Peniksen kasvattaminen

Kasvattavamies

Peniksen kasvattaminen on kyllä sanotaanko pelastanut seksielämäni. No ei minulla hirvittävän pieni penis ollut, pituutta 17-18cm, mutta ohut noin 11-11.5cm ympärysmitta. Nyt on lepotilassakin kalulla ympärysmittaa 14-15cm ja se jos mikä ratkaisee yhdynnässä. On tässä ollut aika mahtavaa huomata kun laittaa farkkuja jalkaan niin niiden jalkaan vetäminen pysähtyy välillä kaluun kun se on sen verta pullistelee housuissa. Alkkarien kanssa näyttää hienolta kun melkoinen pötkö alla eikä vielä edes seisokissa.

Suosittelen kyllä peniksen kasvattamista jos on epävarma olo, itse lähinnä pumppailen kun ei pituutta niin tarvi. Tulokset kestää kun pitempään pumppailee eli pitää olla johdonmukaista pumppailua. Eka vuosi voi mennä harjoitellessa.

19

1378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinka kauan pitää pumppailla että tuloksia tulee? Elikkä pysyvää paksuutta ja pituutta.

      • Tuollainen jorma riittää, mikä sinulla on nikkikuvassasi. Minun nikkikuvassa on toki paksumpi, mutta olenkin vaativa persoona :D

        Pumpattu kulli on vaan niin kauhean näköinen, että mieluummin vaikka Askon naperon kaliberia oleva pikkuinen nakki, kuin sellainen ruma paksu pumpattu lötkö.


      • Kasvattavamies

        Juu kyllä tuolla kuvassasi olevalla kalulla pitäisi pärjätä, oletan että se on sinun. Vaikea sanoa kun en ole koskaan pitänyt merkittävää taukoa kun kerran aloin hommaan. Varmaan vuoden päästä on jo pysyviä tuloksia. Tosin ei se suuri vaiva ole välillä pumpata kalua niin on sitten hyvässä panovalmiudessa jos on namua tiedossa.

        Aiemmin kyllä mietin että mikä siinä panemisessa on niin hienoa. Tämä siis noin 11cm ympärysmitalla. Ei oikein saa hyvää puristusta, runkkaaminen kovin paljon mukavempaa touhua kun saa kunnon puristuksen. Sitten kun paksuutta alkoi tulemaan niin johan avautui panemisen hienous. Toki 11cm ympärysmitallekin löytyy sopivia pimperoita ja joskus sattui sellainenkin kohdalle nuoruudessa. Näin vanhemmiten ikäisilläni naisilla ei kyllä valitettavasti ole tullut vastaan kireää pimppiä ja lähestulkoon jokaista on varmasti joku isokaluinen pumpannut. Paksuudessa tulee toki raja vastaan jolloin se alkaa olla suurimalle osalle naisista epämiellyttävän paksu. Olen kuullut muutamalta naiselta että on tullut vastaan niin isokaluisia että ei ole mahtunut sisään ja mitä itse heidän kanssa olin niin ei kyllä ollut poikkeusellisen tiukkapimppisiä. Varmaan 12-15cm on useimmille naisille se ihannepaksuus. Tuo alussa ilmoittamani 14-15cm paksuus on siis pumppaamisen jälkeinen lepokalu joka saattaa muutaman tunnin kestää. Tällöin jos saa erektion niin se ei siitä paksune, mutta minulle jo 13cm erektiokalu on riittävä kun aiempaan 11cm vertaa.


      • MitatKohdilleen

        Jossain kydelyssä oli naisten toive noin 16cm ympärys ja peruskullit lienee 11-13cm. Eli siksi varmaan sitä iso naiset etsivät kun enemmistö liian ohuita.?


      • Yx-Hebbu

        Jeccu. Kyllä tuolla sinun 14cm pitkällä kelpaa naida. Turhan alat kehittelemään ja vaurioittaman verisuonia. On upea terska kalussasi.


      • Justjust-aha-aha
        MitatKohdilleen kirjoitti:

        Jossain kydelyssä oli naisten toive noin 16cm ympärys ja peruskullit lienee 11-13cm. Eli siksi varmaan sitä iso naiset etsivät kun enemmistö liian ohuita.?

        Laitatko sen kyselyn esille, kiitos.


      • Giggelihfhx
        Kasvattavamies kirjoitti:

        Juu kyllä tuolla kuvassasi olevalla kalulla pitäisi pärjätä, oletan että se on sinun. Vaikea sanoa kun en ole koskaan pitänyt merkittävää taukoa kun kerran aloin hommaan. Varmaan vuoden päästä on jo pysyviä tuloksia. Tosin ei se suuri vaiva ole välillä pumpata kalua niin on sitten hyvässä panovalmiudessa jos on namua tiedossa.

        Aiemmin kyllä mietin että mikä siinä panemisessa on niin hienoa. Tämä siis noin 11cm ympärysmitalla. Ei oikein saa hyvää puristusta, runkkaaminen kovin paljon mukavempaa touhua kun saa kunnon puristuksen. Sitten kun paksuutta alkoi tulemaan niin johan avautui panemisen hienous. Toki 11cm ympärysmitallekin löytyy sopivia pimperoita ja joskus sattui sellainenkin kohdalle nuoruudessa. Näin vanhemmiten ikäisilläni naisilla ei kyllä valitettavasti ole tullut vastaan kireää pimppiä ja lähestulkoon jokaista on varmasti joku isokaluinen pumpannut. Paksuudessa tulee toki raja vastaan jolloin se alkaa olla suurimalle osalle naisista epämiellyttävän paksu. Olen kuullut muutamalta naiselta että on tullut vastaan niin isokaluisia että ei ole mahtunut sisään ja mitä itse heidän kanssa olin niin ei kyllä ollut poikkeusellisen tiukkapimppisiä. Varmaan 12-15cm on useimmille naisille se ihannepaksuus. Tuo alussa ilmoittamani 14-15cm paksuus on siis pumppaamisen jälkeinen lepokalu joka saattaa muutaman tunnin kestää. Tällöin jos saa erektion niin se ei siitä paksune, mutta minulle jo 13cm erektiokalu on riittävä kun aiempaan 11cm vertaa.

        Väitän, että kullisi oli ennen 8cm paksu ja on nykyään 12cm paksu aina hetken pumppaamisen jälkeen. Pidäpä kuukauden tauko pumppailussa ja kerro sitten mitat?


      • MitatKohdilleen
        Justjust-aha-aha kirjoitti:

        Laitatko sen kyselyn esille, kiitos.

        Tuossa linkki. http://www.cosmopolitan.com/uk/love-sex/sex/news/a25229/women-reveal-ideal-penis-length-girth/

        itse ainakin pidän ainakin tätä sivua realistisimpana mitä löytänyt.

        ideaalin paksuus on 15,6... 16,25cm
        Ideaali pituuskin 18--20 sentttiä.

        jostain virallinen mitta 12x10 on todettu keskimitaksi ja 13x12 monella tahoilla. eli kaukana menee suurin osa miehistä ideaalisen panomiehen mitoista.


      • Yx-Hebbu kirjoitti:

        Jeccu. Kyllä tuolla sinun 14cm pitkällä kelpaa naida. Turhan alat kehittelemään ja vaurioittaman verisuonia. On upea terska kalussasi.

        No kiitos kauheesti :)


      • suomimuna
        MitatKohdilleen kirjoitti:

        Tuossa linkki. http://www.cosmopolitan.com/uk/love-sex/sex/news/a25229/women-reveal-ideal-penis-length-girth/

        itse ainakin pidän ainakin tätä sivua realistisimpana mitä löytänyt.

        ideaalin paksuus on 15,6... 16,25cm
        Ideaali pituuskin 18--20 sentttiä.

        jostain virallinen mitta 12x10 on todettu keskimitaksi ja 13x12 monella tahoilla. eli kaukana menee suurin osa miehistä ideaalisen panomiehen mitoista.

        Tässä lähes sama taulukko senttimitoituksella suomalaisia varten. http://cde.publimetro.e3.pe/ima/0/0/0/3/7/37236.jpg


    • mittavastaavuus

      Kun on naista valitsemassa, ei kannata naamaa arvioida, vaan emättimen syvyyttä. Sitten ottaa sen minkä kanssa vehkeet sopivat yhteen. Tämä ei ole oikeasti tyhmä herja, vaan kaikki tietää ettei liian suuri kulli ole naisille mieleen kuin vain kerran kokeilu mielessä. Jos naiminen on kivuliasta pohjaan työnnettäessä, ei kummallakaan ole kivaa. Ongelma vain on se, kuinka esittää kysymyksen sen syvyydestä ensi tapaamisella. Joillakin naisilla on niin lyhyt pillu, että oikeasti haluaisivat pieni munaisen. Tämä lohdutukseksi niille joilla sellainen lyhyt on.
      Onkohan naiset jo alkaneet venyttämään pilluaan niinkuin miehet kulliaan?

    • Kasvattavamies

      Kirjoitan tähän nyt joitain huonoja puolia mitä on tullut ilmi kun on alkanut pienimunaisesta isoimunaiseksi:

      1. Housuissa pullottaa. Täysin veltto kalukin pullottaa housuissa ja tulee sellainen tunne että muut näkevät sen. Ehkä osa naisista osaakin katsoa tämän. Eniten siitä on kuitenkin "haittaa" uimahallissa kun uikkareissa pullottaa todella näkyvästi ja moni saattaa kuvitella että seisoo vaikka aikuinen mies kyseessä jolla nyt ei ihan omia aikojaan seisoskele kuten teineillä.

      2. Tämäkin uimahallissa eli kun kalu on niin iso, roikkuva ja painava niin tuntuu että miesten katseet kiinnittyvät siihen kylpytiloissa ja saunassa. Itsekin kyllä heteromiehenä olen vaivihkaa katsonut miesten kalujen koot aikoinaan epävarmana pienikaluisena.

      3. Sekä yleisissä saunoissa että naisten kanssa peuhatessa varsinkin alkuun aiheutti tunteita, että näkeeköhän tuo että kasvatettu kalu kun iitä tulee väkisinkin värimuutosta eli kalu tummenee. Myöhemmin olen tajunnut että miehillä on vaaleasta tummiin kaluihin ihan ilman treeniäkin, valkoihoisilla miehillä siis. Toisaalta en jaksa enää välittää vaikka nainen huomaisi heti että treenattu kalu, seähän voi olla ylpeä että mies jaksaa treenata kaluaankin (varsin treenatun vartaloni lisäksi). Ja varsinkin tositoimiin ryhdyttäessä nainen ei taatusti harmittele että mies on treenannut kalunsa. Aina on poikkeuksia joille iso kalu on liikaa ja heitä varten on pienimunaiset kuten minä ennen.

      4. Jalkoja venytellessä kalu tulee joskus tielle. Minulla on sivutuotteena kiveksetkin kasvaneet eli nekin välillä hieman tiellä. Tämä ei nyt suuri vaiva ole, siirtää vain kalun puolelta toiselle ja homma selvä.

      5. Kalu osuu pytyllä istuttaessa pytyn reunaan. Tämä voi olla kiusallinenkin homma ja yritän etsiä kohtaa jossa en istu liian takana mutta en myöskään niin edessä tai keskellä kuin ennen, koska sillon kaluni pää osuu pytyn reunaan. Nykyään kaluni roikkuu painavana ja reilusti pitempänä kuin ennen, ennen se joko jökötti noin 45 asteen kulmassa tai jos oli "suurena" niin roikkui mutta kuitenkin ohuena ja lyhyenä.

      Muita huonoja puolia ei äkkiseltään tule mieleen. En kyllä vaihtaisi kaluani entiseen malliin noiden haittapuolien takia joiden kanssa oppii kyllä nopeasti elämään.

    • mittavastaavuus
    • Xr11

      Aloituspostin lähettäjälle.
      Kerotko tarkemmin yksityiskohtaisesti miten käytännössä käytät pumppua. Kuinka usein, miten kauan kerrallaan, pidätkö paineen päällä yhtäjaksoisesti ym. muita vinkkejä?
      Käytätkö tavallista ilmapumppua vai vedellä täytettävää?

      Itse olen myös harkinnut pumpun käyttöä koska paksuutta kaipaisin vähän lisää mutta hieman arveluttaa mahdolliset riskit. Voiko tunto heikentyä tai tulla vaurioita verisuonistoon kun pumpataaan penikseen normaalia suurempi paine mikä tulee normaalissa erektiossa.

      • Sopiva14-11.5

        Itse miettinyt pumppua, jotta mulkun verenkierto pysyisi hyvänä. Olisiko millainen pumppu hyvä?


    • Kasvattavamies

      Vaihtelee suurestikin kuinka usein pumppailen, joskus voi olla viikkojenkin taukoa. Antaa kalun palautua. Pumppaaminen voi olla aikamoista rääkkiä kalulle ja siksi kandee aloittaa kevyesti 3-5 paineella. Niin osta tosiaan painemittarilla varustettu pumppu, muut voit unohtaa samantien. Lisäksi suosittelen ostamaan erikseen silikonidonitsin jotta kalulle mukavampi ja paine pysyy paremmin sisällä. Kalun ympäristön ajelet karvattomaksi. Eka viikon pari voisit tehdä 1 ' 5min, kolmannella viikolla 2 * 5 min, kuukauden päästä ehkä 1* 5min ja 1 * 10 min. Tuota painetta on vaikea sanoa oikeaa, sen oppii yrityksen ja erehdyksen kautta. Erehdys on se, että kalu lakkaa seisomasta kokonaan, sillon olet tehnyt liian suurella paineella, siihen otat taukoa niin kauan että erektiot palaa normaaliksi ja vielä vähän päällekin. Itsellänikin tuo vaihtelee miten kestää painetta, välillä lyö kalun mustaksi jo pienestäkin paineesta ja välillä voi taas käyttää hirmuisia paineita. Koskaan ei saa tehdä yli 20 min sarjaa, sitä pidetään yleisenä ylärajana kertaistunnolle. Pumppauksen jälkeen laitan aina penisrenkaan pitämään kalua turvonneena pitempään, senkin kanssa on harjoittelua vaikka yksinkertaiselta kuulostaa. Väälillä voit nakata penisrenkaan pallienkin yli jos siltä tuntuu. Renkaat yleensä löystyy ja pitää vaihtaa. Kuten kaikessa peniksen kasvattamisessa tarkkaile positiivisia tuloksia, sillon teet oikein, negatiivisia tuloksia (kalu ohenee/pienenee, erektiot katoaa jne) niin teet varmasti väärin. Tuntopuutoksia tuskin tulee, hermosto uusii itseään alati kuten koko muukin keho, verisuonet taas venyy palon enemmän mitä venyvät normaali verenpaineella, toki hiussuonten murtumia jen voi tulla ja kuuluu asiaan. Kalun väri tulee todennäköisesti muuttumaan tummemmaksi ja itsellä ainakin selkeä raja siinä mikä osa on ottanut paineen vastaan ja mikä ei tuossa kalun juuressä. Ei ole naisia haitannut tai kysellyt tästä kun noita peniksiä on muutenkin ties minkävärisiä kullakin.

      • Kasvattavamies

        Ja kipua jos alkaa tuntua niin ota paineet heti pois ja pidä taukoa muutama päivä. Tietynlainen kipu ok, mutta en sitä osaa kuvailla, kokemuksesta oppii tämänkin. Ja toi kalun mustaksi, hyvin tummaksi meneminen niin heti taukoa, sillon on hiussuonistoa enemmänkn repeillyt ja kalu on kyllä niin hellänä ettei edes tee mieli pumppailla.


      • Nakkinakuttaja

        Onko pumpattu kulli yhtä kova kuin pumppaamaton. Toisaalta naiset monesti kehuneet ison ei kivikovan kalun olevan paras kuten John Holmesila.


    • mittavastaavuus

      Kyllä pumpattu kulli on yhtä kova kuin maksimissaan kulli voi olla. Tottakai se veltostuu piankin miten kullakin, siksi penisrengas on hyvä. Pumpattua kullia pehmentää pintapuolisesti se turvonnut nahka siinä pinnassa. Eli kullin paksuuslisä tulee vain nahkan turvotessa imunesteestä, eikä varsinainen kalu kasva hetkessä mihinkään, siis siitä maksimi mitastaan, mihin se pystyisi jos kunnolla seisoisi. Jokainen joka pumppua käyttää, voi tämän varmasti todeta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe