Fiktiiviset palstalaiset

kerrottu_maailma

Eräät palstalaiset ovat fiktiota ja kaikki mitä he itsestään ja elämästään kertovat on sepitettä. Ainakin palstan turkulaishahmot ovat syntyneet erään turhautuneen englantilaisen filologian jatko-opiskelijan päässä.

85

1441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzzzzzzkrooh

      Edes turkulaiset eivät Varissuollakaan ole niin pösilöitä kuin nuo aasihahmot, jotka on suorastaan rekattu. Ehkä se oli hauska läppä joskus, mutta siitä on jo aikaa.

      • ovat.nuo.totta

        Olen nähnyt Turussa sasi-kaljuisen invamopoilijan.


    • kaisanoasaa

      Voi kunpa minä olisinkin fiktiota mutta kun en saatana olekaan.

    • No voi-voi. Mitä sitten? :)

      Kaikki palstalle kirjoittavat ovat oman mielikuvituksensa tuotetta. Jokainen ulkopuolinen oikeassa elämässä näkee taatusti jokaisen kirjoittajan toisin kuin kirjoittaja itse.

      • kaisanoasaa

        Sinä olet ainoa 6-kymppinen mummeli tällä palstalla. Elisakettukin on nuorempi.


      • kaisanoasaa kirjoitti:

        Sinä olet ainoa 6-kymppinen mummeli tällä palstalla. Elisakettukin on nuorempi.

        Voi olla, mutta palstasedät on paaljon vanhempia köpöjä :)


      • Täällä kiltti ja kunnollinen mies onkin livenä punaniska juntti. Tai mukava sinkkuleidi onkin siideriä hörppivä ryhävalas. Mutta loppupeleissä ollaan kaikki tavallisia ihmisiä, toisten on vain vaikeampaa hyväksyä se oma tavallisuutensa ja tylsyytensä kuin toisten.


    • TTt7

      Monet suoranaisia satuhahmoja, menninkäisiä tai yönpeikkoja. Aamuun mennessä heitä ei täällä enää "olekaan". Se on kyllä ihan hyvä keino putsata jäljet.Syyt: toiset palstalaiset, ulkopuoliset, puoluekoneisto, joilla on urkintaohjelmat, ehkä joskus riitatilanteissa varsinainen "vikojen etsijä". Kunpa lista jäisi tuohon eikä yritettäisi huijata, noita kyynisiä alkaa palstalla olla ihan tarpeeksi.

    • HnNpw

      Keksittekö syitä, miksi vaikuttaa siltä, että tietyn tyypin kommentit käy joku poistattamassa? Kun ei tunne.

    • ylivaltaa

      Yksi vakipalstapetteri on mode...;D

      • kunhan.kyselen

        Tienaako modet 12 egee/tunti...? :D


      • Kummasti.häipyvät

        Kuka voisi olla, olisiko vihje?


      • Nii o. Ei siitä tietääkseni mitään makseta, pitkäaikaistyöttömälle kiva harrastus. Mutta luultavasti hamsterinarsku (marsut oli suojeltuja) saa siitä vahvan boostin jumaluuskompleksilleen. :)


      • jhgkjhgkjhgkjhgk
        Kummasti.häipyvät kirjoitti:

        Kuka voisi olla, olisiko vihje?

        Harmis on ainakin mode. Yritin kerran kokeeksi poistattaa suuren määrän sen viestejä. Yhtäkään ei poistettu!

        Totta hitossa -sairaalloinen kiinnostus palstaa kohtaan, eikä muuta elämää.


      • jhgkjhgkjhgkjhgk kirjoitti:

        Harmis on ainakin mode. Yritin kerran kokeeksi poistattaa suuren määrän sen viestejä. Yhtäkään ei poistettu!

        Totta hitossa -sairaalloinen kiinnostus palstaa kohtaan, eikä muuta elämää.

        Ei oo Harmis mode, mutta yksi sen perskärpänen on.


      • jkhkujhlkjhlkjhl
        LinerT.2 kirjoitti:

        Ei oo Harmis mode, mutta yksi sen perskärpänen on.

        Niin tietysti. Mitä helv. nuo ikuisesti naisettomat edes tällä palstalla tekevät? He ovat "yksinäisiä". Eivät "sinkkuja". Tämä on niin monelle täysin väärä paikka. Mua kiinnostaa vaan ja ainoastaan sinkut, koska sinkkupalstalla ollaan!


      • jkhkujhlkjhlkjhl kirjoitti:

        Niin tietysti. Mitä helv. nuo ikuisesti naisettomat edes tällä palstalla tekevät? He ovat "yksinäisiä". Eivät "sinkkuja". Tämä on niin monelle täysin väärä paikka. Mua kiinnostaa vaan ja ainoastaan sinkut, koska sinkkupalstalla ollaan!

        Tämä taitaa olla sinullekin väärä paikka. Jos sinkut kiinnostaa, niin koitappa etsiä niitä vaikka lähibaarista. Tämähän on avoin keskustelupalsta, ei varsinainen deittipalsta.


      • jhgjhgjfjhgfjgfj
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Tämä taitaa olla sinullekin väärä paikka. Jos sinkut kiinnostaa, niin koitappa etsiä niitä vaikka lähibaarista. Tämähän on avoin keskustelupalsta, ei varsinainen deittipalsta.

        Ei tarvitse. Reserviä niin paljon.

        Joo.. Sinkut kiinnostaa sinkkupalstalla. Sinkkujen jutut siis..


      • haista_paska_
        jkhkujhlkjhlkjhl kirjoitti:

        Niin tietysti. Mitä helv. nuo ikuisesti naisettomat edes tällä palstalla tekevät? He ovat "yksinäisiä". Eivät "sinkkuja". Tämä on niin monelle täysin väärä paikka. Mua kiinnostaa vaan ja ainoastaan sinkut, koska sinkkupalstalla ollaan!

        Ikuisexti naisettomat ON sinkkuja


      • jhgjhgjfjhgfjgfj kirjoitti:

        Ei tarvitse. Reserviä niin paljon.

        Joo.. Sinkut kiinnostaa sinkkupalstalla. Sinkkujen jutut siis..

        Milläs tavalla sinkkujen jutut eroaa "ikuisesti naisettomien" jutuista? Samaa jorinaa kaikilla.


    • Teknodonna

      Mjoo

      Siis mä olen ollut siinä uskossa, että ainoastaan espoolaiset ovat fiktiivisiä. Kaikki muut tarinat ovat tosia.

      😁

      • Teknodonna

        Mä käväsin tänään tossa Tapiolan "ostarilla", ja meno oli Stockalla niin utopistinen, että kun kompleksia ympäröivässä kimahtelevassa kirkkopuistotyhjyydessä kuului lähes sisään asti päältä ajettavan ruohonleikkurin monotoninen säksätys, niin ajattelin hetken olevani osa kaikkea tätä.

        Exit

        😁


      • Miksi espoolaiset olisivat fiktiivisiä ihmisiä?


      • fkijij
        Hisler kirjoitti:

        Miksi espoolaiset olisivat fiktiivisiä ihmisiä?

        Teknodonna oli kai sitten male?


      • Teknodonna
        Hisler kirjoitti:

        Miksi espoolaiset olisivat fiktiivisiä ihmisiä?

        Fiktiivisyys on lähinnä mielipide. Ainakin sillä on samanlaisia ulottuvuuksia, kuten olemassaolo.

        😁


      • fkijij kirjoitti:

        Teknodonna oli kai sitten male?

        Donna viittaa kyllä femaleen?


      • Teknodonna kirjoitti:

        Fiktiivisyys on lähinnä mielipide. Ainakin sillä on samanlaisia ulottuvuuksia, kuten olemassaolo.

        😁

        Samaa mieltä tuosta että fiktiivisyys on mielipide. Minäkin olen lihaa ja verta vaikka nikkini on keksitty.


      • Päivystävä_feministi
        Hisler kirjoitti:

        Donna viittaa kyllä femaleen?

        Tiedä, että sukupuoli on pelkkä sosiaalinen konstruktio. Eli teidän kaikkien haaroissa killuvat tai killumattomat elimet ovat nekin puhdasta fiktiota!


    • En ole kyllä nähnyt tällä palstalla ketään fiktiivisiä palstalaisia, sillä kyllä mun tietääkseni kaikki täällä ovat ihan todellisia ja kun oon vielä itse monia heistä nähnytkin.

      • Kuulostaa siistiltä jos palstan kautta tutustuu. Onko syntynyt ystävyyssuhteita?


      • Hisler kirjoitti:

        Kuulostaa siistiltä jos palstan kautta tutustuu. Onko syntynyt ystävyyssuhteita?

        No ei kyllä oikein ole. Olisi kiva, jos tämän palstan kautta voisi löytää sitä seuraa enemmänkin.


      • DarkFear kirjoitti:

        No ei kyllä oikein ole. Olisi kiva, jos tämän palstan kautta voisi löytää sitä seuraa enemmänkin.

        Mutta hei, nythän on kesä. Järjestäkää grillibileet niiden kesken jotka on tapailleet.

        Lihaa, kalaa, kasvista, kaikille jotakin. Juotavaksi olutta, lonkeroa, siideriä viiniä ja ehkä väkevämpääkin.

        Luulisi että porukat viihtyy.


      • Hisler kirjoitti:

        Mutta hei, nythän on kesä. Järjestäkää grillibileet niiden kesken jotka on tapailleet.

        Lihaa, kalaa, kasvista, kaikille jotakin. Juotavaksi olutta, lonkeroa, siideriä viiniä ja ehkä väkevämpääkin.

        Luulisi että porukat viihtyy.

        No en oikein usko, että olisi kovinkaan hyvä idea. Palstalaiset kuitenkin asuvat käytännössä katsoen kaikki eri paikakunnilla, eikä täällä edes ole kovinkaan paljoa niitä fiksuja kirjoittajia, joita haluaisi ja viitsisi tavata. Enkä kuitenkaan itse olisi edes kovin tervetullut mihinkään palstalaisten juttuihin, niin parempi vaan pysytellä poissa moisista jutuista.

        Eri asia olisi silloin, jos täällä olisi enemmän fiksuja kirjoittajia ja asioista osattaisiin keskustella fiksusti ja aikuismaisesti.


      • DarkFear kirjoitti:

        No en oikein usko, että olisi kovinkaan hyvä idea. Palstalaiset kuitenkin asuvat käytännössä katsoen kaikki eri paikakunnilla, eikä täällä edes ole kovinkaan paljoa niitä fiksuja kirjoittajia, joita haluaisi ja viitsisi tavata. Enkä kuitenkaan itse olisi edes kovin tervetullut mihinkään palstalaisten juttuihin, niin parempi vaan pysytellä poissa moisista jutuista.

        Eri asia olisi silloin, jos täällä olisi enemmän fiksuja kirjoittajia ja asioista osattaisiin keskustella fiksusti ja aikuismaisesti.

        Onko minulla jäänyt jotain huomaamatta? Minun mielestäni palstalla on oikein miellyttävä henki ja lähes kaikkia minunkin kommenttejani on peukutettu.


      • Hisler kirjoitti:

        Onko minulla jäänyt jotain huomaamatta? Minun mielestäni palstalla on oikein miellyttävä henki ja lähes kaikkia minunkin kommenttejani on peukutettu.

        DarkFear on kyllä trollihahmo, ja peukuttaa kaikkia jotka vastaavat hälle.


      • Hisler kirjoitti:

        Onko minulla jäänyt jotain huomaamatta? Minun mielestäni palstalla on oikein miellyttävä henki ja lähes kaikkia minunkin kommenttejani on peukutettu.

        No et ole vielä ollut palstalla kovin pitkään, niin et ole huomannut täällä läheskään kaikkea. Mutta jos seuraat palstaa enemmän ja tänne kirjoittelet, niin eiköhän se tämän palstan ilmapiiri ala sulle selkenemään.


      • et.ole.olemassa

        Olet trollihahmo. Kukaan niin daiju kuin, sinä väität olevasi ei ymmärtäisi, mitä fiktio tarkoittaa.


      • DarkFear kirjoitti:

        No et ole vielä ollut palstalla kovin pitkään, niin et ole huomannut täällä läheskään kaikkea. Mutta jos seuraat palstaa enemmän ja tänne kirjoittelet, niin eiköhän se tämän palstan ilmapiiri ala sulle selkenemään.

        Minä ainakin olen huomannut, että jos vähänkin poikkeat yleisestä mielipiteestä, niin alkaa paskaa satamaan niskaan. Pitäisi aina olla kukkahattutätimäisen hymistelevä. Kirjoittajien tollous alkaa puskea välittömästi läpi, kun esittää eriävän mielipiteen.


      • EdesUnissa
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Minä ainakin olen huomannut, että jos vähänkin poikkeat yleisestä mielipiteestä, niin alkaa paskaa satamaan niskaan. Pitäisi aina olla kukkahattutätimäisen hymistelevä. Kirjoittajien tollous alkaa puskea välittömästi läpi, kun esittää eriävän mielipiteen.

        Tuo on inhimillistä. Kun ihminen voi paeta nimimerkin taakse, hänestä ei tule ajattelevampaa, vaan hän muodostaa mielipiteensä entistäkin nopeammin ja täysin ensivaikutelman perusteella. Mutta jos nimettömänä kirjoittelu vahvistaa inhimillistä puolta ihmisessä, niin onko se paha-asia, vaikka sen ulospäin näkyvä osa (kommentit) olisivatkin ala-arvoisia ja toiset tuomitsevia ?


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Tuo on inhimillistä. Kun ihminen voi paeta nimimerkin taakse, hänestä ei tule ajattelevampaa, vaan hän muodostaa mielipiteensä entistäkin nopeammin ja täysin ensivaikutelman perusteella. Mutta jos nimettömänä kirjoittelu vahvistaa inhimillistä puolta ihmisessä, niin onko se paha-asia, vaikka sen ulospäin näkyvä osa (kommentit) olisivatkin ala-arvoisia ja toiset tuomitsevia ?

        Ei anonyymi nimimerkki tee kenestäkään fiksumpaa tai ajattelevampaa kuin mitä on oikeastikin. Mielestäni anonyymi kirjoittelu vain tuo enemmän esiin sitä puolta, mitä oikeasti on, toiset pohdiskelee, toiset paheksuu, toiset syyttelevät ja tuomitsevat. Ei tarvitse miettiä sanojaan tai sanomisiensa seurauksia, ei se miekestäni vahvista kenenkään inhimillistä puolta, varsinkin jos vain tuomitsee tai kirjoitukset ovat jonkun mielestä ala-arvoisia, mitä se sitten sinun mielestä ikinä tarkoittaakaan.


      • DarkFear kirjoitti:

        No et ole vielä ollut palstalla kovin pitkään, niin et ole huomannut täällä läheskään kaikkea. Mutta jos seuraat palstaa enemmän ja tänne kirjoittelet, niin eiköhän se tämän palstan ilmapiiri ala sulle selkenemään.

        Katsotaan, mutta toistaiseksi kaikki vaikuttavat ystävällisiltä.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Ei anonyymi nimimerkki tee kenestäkään fiksumpaa tai ajattelevampaa kuin mitä on oikeastikin. Mielestäni anonyymi kirjoittelu vain tuo enemmän esiin sitä puolta, mitä oikeasti on, toiset pohdiskelee, toiset paheksuu, toiset syyttelevät ja tuomitsevat. Ei tarvitse miettiä sanojaan tai sanomisiensa seurauksia, ei se miekestäni vahvista kenenkään inhimillistä puolta, varsinkin jos vain tuomitsee tai kirjoitukset ovat jonkun mielestä ala-arvoisia, mitä se sitten sinun mielestä ikinä tarkoittaakaan.

        "Mielestäni anonyymi kirjoittelu vain tuo enemmän esiin sitä puolta, mitä oikeasti on"

        Se on just näin.. Kaikki toimivat Peroonansa/Luonteensa mukaan ja anonyyminä se todellinen luonne on täysin esillä, jos ei sitten jostain KuNmasta syytä esitä "anonyyminäkin" "perempaa/hyvempää" kuin oikeasti on.. Jos siis on siihen taipumusta Livessäkin.. ;P


      • et.ole.olemassa kirjoitti:

        Olet trollihahmo. Kukaan niin daiju kuin, sinä väität olevasi ei ymmärtäisi, mitä fiktio tarkoittaa.

        Kyllä mä tiedän sen mitä fiktio tarkoittaa ja se tarkoittaa keksittyä/ei-todellista, eli tässä tapauksessa palstalaisia, jotka eivät ole todellisia henkilöitä.

        Mä olen ainakin ihan todellinen henkilö, enkä mikään trolli miltään osin, jos sitä luulet.


      • EdesUnissa
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Ei anonyymi nimimerkki tee kenestäkään fiksumpaa tai ajattelevampaa kuin mitä on oikeastikin. Mielestäni anonyymi kirjoittelu vain tuo enemmän esiin sitä puolta, mitä oikeasti on, toiset pohdiskelee, toiset paheksuu, toiset syyttelevät ja tuomitsevat. Ei tarvitse miettiä sanojaan tai sanomisiensa seurauksia, ei se miekestäni vahvista kenenkään inhimillistä puolta, varsinkin jos vain tuomitsee tai kirjoitukset ovat jonkun mielestä ala-arvoisia, mitä se sitten sinun mielestä ikinä tarkoittaakaan.

        Et tainnut ymmärtää näkökulmaa asiaan. Lyhyesti : Inhimillisyys = Ihmisyyden negatiivinen heikkous, epätäydellisyys.
        Nimimerkin takaa tämän epätäydellisyyden annetaan näkyä helpommin, tuskinpa kukaan mies mollaa esim. naisia puheissaan samalla tavalla kuin näkee tehtävän täällä nimimerkin takaa.

        Näkökulman asiaan sain vanhasta punk-kappaleesta jossa laulettiin "Inhimillistä on vetää käteen tyttökoulun nurkalla..."


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Et tainnut ymmärtää näkökulmaa asiaan. Lyhyesti : Inhimillisyys = Ihmisyyden negatiivinen heikkous, epätäydellisyys.
        Nimimerkin takaa tämän epätäydellisyyden annetaan näkyä helpommin, tuskinpa kukaan mies mollaa esim. naisia puheissaan samalla tavalla kuin näkee tehtävän täällä nimimerkin takaa.

        Näkökulman asiaan sain vanhasta punk-kappaleesta jossa laulettiin "Inhimillistä on vetää käteen tyttökoulun nurkalla..."

        Miksi sitten pitää täällä haukkua naisia ja muitakin, jos ei tekisi niin kasvokkainkaan? Tuleeko siitä jotenkin hyvä mieli, kun saa purkaa salattuja agressioitaan, vai mikä on motiivi? Erimielisyyksistä kehittyy keskustelua, mutta pelkkä mollaaminen vain tekee kirjoittajasta itsestään sivistymättömän punaniskajuntin.

        Inhimillisyys=ihmisystävällisyys, humaanius, lempeys, sympatia, hyvä tahto, hellyys, hyväntahtoisuus. Tälläisia synonyymejä löysin, joten onko ihme, etten ymmärrä näkökulmaasi.


      • EdesUnissa
        elämänpeli1 kirjoitti:

        Miksi sitten pitää täällä haukkua naisia ja muitakin, jos ei tekisi niin kasvokkainkaan? Tuleeko siitä jotenkin hyvä mieli, kun saa purkaa salattuja agressioitaan, vai mikä on motiivi? Erimielisyyksistä kehittyy keskustelua, mutta pelkkä mollaaminen vain tekee kirjoittajasta itsestään sivistymättömän punaniskajuntin.

        Inhimillisyys=ihmisystävällisyys, humaanius, lempeys, sympatia, hyvä tahto, hellyys, hyväntahtoisuus. Tälläisia synonyymejä löysin, joten onko ihme, etten ymmärrä näkökulmaasi.

        Niin oletinkin. Siksi laitoin tuon inhimillisyyden toisen puolen peliin mukaan...


    • Ne_on_olemassa

      Liljalaakson väki on täyttä totta. Sinä perkeleen ateisti et tietenkään usko edes Joulupukkiin?

      • Olen käynyt itse tänä kesänä Liljalaaksossa, ja todennut että palstalla kerrotut asiat ovat sepitteellisiä.

        Ajat, paikat, tapahtumat ja henkilöt eivät täsmää todellisuuden kanssa.


      • Olvi-Olmi kirjoitti:

        Olen käynyt itse tänä kesänä Liljalaaksossa, ja todennut että palstalla kerrotut asiat ovat sepitteellisiä.

        Ajat, paikat, tapahtumat ja henkilöt eivät täsmää todellisuuden kanssa.

        Mikä tai mitkä asiat eivät muka täsmää Liljanlaaksoon? Tuskin sä oot just sillä hetkellä siellä pyörinyt, kun Timppa ja Eki ovat perheineen olleet kotosalla tai liikkeellä.

        Kyllä siellä vaan Timppa asuu perheineen Älvsby-talossa ja Timpan perheeseen kuuluvat vaimo Janica ja lapset Bicky jr, Mohammed ja Minttu-Petteri:))))))))))))))))))

        Tosin noista lapsista vain Minttu-Pete on Timpan lapsi, vaikka kyllä varissuolla kuulin sellaista huhua, että M-P:ssä olisi yllättävän paljon Luunmurskaaja-Kaken näköä, mutta ehkä se on vaan pelkkää sattumaa:))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Mikä tai mitkä asiat eivät muka täsmää Liljanlaaksoon? Tuskin sä oot just sillä hetkellä siellä pyörinyt, kun Timppa ja Eki ovat perheineen olleet kotosalla tai liikkeellä.

        Kyllä siellä vaan Timppa asuu perheineen Älvsby-talossa ja Timpan perheeseen kuuluvat vaimo Janica ja lapset Bicky jr, Mohammed ja Minttu-Petteri:))))))))))))))))))

        Tosin noista lapsista vain Minttu-Pete on Timpan lapsi, vaikka kyllä varissuolla kuulin sellaista huhua, että M-P:ssä olisi yllättävän paljon Luunmurskaaja-Kaken näköä, mutta ehkä se on vaan pelkkää sattumaa:))))))))))))))

        Tuo Älvsby-talo sai mut tajuamaan kusetuksen. Muistin kuinka eräs ystäväni oli kertonut mulle Liljanlaakson tiukoista kaava-asetuksista jotka määrittelivät jopa räystään mallia ja pituutta. Tiedän Älvsby-talon olevan tilaelementtitalo lyhyellä umpiräystäällä, joten se ei menisi lupahakemuksessa läpi.

        Siitä kiinnostuin tonkimaan asiaa enemmän, ja suoritin haun postin osoitetietojärjestelmästä mainituille henkilöille. O tulosta.


      • Olvi-Olmi kirjoitti:

        Tuo Älvsby-talo sai mut tajuamaan kusetuksen. Muistin kuinka eräs ystäväni oli kertonut mulle Liljanlaakson tiukoista kaava-asetuksista jotka määrittelivät jopa räystään mallia ja pituutta. Tiedän Älvsby-talon olevan tilaelementtitalo lyhyellä umpiräystäällä, joten se ei menisi lupahakemuksessa läpi.

        Siitä kiinnostuin tonkimaan asiaa enemmän, ja suoritin haun postin osoitetietojärjestelmästä mainituille henkilöille. O tulosta.

        Ehkä niissä Timpan ja Ekin taloissa on sitten erilaiset räystäät.

        Varmaan sitten osoitetietojärjestelmissä ollut jotain virheitä tai muuta häikkää, mutta et kai sä edes tiedä henkiöiden nimiä, joilla voisit etsiä?


      • DarkFear kirjoitti:

        Ehkä niissä Timpan ja Ekin taloissa on sitten erilaiset räystäät.

        Varmaan sitten osoitetietojärjestelmissä ollut jotain virheitä tai muuta häikkää, mutta et kai sä edes tiedä henkiöiden nimiä, joilla voisit etsiä?

        Liljanlaakson Timpasta on kuvakin, tuttu toimittaja selvitti tyypin nimen. Ei asu Liljanlaaksossa.


      • Olvi-Olmi kirjoitti:

        Liljanlaakson Timpasta on kuvakin, tuttu toimittaja selvitti tyypin nimen. Ei asu Liljanlaaksossa.

        On muuten paljon pääministerimme näköinen tämä Timppa:))))))))))))

        Mutta kyllä Timppa vaan Liljanlaaksossa asuu perheensä kanssa. Eikä nyt kukaan toimittaja voi tollaista tietää, kun ei Timppa ole mikään julkkis.


      • DarkFear kirjoitti:

        On muuten paljon pääministerimme näköinen tämä Timppa:))))))))))))

        Mutta kyllä Timppa vaan Liljanlaaksossa asuu perheensä kanssa. Eikä nyt kukaan toimittaja voi tollaista tietää, kun ei Timppa ole mikään julkkis.

        Kyllä se nimikin kuvan perusteella löytyi, kait joku vanha lehtikuva.


      • Olvi-Olmi kirjoitti:

        Kyllä se nimikin kuvan perusteella löytyi, kait joku vanha lehtikuva.

        Varmaan Timppa ei vaan ole halunnut laittaa tänne ihan oikeaa ja omaa kuvaansa, vaan on sitten pistänyt vaan jonkun saman näköisen henkilön kuvan, kuten nyt laittoi pääministerimme naamakuvan:)))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Varmaan Timppa ei vaan ole halunnut laittaa tänne ihan oikeaa ja omaa kuvaansa, vaan on sitten pistänyt vaan jonkun saman näköisen henkilön kuvan, kuten nyt laittoi pääministerimme naamakuvan:)))))))

        Oletettavasti nimi ja asuinaluekaan eivät täsmää, kuten ei perhesuhteetkaan.

        Uskon silti että kirjoittaja on mies.


      • Olvi-Olmi kirjoitti:

        Oletettavasti nimi ja asuinaluekaan eivät täsmää, kuten ei perhesuhteetkaan.

        Uskon silti että kirjoittaja on mies.

        No tuskin Timpalla silti on samaa sukunimeä, kun pääministerillä, vaikka nyt samaa näköä hänessä paljon onkin:)))))))))) Tuskin sä tiedät Liljanlaakson Timpan oikeaa ja koko nimeä.

        Mutta mä olenkin itse Timpan ja hänen perheensä nähnyt, kun turussa asuin. Näin Timpan perheineen Prismassa ja kerran näin hänen autonsa parkissa Myllyn Prisman parkkihallissa. Autona Timpalla on harmaa farmari-Octavia:)))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        No tuskin Timpalla silti on samaa sukunimeä, kun pääministerillä, vaikka nyt samaa näköä hänessä paljon onkin:)))))))))) Tuskin sä tiedät Liljanlaakson Timpan oikeaa ja koko nimeä.

        Mutta mä olenkin itse Timpan ja hänen perheensä nähnyt, kun turussa asuin. Näin Timpan perheineen Prismassa ja kerran näin hänen autonsa parkissa Myllyn Prisman parkkihallissa. Autona Timpalla on harmaa farmari-Octavia:)))))))))))))))

        Tiedän myös Bicky Royalin oikean nimen, hänkään ei asu Turussa.


      • Olvi-Olmi kirjoitti:

        Tiedän myös Bicky Royalin oikean nimen, hänkään ei asu Turussa.

        No ei varmaan tahdo oikeaa nimeä täällä Suomessa käyttää, kun on varmasti nimi tuolla Belgian poliisin rikosrekisterissä. Mutta kyllä Bicky vaan varissuolla asuu ja siellä on myös Penetrators MC:n kerhotilat.


      • oletko_hullu
        DarkFear kirjoitti:

        No ei varmaan tahdo oikeaa nimeä täällä Suomessa käyttää, kun on varmasti nimi tuolla Belgian poliisin rikosrekisterissä. Mutta kyllä Bicky vaan varissuolla asuu ja siellä on myös Penetrators MC:n kerhotilat.

        Miksi valehtelet? Bicky on hahmo belgialaisesta hampurilaismainoksesta. Jos kuvittelee, että hän on oikea ihminen, pitää käydä tutkituttamassa pää lääkärisdä.


      • Qwqu
        oletko_hullu kirjoitti:

        Miksi valehtelet? Bicky on hahmo belgialaisesta hampurilaismainoksesta. Jos kuvittelee, että hän on oikea ihminen, pitää käydä tutkituttamassa pää lääkärisdä.

        Tarkoitat siis, ettei siinä hampurilaismainoksessa esiinny oikea ihminen?


      • Oivoi... Kasilta alkoi taas päivä täällä toimistolla, jonka ilmanvaihtojärjestelmä on epäkunnossa ja huoltofirma on heinäkuun ajan kesälomalla. Tässähän alkaa ruudullinen kauluspaita liimautumaan selkään kiinni, vaikka työni on fyysisesti ihan kevyttä. Kyllä minä ja Eki osattaisiin laittaa se kuntoon, tai ainakin paikallistaa vian aiheuttaja, mut meidän pitää keskittyä vain omiin projekteihin joita on vino pino odottamassa.

        Janica tarvitsi Octavian käyttöönsä, sillä hän on Lahdessa isosisänsä 85-vuotispäivillä Minttu-Petterin kanssa. Onneksi minulla on Helkaman 4-vaihteinen, korkealla runkoputkella ja ohjaustangolla varustettu pyörä, niin sillä on mukava ajella näin kauniina kesäpäivänä. Ei muuta kun ruskeansävyiset, suorakulmion muotoiset ja korkeussunnassa matalat aurinkolasit silmille ja menoksi! 7,5 tunnin kuluttua siis. Oivoi...


      • Ehkä_Janica
        liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Oivoi... Kasilta alkoi taas päivä täällä toimistolla, jonka ilmanvaihtojärjestelmä on epäkunnossa ja huoltofirma on heinäkuun ajan kesälomalla. Tässähän alkaa ruudullinen kauluspaita liimautumaan selkään kiinni, vaikka työni on fyysisesti ihan kevyttä. Kyllä minä ja Eki osattaisiin laittaa se kuntoon, tai ainakin paikallistaa vian aiheuttaja, mut meidän pitää keskittyä vain omiin projekteihin joita on vino pino odottamassa.

        Janica tarvitsi Octavian käyttöönsä, sillä hän on Lahdessa isosisänsä 85-vuotispäivillä Minttu-Petterin kanssa. Onneksi minulla on Helkaman 4-vaihteinen, korkealla runkoputkella ja ohjaustangolla varustettu pyörä, niin sillä on mukava ajella näin kauniina kesäpäivänä. Ei muuta kun ruskeansävyiset, suorakulmion muotoiset ja korkeussunnassa matalat aurinkolasit silmille ja menoksi! 7,5 tunnin kuluttua siis. Oivoi...

        Kuka seuraavaksi, peris? :D


      • Ehkä_Janica kirjoitti:

        Kuka seuraavaksi, peris? :D

        Miten mä tähän muka liityn? Aamulla 8:32 jolloin Timpalla oli aikaa notkua palstalla työaikanaan, mä kävin läpi yön aikana tulleita sähköposteja ja puuhastelin varastollani.

        Hommaa Ketipinoreita, ne auttaa tollaseen ylivilkkaaseen mielikuvitukseen.


      • Totuus2017Official kirjoitti:

        Miten mä tähän muka liityn? Aamulla 8:32 jolloin Timpalla oli aikaa notkua palstalla työaikanaan, mä kävin läpi yön aikana tulleita sähköposteja ja puuhastelin varastollani.

        Hommaa Ketipinoreita, ne auttaa tollaseen ylivilkkaaseen mielikuvitukseen.

        Niin hyvä kun Timppa tuli asian oikaisemaan ja onhan se selvä, ettet sä liity mitenkään oihin Timpan tai Bicky Royalin juttuihin.

        Mä voin myös asian kaikille todistaa, sillä olenhan mä nähnyt molemmat miehet livenä Turussa, kun Bickyn näin usein varissuolla ja Timpan näin myös joskus Prismassa ja kaupungilla ajamassa Octavialla.


      • liljalaakson_timppa kirjoitti:

        Oivoi... Kasilta alkoi taas päivä täällä toimistolla, jonka ilmanvaihtojärjestelmä on epäkunnossa ja huoltofirma on heinäkuun ajan kesälomalla. Tässähän alkaa ruudullinen kauluspaita liimautumaan selkään kiinni, vaikka työni on fyysisesti ihan kevyttä. Kyllä minä ja Eki osattaisiin laittaa se kuntoon, tai ainakin paikallistaa vian aiheuttaja, mut meidän pitää keskittyä vain omiin projekteihin joita on vino pino odottamassa.

        Janica tarvitsi Octavian käyttöönsä, sillä hän on Lahdessa isosisänsä 85-vuotispäivillä Minttu-Petterin kanssa. Onneksi minulla on Helkaman 4-vaihteinen, korkealla runkoputkella ja ohjaustangolla varustettu pyörä, niin sillä on mukava ajella näin kauniina kesäpäivänä. Ei muuta kun ruskeansävyiset, suorakulmion muotoiset ja korkeussunnassa matalat aurinkolasit silmille ja menoksi! 7,5 tunnin kuluttua siis. Oivoi...

        Vituttaako, "iskä"?

        Mun kesäduunissa sitä kun ajetaankin ilmastoidulla mautolla, syötiin esim. tänään härän sisäfilettä lounaaksi ja jos tarvii käyttää laseja niin ne on sairaan nopeet. Oliko Amica-ruokalan 8,90e kinkkukiusaus hyvää?

        Ei tsiisus, gimme a break! En tajuu mitä mutsi näkee sussa


      • lihatipunen

        Vaihtoon! On liian väsynyttä paskaläppää jo nää timpat ja bickyt 👊


      • bicky_the_kid kirjoitti:

        Vituttaako, "iskä"?

        Mun kesäduunissa sitä kun ajetaankin ilmastoidulla mautolla, syötiin esim. tänään härän sisäfilettä lounaaksi ja jos tarvii käyttää laseja niin ne on sairaan nopeet. Oliko Amica-ruokalan 8,90e kinkkukiusaus hyvää?

        Ei tsiisus, gimme a break! En tajuu mitä mutsi näkee sussa

        Ai sulla on oikein ilmastoitu mopoauto siellä töissä vai?

        Teillähän onkin varmasti siellä sun oikean faijan tiloilla paremmat safkat, kun jotkut Amican lounasruoat:))))))))))))

        Varmasti myös sun ja Penetrators MC:n miesten aurinkolasit on siistit jännälasit, eikä mitkään matalat ja suorankaiteen muotoiset kun Timpalla ja Ekillä:)))))))))))))))))))))))

        Mutta Timppahan ei olekaan sun oikea isä, vaan ihan pelkkä aisuri-isä:))))))))))))))))))))))))))


    • mies_86__

      En ole aloittanut jatko-opintoja enkussa toistaiseksi, enkä usko sen olevan tämän vuosikymmenen juttu. Olen kyllä kehittänyt palstalle useammankin fiktiivisen nikin, mutta esimerkiksi Liljalaakson Timppa ei ole omalta näppäimistöltäni. En nimittäin tiedä autoista yhtä paljon kuin jotkut muut täällä...

      En ylipäätään kirjoittele tänne nykyään enää niin usein. Kaunis muisto on kuitenkin jäänyt siitä palstatrollailun kulta-ajasta, joskus 2013-2014, jolloin myös osallistuin oikeasti rakentaviin ja mielenkiintoisiin keskusteluihin täällä. Palstalla on paljon hienoja ja kauniita persoonia. On surullista että niin moni täällä on joutunut ja joutuu kärsimään arkielämässä. Haluan kuitenkin tässä yhteydessä kiittää palstan jäseniä näistä kuluneista viidestä vuodesta, on ollut mukavaa olla mukana :-)

      • Kuka sinä sitten olet, ja mitä hahmoja olet luonut?


      • Olvi-Olmi kirjoitti:

        Kuka sinä sitten olet, ja mitä hahmoja olet luonut?

        Älä nyt kysele turhia, sillä mies86 on aina ollut täällä vain omana itsenään. Ei hän ole luonut tänne mitään tai ketään hahmoja.


      • DarkFear kirjoitti:

        Älä nyt kysele turhia, sillä mies86 on aina ollut täällä vain omana itsenään. Ei hän ole luonut tänne mitään tai ketään hahmoja.

        Mitään mies86 ei ole olemassakaan, sekin on pelkkä nikki.


      • Ei-kukaan
        Olvi-Olmi kirjoitti:

        Mitään mies86 ei ole olemassakaan, sekin on pelkkä nikki.

        Ketään meistä ei oikeastaan ole olemassa. Näin on itse Buddha sanonut, että revi siitä!


      • Teknodonna
        Ei-kukaan kirjoitti:

        Ketään meistä ei oikeastaan ole olemassa. Näin on itse Buddha sanonut, että revi siitä!

        Mjoo

        Oikeastaan ainoa todella fiksu jäbä on ollut Buddha. Sytyn vain niin hitaasti, että tuon lauseen käsittämiseen meni minulta n. kaksi minuuttia.

        Olemassaolomme on siis sekin kuin espoolaisuutta, eli fiktiivistä ja lähinnä mielipide.

        😁


      • sinua.ei.ole
        DarkFear kirjoitti:

        Älä nyt kysele turhia, sillä mies86 on aina ollut täällä vain omana itsenään. Ei hän ole luonut tänne mitään tai ketään hahmoja.

        Sinut hän on ainakin luonut. Eikö sinun olisi jo aika tunnustaa, ettei sinua ole olemassa.


      • Lopeta_jo
        DarkFear kirjoitti:

        Älä nyt kysele turhia, sillä mies86 on aina ollut täällä vain omana itsenään. Ei hän ole luonut tänne mitään tai ketään hahmoja.

        Mitä helvettiä oikein sönkötät? Juurihan hän itse sanoi luonteensa palstalle hahmoja. Lopeta tuo aivovammainen trollaaminen. Oma trollihahmosi on mennyt jyrkkää alamäkeä viime aikoina, kun olet alkanut höpöttää tuota idioottimaista "Timppa ja Bicky ovat todellisia" -paskaasi.

        Se tietysti on totta, että nuo sepitehahmot ovat aivan yhtä todellisia kuin sinä, mutta jotta oma hahmosi tuntuisi edes hieman uskottavammalta kuin kaiken maailman kärjistetyt aisurit ja penetraattorit, olisi aika ryhdistäytyä. Typerät juttusi ovat lakanneet olemasta viihdyttäviä.


      • EdesUnissa
        Ei-kukaan kirjoitti:

        Ketään meistä ei oikeastaan ole olemassa. Näin on itse Buddha sanonut, että revi siitä!

        Tässä on tietoisesti Buddhan opetuksia yksinkertaistamalla saatu aikaiseksi kommentti, joka johtaa ihmisiä harhaan. Eli budhalaisuuteen kuulu kyllä oleellisesti olemassaolon tunnusmerkistö, mikä monessa muussa uskonnossa on jäänyt kokonaan pois.
        Koska se tunnusmerkistö heillä on, niin on luotu käsitteelle myös tarkennus johon ilmeisesti tässä kommentissa viitataan. Eli ilmeisesti tässä on tarkoitettu ettei olemassaolo ole pysyvää vaan on jatkuvan muutoksen alla. Tämä kuuluu toiseen budhalaisuuden olemassaolon tunnusmerkistöön.
        Kreikan filosofit taisivat aikoinaan ajatella että vain atomi on olemassa koska se ei muutu, vaan siitä koostuu aina uusia muotoja ja rakenteita.


      • Oletko mies86 tosiaan keksinyt palstalle joitakin trollihahmoja?

        En mä kyllä ainakaan usko sun olevan Bicky Royal-miehen nimimerkin takana, sillä oon kuitenkin itse usein Bickyn nähnyt.


      • Kiitos_2005-2017
        Lopeta_jo kirjoitti:

        Mitä helvettiä oikein sönkötät? Juurihan hän itse sanoi luonteensa palstalle hahmoja. Lopeta tuo aivovammainen trollaaminen. Oma trollihahmosi on mennyt jyrkkää alamäkeä viime aikoina, kun olet alkanut höpöttää tuota idioottimaista "Timppa ja Bicky ovat todellisia" -paskaasi.

        Se tietysti on totta, että nuo sepitehahmot ovat aivan yhtä todellisia kuin sinä, mutta jotta oma hahmosi tuntuisi edes hieman uskottavammalta kuin kaiken maailman kärjistetyt aisurit ja penetraattorit, olisi aika ryhdistäytyä. Typerät juttusi ovat lakanneet olemasta viihdyttäviä.

        Kun DarkFear aloitti palstatrollailun sivaripalstalla, teksteistä 90 prosenttia oli ihan normaalin ihmisen juttuja ja vain se viimeinen kymmenys sellaista, jonka älyvapaa absurdius herätti huomiota ja keskustelua. Tällöin kuitenkin taustalla tuntui olevan jokin oikea ihminen, jollainen olisi voinut olla olemassakin.

        Nykyisin trollailu menee niin, että 90 prosenttia kyseisen nimimerkin tekstistä on vähäjärkistä ja todellisuudesta vieraantunutta paskaa ja 10 prosenttia normaalin ihmisen juttuja. Se ei enää riitä synnyttämään mielikuvaa oikeasta ihmisestä, vaan kyseessä on pelkkä väsynyt ja itseään toistava trolli.


      • Kiitos_2005-2017 kirjoitti:

        Kun DarkFear aloitti palstatrollailun sivaripalstalla, teksteistä 90 prosenttia oli ihan normaalin ihmisen juttuja ja vain se viimeinen kymmenys sellaista, jonka älyvapaa absurdius herätti huomiota ja keskustelua. Tällöin kuitenkin taustalla tuntui olevan jokin oikea ihminen, jollainen olisi voinut olla olemassakin.

        Nykyisin trollailu menee niin, että 90 prosenttia kyseisen nimimerkin tekstistä on vähäjärkistä ja todellisuudesta vieraantunutta paskaa ja 10 prosenttia normaalin ihmisen juttuja. Se ei enää riitä synnyttämään mielikuvaa oikeasta ihmisestä, vaan kyseessä on pelkkä väsynyt ja itseään toistava trolli.

        No sivaripalstalla nyt vaan keskusteltiin ihan eri asioista, niin sitä nyt ei kannata edes verrata tähän palstaan.

        Eikä mun jutut ole mitään vähäjärkisiä tai todellisuudesta vierantunutta, eikä mun ole tarkoitus mitään täällä trollata, kun ihan tosissani mä kyllä kirjoitan.


    • Kaikkihan me olemme fiktiota, kuviteltuja hahmoja.

    • ei.tervettä

      Tämä touhu on mennyt vähän vainoharhaiseksi

      • Kissa.kuumalla

      • Kissa.kuumalla kirjoitti:

        Joo, niin on käynyt, leuan pienuus voi aiheuttaa ongelmia.

        Meghan Markle taitaa olla hedelmällisyyden mielikuva, kantikas naama ja suora tukanraja otsalla. Vahvat värit, tummat Välimeren seudun asukkaat tykkäävät itsekin vahvoista väreistä, kuumista naisista, tumman punaisista ruusuista jne.

        http://www.express.co.uk/life-style/life/830285/Meghan-Markle-Prince-Harry-workout-video

        http://sciencenordic.com/what-men-look-womans-face

        :) Meghanilla on tosiaan voimakkaat piirteet, mm. jykevä leuka. Miehisiä piirteitä, jos Pikkukakkosta on uskominen.

        Latvialaisten naisten "ryhmäkuva" taas tuo enemmänkin mieleen tavismiehen kasvot.


    • Fiktiivi7001

      Miten toi muka poikkeaa jotenkin oikeasta elämästä. Tiedän ainakin sata jotkaa sepittää jos jonkinlaista tarinaa elämästään ja aivan sama. Jos elämä siitä riehaantuu niin senkun sepittää.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2042
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1577
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1461
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1447
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe