Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et halua koska eihän se minulle kuulu... Jos haluat vastata niin haluaisin kysyä miksi en kelvannut meillä oli sitä "juttua" kuitenkin niin pitkään vai kuvittelinko kaiken? Et varmaan ole täällä jos olet nyt onnellinen ja hyvä niin. Harmittaa että en ollut itsevarmempi siihenkö se kaatui? No ei tarvi vastata kunhan pohdin. Tärkeä olet silti...
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
Jaa kuka kukkuu?
- Anonyymi00003
Minkälaista juttua ollut?
- Anonyymi00004
Olen siis mies ja en todellakaan ole miehistä kiinnostunut.
- Anonyymi00005
Niin olen nainen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin olen nainen.
Minua on pari miestä lähestynyt myös irl. Olen kuitenkin täysin hetero, joten seksuaalisuus tai suhde on mahdotonta kenenkään miehen kanssa. Olen vain yhdestä naisesta kiinnostunut.
- Anonyymi00007
Mua on monta miestä seurannut irl.
Ovat varmasti luulleet mua joksikin toiseksi naiseksi.
Koska nimi alkaa samalla kirjaimella.
Mulla ehkä saman kaltainen tatuointikin.
Näin olen päätellyt. - Anonyymi00008
Et kuvitellut. Alussa oli vähän jotain, mutta epäröin ikäeron takia. Aloin taipua sille kannalle, että ehkä sillä ei ole väliä, mutta sitten löysitkin jonkun sopivamman. Ja sitten minä rakastuin toiseen. Olin kai aina ollut vähän ihastunut häneen, mutta hän ei vaikuttanut olevan ollenkaan kiinnostunut minusta. Kunnes sinä menit eteenpäin. Muistan tarkan päivänkin. Hän oli niin iloinen ja teki yhdessä vaiheessa jotain, mistä tajusin, että hänelläkin on tunteita. Sitten sinä aloit käyttäytymään aika ikävästi ja se viimeistään sammutti kaikki mahdolliset ihastumisen rippeet joita vielä oli jäljellä. Eli minun oikkuihin se pääosin kaatui, mutta sinun käytöksesi edesauttoi huomattavasti.
- Anonyymi00027UUSI
Esitin ja olin surun murtama. Löytyi sattuman kaupalla ihminen, joka hyötyi buustistani ja joka oli minulle hyvä ja kiltti.
Kai lopulta kaipasin tietoa olinko muka kuvitellut kaiken ja olisitko mustasukkainen.
Ei hän ole sinä. En luultavasti olisi pystynyt mihinkään hänen kanssaan, koska sinä.
Nyt on silti hyvä, olen vapaa ihastuksista. - Anonyymi00036UUSI
Täytyy kyllä nyt väliin sanoa, että toivottavasti tämä ei ole huono yritys esittää jollekin kolmannelle jotain muuta tilanteestamme kuin mikä se todella on. Tilannehan on se, että mikään ei ole missään vaiheessa päättynyt vaan jatkunut myös fyysisenä.
- Anonyymi00009
Kannattaa toimia äkkiä. Eräs mies on tehnyt selväksi että haluaa minut.
- Anonyymi00010UUSI
naiset hohhoijjaa imarreltu toki mut ette siin määrin kiinnosta mua näkisitte mun päähän ni ymmärtäisitte mitä meinaan enkä mä halua satuttaa ketään oon sanonu ennneki et niin paljon vilisee ihmisii mut hyvin harvaan mä meen
- Anonyymi00022UUSI
Ei tarvi nähä. Terapeutti vois auttaa suakin ymmärtää mitä pskaa pääs sisäl on. Ei muiden.
- Anonyymi00011UUSI
En ole unohtanut sinua eikä ole ketään toista miestä. Haluan jatkaa tätä juttua sinun kanssa. naiselta
- Anonyymi00012UUSI
Crime for service - ilmiön takana viime aikoina on ollut mm valtakunnallinen lastensuojepalvelut etc.
Mm asuntoi syttyy tuleen, joku hakataan stockan edes, jonkun pyörä liike sytytetää tuleen, joku tippuu helsingis ikkunasta ja jätkäsaari… voi voi jätkäsaari.
Huom ! Se että suomessa lastensuojelussa olevat työntekijät joilla on ruotsin kaksois kansalaisuus niin ei saa paljastaa heidän nimiä ja osotteita ja sitä kuinka he ovat mukana siinä kun joku henkilö on epäilty eikä suomen lain nojalla ole syytettävissä mistään mistä voisi syyttää ja sitten tilataan crime for service että päästään ’ongelmasta eroon. :) karmas gonna be bitch lol syökää mun persettä 😂😂 still got tapes of you bon apetitoo bitch…. Jännä et jokane joka on kokenu väkivaltaa tai vainoo on ollu epäiltynä pedofiiliasta ja nää ei tajuu et joku voi olla syytön ja ihmisil on kamera mil voi kuvata pillujen showta ja onneks itel on henkilöide nimet osotteet ja uh ouah kuvat xd Eiks ihmiset tajuu et jos joku henkilö on pedari epäilty et epäillään jostai nii mistä ne ihmiset vois tietää sit kelle just tehää rikos ? Oho eikai super salainen kisutiimi liity tähän lol tunnen yhen sirkuksen johtanjan sielt vissii suututtii ku viimeks kirjotin siit henkilöst- Anonyymi00029UUSI
No ei oo mikään salainen kisutiimi, ku sitä peikonnäköstä ei taatusti unohda, jos sen joskus on nähny. Ei sun kuitenka omaa epikriisiis Niuvassa ois tarvinnut kirjottaa, ku ohan se arvattavissa ilmankin.
- Anonyymi00013UUSI
Kuin hänelle:
En ole sinua unohtanut eikä minulla ole ketään toista. Olet tärkeä, ikävä on sinua...- Anonyymi00023UUSI
Aivan sama. Mitäs perseilit.
- Anonyymi00014UUSI
En ole minäkään unohtanut häntä miestä. Elän kuitenkin ihan normaalia elämää ja esim. tänään menen festareille. Olisi tietenkin ollut mukavampaa mennä sinne hänen miehen kanssa, mutta kun mies ei ota yhteyttä.
- Anonyymi00015UUSI
Ihan sama onko unohtanut, vai ei, homma ei toimi, jos ei tee mitään ja katoaa aina. Ei ole tietoa kuka ihminen on, ja toinen ehkä luulee, että toinen tuntee ’hänet’. Aika vaikeaa, yrittää edes etsiä sitä henkilöä mistään. Eli paikoilleen jää sutimaan ja mieli on tietysti sitä mieltä, ettei ollut tarpeeksi kiinnostusta. Roikkuminen ’jossakin’ tunteessa ei ole tervettä. Pakko mennä eteenpäin ja yrittää löytää toisilleen sopivammat 🫶🏻. Kunhan ei jää märehtimään sitä tunnetta, jonka sai.
-sivusta - Anonyymi00016UUSI
En. Ei. Hän kelpaisi eikä hän kuvitellut sitä. Ehkä osittain, mut sama koskee minua. Kuin myös.
- Anonyymi00017UUSI
En varmaa milloinkaan. No kyllä siinä oli sellainen 9 vuoden tauko milloin nousit mieleen vaan hyvin harvoin.
- Anonyymi00018UUSI
En osaa sanoa, ehken koskaan.
On minulla joo.
Ei sinussa ole mitään vikaa, siitä ei ole kyse. Minä olen vain sidottu tähän elämään monin eri tavoin.
Asia ei liity mitenkään itsevarmuutesi määrään.
Niin sinäkin olet minulle.
n>m - Anonyymi00019UUSI
Juttu ei oo kaatunut mihinkään, ei vain olla nähty tarpeeksi.
- Anonyymi00020UUSI
En unohda, söpis
- Anonyymi00024UUSI
Karma muistaa👍
- Anonyymi00025UUSI
Ukit unohtaa ku vade iskee, minä en!
- Anonyymi00026UUSI
Älä möhli ens kerralla. Mäki yritän olla iisisti 🥰
- Anonyymi00030UUSI
On mies ja tiedät sen. Lopeta roikkuminen mussa
- Anonyymi00031UUSI
En. Ei.
- Anonyymi00032UUSI
On ja se hakkaa sulta hampaat kurkkuun jos katot mua pidempään kun kaks sekuntia
- Anonyymi00033UUSI
Ei vielä.
- Anonyymi00034UUSI
Sivusta. Minkä ikäinen ap on? Naurattaa nykyinen tapa, tietyn ikäisillä naisilla, käyttää sanaa "tärkeä". Usein miten ne naiset eivät eivät osaa rakastaa tai tulla rakastetuiksi. Automaattisesti tulee aina jälkikäteen ymmärrys että naiset tosiaan näkee toisen tärkeäksi koska tarvitsevat toiselta jotain...
- Anonyymi00035UUSI
Ei, jos itse käytän sanaa tärkeä, se tarkoittaa, ettei ihmistä halua menettää. Hän on tunnetasolla tärkeä!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471023
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha112960Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63758PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49547- 42519
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33501- 63473
- 22427
- 13411
Ulla Appelsin: Sari Essayahin kohtelu vs Nasima
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012205897.html Mutta vaikuttaa siltä, että kun kyse on kristinuskosta, samat säännöt157375