Kysymys alan harrastelijoille/konkareille

voittekoneuvoa

Kuinka paljon treeniä vaatii 45 vuotiaalle miehelle mikäli meinaisi saada hauista?kokoa jonkin verran ja voimaa,mitä tämä vaatii oikeasti? toki treeniä mutta millaista ja paljonko menee aikaa kun painoa on vain 77kg?

Nyt olisi kyseessä natu ja ikämies tavallaan,

Sitten kysyisin teiltä alan konkareilta,miten saa kyynärvarret isommaksi?

Käytössä on kunan omistama sali jossa voi aika monipuolisesti harjoitella,minulla on siis jälkeen jääneet kädet.

Vielä kysyisin yhtä jutskaa,miten saada rintakehää näkyvästi laajennettua?luut on minulla kuin linnunluut eli olen aika pieni 170cm paino 77kg tällä hetkellä.

23

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Welmusalimies

      No et tuota kyllä pieni ole noilla mitoilla. Itse olen 180cm ja 80kg ja atleettinen vartalo, penkistä 115kg. Onko sinulla paljon rasvaa tuossa painossa? Hauis kasvaa käsitreenillä. Muista että habasta 2/3 tulee ojentajasta eli ojentajatreeniä kehiin vähintään yhtä paljon kuin hauistreeniä. Rintakehän laajentamisessa suuret liikkeet eli tasapenkki ja vinopenkki. Jos olet kovin kapeaharteinen eli lyhyet soliluut niin ei sitä rintaa mahdottomaksi voi saada. Väittäisin, että vinopenkki on paras liike, koska se ottaa enemmän ison rintalihaksen alla olevaan pieneen rintalihakseen ja tällätavoin kohottaa koko rintakehää.

    • voittekoneuvoa

      Olen minä pieni,lasketin painoa toukokuusta 87kg:stä 77kg ja toissa vuonna olin 69kg,tuolla 69kg painoisena nostin 125 kg penkiltä joka jota en ole juuri nostanut nimeksikään,Pään päälle nostin maasta 90kg,Maastavedin 170kg.

      Huista nostelin 50kg tangolla vauhdillisia keikautuksia tuolla 70-75kg katvella kun painoin 69 kiloa,mMutta luut on kuin linnun luut,sekä voima puuttuu täysin koska pidin yli vuoden tauon sairauksien takia.

    • voittekoneuvoa

      Ei oikein hauis kehity eli en saa tuntumaa,lihas paineistusta ei ole missään enään,veivasin toissa päivänä käsipainoilla hammerliikkeen kera 3x10 ja veivasin vielä ainakin 4-5 sarjaa vinsissä jossa on kapula kädessä painoluokkaan 80kg asti.

      Keinot on käytetty,veivattu on.

    • voittekoneuvoa

      Rintakehäni on vain 115cm pulisteltuna,joten pieni se on,käsivarsia ei ilkeä edes mittailla, ne on niin pienet.

    • voittekoneuvoa

      Mitkä teillä on rintakehän laajuus pullisteltuna,jos vielä kerrotte pituuden ja painon?

    • erget3434

      Hassua että mies sanoo itseään pieneksi ja on painoindeksin mukaan hieman ylipainoinen. Totta sitä on jokainen naturaali pieni jos roinareihin vertaa.

      • voittekoneuvoa

        No minä näytän pieneltä,en minnä kehonrakentajaan edes vertaa koska kädet heillä on niin valtavat,minulla ne on tikut.

        Tuota samaa se sanoi lääkärikin kerran menulle kun olen niin lihava,käski laihduttaa ja riisua vaatteet eli riisuin,yhen äkkiä lääkärin kanta muutuikin,ettei laihdutusta yhtään,painoin 70kg tuolloin.

        Olenhan minä lihava nyt mutten aikonut kyllä pudottaa painoa juurikaan enään.


      • Voikarmeamitäpaskaa

        sitä saa lukea.


      • voittekoneuvoa

        No et oisi lukenut,sehän vapaehtoista.

        Kunnollisia vastauskisia olisi kaivannut ja kenties mittoja joita te omaatte ja minkä kokoisena mitat pyörivät sekä kuinka hauis kasvaa parhaiten.


    • voittekoneuvoa

      Huomaisi nyt joku asiantunteva ja kirjoittaisi asiaa?

      Eikö näitä ole suomen salit täynnä?

      Mika Nyyssölä tai jukka tai utti ym Heinonen jne ....alan konkareita.

    • indexi32

      Popsit vaan samoja pillereitä kuin tähänkin asti niin kyllä se haba kasvaa.
      Maha tietysti myös.

    • voittekoneuvoa

      Siis mitä pillereitä? kun en käytä mitään.

    • hgyhgyhgyhgyhäää

      Ilmaiseksiko pitäisi ohjelmat saada.
      Maksa em.henkilöille niin antavat ohjeet.
      Älä ole pummi.

      • voittekoneuvoa

        Aloituksessa on nimen omaan kysymys alan harrastelijoille ja konkareille,eikö tämä palsta ole juuri tätä varten?

        Pitääkö täällä maksaa muidenkin,eihän tarvii kirjoittaa tänne jos et osaa kerran mitää muuta soittaa suuta.
        Niin paljonko sinun koko on ,minulla oli pahimmillaan 103kg ja kävi tuossa toissavuonna 69 kilon kieppeillä.Rasvat oli sielä 5%-7% tuntumilla.

        Kädet on kyllä kun riisitautisella ,en varmasti saa maastanostettua päänpääle 100kiloa vaikka paino on 77kg.On niin pirun heikot kädet.Kuin riisipuikot.


      • SämpyläHauis

        Löysän ja väärällä puolella olevan hauiksen...


    • EnemmänTreeniä

      https://www.youtube.com/watch?v=_yOXdUgtKUo

      Marcus Ruhlilla on 24" hauiksen ympärysmitta, mutta on miehellä pituutta ja painoa enemmän, kuin meikäläisellä.
      Meikäläinen on vaan 170cm/65kg ja hauiksen ympärysmitta vaan 14", että pieni olen verrattuna Marcus Ruhliin. Ei kai se muu auta, kuin lisää treeniä ja lisää ruokaa.

    • Mastikkamies

      Toi treenaaminen koostuu muutamasta tärkeästä asiasta.Sustalla poljet palautumisen käyntiin kun invamopon konsanaan.Deca voitelee nivelet, muotoilee leuan ja näpyttää selän voimatasojen noustessa.Trenillä teet rantakunnon ja samalla ex-muijan paloiteltu ruumis mätänee Hyvinkään hiekkakuopalla.Mastikka/Winsu kuureilla takaat parturien työttömyyden.Ei enää parturien tulehtuneita niveliä liiallisesta työstä ja työkkärin tädit saa lisää riistaa ovesta sisään.Siispä kaikki äkkiä bodaamaan!

      t.Mastikkamies, piikitettynä ei tullattuna.

    • salipappa

      Neljävitosena lihasten ja voiman kasvu on tietysti hitaampaa kuin kakskymppisellä. Itse olen nyt 65v. ja käynyt salilla 27 vuotta. Paino on 91kg ja pituus 174cm. Rintakehä on jossain 120 cm paikkeilla ja hauis noin 30 cm. Hauiskääntö ja ojentaliikkeet esim. ranskalainen auttaa kyllä hauiksen kasvuun. Ja niinkuin edellä on tullut ilmi niin penkkiä ja vinopenkkiä niin rinnaympärys kasvaa myös. Mutta vanhemmalla iällä ei kannata käydä salilla kuin 3 kertaa viikossa ja 1,5-2 tuntia kerrallaan. Muuten ei ehdi palutumaan. Ei muuta kuin treenaamaan,noista paskajutuista mitä tänne kirjoitellaan ei kannata välittää pennin vertaa.

      • Mittaahantuo

        rinnanympäryksesi uudelleen,ei ole oikein linjassa noiden sun narukäsien kanssa ,lol !


    • salipappa

      No niin. Sieltä se ensimmäinen mulkku jo vastaili. En mä mikään bodaaja olekaan,mulle on tulokset tärkeämmät.Vuosi aikaa tuli kaksissa kisoissa maastavedossa 210kg ja tammikuussa olin Tatu Avolan muistokisoissa ja silloin oli tulos 205kg. Netistä löytyy varmasti jostain tuloslistat.Nyt käyn vaan omaksi ilokseni salilla enkä ehdi paljon mitään lihaksia mittailla. Siinä on sulle tavoite saada kuusvitosena sama tulos.Tietysti nyt tulee vastaus ett helposti kolmesataa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe