MinäMinäSelfieRautio

KiipijäTorakka

Rautio on Facebookin perusteella ollut menneen viikon arkipäivät Suomi100 tapahtumassa Porissa, tuomassa itseään tykö oikeasti tärkeinä pidetyille ihmisille ja lipomassa niiden perävakoa. Rautio yrittää hinata itsensä johonkin poliitikon avustajan tms. tehtävään, johon voi päästä jopa vaatimattomalla merkonomin tutkinnolla.
Raution ottamista kuvista on 99% selfiekuvia, missä hän on yleensä ängennyt itseään huomattavasti tärkeämpien ja vaikutusvaltaisten ihmisten seuraan.
Rautio on pelkkä tärkeilevä kiipijätorakka.

49

1101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meni.autolla

      Eikös sinne joku tullut kävellen.

    • näkyville

      Todella, Porin tapahtuma on oikein tyrkkyjen paikka. Toki siellä on fiksujakin ihmisiä puhumassa muka viisaita. Mutta mitä näistä päivistä jää käteen. Ei mitään. Se on lähinnä paikka, jossa minunkin pitää olla ja näkyä ja eikö se sitten ole onnen omiaan myös Sari Rautiolle.

    • TerveisetEduskuntaan

      Iltaa Lulu.

      • TerveisetPeräkammariin

        Iltaa vaan sinne myös KokDem-Paskotrolli


      • TerveisetPeräkammariin

        Iltaa vaan sinne myös Perzuikki-Paskotrolli


    • LipominenEiAutaSaria

      Sari ei taida ehtiä edes näyttelemään perheenäidin roolia, kun humputtelee kaiken aikansa ilmaisten tarjoilujen ja kuuluisuuksien hännystelyssä. Ressukka toivoo, että edes joku julkimo muistaisi hänet 1 minuuttia pidempään.

    • Tytöt.eri.juottoloista

      Sitä mekin olemme ihmetelleet, mitä Vito..uu se pöljä ämmä sinne tunkee, kai juuri siksi, että saa ottaa selffieitä jonkun kansanedustajan yhteiskuvan. On se ämmä,muuta emme voi sanoa, kun surkeuden huippu!

    • HattaraLiihottelua

      Raution ressukalla ei ole yhtään vapaapäivää, kun joka päivä on pakko olla menossa jossakin ja esillä facebookissa. Selfietä aina vaan toisensa perään yrjöttävän typerän mairea ilme naamalla. Hyi hel.vetti!!
      Sartsan äitee saa raataa hikipäissä Sairionkadulla, kun hattararouva se vain liihottelee pullolta toiselle ja rapulassa ei suksi enää kulje.

      • TerveisetEduskuntaan

        Iltaa Lulu.


      • TerveisetKusitolpalle
        TerveisetEduskuntaan kirjoitti:

        Iltaa Lulu.

        Iltaa Paskotrollille !


    • SarinFeikkikuvatFacessa

      Viimeinen Raution feikki Facessa on se, kun hattararouva esittää tekevänsä kotitöitä. Rouva on paljailla polvillaan kontallaan rappusilla ja kertoo olevansa maalaamassa niitä.
      No, feikkijuttuhan tämä on taas kerran. Jokainen maalaamista oikeasti tehnyt tietää, että maalattavalla pinnalla ei kontatata polvillaan ja noin hienoissa vermeissä. Sari siis vain esittää maalaamista ja kuvanoton jälkeen se komentaa miesnahjuksensa tai lapsensa töihin ja siirtyy itse suunnittelemaan illan olutkierrostaan Birgeriin, Viinibaariin, Skogsteriin......
      Äitinsä se komentaa ruoanlaittoon ja juhlienjärjestelyyn, koska hänen oma aikansa kuluu selfiekuvien ottamiseen ja itsensä kehumiseen. Säälittävä otus.

      • image.is.evriting

        Tuli elävästi mieleen Filadoffin Darja useammassakin HäSa-konsernin haastattelussa, joissa hän pääsääntöisesti muistaa kuvauttaa itsensä puutarha"töissä" milloin mitäkin huiskimassa. Harmi vain, että yleensä joko työväline on ollut väärä tai vähintäänkin vaatetus/työasento ei vakuuta.


      • TerveisetEduskuntaan

        Päivää Lulu.


      • Heheeee
        TerveisetEduskuntaan kirjoitti:

        Päivää Lulu.

        Päivää vaan KokDem-Kusitolppa.


    • aijjai

      Sartsa on huippu sexikäs.

      • SariVuosisadanTurhake

        Pas.kat se mikään seksikäs ole. Itseään korviaan myöten täynnä oleva vaihdevuosi-ikäinen luuska se on.


      • Rumaaaa

        Huomenta pulu.


    • RautakankiRautio

      Nyt se tolvana kehuu golf-taiojaan somessa. Näin Raution kerran pelaamassa Hugolla ja lyöntitaidot näyttivät olevan kurasarjaa. Naisen swingin tyyli oli rautakankisarjaa. Pahalle näytti.

    • Sari2017

      Minä, minä minä. Minä olen minä, erikoisasiantuntija. Etsin vielä erikoisalaani. Mutta olen minä, minä, minä.

      • SartsaTheStupido

        Raution johtava asiantuntijuus on ainoastaan sellaista, että se on saanut päätöksillään kaupungin vararikkoon. Yhdessä Juha Isosuon ja aiemmin tolvana Kiemungin kanssa he keksivät kaikkea mahdollista turhaa toteutettavaksi ja samalla kaikesta tarpeellisesta kunnossapidosta luovuttiin. Tulos näkyy valtavana korjausvelkana ja pilalle homehtuneina kiinteistöinä.
        Semmoinen on Sartsa the johtava typerys.


    • Kantasuomalaisille.ekaks

      Nyt se Raution mummo alkaa kävellä turvapaikan hakijoille työpaikkoja, hurahtiko Villasen tempaukseen? Eikö tämä muka jonkun asian tuntija tiedä edes sitä, että kantaväestössä on jo 300000 työtöntä? Lähtispä niille kokopäivähölkkään työpaikkoja. On se kyllä täysin älystä vapaa oleva yksilö!

      • image.is.evriting

        Taitavat syntyä ne vähäiset työpaikat lapsityövoimaa käyttäviin tennarihikipajoihin.


      • TapahtumapuistonDuunarit

        Nuorethan jo työllistikin.


      • mielikuvitusta.riittää

        Juu, kävi mielessä ja varmasti Finkmanin viraston tilastotkin vahvistaisivat asian.


    • SariJulkisuusKipeä

      Rautiolle voitaisiin lahjoittaa hetimmiten useammat parit kävelykenkiä, koska se asshole pitää saada pysyvästi mahdollisimman kauas Hämeenlinnasta. Sari on niin helvetin julkisuuden kipeä bitch, että se suostuu esim. kissanäyttelyn suojelijaksi. Miau!!

      • Terveiset.eduskuntaan

        Päivää katkera Pulu.


      • Terveiset.eduskuntaan
        Terveiset.eduskuntaan kirjoitti:

        Päivää katkera Pulu.

        Päivää KokDem-tolvana


    • SartsaSurkeaPelaaja

      Sartsan selfiekuvia on nyt tullut runsain mitoin HML:n golfkentiltä. Naisen surkeaa peliä nähneenä ihmettelen, että se pääsee pelaamaan muuallekin kuin Hattula-golfiin, missä ei ole mitään tasoitusrajoja.

      • eduskuntaan.terveiset

        Päivää Pulu.


      • sinnevankilaanmyöstervei
        eduskuntaan.terveiset kirjoitti:

        Päivää Pulu.

        Päivää vaan KokDem-Paskollekkin !


      • Jjdyfdew

        Päivää Pulu.


      • Jjdyfdew
        Jjdyfdew kirjoitti:

        Päivää Pulu.

        Päivää toistamiseen KokDem-TrolliPaskolle itelleen myös


    • Ainajokunäkee

      rautio on iha hyvä naine kun se antaa meilledemareilleki aina jotai kun me ollaa sen kanss kavereita ja ollaa tietysti ku se antaa meilleki ni me saadaan en mä o kouluja käyny eikä tarvi kun mä oon puolueessa jorma kans on tosi kova jätkä persut vapisee eikä ne mitää muutenkaa ymmärä mä oon demari ja mä oon kova jätkä

    • Ainajokunäkee

      karhun sauna on tosi hyvää kaljaa ja menee kovaa päähä sari on hieno naine antaa demareilleki jotai kun me kannatetaan sitä.sari on hyvä puoluejohtaja ja saunakalja on kans hyvää

    • Ainajokunäkee

      vittu mä oon demari ja persut on tyhmii en mä mitään kouluja o käyny eikä tarvi kun oon kaupunkilla töiss kyll me töitä tehdää vaikka välillä käydää kahvilla mut kyll sari on hieno ja jorma pitäs saata takasi ja iisakki kans kun ne on hyviä jätkiä saunakalja on tosi hyvää karhu meinaa mennä jo kännni puolelle kun olis vielä naine kai se pitää taas runkata

      • säälittävääKS

        Aito persu kirjoitti edelliset. Tunnistaa peruskoulun tason kirjoitustaidosta ja päättymisestä runkkaukseen.


      • säälittävääKS
        säälittävääKS kirjoitti:

        Aito persu kirjoitti edelliset. Tunnistaa peruskoulun tason kirjoitustaidosta ja päättymisestä runkkaukseen.

        Aito Demari kirjoitti edelliset. Tunnistaa peruskoulun tason kirjoitustaidosta ja päättymisestä runkkaukseen.
        Muutenkin kaikki aivopierut ja epäonnistuneet höttöshankkeet on juurikin Demarien erikoisalaa


    • säälittävääKS

      Aito Perziikki kirjoitti edelliset. Tunnistaa peruskoulun tason kirjoitustaidosta ja päättymisestä runkkaukseen.
      Muutenkin kaikki aivopierut ja epäonnistuneet höttöshankkeet on juurikin Perziikkien erikoisalaa

    • Ainajokunäkee

      kylä mä oon aina ollu demari äläkää helevetti mua persuihin sotkeko ne on tyhmiä ja toi persuihin sotkia vois joskus lopettaa se on tyhmä ja pilaa oikeiten demarien maineen

    • UlvattiSariSkitsoilee

      Sartsa-ulvatin tornitalounelmat eivät ole haihtuneet, vaikka kaikki muyt tietävät, että kaupunki ei voi itse rakentaa pilvenpiirtäjiä.
      Asia on niin, että ensin pitäisi olla imua eli jonossa varakkaita asiakkaita kirjoittamassa nimeään asuntokauppojen sopimuspapereihin. Rakentajat kuitenkin tietävät, että Hämppälinnaan ei löydy tarpeeksi todellisia ostajia erittäin kalliille tornitaloasunnoille. Tavallisen uuden kerrostalokämpän €/m2-hinta on keskustassa yli 4 000 €/m2. Tornitaloissa hinta olisi vielä huomattavasti korkeampi suurempien rakenuskustannusten ja takuuvarnan ryötöhinnoittelun vuoksi.

      • bwun

        Persurukka tärkeintä että muyt tietävät ja luulet jotain rakentamisesta tietäväsi.


      • DemariPysyLuukulla
        bwun kirjoitti:

        Persurukka tärkeintä että muyt tietävät ja luulet jotain rakentamisesta tietäväsi.

        Älä sinä tyhjätasku ja sosiaalipummi demari puutu rahamiesten väitteisiin.
        Rahamiehet kyllä tietävät asuntojen hinnat, toisin kuin sinä sosiaaliluukun vakioasiakas.


    • Mitä.silmäni.näkivät

      Näinkö oikein, että selffie Rautio keräsi Elomessuilla nimiä Paavo Väyrysen pääsemiseksi pressaehdokkaaksi! Näkikö kukaan muu?

    • ItsestäKiiinni

      Ihme valitusta taas. Sari on poliittisilla taidoillaan päässyt ihan hyväpalkkaisiin hommiin. Lähde sinäkin politiikkaan ja menesty.

    • näyttöä

      IsestäKiinni. Hei haloo. Poliitisilla t a i d o i l l a a n . Luinko oikein.

    • HämeenlinnanHilary

      Sari voi lähteä vielä vaikka presidenttiehdokkaaksikin. Näyttöjä osaamisesta ja koulutustaustasta kyllä löytyy.

      • terveiset.eduskuntaan

        Päivää Pulu.


      • terveiset.eduskuntaan
        terveiset.eduskuntaan kirjoitti:

        Päivää Pulu.

        Päivää KokDem-Ääliö.....Terveiset eduskuntaan !


    • Vaihtuvuutta.Oltava

      Ei voi lähteä, koska hän toimii nimien kerääjänä Ehdokas Paavo Väyryselle. Näin kuulin messuilla kerrottavan. Niinistö ei olekkaan enää niin hyvä ehdokas kun aikaisemmin, näin ilmoitti maailmankuulu tohtori Jukka Tarkka Hesarissakin! Joten Rautio on oikeassa tehtävässä kiire!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe