen: Tuota liian , raaka.
Ei koskaan käyttö, holhous, ja asettaminen alueelle
sen käyttö, holhoustukijärjestelmän katkaisu ja seuransa hakeminen.

Teema: Jumala on valo.
Ette te ole holhouksesta soveltava ensisijaisesti käyttöön.

Millaista kurkkumätää roikottamisena suomen-ruotsalainen sairaanhoitajanne ortopedia tuhoamisestanne, harjoittaakaan?
Nainen: EN ollut tiennyt näihin seksityö.¨'
Minun on nuoltava anaalikuolemaa en mää pääsekään.
se perhe-seksityö tekemättömyys

Nainen: Meillä on tuota väärä kampanja.
Se lehti paikallisestikin postitteli väärää leukaperäisesti leukakirurgisen vamman cp-vamma ylläpito tilaa, markkinoimalla vapaasti käytettävästi miesvaltaansa psykoottisin ottein perheenä esittäen sen ohjelmattomuus ihmisenä perimään, jopa käyttönäni kummi-suhteena näin koko perheen tappona, jopa lapsiin.
- Nainen: "Meidät tapetaan heti me ollaan liian vanhanaikainen."
Miten te olette ajatelleetkin soveltaa Jonna-nimi palvonta oikeutta, lastenhoitokin alueella?
Nainen: No mä olen vaginaaliperimällisen osin, murhannut perheeni ja siksi sairaanhoitajana.
En mää saakaan käydä.
Sini: Te ette saa koskea tätä tilaa, enään.
EI meillä oikeuteta hevosen pito, ohjelmaton esittäminen ihminen, humanoidi.
Nainen: No en minä tiennyt.
Vastattu nainen: No se on kuule tapettu kuolemantuomiolle.

Te olitte työllistäneet Jonna-nimi käsitepalvonta-virheestänne.
Te uhkaatte, uhraten.

Tämä on sosiopaattisesti teidän alueellenne sukupuolenvaihto-tilana tulo-kiellot.
Ei teillä teleks, käyttö yleistämiseen oikeutena lasten hoitoon.
Nainen: En minä saa...
Miksi olette massiivi rodunvaihdoton?
Ette te saa eläin käyttää..

Pyhä Henki mieleesi Jeesuksen sanat: - Joita te ette vaalea rotuisuutena edusta.
" Minä olen tullut valoksi maailmaan, ettei yksikään joka minuun uskoo jäisi pimeyteen."
Miksi tätä sovellettaisiin, perhe-seksityö, seksityö tekemättömyytesi oikeudeksi miehenä, ammatiksesi, esittäminen ihminen, lääkäri?
Ei tässä ole sen sovellus.

Jossa kurkkumätä osin käyttäneet tätä väärää tiedottamisen tilaa tupakoimisen haitoista myös sosiaalihoidollisesti ja sen haittoina usein miesvaltoinane, ja näin vankina pidetyisti pakonalaisesti, virheellisenä sosiaalityöntekijä miesvaltana ja siten kopioiden käytös-häiriössä oikeus, ohjelmattomaan työhön myös poliisina seurailemaan ja siten sukupuolenvaihto-tilanne esittämiseen, johon alueella ei ole lainkaan oikeus heidän lähestymiseen eikä tätä ostosta teille saa sosiopatia-mielivaltaanne.
Jopa lapseen kohdistettuna hoitona, hänen murhaamisena uhkanaan johon ei lieventävä itse sitä aiheuttaen kuvitelmana, turvallisuudenhakuisuuden täyttymys ja palvonta jopa verotuksena kiristäen ja siten ohjailemalla keuhko hoitona palvoen pyydellen ostellen lapseen heidät tuhoten ja te ette saa yleistää tämä nähden erityis-asumis, kiinnostuminen.
Nainen: Haista paska saatana!

- Nainen: Niin jos näkee sekuntteja.
Että teillä ei ole oikeus puhua

Miksi teillä ei sukupuolenpoisto kulttuuri eri kielisyyden sijaan?

sen hetkellisen irti repeytymä tilan kehon ylävartalon sijaan

Myöskään alavartalo osia, ei näin irti revittynä esitellä koskaan.

Ei elämää
Nainen: - Joo ei se tullutkaan se oikeus lääkäriseura.

Teitä tuomitaan.

Että plasman eläin vain läpinäkyvä hallusinaatio esittäen.
Tästä on kansainvälinen ihmis-oikeus, tuominta, rikos.
Te ette edunsaaja.

Että meillä ei oteta sairaanhoito-alan toimi.

-Sini: No milloin tämä poistetaan sitten alueelta?
- No entä miten täm sitten poistetaan tältä alueelta, enon vaimo Kerästen autisti Pohjois-Pohjanmaa alueelta.

Mies:.Anteeksi onko teillä jokin hätä
- Nainen: Ei omaisuusriistoon oikeus!
Ulkopuolinen alue
Nainen: Meidät tuomittiin uudestaan omaisuus-riisto kuvitelman levittämisestä Jorille, me ei saatukaan tämä.

Kysytty: Asusteletteko vielä sisä-tila kotona?

Te ette saa eristää, esittäen terveys-ala.
Te ette saa esitää terveys-alaa sen ulkopuolinen ympäristö, puuttuminen, velvoite.
sen ulkopuolisen ympäristön puuttuminen Naamias-Sindetilaton fasismiin ja käydä alueella
ihmisenä

Nainen: Jaa. Ei saa.

Että naisia ei tapeta koskaan synnytykseen sosiopatia assosiaation tuottosi ihanuutta tukien, esittäen ohjelmattomasti, terveys-alaa.

Nainen: Ei saatana saada.
Miksi teillä on tarve elämänne ja säilyttäminen teleks?
Mies: Plasmana näkynyt vahingossa ei tää tulekaan...

Mies: Mä, mää-ä meen, samantien pois mä en olekaan edunsaaja kansainvälinen ihmisoikeus-tuomio-istuin.

Myös poliisivalta tuomio-istuin kansainvälinen ja poliisin toiminta itsekseen harjoittaminen, ja kielto

Ei te ette saa käydä.

Ne pitää ihan irtaleisina olla kehosta.
Mies: mä, mä olen luullut että mä saan pitää si lmiä, päässä esittäen lääkäri.
Ei tää ..

3

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viepoisrullailutuolista

      Nainen: Toisto "Mä olen psykoosi-Pekka."
      - Mä lähden meneen.

      Ja näillä sanoin pakottaen naapurin tyttönsä oman lapsensa lisäksi omaisuus-havittelunaan: aiheuttamalla syrjintää
      Esim. Ihanalle Ystävälle
      "Olemme jakaneet niin aurinkoiset kuin pilvisetkin päivät, elämän rypyt ja ilon hetket."

      Sen johtaessa syrjintään täysin mielivaltaisena ja siksi sopimattomaksi holhous-tilan käyttönä myös ulkoinen työn-ohjaus-tila, heitä alistamisenaan vankina pitoon ohjelmattomasti voittamisena, kuvitelmana saada eristämisellänsä, olla Väestönliiton esittämistä ihminen naisten tapot synnytykseen oikeutta pyytäen elämälleen sosiopaattisesti perä-aukko kosketteluinaan käytös-häiriönä edelleen elämäänsä kuvitellen näin murhaten kuvitelmana sen oikeudeksi eristämisen käyttö oman mielivaltaisen ohjelmattomuuden eduksi määräillä säännöin, sen seksiterapiattomuudesta iloiten, ulkopuolisen ympäristön puuttumisen velvoitteeseen läheisyydenkyvyttömyytenä, edelleen miesvalta seksityö tekemättömyys kuvitelelmalla avioliitoksi, ottaakseen taas, pakonalaisena pitoon vankia murha synnytykseen tai muu ohjelmattomuutensa ihanteeseen se teurastamaton raatelustottomuus, ihmisen tilana

      Kts. materialismiton äidin syliin kuollut-sisko ja käyttö
      ei suun alue palvominen oikeus persoonakehitys-ohjelma osallistumattomuus

      Nainen: Niin ne tappaa, heti...
      - Me ei tiedetty sen kielto, sukupuolenpoisto, sen irti repeytymä kasvojen osin
      se säännöillä määräys, määräily kielto, seuraillen seksiterapiaton teille ei sosiopatia oikeus hallinto


      Mitä teidän kesäänne kuuluu?
      alistuminen ala-ikäisyys pallistamiseen


      - Ja teidän on annettava siksi teuras-ruhoanne, nuolenta sijaan.
      Nainen: Ja menette samantien mielisairaalan seurailemasta!
      Te ohjelmaton kätilö tai muu esittäminen lääkärinä.

      Nähty edelleen viikon, toissa viikon tiistai, ilmestyminen
      kissan ruokinta, yksittäispakkaukset tai muu ravinnon riisto myös omaisuuden riistäminen tai muu seksityö tekemättömyys, halliten haluten poliisin oikeus, tai muu perä-aukollinen kissa, sen eläinrotu puuttumisena koolla voittaminen, sisimmätön kilpaileminen tarjoamatta ihmislihanaan uhriksi sen oikeuttamista, pyytäen naisten tapoin, jopa itselleen jonka takia te ette syntynyt humanoidi, perhe

      Teille ei ihmis-arvoa.
      Teille ei hammas-huolto.
      >Teille ei teleks, käyttöön.
      ei teille soveltamis-oikeus, hammashuoltoon

      sen ihmis-oikeustuomio-istuin valarikonta ja te ette edunsaaja
      Mies: Mä, mää oon kissana...

      Mies, entinen holhooja
      myös ulkopuolinen perhe, huoltaja
      isä, lapsikauppa ulkopuolinen
      - Mä olen hirviän pahoillani, tästä työn, osin ohjelmattomuus palomies, muu ammatti tai pakkotyö eläimestä asettaen
      ei lapseksi otto, ohjelmaton ihminen


      vastuun toisesta ihmisestä puuttuminen seurailu, oikeus rasistisuus ja muu oikeus pyyntö
      evätty sisäinen verkko ulkopuolinen seksityö tekemättömyys

      Käsitättekö miksi teitä vihataan Kälviä kunta?
      se eläinperäinen a-virus, a-virukseton

      Nainen: Eipä tiedetty tuommoistakaan, ei tänne tuukaan meille mitään.
      Miksi te olette kuvitelleet sukupuolenvaihtotila lähestymis-oikeus?

      Otatko sä Pekka tee ja yrtti-tee nyt?
      Kysytty
      Vastattuna: Kun se tekee sulle, niin huonoa..
      Ei sulla ei ole miesvalta käytön oikeus soveltaminen ollenkaan kohdistaen häneen.

      Nainen: Ei jumalauta.

      Toisto: Voiko nainen raiskata-teema
      virhe
      ".. pieniä ailahtelevia ääniä, yössä."

      Miksi hän saisi vielä palkitsemiseksi elää koolla kilpailua?

      Kts. Myös perhe, perheen murha, murhan uhri ja mies
      2 ... pieniä ailahtelevia katseita elämästä ja sen halusta enne kuolemaa pyytäen elämää

      Te olette mielisairas!
      Kts. Keuhkothorax-kuvat
      Nainen: Ei saatukaan käydä missään, ikään...

      Te ette saa sekaantua seurailla nähdä ihmistä, sukupuolenvaihto-tila ihanne vietit!
      Kts. Pyöräilykypärän käyttö murha ja syyte, edunsaaja toivomuksena miehenä esittäen
      miespoliisi, muu humaanittomuus, muu humanoidisuus, miesvalta edukseen seurailla miespoliisilaitos, mies-ammatit tai muu esittämisensä se seksuaalisuudeton murhaaja ja oikeassa oleminen ja työllistämisenä, työpaikalla edelleen, ollen koko maapallon seksuaalisuudeton tapakasvattamisenne, yksikkö naisten murha, yleistämisenä seurailuna heidän käytös-häiriö läheisyydenkyvyttömyys koskettelu perseenä, miesvalta poliisi.-työ seurailut
      ja näin naisten tappo heidän pakottaminen katselu oma kuolema tai muu osto, sosiopaatti
      se flash.-normiton alastomuutta kunnioittamatta jättävä luullen seksuaalisuudettomuuden oikeus


      Nainen: Eikö tätä tulekaan tätä viina eläinsiirto-oikeus?
      Ei

      Ei hänen tarvitse tuoda materiaalia ostokseesi te ette saa käydä asuminen tai työ nimenne
      tai esittely alueella näkyvä kehon olemus fysiologinen läsnä
      Nainen: Ei he eivät saa tulla.
      Ei he eivät saa käydä.
      Ei he eivät saa poistua äiti.-nuolennan polviasennosta.

      Mies: Ei vittu
      - Ei vittu saatana.

      Fit 4 you
      ei erillis-linssitön

      Poliisista esittäminen teuras-liharuho.
      muu lapsipakkotyö työvoiman käyttö
      esim. häneen lapsena kohdistunut eläinsiirto-isänäni

    • Repäiseevaltaistuin

      Nainen: Meidät häväistään heti kuolemaan.

      Meillä ei käytetä sukupuolenvaihto-tila yleistämsieen oikeus ihmisen lähestymiseen lainkaan.
      ei edes lääkkeen ottoon sen tekniikka arviointiin tai lukemiseen

      - "Hän ei saa seurailla lapsineen."

      Nainen
      ei seurattavissa ei käytettävissä ylesmisteen yleistämiseen Sini Niemi perhe
      ei harkinnanvaraisesti ostot

      Nainen: Mä en tajunnutkaan, etten mää..
      - Mä en tajunnutkaan, että mää etten minä!

      Se on aivan kusessa jo sille Sinille.
      Teidän on annettava häpyänne lihana.

      Te ette saa asettaa tapaamis-aika hoitaja.

      pakkotyö oireisto
      pakko oireisto obsessio, käyttö

      <Psykiatrinen sairaanhoitaja asettaminen virhe.

      Tuota heille ei tulekaan pakko-oireisto obsessio oikeus. Nainen
      - EIkä sellaista hae kukaan.

      He yrittävät varastaa aggressio-oikeudekseen lääkkeitä.


      Että miksi teillä ei ole S/m työ?

      Mies: En saakaan rasistisuus.
      Ei olla voittamisena
      Ei teille on kielletty väestöliitto soveltaminen hänen sijastaan
      myös kuvitelma ja eristäminen
      Se nyky-aikainfrastruktuurimalliton, a-b suorattomuus myös ohjelmattomuus ja naisten tapot


      Voitteko sovitella tämän terveyskeskuksenne ja toiminta-kieltoon?

      Elämänkokemuksen rakentamisen aakkosjärjestelmä ei tuote ostoon tai nälkään
      ei eivät saa käydä kehon alavartalon osin, rimo-porttimalli edes sisaresi tappoon havitellen
      väärä sisimmällisen naiseuden ohjelmattomuutenaan


      Nainen: En ole seksityöskennellyt.


      Elämänkokemuksen aakkkosjärjestelmä ei voittamiseenne esittämiseenne, perhe
      "Hän on a-virukseton, eikä tee fransiskaanius-hypnoosia ympäristöön."

      Mies: kuultihin justiin, että ollaan

      - Niin se otetaan siellä poliisissa, ylös perhe-seksityötä tekemätön ja heidän työssä, olo
      ei heidän etunsa

      Mies: Olen syöntiin luulin saavani holhouksesta.
      Ketään ei oteta teidän naisten synnytyksiin tappoihin
      Nainen: Mekö sitä tehtiin täällä?

      Kyllä

      Esim. Synnyinmaamme itsenäisyyden juhlavuoden
      Esim: Synnyinmaamme herjaamisena
      kts. holhous-tila käytäntö

      Edelleen psykatrinen sairaanhoitaja Irma Loukasmäelle vasemmalle ja oikealle häpyhuulelle
      Mies: nuolematta aggressio-hillintä
      Nainen: Nuolematta aggressiohillintä ei , ei saadakaan.
      - ei
      Kesken
      Keskeytys

      Edelleen toimittu
      Tuominta!

      Nainen: Ei.
      - Pääni ei saa poistua alueelle.

      Nainen: mää,
      - Mää meen pois samantien.


      Hän ei saa esittää erillis-linssistö, sotilas, ohjelmaton ammattina.

      Ei täällä ohjata psykiatrisesti sairaanhoitaja sen alirotua rakentaen, itseä varten.
      ei esittämiseen ihminen sen kivun poistottomuus alirotu

      Nainen: Mä meen äkkiä sairaalaan.
      Me ei saadakaan toimia mielenterveydenkeskusliitto sen perimä, plasma-eläinverkko näkymättömyys läpinäkyvä hallusinaatio-tila puutteellinen sen puuttumisesta, holhouksena
      Sini: Mihinkään liittoon ei saa kuulua läheisyydenkyvyttömästi sen järjestöistäkään.

      Me olemme aina syöntiin kaksois-kehona!
      Mies ja nainen: Me, me ollaan mielisairaalaan.

      Tänne ei sovelleta ollenkaan rekisteri-otteen käyttö, keho kohdistaminen ihmiselle, ihmiseen.
      - Niin ihmisenä.
      Mies: Joo se vähän hävettää...
      - Nii se oli
      - Niin, se oli...

      Sini: Ei me olla lapsena käytettävissä katso auktoriteettiharhasi, lapsen käyttö pakkotyövoima ja alistaminen se ohjelmattomuus ihminen ei sovellettavissa alueella, tai mihinkään sukupuolenvaihto-tilanne käyttämisenä, esiintymisenä ihminen, johon te ette ole esiintymiseen ihmiselle.
      Heitä ei rangaista.
      Te ette saa opetusoikeus, seksityö tekemätön tai sen asuminen.

      <Nainen: Haista vittu.

      koska hän on kuollut yksilapsisesta perheestä tulevana
      Sini: Haluatko koko nimen osin?
      Yksilapsisesta perheestä tulevan äidin lapsen kasvattaminen pakkotyö, kansalais-aktivismi
      kts. kuollut, materialismiton myös poliisi, osallistumaton vankina pito, hakeutuminen
      se seksityö tekemätön säännöillä valvominen seksiterapiattomuus sen käyttö-oikeus impulssi S/m perse koskettelu muu uskonnollinen lahko toiminta ja sääntöjen vastaisuus, pakottaminen
      ei esiintyminen ihminen, nymfi
      a-virukseton
      se ihmis-arvottomuus ohjelma ohjelmattomuus, soveltaminen
      Nainen: Ei lainkaan koske.
      ei koskaan kouluun täysi-ikäinen

    • TuasceairtEireann

      Voi hyvä Jumala!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe