Miksi naiset haluavat olla vartaloltaan miehiä,

mies194cm

sellasia lihaksikkaita, minne katosivat hoikat naiselliset naiset? Nykyään katukuvaa kun katsoo niin ei siellä montaa hoikkaa ole. Sellaisia paksureisisiä, ison takamuksen omaavia ja muutenkin gorillamaisia naisia kyllä riittää. Itseäni kiinnostavat hoikat naiset vähenevä luonnovara.

25

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kymmenenpyytä

      Kuinka monta naista sinä mielestäsi tarvitset?

      • mies194cm

        Se oli mielipiteeni vallitsevasta tilanteesta, ei kannata ottaa itseensä.


      • kymmenenpyytä
        mies194cm kirjoitti:

        Se oli mielipiteeni vallitsevasta tilanteesta, ei kannata ottaa itseensä.

        Ajattelin vaan, että kai sinne sentään yksi tai kaksi sinukin makusi mukaista naista mahtuu joukkoon, vai montako niitä pitäisi olla? Mitä niiden muiden naisten ulkonäkö sun persettäsi kaivaa? Vai pitäiskö kaikkien miellyttää juuri sun silmääsi? Miksi?

        Ei millään pahalla, mutta täyttä paskaa nämä aloitukset, joissa jaksetaan päivitellä mitä vikaa milloinkin jonkun mielestä ohikulkijoissa on. Suurin osa ihmisistä on rumia jonkun mielestä, mutta toisaalta suurin osa kuitenkin myös kelpaa jollekulle.


      • mies194cm

        Oot ihan oikeessa, naamioin pahan oloni tuohon aloitukseen. Oon pahoillani, on tuolla ihania naisia jokaiseen makuun, ei se siitä kiinni ole.


    • heinänkor
      • mies194cm

        Sun kroppas näyttää tosi hyvältä! :)


      • heinänkor

        Kiitos 😊 Hyvää Juhannusta.


      • japöhh

        Pienirintainen ja lautamainen, ei kovin naisellinen näky tuokaan.


    • asentaja.rane

      Onko sulla namipillu?

    • äärimmäisen-ruma

      Mä en kyllä haluaisi, mutta olen geneettisesti. En kylläkään ole bodannut enkä edes käynyt kuntosalilla tai tehnyt mitään muutakaan fyysistä joten kyse ei ole ainakana mistään lihaksikkuudesta. Mutta mulla on MIEHEN ruumiinrakenne eli yläkroppa on ainakin kaksi numeroa suurempi kuiin alakroppa eli rintakehä ja selkäranka on järkyn pitkä sekä leveä. Alakroppa on laiha kuin pikkupojalla eli mulla on suora lantio ja suora tasapaksu vyötärö eli mulla ei tule mitään vyötäröä edes todella laihanakaan esille koska ilmeisesti luusto on esteenä jotenkin. Rasva ei keräänny naisellisiin paikkoihin eli lihoessakin rasva meni mlla vain kasvoihin, niskaan, selkään ja kesivartaloon.

      Olen 164cm ja 50 kiloa enkä harrastanut mitään voimailulajeja, muta silti olen äärimmäisen maskuliininen ja atleettinen rakenteeltani. Tottakai ne lihaksetkin on ISOJA koska isojen luiden päällä on isot lihaksetkin tosin ne ei ole pumpatut vaan löysät eli jos mä alkaisin treenaan niin mulla olisi luultavasti oikea Hulkin kroppa lihaksineen. Vaikka kaikki muu onkin isoa niin takapuoli ei silti isoksi tule ei edes silloin kun painoin 120 kiloa niin peppu oli lättänä koska mulla on puolikuusta puolikkaat nää pakarat eli mun pakaralihas on jotenkin epämuodostuneella tavalla jäänyt kehitttymättömäksi eikä rasva mene sinne ikinä, eli mulla on siis äärimmäisen pieni ja littana peppu ja toki jalatkin tosi laihat, vaikka isoluiset onkin ja kengännumero on 42-43.

      Gorillamaiseen ruumiinrakenteeseeni en voi ikävä kyllä vaikuttaa, mutta onneksi vartalon voi sentään peittää vaatteilla, mutta tätä naamaa en, joka on AIVAN JÄRKKY koska mulla on luonnottoman pitkät ja leveät kasvot sekä nää mun leukapiirtenei ovat maapallon isoimmat ja massiivisimmat ja vielä leuankärki aivan järkky kun se on järkyn pitkä ja leveä ja vielä VOIMAKKAASTI eteenpäin työntynyt ja siinä leuan päässä on vielä iso pallo ja siinä pallossa sitten pyllymäinen halkio eli se ISO peppu on ilmeisesti kehittynyt leukaani.

      Ja mä en ole ainoa suvussani tällainen, toki rumin olen, mutta myös siskopuoleni ja tämän tytär ovat perineet samat rumaksi tekevät ominaisuudet kuin mulla.

      • mies194cm

        Menin sanattomaksi ja luin tekstin pariin kertaan, viesti meni perille. Toi oli tosi tarkka analyysi, en tiedä olitko tosissasi vai et mutta jokatapauksessa sun kannattaa harkita vakavasti kirjoittamista koska luen aika paljon kirjoja ja rehellisesti sanottuna tosta tuli mieleen joku Rosa Liksom. Parannan pahat tapani enkä enää pura pahaa oloani tänne vaan koitan löytää sille jonkin muun kanavan. Toivon sulle kaikkea hyvää ja koita tulla itsesi kanssa toimeen, jokaisella omat ristinsä kannettavana.


      • Meitäonmonenlaisia
        mies194cm kirjoitti:

        Menin sanattomaksi ja luin tekstin pariin kertaan, viesti meni perille. Toi oli tosi tarkka analyysi, en tiedä olitko tosissasi vai et mutta jokatapauksessa sun kannattaa harkita vakavasti kirjoittamista koska luen aika paljon kirjoja ja rehellisesti sanottuna tosta tuli mieleen joku Rosa Liksom. Parannan pahat tapani enkä enää pura pahaa oloani tänne vaan koitan löytää sille jonkin muun kanavan. Toivon sulle kaikkea hyvää ja koita tulla itsesi kanssa toimeen, jokaisella omat ristinsä kannettavana.

        Sinä tämän keskustelun alottanut tyyppi, oot jotenkin hellyttävä ja hyvällä tavalla huvittava.

        Mutta ymmärsin ehkä mitä hait tuolla keskustelun aloituksella. Mielipiteitä on monenlaisia ja kaikkia ei voi miellyttää, mutta minua ilostutit. Itsellä ollut viime aikoina pienimuotoinen kriisi kun kroppani on liian naisellinen tai ennemminkin ns. lihakseton (eli ei ole maailman isoimpia pakaroita, jotka on nyt kai "in"). Nykyajan ihanne tuntuu olevan, että naiset on kunnon muskeleita ja on tuntunut, että kelpaanko tällasena. Kaiken kukkuraksi olen niin lyhyt, että se tekee minusta entistä hentosemman. En siis ole mikään luurankokaan, vaan ihan sopusuhtainen mielestäni.

        Niin ja se vielä pitää sanoa, että en itse halua näyttää mieheltä ja minulla ei ole hinkua olla maailman lihaksikkain. Tietty normi kunnosta ja terveydestä haluan huolta pitää ja joskus haluaisin, että olisi enemmän voimaa, mutta sosiaalinen paine on ennemminkin se, joka on aiheuttanut typeriä ajatuksia omasta kropasta. Pitäis ajatella, että jos itse viihdyn tässä kropassa niin ihan sama mitä muut ajattelee. Olisipa se helpompaa.


      • mies194cm

        Tärkeintä olla oma itsensä, siihen pitää pyrkiä, aina se ei ole helppoa koska sosiaalinen paine varsinkin tän asian suhteen hirvittävä eli oot vaan oma ittes :) Mä pidän myös itestäni huolta liikkumalla ja syömällä terveellisesti mut joku roti sentään. Nykyään marketeissa kolmeesataa erilaista rahkaa valittavana, ihmiset valmiita tekemään ja syömään tai oleen syömättä mitä vaan saadakseen jonkun tietynlaisen kropan ;D Kysyntä luo tarjontaa ja niin on todellakin tapahtunut. Röökinpolttokin oli joskus muodikasta ja kaikki polttivat ympäri maailman, aasinsilta oli vähän kaukaa haettu joten parempi painua höyhensaarille mut kiitos ystävällisistä sanoista :)


    • Naisnainen-

      Olen naisellinen nainen ja valitettavasti kaikki rasvani kertyvät alakertaan johtuen geeneistä. En kuitenkaan ole täysin lauta yläkerrastakaan. Olen hoikka omasta mielestäni ja moni muukin on niin sanonut. Miehet pitävät kurveista(muodoista) naisilla nykyaikana. Oletko varmasti kiinnostunut naisista?

      • mies194cm

        Tietääkseni olen. Kiitos vastauksesta.


    • Voisikuvitella

      Olet todennäköisesti ainakin 40 ja et itse urheile?

      • mies194cm

        Kuvittelit väärin. Kiitos vastauksesta.


    • Onkoaloittajanlatvalaho

      Eikö olisi jokseenkin sama jos esittäisi kysymyksen tällä tavoin -"Miksi miehet haluavat olla hentoja ja naismaisia, minne katosivat vahvat ja leveäharteiset tosimiehet? Kadulla näkee vain pehmeitä ja ohuita miehiä" Odottaako aloittaja anteeksipyytelyä niiltä naisilta jotka eivät ole saaneet geenilotossa kapeita hartioita ja ohuita sääriä? Kyseisiin ominaisuuksiin ei painonhallinalla pysty vaikuttamaan. Eipä tulisi itselle niin idioottimaista ajatusta että vaatisin kapeita miehiä kasvattamaan hartiat! Kukaan ei voi päättää meneekö se isän maskuliininen ulkonäkö tyttärelle tai äidin naismainen hentous pojalle. Onhan meillä ollut missinäkin isänsä näköinen nainen, tosin vain kasvoistaan joten aloittajalle olisi varmaan kelvannut.

    • Normikroppainen

      Ihanaa, kun joku ajattelee vielä noin! Asia ollut ajatuksissa viime aikoina..

      • mies194cm

        En aio muuttaa ajatusmaailmaani median tai toisten ihmisten vuoksi. Mun mielestä ihmiset menee liiallisuuksiin monien juttujen suhteen eivätkä pysähdy miettiin asioita itse vaan ottavat sen valmiiksi pureskellun totuuden koska kaikki muutkin ottavat ja kulkevat toimistolle aamuisin lenkkarit ja juoksutrikoot jalassa ;D


    • Hoikkanainen

      Ihmetellyt tuota myös, ja olen siis nainen itsekin :D

      • mies194cm

        Sitä sopii ihmetellä, yläilmoissa meidän touhuilla varmaan naureskellaan ;D


    • 6..............6

      Mulle tulee näistä tän tyyppisistä kirjotuksista aina vähän surku fiilis, ei paksureisisten naisten puolesta vaan alkuperäisen. Koska hän näkee ympäröivän maailman olevan täynnä muskelinaisia ja paksureisiä. Koska mä olen 100 % sitä mieltä, että Suomessa on kyllä lihaviakin, mutta myös äärimmäisen kauniita naisia (ja komeita miehiäkin). Harvemmin pidempää kulkureissua voi mennä ilman, etteikö päässään ajattele jostain vastaantulevasta että ompas tuossa kaunis nainen. Ja jos/kun kummatkin vakaasti tiedämme mitä näemme, niin johtopäätöksenä on se, että kiinnitämme eri asioihin huomiota ympäristössä. Ja se olisi kurjaa, jos jatkuvasti huomaisi sen negatiivisen eikä positiivista ja kaunista. Joko minun kaupungissa/kaupunginosassa on poikkeuksellinen populaatio (en usko) tai jotkut ovat täysin sokeutuneet ympärillä oleville kauniille ihmisille.

      Itse käyn aktiivisesti salilla, mutta en ole lähelläkään miehekkäitä lihaksia. Siten en ikinä lähtisi suutani ainakaan arvostelevasti avaamaan näille naisille, koska voin vain kuvitella kuinka paljon ovat töitä tehneet sellaisen kropan eteen. Tajuatko kuinka paljon työtä miehille vertoja vetävän haban hankinta vaatii? Siinä tilanteessa pitäisi jo tiedostaa, että on täysin yhdentekevää mitä joku random tuntematon siitä ajattelee.

      Ja vaikka niitä lihaksikkaita naisia kritisoitkin, niin kasvanut urheiluinto on juurikin yksi tekijä, jonka myötä niitä hoikkakroppasia naisia on näköpiirissä.

    • äärimmäisen-ruma

      Mä muistutan gorillaa eikä se laihuuskaan sitä pelasta. Mun rasvaprosentti on nykyisin ihan olematon eli sitä rasvaa ei ole mulla enää juuri lainkaan. Ennen olen ollut aika lihava ja painavimmillaan painoin jopa 120 kg. No eipä sekään tehnyt musta yhtään naisellisempaa eikä kyllä se sopusuhtainenkaan paino eikä anorektinen laihuuskaan, koska olen painanut jopa 40 kiloa, nykyisin siinä vaihtelee 45-50 kilon välillä.

      Luustoni on siis niin suurta ja leveää, että useat yli 100 kiloiset naiset näyttävät rinnallani siroilta keijuilta varsinkin jos nuo naiset omaavat siron tai miksei jopa normaalin naisen luustonrekenteen ja johohon mulla ei ole koskaan mitään mahdollisuuksia. Varsinkin yläkroppani on melkeinpä isompi kuin noilla massiivisimmilla miesbodareillakaan. Mun rintakehä-ja selkä on luonnottoman pitkä ja leveä. Niskani on olematon ja niskassa on sellainen paksu kyömy eli ilmeisesti rasva kerääntyy jotenkin sinne. Alakroppani on todella laiha ihan kuin varhais murrosikäisellä pikkupojalla joten siksi tää yläkroppani korostuu entistä massiivisempana. Kyllähän tuo tuntuu fyysisinä vaivoina kun alakorppa etenkin alaselkä ja lantio väsyy kun joutuu kantamaan mäin massiivista isoa yläkroppaa.

      Niin ja en todellkaan omaa lihaksia tai onhan mulla isot lihakset, mutta ne on läysänä koska en ole koskaan tehnyt MITÄÄN. Jos alkaisin bodaamaan saattaisin tulla maapallon historian massiivisimmaksi ihmiseksi jolle ei pärjäisi massiivisuudessa, maskuliiisuudessa ja järkälemäisyydessä yksikkään mies.

    • naisen_näkökulma

      Hoikkuus on katoava luonnonvara. Ihmiset ovat yhä enemmän ylipainoisia vaikka verrattuna 20 vuoden takaiseen. Esim. vyötärönympärys on kasvanut suomalaisilla naisilla muutamien kymmenien vuosien aikana paljon (googleta). Syynä evoluutio: hyvä ravinto jne.

      Suurin osa paksujalkaisista naisista on yksinkertaisesti vähän tuhdissa kunnossa. Harvalla hoikalla ne lihakset on niin valtavat, että hoikkuus katoaa. Bodarit eli fitness-elämäntapailijat ovat luku sinänsä, mutta eiköhän heidänkin määränsä ole aika marginaalinen.

      Naisena huomioni kiinnittyy miehiin samassa asiassa. Olen hoikka ja siro nainen ja jos saisin valita ottaisin myös hoikan ja suht kevytrakenteisen, mutta miehekkään mallisen (ja pituisen) miehen. Ovat kuitenkin erittäin harvinaisia tässä kaljatynnyreiden maassa, jossa lähes jokainen aikuinen on mallia lyhyt ja tanakka. Aina ei voi voittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe