Jatkaako joku Kampaamo Gittaa?

Hiuksetpois

Kun Pirjo jäi eläkkeelle, jatkaako joku samassa osoitteessa vai pitääkö etsiä uusi kampaaja? Mistä sellaisen hyvän löytäisi?

16

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahtavvaa

      Aa,hän jäi tai pääsi eläkkeelle,onnea!

    • pitkäjussi1

      Eipä täällä taho olla niitä, ku Marika ja seki on niin kallis että ei meän perheet rahat riitä. Vaimolle laitto kiharoita 3.5h ja taksa oli 170e. OIs hyvä että tulis, pääsis itekki leikkauttaan tuota partaa ku on aika pitkä jo, ku mäkäräiset viihtyy vaan niin hyvin siinä

      • Kateeeuuus

        Niin se parturin työn arvostus? Ilmankos hänen pitää tehdä? Alahan parturiksi.


      • Hiuksienihyväksi

        Olen ollut oikein tyytyväinen Marikan työhön. Olen käynyt hänellä jo yli kaksi vuotta. Ystävällinen ja hyvä palvelu.
        En pidä hintaa kalliina vaikka leikkautan lyhyitä hiuksiani.
        Hän leikkaa ne juuri sellaiseksi kuin tahdon.
        Olen hyvin vaativa asiakas ja juuri siksi käyn sellaisessa kampaamossa jossa hiukseni leikaan minun haluamallani tavalla. Plussaa on myös , että kampaaja kouluttautuu ja tietää vastata asiakkaan kysymyksiin.
        Eka kerralla minulla oli mallikuva mukana ja siitä se sitten lähti.
        Hyvästä työstä maksetaan hyvä palkka.


      • Järkeäpäähän

        Tuossa yllä oleva 3,5 h 170 eur ei todella ole kallis. Verottajalle siitä alv, aineet ja työkalut. Sähkö, vesi, vakuutukset, vuokra jne jne. Niin ja kokonaistulosta vielä 20 % yhteisöveroa. Niin ja tietenkin kampaajalle itselle palkka omasta työstä.
        Kannattais miettiä nipottajan vähän tarkemmin, mistä valittaa. Jos on kallista, hanki sakset ja muut välineet, että partakin lähtee.


    • koirakoirakoira

      Gitalla maksaa permanentti ja leikkaus 50e ja menee 45 min. Eipä täällä kukaan muukaan peri tuntitaksoja ku leikkaavat parran tai hiukset. Kaikilla on miltei sama hinta ja leikkauksessa menee n. vartti, että rahamiehet käy marikalla, eikä niistä hänen koirajuttuja jaksa kuunnella montaa tuntia

      • Laskutaitokunniaan

        Näitä lukiessa ei kyllä ihmettele enää kylällä likkuvia pummin näköisiä miehiä ja itse värjättyjä kamalia hamppupäisiä naisia.
        Vaimot ei huomaa miehiensä kuontaloita, kun itse ovat samaa kaliiperia.
        Epäsiistin näköisiä.
        Lisää vain ilmaiseksi tekeviä partureita ja kampaajia Muonioon.
        Kampaajayrittäjän menoista ei tunnu olevan hajuakaan.
        Mitähän siitä 50 euron työstä jäi kampaajalle itselleen kaikkien pakollisten maksujen jälkeen?
        Olisi kyllä mukava tietää!
        Varsinkin jos työskentelee vuokratiloissakin.


      • kaaosparturi

        mie en ole käyttänyt parturia koskaa tai koko elämäni aikana. Nyt uskaltauduin menemään ja olen tosi tyytyväinen Marikaan. Hän on luotettava ja asiantunteva työn harjoittaja. Mieti tehetkö itse ilmaiseksi ja ovatko tuotteet ilmaisia? Tieto on hallinnassa kysy mitä haluat vastaus on todella laatukasta ja asiantuntemusta on. Hinnasto on näkyvillä ja et maksa turhasta ,päinvastoin ei varmaan kaikki työ mitä hän tekee edes veloiteta.kiitos Marika jatka samaan malliin. Ihmetyttää kyllä mieten citta on tehnyt permanentin tuossa ajassa ja tuolla hinnalla .


      • Pitkääpäivää

        No eihän tuo 50,00 euroa ole kuin yhden tunnin tuntipalkka monessakin työssä.
        Jos kampaajalla käynti jää vielä alle sen, niin millä se yrittäjä oikein elää?


    • tukanleikkauttaja

      On hyvä, että ihmiset, niin miehet kuin naiset, käyvät parturikampaajilla, värjäyttävät, leikkauttavat ja ottavat erilaisia kampauksia. Sehän vain tietää töitä ja raha kiertää, olivatpa halpoja tai kalliita.

      Itse en kyllä muuta kuin leikkautan tukkani muutaman kerran vuodessa. En muutenkaan ymmärrä miehillä tukanvärjäyksiä ja erilaisia kiharratuksia. Eiköhän ne ole naisten hommia.

    • kuitittallella

      Tulkaa veikkosen kattoon minun tykö gitan hintoja, kaikki kuitit on tallessa , ja viimisin käynti on ollut kesäkuun 16, jolloin teki permanentin ja leikkaus jos ette usko tai voi mie ne kopioida kunnassa ja lähettää postitse niin ei tarvi tingata tyhjää paskaa

      • Lopetusalennuksella

        Kuitittallella sai todella halvan permanentin. Riittikö taksa edes aineisiin?


    • Kaikillasamahinta

      Gitta on aina tuon 50e perinyt multa, se riippuu siitä minkä verran niitä kiharoita ottaa ja minkälaisiin hiuksiin, jos on pitkät ja paksut hiukset ja laitattaa koko päähän, niin kiharat ovat silloin kalliimmaat, koska ainetta menee huomattavasti enempi ku puoli päähän. Tuon pitäs tietää jo maalaisjärjellä jotka permanenttejä ottaa. Ja tuo sama 50e puolipäähän ja ohkasiin hiuksiin on miltei kaikilla muonion partureilla sama hinta

    • samahintamullaki

      Mie kävin kans laitattaa kiharat pirjolla, ennenku jäi eläkkeelle ja mulla makso kans se 50e lyhkäsiin hiuksiin

    • Parturisähläri

      Mikä se tämmönen Kampaamo Klitta on? Jokin uusi turkismuokkaamo?

    • Eläkeeläke

      Saakohn hän sopeutumiseläkettä 2000 donaa niinkuin Päivi Lipposka.. Säälittä parturiala kun kilpailijoina on eläkeläistä sun kaikensortin virkamiestä pimenäpä tietty. Eipä nuoret pitkään alalla ole silti heitä kadehtitaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe