Auttakaa kiihottumaan

Mmajava

Kertokaa mitä tekisitte minulle ;) (olen nainen)

10

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • theRatone

      Jos nainen tähän aikaan päivästä kyselee vielä tyhmiä pistäisin sen siivoamaan :) (olen mies)
      Anna vähän jeesiä.

    • vmestari

      Moikka, vieläkö pillusi kaipaisi kiihotusta, kieli ja kalu valmiina tekemään sen....

    • kokemustahanon

      Ottaisin sut vierelleni ja alkaisin hyvillä sun vartaloasi samalla kun suutelen sua kaulaan ...suulle ja kun käteni löytävät tiensä hyväilemään sun rintojasi otan ne esiin ja huuleni hyväilevät sun nännejäsi...... käteni menee silloin yhä alemmas etsiyten ensin pakaroitasi hyväilemään ja sitten reisiesi sisäpintoja antaen sun kiimasi kasvaa , siitä pikkuhiljaa lähemmäs sun pimppiäsi jota jo hieman kosketan ja tunnen jo kuinka kotea jo olet vaikka en ole päässyt edes sun farkkujesi alle.
      Loppu on sitten sun itsesi mielikuvituksen varassa:)

    • kohtalentäisi

      Avaisin väkisin suusi....Työntäisin kyrpäni suuhusi.....Sanoisin : IME !!!!!

    • pandoraz

      Suutelisin hitaasti huuliasi, laskeutuisin siitä kaulasi kautta rinnoillesi. Ottaisin kiinni rinnastasi ja suutelisin sitä. Pyörittäisin kielellä nänniäsi ja huomaan että kiihotut. Teen saman toiselle rinnalle. Huomaan miten nautit. Avaan loputkin nappisi paidastasi ja tiputan sen pois päältäsi. Laskeudun kyykkyyn hitaasti ja vedän käsillä pikkarisi pois. Suutelen häpyäsi. Liikautat toista jalkaasi ja työnnän kieleni klitorikseen. Nautin nuolemisestasi. Huokaiset. Avaat reisiäsi enemmän ja työnnän sormeni sisääsi ja jatkan nuolemistasi. Laskeudut alas. Suutelemme. Työnnät sormesi sisääni ja alamme runkata toisiamme. Nautin siitä. Sinäkin nautit. Ejakuloin, sitä tule ja tulee. Sanon korvaasi älä lopeta vielä............
      Kostuitko????????

      Olen nimittäin nainen. Tiedän mitä nainen haluaa.

      • kokemustahanon

        Moikka
        Miehenä olen samoikka linjoilla kuin edellinen pandoraz.
        Naista täytyy lähestyä hellien ja hyväillen ympärikehoa ja aistia mistä hän pitää suukotella ympäri kehoa ja kun hän on valmis kosketella hellästi sisäreisiä kiusata kiimaa ja kun reidet tuntuvat avautuvan kui itsestään niin siinä vaiheessa vasta ottaa pimppi hellään käsittelyyn ja hieroa sittenkin vielä kunnolla kiusaten kiimaa:)


    • kiihoittaja

      Olen mies ja rakastelisin toisen miehen kanssa edessäsi. Ottaisimme toisilta suihin ja panisimme peppuihin. Kiihotutko tästä?

    • 25vuottahukassa

      Kaataisin sut lattialle ja ja nuolisin sun ihanaa pillua. samalla hyväilisin sun rintoja.

    • Arska20000

      Näkisin kiimaisen katseesi,kuin kotka upean korkealta tähystäessään saalistaan.Otan sinut sinut syrjemmälle ronskien käsieni etsiessä maailman kauneinta , haaroväliäsi sinun vastustellasi aikasi ennen kuin työnnyn sinuun voihkiessasi pyydät lopeta..lopeta jonka jälkeen alat nauttimaan ison porakoneen porauksesta itsekin orgasmin kourissa täristestessäsi ja anelet pane mua pane mua kovempaa!!!!Tämän ensimmäisen salaisen nussimen jälkeen tapaamme salaisesti uudelleen ja uudelleen ja laukean sinuun myöskin uudelleen ja uudelleen sinun äännellessäsi ich kommen./Olen mies)

    • Arska20000

      Näkisit ison mulkkuni joka osaa myös tehdä taikatemppuja,niin olen melko v..varma,että pillusi kostuu,kuin ....kerro itsestäsi jotain ja haluatko salatreffit?Olen itse varattu parisuhteessa,mutta tykkään paneskella ja naiseni tietää sen.PS.Toivon,että sait virtaa omaan sexuaalisuutesi tarpeidesi tyydyttämiseesi,jos et tavataanko..?PS".Vie kätesi maailman kauneimmalle kukkullalle and enjoy!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe