Köyhäkin voi olla rikas

armahdettuihminen

Kumpa voisin auttaa jokaista joka kamppailee materialistisen köyhyyden vuoksi, autan minkä voin mutta kaikille tarjoan tärkeintä apua ja sen avulla köyhäkin voi olla upporikas!
Jeesus rakastaa erityisesti köyhiä.
Tämä on kaikille:

Etsi Jeesusta. Hän voi tuoda sinulle ilon ja valon pimeyteen .Me jokainen tarvitsemme häntä eläessämme ja varsinkin kun kuolemme.
Ja jokainen ihminen kuolee. Jokainen ihminen on syntiä tehnyt ja Jumalan kirkkautta vailla. Kelpaamme Hänelle vain Kristuksen ristinuhrin tähden, hän on välimies ihmisen ja Jumalan välillä ja kuollut juuri sinunkin syntiesi tähden.

Uskonaskeleita on neljä:
1. Parannus
2. Usko ( ei synny omin voimin, tulee kuulemisesta ja kuuleminen Jumalan Sanan kautta)
3. Tahdonalainen kaste
4.Saat lahjaksi Hengen lahjan

Elämme ihan viimeisiä aikoja, hyvin pian Jeesus tulee ja silloin tulee myös tuomio.
Uskon että 23.8.2017 tapahtuu jotain isoa, Kenties se on se päivä jona Hän tulee. Jos ei ole, se on vielä edessä. Ei ole niin oleellista kuitenkaan miettiä päivää vaan sitä että olisi aina valmiina kun Se Päivä tulee.
Pelastautukaa ja turvatkaa Häneen nyt kun vielä voitte, sitten on liian myöhäistä..
Katso lisää tubesta tuosta päivästä.
Älä ohita tätä huuhaana,
Tämän pimeyden mailmassa loistaa vain yksi valo, Ristin Valo!

13

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakananattttt

      Melko väärin sekoittaa uskonnilisuutta köyhyyteen ja ne mukamas uskovaiset mitä minä tiedän niin täynnä kieroutta ja ovat tehneet niinkuin monet muut pakenee uskontoon ettei tarvi käsitellä asioita.
      Pakanalla voi mieli olla reipas. Hengellisyyttä en kylläkään moiti niinkuin isomummu edesmennyt syntyi 1889 ja oli kirkkouskovainen. Se mielestäni hyvin jos osaa ulkoa raamatun.

    • 57471

      Kristinusko on todellakin orjamoraalin ylistystä: ryhdy reppanaksi, niin Jumala tykkää sinusta! Ehkä muinaisaikoina syntyneiden uskontojen olisi pitänyt jäädä muinaisajoille...

    • leiviskänsähoitanut

      Ei tarvitse uskontoa sotkea mitenkään köyhyyteen! Uskontoja on niin monia ja jokainen on OMASTA mielestään se oikea.
      Itse en usko muuhun, kuin ahkeruuteen, rehellisyyteen ja työhön, että työtä tekemällä saa elantonsa. Se on kantanut aika pitkälle omalla kohdallani tässä elämässä. Maksan laskuni ajallaan ja elän tulojeni mukaan. Kohtelen toisia, kuin toivon heidän kohtelevan minua.
      Vaikka en ole uskovainen hiljennyn vuodenvaihteessa joulun viettoon, joka minulle on lähinnä rauhoittumista vuoden pimeimpään aikaan ja tilikauden päättymistä. Joulun sanoma ei ole puhutellut minua koskaan, mutta vanhempani opettivat; joulupöytään pitää käydä, että asiat ovat kunnossa. Tätä olen toteuttanut, joten laskut on maksettu ja muutenkin asiat on siinä kunnossa, että vuoden vaihtuessa voin aloittaa hyvin mielin uuden vuoden.
      Raamattua olen lukenut, etenkin vanhaa testamenttia, kuitenkin vain kirjana. Raamattu on täynnä hyviä tarinoita, osa aika hurjiakin. Luen muitakin romaaneja, raamattu ei ole minulle kirjaa kummempi. Sananlaskut on vielä tätä päivää, vaikka tuhansia vuosia vanhoja, joten ihminen ei ole muuttunut 2000 vuodessa!

    • raamatunsananlaskutt

      Niimpä kyllähän sitä voi uskoa ihan mihin vaan ja sitten olla vaan ja hoitaa asiansa ni uskontoa ei tarvi ollenkaan.
      Monellakin ns, uskovalla kuitenkin oma elämä hakusessa ja sitten tarjoo muille mukamas pelastusta. Niinkin sekaisin voi mennä uskonasioissa että psykoottisuutta tai psykoosi. Todellisella uskovalla niin elämä kuin paratiisissä, sielun-mielen rauha.

    • rukoileItsellesi

      Huomaa kuinka upoksissa ihmiset ovat. Taitaa aika olla kypsää.
      Niinhän Jeesus kertoi jo 2000 vuotta sitten, että näin tulee käymään.
      Eikö olekin erikoista, että 2000 vuotta sitten tiedettiin tämä, mitä nämä vastaukset ja kirjoitukset nyt kertovat?

      Jeesus tuli kuitenkin pelastamaan ihmisen pahuudelta.
      Pahuudessa ei ole pakko olla kiinni.
      Jeesuksen kautta syntisi annetaan sinulle anteeksi ja voit parantaa elämäsi.

      • eiuskonnolle

        Uskontoja on maailmalla niin paljon, että Jeesukseen uskovat ovat vain siitä osa. Silti suurella osalla ihmisistä on maailmassa omassa elämässään asiat ihan kunnossa ilman Jeesusta ja elämä tasapainossa. Jokainen saa minun mielestäni uskoa ihan mihin vaan, mutta uskon tyrkyttäminen on mielestäni tarpeetonta.
        Kotiini on tunkeutunut erilaisia lahkolaisia toitottamaan ja kauppaamaan omaa uskoaan. Aikani jaksoin kuunnella heidän tarinoitaan, jotka olivat täysin ristiriidassa todellisuuden kanssa.
        Kerroin heille, että minua ei tarvitse alkaa käännyttämään ja jos tarvitsen heitä, minä kutsun heidät sitten ihan erikseen luokseni, muuten minun luonani ei tarvitse käydä. Minulle vastattiin, etteivät he voi sitä luvata, kun heitä on niin paljon. Sanoin, että laittakaa kortistoonne, että minua ei tarvitse tulla käännyttämään. Yrittivät vielä väittää, että ei heillä ole mitään kortistoa, johon sanoin, että kyllä teillä on! Hyvin on toiminut, ei ole ollut enään taivasosuuden kauppaajia ja muita käännyttäjiä.
        Joten en kaipaa täällä köyhyys palstallakaan mitää uskonnon kauppaamista. Se on varmasti jokaisen oma asia mihin me köyhät uskotaan.


      • samaamieltäääää

        Samaa mieltä kun nyt ollaan köyhyyspalstalla että uskominen jeesukseen nyt jotain muuttais vai onko kelan maksuissa joku jeesuslisä.
        Tavallisestikin voi elää täyspainoisesti ja hoitaa laskunsa yms... ilman uskoa.


    • tuotottaaaa

      Tuo totta ja moni voi olla ihmeissään että uskomalla jeesukseen saa synnit anteeks, kysymys voi olla siis kaikkiko.
      Eihän ihmisillä nyt loppujen lopuksi synnit niin isoja. Monille rikolliselle uskoontulo voi olla pysähdys.

    • GodIsGreat

      Jeesus on paras kaveri.

      • uskontojenuhrit

        Kenelle on kenelle ei... Läheisille voi olla melkoinen riesakin, kun joku on löytänyt Jeesuksen parhaaksi kaverikseen.


    • mielisairaaloisssaaa

      Kyllähän jeesuksia varmaan useimpiakin on maailmalla mielisairaaloissa mutta eihän usko tai uskonta mikään paha ole terveelle ihmiselle elikä tarkoitan että realiteettitaju toimii.

    • uskontojenuhrit

      Kuinka monen omaisuus on mennyt, kun uskonto ja uskovaiset ovat tulleet kuvioihin mukaan? Kaverini oli liikkeenharjoittaja ja ihan hyvin meni, oli valmiiksi maksettu omakotitalo isolla tontilla. Sitten tuli mukaan usko Jeesukseen ja uskonlahko. Ensin piti lopettaa liike ja siirtyä palkkatöihin, sitten piti myydä omakotitalo, lopuksi kaveri joutui muuttamaan perheensä kanssa muualle meistä kavereista syntisistä eroon. Kaverin kaikki omaisuus meni sen uskonlahkon käyttöön ja kaveri on nyt köyhä.
      Em. vain yksi tapaus monista.

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/201704122200101112_uu.shtml

    • roletaari

      Etsi Allahia! Muhamed voi tuoda hänen valonsa Sinun elämääsi ja koko Eurooppaan. Pian loistaa valo, islamin puolikuun valo, koko maailman yllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe