Olen kohta 11vtyttö painan 45kg (nyt on kertyny rasvaa kesäl) ja oon pitkä 152cm niin oonko lihava ja paljon te painatte?? Pliis vastatkaa
Olenko lihava??
3
185
Vastaukset
- amatööritohtori
Et ole lihava, ja kannattaa lopettaa tuollainen ajattelu varsinkin noin nuorena..
Täältä voit tarkastella keskiarvoja:
https://kasvuseula.fi/ - 11vtyttö
Moi,oon ite saman ikäinen,niin varmaan haluut kuulla mielipiteen.Oot kasvamassa sen takia paino kasvaa:)Eli jos vaikka painoa tulis 10kg niin kasvat sitten ja pituus tasapainottaa mitat.Älä missään nimessä laihduta.Mun mielestä alipainoiset ei näytä hyvältä kun luut törröttää ja ei näytä ollenkaan kauniilta...Ite painan noin 38kg ja oon 144cm noin oon ihan Ok painoni kaa.Toivottavasti luet tän❤️
- 13vläskipoika
Lihavat tytöt on kauniita kanataa alkaa lihottamaan itseään läskiksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215354- 501391
- 11817
- 47789
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58788- 46772
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52767Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49756Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132745Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734