Vastaa miehelle

Vietä mukava ja pitkä kesäloma missä nyt sitten ikinä oletkaan.
Mä painan duunia koko kesän.😉
Mulla nyt on asiat niin päin helvettiä ettei oikein voi muutakaan...siis ei työasiat vaan henkilökohtaiset....
Ilmianna
Jaa

11 Vastausta

No miten ne niin huonosti voi olla? Loma alkaa juhannuksesta 6 vkoa vapautta... ihanaa. Mukavaa kesää sullekin.
Ilmianna
Jaa
Taitaa olla mun elämäntarina että ensin menee kivasti, mutta sitten mä mokaan kaiken....oma kotikin mun pitäisi kohta löytää...mun koti ei oo täällä....
Ilmianna
Jaa
Miten olet voinut kaiken mokata... en usko, että kukaan voi kaikkea mokata ja jokainen mokaa joskus. Armollisuutta pitää muistaa osoittaa itsellekin. Oma koti on joo hyvä olla, muutenn ei tule mitään :)
Ilmianna
Jaa
No joo, en mä yksin kaikkea sotkenut kun tangoon tarvitaan aina kaksi. En vain sietänyt kynnysmaton elämää ja aloin laittaa kampoihin ja sitten olikin sotku valmis. Olen niin väsynyt tähän taisteluun ettei jaksa enää, mutta samalla tulevaisuus on tuntematon ja askel sinne pelottaa...
Ilmianna
Jaa
Huonosti vai hyvin asiat?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Hyvinhuonosti ne tuppaa olemaan jos suhde on platoninen...ehkä jopa vihamielinen...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
No, mitäs et voinut odottaa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
omavalintas kirjoitti:
No, mitäs et voinut odottaa?
Odottaa mitä? Mulla ei ole loppuelämää odottaa että tilanne paranee. 20 vuotta on pitkä aika yhdessä...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
No siinähän on sitten hyvä, että voi nostaa kytkintä, jos asiat ovat kehittyneet huonoon suuntaan. Ei kynnysmattona tarvitse olla. Ihmissuhteet on vaikea laji, mutta niissäkin voi onnistua. Jos tuntuu, että on jo pohjakosketus tullut, eikä mitään ole tehtävissä, niin suuntahan voi olla vain ylöspäin. Kesä ja kaikki, kyllä parempaa pn luvassa, olen varma :)k
Ilmianna
Jaa
Mitä tarkoitat jälkiviisas? Entä oletteko samassa työpaikassa?
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Vastaa miehelle

Vietä mukava ja pitkä kesäloma missä nyt sitten ikinä oletkaan.
Mä painan duunia koko kesän.😉
Mulla nyt on asiat niin päin helvettiä ettei oikein voi muutakaan...siis ei työasiat vaan henkilökohtaiset....

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta