Pedon luku 666 selvisi!

violaluna17

Nyt minulle selvisi,että Pedon luku 666 onkin tämä netin koukuttava lumemaailma. Lähes kaikillahan on netti. Ja tähän jää koukkuun uskomattoman nopeasti. Tuolta toiselta palstalta luin juuri,että www on hebrealaisissa kirjaimissa se 666!! Netti etäännyttää ihmiset toisistaan. Sairaaloissa ja terv, vuodeosastoillahan hoitajat on lähes koko ajan netissä,työn takia,he sanovat,mutta uskooko sitä. Vanhemmat ei ole lasten kanssa,kun on netti kiinnostavampi. Nuoret jää koukkuun peleihin. Ja miten paljon rikoksia ja pettämistä netti onkaan tuonut! Kieroutta,valheuutisia,vihakirjoittelua,vainoamista ja parjausta, kiusaamista,ilkeyttä,pahuutta. Rahanmenoa,kurjuutta,juoruilua, herjaamista,iljettävyyksiä, jumalanpilkkaa,kataluutta. Ja ihmiset on tulleet entistä rakkaudettomimmiksi. Kaiken hyvän vihamiehiksi,niinkuin Raamattu ennustaakin. Selvää,että tämän laitteen täytyy olla se Peto,tai jotenkin yhteydessä siihen. Onhan netti pienentänyt maailmaamme ,että toiselta puolen maailmaa voi sekunnissa ajatukset kiitää toiselle puolen maailmaa. Ja ihmiset eriarvoistuvat. Tällä myös kontrolloidaan rahaliikenne ,ostetaan ja myydään,kuten Ilmestyskirja sanookin. Ihmiset ja koko yhteiskunnnat tuhoutuu vielä tähän laitteeseen.Enkä ole ainut,joka niin sanoo.Tuolta profetiapalstalta tämän nappasin ja ajattelin levittää täälläkin. Mutta Antikristuksen silti pitäisi olla ihminen. Ei Pedon merkki siis ainakaan sunnuntai ole,sehän 8n ollut jo vuosituhannen,mutta netti on vi7me aikoina valloittanut kaikki.Pienet ja suuret,kuten ennustettukin on.

94

1929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PetoOnInternet

      Taisit "napata" tämän ajatuksen S24-Juutalaiselta foorumilta (ellei sitten levinnyt jo Profetiat-palstallekin), jossa kirjoitin kiukustuneen viestin erääseen "pedonluvulla" meuhkaavaan aloitukseen:

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14926917/sapatin-korvaaminen-sunnuntailla-pedon-merkki#comment-90590116

      Tulkinta on siis minun, en tiedä, josko kukaan muu on tullut tätä ajatelleeksi:

      "PetoOnInternet
      20.7.2017 21:31
      Johan on sepustus. Antikristillinen tietenkin.

      Pedon merkki on merkki, joka otetaan käteen. Sunnuntaita ei oteta käteen. Sunnuntai ei ole sapatin korvike, tässä kristinuskon vastustajat tahtovat hämmentää yksinkertaisimpia. Sunnuntai on Jeesuksen ylösnousemuksen muistopäivä, kristittyjen pyhäpäivä. Sillä ei ole mitään tekemistä sapatin kanssa.

      Jos lähdetään oletuksesta, mikä pedonmerkki olisi, niin ensiksi voimme arvuutella numerosarjaa 666. Mikä kirjainyhdistelmä hepreassa vastaa tätä: wav. 666 on siis wav, wav, wav. Euroopaksi: www. Jos www on Pedon merkki, mikä olisi siis itse Peto? Se, jota juuri katselet: internet. Tämän Pedon edessä paljon kumarrellaan, eli, kun kirjoitat viestiä, olet useimmiten hiukan etukumarassa. Luultavasti tuo kirjainsarja, joka myös käärmettä muistuttaa, tatuoidaan ihmisten käteen ja kaupankäynti käy ainoastaan tällä viivakoodilla.

      Tästä on Rooman kirkko kaukana.

      Hulluja ja valehtelijoita karttakaamme.
      ."

      ***
      Tämä on vain minun eräs tulkintani asiassa, eikä ole nk. kirkossa kuulutettu. Pedon merkki voi olla ihan mikä tahansa.
      .

      • >> Sunnuntai on Jeesuksen ylösnousemuksen muistopäivä, kristittyjen pyhäpäivä. Sillä ei ole mitään tekemistä sapatin kanssa. <<

        Ei ole mitään tekemistä sapatin kanssa? Kuitenkin opetetaan, että sapattia ei kuulu kristittyjen viettää, sunnuntai on uudessa liitossa lepopäivä. Raamatussa ei missään kohtaa käsketä viettää sunnuntaina ylösnousemuksen muistopäivää. Vai oikein kristittyjen pyhäpäivä. Raamatussa ei missään kohtaa kutsuta sunnuntaita pyhäksi. Jumala pyhitti viikon seitsemännen päivän, sapatin. Siksi sapatti on pyhä. Sunnuntaita ei Jumala ole missään kohtaa pyhittänyt, siksi sunnuntai ei ole mikään pyhäpäivä.

        Hepreassa ei ole kirjainta "w". Vav, tavallisella veellä, on heprean aakkosten kuudes kirjain ja sen lukuarvo on 6. Mutta tuo kirjain on "vav" eikä mikään "wav", sitä ei koskaan kirjoiteta kaksoisveellä "wav". www ei ole mikään pedonluku täten.


      • Ja vielä on huomattava, että JOS W = vav, tällöin www lukuarvo on 18, ei 666.


      • 1234567---

        Ensin täytyy tunnistaa tämä Ilmestyskirjan peto 666 kuka hän on.

        1700-luvun Luterilaisuus tunnisti pedon antikristuksen paavin, josta 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.
        Virsi 241. 5. O tätä suurta surkiutt'! ylits' vaivaisen lauman, ettei kenelläkään ollut rohkiuttä Jumalan sanaa puhumaan, sen pahan pedon pelvost', Hän UHKAS, KAIKKI KÄKES, HÄN POLTTI, TAPPOI JA SÄKES', KUIN VASTASIT HÄNT' EHDOST !

        Saksalainen professori Andreas Helwig (1572-1643) esitti luvun 666 : VICARIUS FILII DEI

        Paavinvalta sai kuolinhaavan Ranskan vallatessa Rooman v. 1798 ja vangitessa paavin. Näytti että se merkitsi loppua paavikunnalle. Englantilainen historioitsija Thomas Carlyne kirjoitti katolisesta kirkosta: Paavikunta ei voi palata takaisin enempää kuin pakanuuskaan. Mutta "kuolinhaava" alkoi parantua. Lateraanisopimuksen mukaan v. 1929 Vatikaani sai v. 1870 menettämänsä alueen ja poliittiset oikeutensa takaisin.

        Ilm.13:3. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, MUTTA SEN KUOLINHAAVA PARANTUI. JA KOKO MAA SEURASI IHMETELLEN PETOA.

        Sunnuntai on Ilmestyskirjan pedon merkki. Pedon, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.


      • TerkkujaJadHasmonaan
        Kristitty.net kirjoitti:

        Ja vielä on huomattava, että JOS W = vav, tällöin www lukuarvo on 18, ei 666.

        Juu. Yhteenlaskettuina.

        Pedonmerkki saattaisi olla myöskin nk. daavidinkilpi, joka okkultisteilla on ikiajat ollut taikamerkki heksagrammi ja jonka juutalaiset okkultistit muutama vuosisata sitten ottivat "juutalaisuuden tunnukseksi".

        Juutalaisuuden tunnus, tunnus joka julistaa juutalaisuutta, on siis okkultistien heksagrammi. (edelleenkin). Kuningas Daavidilla / myöskään Jeesuksella ei ole mitään tekemistä heksagrammin kanssa.

        Ei ihme, että monet teistä "daavidintähden" kanniskelijoista vihaatte kristinuskoa kuin ruttoa. Myös Jeesus-Nimi on teille vaikea lausua. Tätä Nimeäkin vastaan te laajasti hyökkäätte, myös täällä internetissä.

        Jos "Jeesus"-Nimi ei ketään pelasta, silloin te kiistätte kaiken kristikunnan pelastuksen ennen harhaoppinne, "messiaanisuuden" syntyä.

        Kuuntelin kerran ohjelmaa Jad Hashmonasta, jossa nykyisin asuu juutalaisia "messiaanisia". Myös siinä ohjelmassa juutalainen nainen selkeästi sanoi, että kristityt ovat edelleen heidän vihollisiaan, he tunnustavat ainoastaan juutalaisuutta ja sen muunnosta, "messiaanisuutta". Selvemmin ei olisi eukko voinut asiaansa ilmaista.

        Sylttyehdas (jos siitä koskaan ollut epäilystäkään) löytyi tässäkin juutalaisista itsestään.
        .


      • KuusikannanPalvojille
        TerkkujaJadHasmonaan kirjoitti:

        Juu. Yhteenlaskettuina.

        Pedonmerkki saattaisi olla myöskin nk. daavidinkilpi, joka okkultisteilla on ikiajat ollut taikamerkki heksagrammi ja jonka juutalaiset okkultistit muutama vuosisata sitten ottivat "juutalaisuuden tunnukseksi".

        Juutalaisuuden tunnus, tunnus joka julistaa juutalaisuutta, on siis okkultistien heksagrammi. (edelleenkin). Kuningas Daavidilla / myöskään Jeesuksella ei ole mitään tekemistä heksagrammin kanssa.

        Ei ihme, että monet teistä "daavidintähden" kanniskelijoista vihaatte kristinuskoa kuin ruttoa. Myös Jeesus-Nimi on teille vaikea lausua. Tätä Nimeäkin vastaan te laajasti hyökkäätte, myös täällä internetissä.

        Jos "Jeesus"-Nimi ei ketään pelasta, silloin te kiistätte kaiken kristikunnan pelastuksen ennen harhaoppinne, "messiaanisuuden" syntyä.

        Kuuntelin kerran ohjelmaa Jad Hashmonasta, jossa nykyisin asuu juutalaisia "messiaanisia". Myös siinä ohjelmassa juutalainen nainen selkeästi sanoi, että kristityt ovat edelleen heidän vihollisiaan, he tunnustavat ainoastaan juutalaisuutta ja sen muunnosta, "messiaanisuutta". Selvemmin ei olisi eukko voinut asiaansa ilmaista.

        Sylttyehdas (jos siitä koskaan ollut epäilystäkään) löytyi tässäkin juutalaisista itsestään.
        .

        Daavidinkilpi / daavidintähti jota monet teistä kanniskelette kaulallanne, vaikkette itse ole juutalaisia, on heksagrammi, eli nk. kuusikanta, jossa mitenpäin katsoen vaan ilmenee sama kuvio. 6,6,6.
        .


      • TerkkujaJadHasmonaan kirjoitti:

        Juu. Yhteenlaskettuina.

        Pedonmerkki saattaisi olla myöskin nk. daavidinkilpi, joka okkultisteilla on ikiajat ollut taikamerkki heksagrammi ja jonka juutalaiset okkultistit muutama vuosisata sitten ottivat "juutalaisuuden tunnukseksi".

        Juutalaisuuden tunnus, tunnus joka julistaa juutalaisuutta, on siis okkultistien heksagrammi. (edelleenkin). Kuningas Daavidilla / myöskään Jeesuksella ei ole mitään tekemistä heksagrammin kanssa.

        Ei ihme, että monet teistä "daavidintähden" kanniskelijoista vihaatte kristinuskoa kuin ruttoa. Myös Jeesus-Nimi on teille vaikea lausua. Tätä Nimeäkin vastaan te laajasti hyökkäätte, myös täällä internetissä.

        Jos "Jeesus"-Nimi ei ketään pelasta, silloin te kiistätte kaiken kristikunnan pelastuksen ennen harhaoppinne, "messiaanisuuden" syntyä.

        Kuuntelin kerran ohjelmaa Jad Hashmonasta, jossa nykyisin asuu juutalaisia "messiaanisia". Myös siinä ohjelmassa juutalainen nainen selkeästi sanoi, että kristityt ovat edelleen heidän vihollisiaan, he tunnustavat ainoastaan juutalaisuutta ja sen muunnosta, "messiaanisuutta". Selvemmin ei olisi eukko voinut asiaansa ilmaista.

        Sylttyehdas (jos siitä koskaan ollut epäilystäkään) löytyi tässäkin juutalaisista itsestään.
        .

        Suomeksi nimi lausutaan Jeesus, hepreaksi Yeshua. Yeshua on Jeesuksen alkuperäinen nimi. Sillä nyt ei ole mitään väliä kummalla nimellä Jeesusta kutsutaan. Kristityt eivät ole messiaanisten vihollisia. Olet aivan pihalla.


      • KuusikannanPalvojille kirjoitti:

        Daavidinkilpi / daavidintähti jota monet teistä kanniskelette kaulallanne, vaikkette itse ole juutalaisia, on heksagrammi, eli nk. kuusikanta, jossa mitenpäin katsoen vaan ilmenee sama kuvio. 6,6,6.
        .

        Daavididtähdessä on kaksi kolmiota päällekkäin. Miten ihmeessä siinä muka on luku 666?


      • HellMessiaanistenVihaama
        KuusikannanPalvojille kirjoitti:

        Daavidinkilpi / daavidintähti jota monet teistä kanniskelette kaulallanne, vaikkette itse ole juutalaisia, on heksagrammi, eli nk. kuusikanta, jossa mitenpäin katsoen vaan ilmenee sama kuvio. 6,6,6.
        .

        Ilm. 2:9 Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi-sinä olet kuitenkin rikas-ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga.

        Ilm. 2:24 Mutta teille muille Tyatirassa oleville, kaikille, joilla ei ole tätä oppia, teille, jotka ette ole tulleet tuntemaan, niinkuin ne sanovat, saatanan syvyyksiä, minä sanon: en minä pane teidän päällenne muuta kuormaa;

        Ilm. 3:9 Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan.

        Edellä viitataan nk. viimeisten aikojen eksyttäjiin, huijarimessiaanisiin jotka teeskentelevät ja palvovat okkultistista juutalaisuutta, vaikkeivät itse ole siihen edes syntyneet. Oikein Ilmestyskirja varoittaa heistä! Lukekaa tätä foorumia ja näette valtavan vihan ja hyökkäyksen kristinuskoa vastaan.

        Tämä on Kristinuskon alla oleva Helluntailaisuus-foorumi ja täällä opetetaan kristinuskonvastaisia oppeja. Toki hellarit yrittävät tyrkyttää näitä oppejaan myös vakavamminkin otettavilla foorumeilla, siinä täysin onnistumatta. Mutta myös helluntailaisuuden tuomitsijat ja varoittajat näiltä foorumeilta kuitenkin poistetaan, eli bannataan, sillä myös niiden foorumien puhdas kristinuskoisuus on vain näennäinen.

        Hellarit ovat kaksinaamaisia käärmeitä, olleet aina. Minä tunsin heidät jo pikkulapsena, sillä onnettomuudekseni synnyin tuohon lahkoon. Mutta jo polvenkorkuisena pyhäkoululaisena tunnistin Saatanan. Kun onneton tyttöpolo lausuin ajatuksiani ääneen, minua pahoinpideltiin n. 15 vuoden ajan lähes päivittäin, nahkavyöllä ruoskimalla, kunnes uskalsin lyödä takaisin.

        Ruoskinmtaa ei vähentänyt se, että minulla on äitini puolelta myös juutalaisia juuria, joten se etnisten "juutalaisten tosi ystävistä".
        .


      • ValheenValloille
        Kristitty.net kirjoitti:

        Suomeksi nimi lausutaan Jeesus, hepreaksi Yeshua. Yeshua on Jeesuksen alkuperäinen nimi. Sillä nyt ei ole mitään väliä kummalla nimellä Jeesusta kutsutaan. Kristityt eivät ole messiaanisten vihollisia. Olet aivan pihalla.

        Älä valehtele. Koko tämä foorumi ja ketju koostuu kristinuskon vastaisista vihakirjoituksista.

        Sunnuntai on kristinuskoisten pyhäpäivä. Sapatti adventistien, juutalaisten ja näköjään myös helluntailaisten todellinen pyhäpäivä.

        En ole pihalla jos todistan jadhashmonalaisen juutalaismessiaanisen omat suorat sanat televisio-ohjelmassa.

        Te ette seiso sanojenne takana, vaan luikertelette kuin käärmeet. Tällainen luikertelu on oleellinen osa helluntailaisuutta, jossa uskovaisia hämmenetään sillä että yksi opettaa yhtä, toinen kumoaa edellisen puhujan.

        Suosittelen kutakin eroamaan näistä ja tulemaan kristityiksi. Kristinuskoisten kirkkojen oppi ja sana pitää. Myös tätä varmaa oppia vastaan hyökkäsi jo Suomen Helluntaiherätyksen yksi perustajajäsenistä, E. I. Manninen. (Omin korvin kuultua).
        .


      • ValheenValloille kirjoitti:

        Älä valehtele. Koko tämä foorumi ja ketju koostuu kristinuskon vastaisista vihakirjoituksista.

        Sunnuntai on kristinuskoisten pyhäpäivä. Sapatti adventistien, juutalaisten ja näköjään myös helluntailaisten todellinen pyhäpäivä.

        En ole pihalla jos todistan jadhashmonalaisen juutalaismessiaanisen omat suorat sanat televisio-ohjelmassa.

        Te ette seiso sanojenne takana, vaan luikertelette kuin käärmeet. Tällainen luikertelu on oleellinen osa helluntailaisuutta, jossa uskovaisia hämmenetään sillä että yksi opettaa yhtä, toinen kumoaa edellisen puhujan.

        Suosittelen kutakin eroamaan näistä ja tulemaan kristityiksi. Kristinuskoisten kirkkojen oppi ja sana pitää. Myös tätä varmaa oppia vastaan hyökkäsi jo Suomen Helluntaiherätyksen yksi perustajajäsenistä, E. I. Manninen. (Omin korvin kuultua).
        .

        Vain on sunnuntai pyhäpäivä? Milloin Jumala on pyhittänyt sunnuntain? Ainiin, ei milloinkaan. Luomisviikolla Jumala pyhitti sapatinpäivän. On siis vain yksi pyhäpäivä, sapatti. Missään kohtaa Raamattua ei sunnuntaita kutsuta pyhäpäiväksi. Raamatussa on vain yksi käsky, "Muista pyhittää sapatinpäivä", mitään käskyä jonkun toisen päivän pyhittämiseen ei ole.

        Perustat väitteesi yhteen televisiossa näkemääsi haastatteluun ja leimaat sitten kaikki messiaaniset. Messiaaniset joita minä tunnen eivät ole kristinuskoa vastaan. Myös väitteesi että tällä foorumilla olisi messiaanisten kristinuskon vastaisia vihakirjoituksia ei pidä paikkaansa.


      • YmpärileikkaamatonJude
        Kristitty.net kirjoitti:

        Vain on sunnuntai pyhäpäivä? Milloin Jumala on pyhittänyt sunnuntain? Ainiin, ei milloinkaan. Luomisviikolla Jumala pyhitti sapatinpäivän. On siis vain yksi pyhäpäivä, sapatti. Missään kohtaa Raamattua ei sunnuntaita kutsuta pyhäpäiväksi. Raamatussa on vain yksi käsky, "Muista pyhittää sapatinpäivä", mitään käskyä jonkun toisen päivän pyhittämiseen ei ole.

        Perustat väitteesi yhteen televisiossa näkemääsi haastatteluun ja leimaat sitten kaikki messiaaniset. Messiaaniset joita minä tunnen eivät ole kristinuskoa vastaan. Myös väitteesi että tällä foorumilla olisi messiaanisten kristinuskon vastaisia vihakirjoituksia ei pidä paikkaansa.

        Hyökkäys kristittyjen pyhäpäivää vastaan on vihakirjoitus kristinuskoa vastaan. Kuinka umpisokeita te olette? Sunnuntai on ollut kristittyjen pyhäpäivä jo lähes 2000 vuotta. Vasta te, viimeisten aikojen eksyttäjät, olette tulleet ilmoittamaan, että kristityt kumartavat Petoa viettämällä sunnuntaita. Eikö teillä ole mitään itsekritiikkiä? Kristityt eivät noudata Mooseksen lakia, joka määrää sapatin vieton. Kristityillä ei ole mitään käskyjä joita ulkoisesti tulisi noudattaa, "koska Jumala KÄSKEE". Jumala ei KÄSKE kristittyjä.

        Helluntailaisuus osoittaa nyt itseitseään.Tulette pahemmiksi päiväpäivältä. Hyökkäyksiä Jeesus-Nimeä vastaan, Jumalan kolminaisuuden kieltämistä, sapatinviettoa. Jotkut teistä kiellätte jopa osan UT:a, kuten apostoli Paavalin! Eikä ihme.Hän oli teidän vihollisenne jo hamassa kristinuskon alussa. Ja sitten sanotte päin naamaa, ettette muka hyökkää kristinuskoa vastaan! Kristinusko = Katolinen kirkko, sekä ne protestanttiset kirkot jotka tunnustavat vanhan kirkon uskontunnustukset: Nikean, Athanasioksen ja esim. Augsburgin uskontunnustuksen.

        Te sanotte, etteivät nämä kristityt ole oikeita kristittyjä. En jaksa luetella aina uudestaan kaikkia niitä harhaoppeja joihin perustatte nuo väittämänne, jotkut teistä ehkä tietämättänne. Sillä he, jotka noita oppeja opettavat eivät taatusti kerro, että heidän opetuksensa perustuvat tiettyihin kristillisen kirkon jo ammoin, tai myöhemmin tuomitsemiin harhaoppeihin, näin viimeisinä aikoina "hengellisyydellä" koristeltuina. Ja teillä on paljon uhreja. Verisiä raatoja Suomen Helluntaiherätyksenkin poluilla, Ja onko suomenkieli niin alhainen kieli, ettet edes avattareesi sitä laita,vaan muita hienommin, hepreaksi?

        Gal.2:
        1 Sitten, neljäntoista vuoden kuluttua, minä taas menin ylös Jerusalemiin Barnabaan kanssa ja otin Tiituksenkin mukaani.
        2 Mutta minä menin sinne ilmestyksen johdosta ja esitin heille sen evankeliumin, jota julistan pakanain keskuudessa; esitin sen yksityisesti arvokkaimmille heistä, etten ehkä juoksisi tai olisi juossut turhaan.
        3 Mutta ei edes seuralaistani Tiitusta, joka oli kreikkalainen, pakotettu ympärileikkauttamaan itseänsä.
        4 Noiden pariimme luikertaneiden valheveljien tähden, jotka orjuuttaakseen meitä olivat hiipineet vakoilemaan vapauttamme, mikä meillä on Kristuksessa Jeesuksessa,
        5 me emme hetkeksikään alistuneet antamaan heille myöten, että evankeliumin totuus säilyisi teidän keskuudessanne.
        6 Ja nuo, joita jonakin pidettiin-millaisia lienevät olleet, ei kuulu minuun; Jumala ei katso henkilöön-nuo arvossapidetyt eivät velvoittaneet minua mihinkään enempään,
        7 vaan päinvastoin, kun näkivät, että minulle oli uskottu evankeliumin julistaminen ympärileikkaamattomille, samoin kuin Pietarille sen julistaminen ympärileikatuille-
        8 sillä hän, joka antoi Pietarille voimaa hänen apostolintoimeensa ympärileikattujen keskuudessa, antoi minullekin siihen voimaa pakanain keskuudessa-
        9 ja kun olivat tulleet tuntemaan sen armon, mikä oli minulle annettu, niin Jaakob ja Keefas ja Johannes, joita pidettiin pylväinä, antoivat minulle ja Barnabaalle yhteisen työn merkiksi kättä, mennäksemme, me pakanain keskuuteen ja he ympärileikattujen.
        10 Meidän oli vain muistaminen köyhiä, ja juuri sitä minä olenkin ahkeroinut tehdä.
        11 Mutta kun Keefas tuli Antiokiaan, vastustin minä häntä vasten kasvoja, koska hän oli herättänyt suurta paheksumista.
        12 Sillä ennenkuin Jaakobin luota oli tullut muutamia miehiä, oli hän syönyt yhdessä pakanain kanssa; mutta heidän tultuaan hän vetäytyi pois ja pysytteli erillään peläten ympärileikattuja,
        13 ja hänen kanssaan lankesivat ulkokultaisuuteen muutkin juutalaiset, niin että heidän ulkokultaisuutensa tempasi mukaansa Barnabaankin.
        14 Mutta kun minä näin, etteivät he vaeltaneet suoraan evankeliumin totuuden mukaan, sanoin minä Keefaalle kaikkien kuullen: "Jos sinä, joka olet juutalainen, noudatat pakanain tapoja etkä juutalaisten, miksi sinä pakotat pakanoita noudattamaan juutalaisten tapoja?"
        15 Me olemme luonnostamme juutalaisia, emmekä pakanasyntisiä;
        16 mutta koska tiedämme, ettei ihminen tule vanhurskaaksi lain teoista, vaan uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, niin olemme mekin uskoneet Kristukseen Jeesukseen tullaksemme vanhurskaiksi uskosta Kristukseen eikä lain teoista, koska ei mikään liha tule vanhurskaaksi lain teoista.
        17 Mutta jos meidät itsemmekin, pyrkiessämme vanhurskautumaan Kristuksessa, on havaittu syntisiksi, onko sitten Kristus synnin palvelija? Pois se!
        18 Sillä jos minä uudestaan rakennan sen, minkä olen hajottanut maahan, osoitan minä olevani lain rikkoja.
        19 Sillä minä olen lain kautta kuollut pois laista, elääkseni Jumalalle. Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu,
        20 ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni.
        21 En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut.


      • YmpärileikkaamatonJude kirjoitti:

        Hyökkäys kristittyjen pyhäpäivää vastaan on vihakirjoitus kristinuskoa vastaan. Kuinka umpisokeita te olette? Sunnuntai on ollut kristittyjen pyhäpäivä jo lähes 2000 vuotta. Vasta te, viimeisten aikojen eksyttäjät, olette tulleet ilmoittamaan, että kristityt kumartavat Petoa viettämällä sunnuntaita. Eikö teillä ole mitään itsekritiikkiä? Kristityt eivät noudata Mooseksen lakia, joka määrää sapatin vieton. Kristityillä ei ole mitään käskyjä joita ulkoisesti tulisi noudattaa, "koska Jumala KÄSKEE". Jumala ei KÄSKE kristittyjä.

        Helluntailaisuus osoittaa nyt itseitseään.Tulette pahemmiksi päiväpäivältä. Hyökkäyksiä Jeesus-Nimeä vastaan, Jumalan kolminaisuuden kieltämistä, sapatinviettoa. Jotkut teistä kiellätte jopa osan UT:a, kuten apostoli Paavalin! Eikä ihme.Hän oli teidän vihollisenne jo hamassa kristinuskon alussa. Ja sitten sanotte päin naamaa, ettette muka hyökkää kristinuskoa vastaan! Kristinusko = Katolinen kirkko, sekä ne protestanttiset kirkot jotka tunnustavat vanhan kirkon uskontunnustukset: Nikean, Athanasioksen ja esim. Augsburgin uskontunnustuksen.

        Te sanotte, etteivät nämä kristityt ole oikeita kristittyjä. En jaksa luetella aina uudestaan kaikkia niitä harhaoppeja joihin perustatte nuo väittämänne, jotkut teistä ehkä tietämättänne. Sillä he, jotka noita oppeja opettavat eivät taatusti kerro, että heidän opetuksensa perustuvat tiettyihin kristillisen kirkon jo ammoin, tai myöhemmin tuomitsemiin harhaoppeihin, näin viimeisinä aikoina "hengellisyydellä" koristeltuina. Ja teillä on paljon uhreja. Verisiä raatoja Suomen Helluntaiherätyksenkin poluilla, Ja onko suomenkieli niin alhainen kieli, ettet edes avattareesi sitä laita,vaan muita hienommin, hepreaksi?

        Gal.2:
        1 Sitten, neljäntoista vuoden kuluttua, minä taas menin ylös Jerusalemiin Barnabaan kanssa ja otin Tiituksenkin mukaani.
        2 Mutta minä menin sinne ilmestyksen johdosta ja esitin heille sen evankeliumin, jota julistan pakanain keskuudessa; esitin sen yksityisesti arvokkaimmille heistä, etten ehkä juoksisi tai olisi juossut turhaan.
        3 Mutta ei edes seuralaistani Tiitusta, joka oli kreikkalainen, pakotettu ympärileikkauttamaan itseänsä.
        4 Noiden pariimme luikertaneiden valheveljien tähden, jotka orjuuttaakseen meitä olivat hiipineet vakoilemaan vapauttamme, mikä meillä on Kristuksessa Jeesuksessa,
        5 me emme hetkeksikään alistuneet antamaan heille myöten, että evankeliumin totuus säilyisi teidän keskuudessanne.
        6 Ja nuo, joita jonakin pidettiin-millaisia lienevät olleet, ei kuulu minuun; Jumala ei katso henkilöön-nuo arvossapidetyt eivät velvoittaneet minua mihinkään enempään,
        7 vaan päinvastoin, kun näkivät, että minulle oli uskottu evankeliumin julistaminen ympärileikkaamattomille, samoin kuin Pietarille sen julistaminen ympärileikatuille-
        8 sillä hän, joka antoi Pietarille voimaa hänen apostolintoimeensa ympärileikattujen keskuudessa, antoi minullekin siihen voimaa pakanain keskuudessa-
        9 ja kun olivat tulleet tuntemaan sen armon, mikä oli minulle annettu, niin Jaakob ja Keefas ja Johannes, joita pidettiin pylväinä, antoivat minulle ja Barnabaalle yhteisen työn merkiksi kättä, mennäksemme, me pakanain keskuuteen ja he ympärileikattujen.
        10 Meidän oli vain muistaminen köyhiä, ja juuri sitä minä olenkin ahkeroinut tehdä.
        11 Mutta kun Keefas tuli Antiokiaan, vastustin minä häntä vasten kasvoja, koska hän oli herättänyt suurta paheksumista.
        12 Sillä ennenkuin Jaakobin luota oli tullut muutamia miehiä, oli hän syönyt yhdessä pakanain kanssa; mutta heidän tultuaan hän vetäytyi pois ja pysytteli erillään peläten ympärileikattuja,
        13 ja hänen kanssaan lankesivat ulkokultaisuuteen muutkin juutalaiset, niin että heidän ulkokultaisuutensa tempasi mukaansa Barnabaankin.
        14 Mutta kun minä näin, etteivät he vaeltaneet suoraan evankeliumin totuuden mukaan, sanoin minä Keefaalle kaikkien kuullen: "Jos sinä, joka olet juutalainen, noudatat pakanain tapoja etkä juutalaisten, miksi sinä pakotat pakanoita noudattamaan juutalaisten tapoja?"
        15 Me olemme luonnostamme juutalaisia, emmekä pakanasyntisiä;
        16 mutta koska tiedämme, ettei ihminen tule vanhurskaaksi lain teoista, vaan uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, niin olemme mekin uskoneet Kristukseen Jeesukseen tullaksemme vanhurskaiksi uskosta Kristukseen eikä lain teoista, koska ei mikään liha tule vanhurskaaksi lain teoista.
        17 Mutta jos meidät itsemmekin, pyrkiessämme vanhurskautumaan Kristuksessa, on havaittu syntisiksi, onko sitten Kristus synnin palvelija? Pois se!
        18 Sillä jos minä uudestaan rakennan sen, minkä olen hajottanut maahan, osoitan minä olevani lain rikkoja.
        19 Sillä minä olen lain kautta kuollut pois laista, elääkseni Jumalalle. Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu,
        20 ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni.
        21 En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut.

        Tätä sunnuntai harhaoppia on jatkunut tosiaan jo 2000 vuotta. Olisi siis korkea aika palata takaisin juurille. Kas kummaa kun missään kohtaa Raamattua ei sanota että sunnuntai on pyhäpäivä. Kyse on siis ihmisten traditiosta ja perinnäissäännöstä. Kysyn sinulta uudelleen, miten perustelet sunnuntain pyhyyden? Jumala pyhitti luomisviikolla sapatinpäivän, siksi sapatti on pyhä. Miten sunnuntai voi olla pyhä, kun Jumala ei ole sitä pyhittänyt?

        >> Kristityt eivät noudata Mooseksen lakia, joka määrää sapatin vieton. <<

        Vai eivät kristityt noudata kymmentä käskyä? Annettiinko kymmenen käskyä muka vain juutalaisille? Silloinhan kristitty saa tappaa, varastaa ja tehdä huorin! Vaan Jeesuksen mukaan hän ei tullut kumoamaan lakia eikä laista katoa pieninkään piirto. Raamatun mukaan siis Mooseksen laki koskee edelleen kristittyjä. Myös Jeremian mukaan uudessa liitossa Toora kirjoitetaan meidän sydämiimme, eli laki on edelleen voimassa.


      • merkkejä.seuraileva
        YmpärileikkaamatonJude kirjoitti:

        Hyökkäys kristittyjen pyhäpäivää vastaan on vihakirjoitus kristinuskoa vastaan. Kuinka umpisokeita te olette? Sunnuntai on ollut kristittyjen pyhäpäivä jo lähes 2000 vuotta. Vasta te, viimeisten aikojen eksyttäjät, olette tulleet ilmoittamaan, että kristityt kumartavat Petoa viettämällä sunnuntaita. Eikö teillä ole mitään itsekritiikkiä? Kristityt eivät noudata Mooseksen lakia, joka määrää sapatin vieton. Kristityillä ei ole mitään käskyjä joita ulkoisesti tulisi noudattaa, "koska Jumala KÄSKEE". Jumala ei KÄSKE kristittyjä.

        Helluntailaisuus osoittaa nyt itseitseään.Tulette pahemmiksi päiväpäivältä. Hyökkäyksiä Jeesus-Nimeä vastaan, Jumalan kolminaisuuden kieltämistä, sapatinviettoa. Jotkut teistä kiellätte jopa osan UT:a, kuten apostoli Paavalin! Eikä ihme.Hän oli teidän vihollisenne jo hamassa kristinuskon alussa. Ja sitten sanotte päin naamaa, ettette muka hyökkää kristinuskoa vastaan! Kristinusko = Katolinen kirkko, sekä ne protestanttiset kirkot jotka tunnustavat vanhan kirkon uskontunnustukset: Nikean, Athanasioksen ja esim. Augsburgin uskontunnustuksen.

        Te sanotte, etteivät nämä kristityt ole oikeita kristittyjä. En jaksa luetella aina uudestaan kaikkia niitä harhaoppeja joihin perustatte nuo väittämänne, jotkut teistä ehkä tietämättänne. Sillä he, jotka noita oppeja opettavat eivät taatusti kerro, että heidän opetuksensa perustuvat tiettyihin kristillisen kirkon jo ammoin, tai myöhemmin tuomitsemiin harhaoppeihin, näin viimeisinä aikoina "hengellisyydellä" koristeltuina. Ja teillä on paljon uhreja. Verisiä raatoja Suomen Helluntaiherätyksenkin poluilla, Ja onko suomenkieli niin alhainen kieli, ettet edes avattareesi sitä laita,vaan muita hienommin, hepreaksi?

        Gal.2:
        1 Sitten, neljäntoista vuoden kuluttua, minä taas menin ylös Jerusalemiin Barnabaan kanssa ja otin Tiituksenkin mukaani.
        2 Mutta minä menin sinne ilmestyksen johdosta ja esitin heille sen evankeliumin, jota julistan pakanain keskuudessa; esitin sen yksityisesti arvokkaimmille heistä, etten ehkä juoksisi tai olisi juossut turhaan.
        3 Mutta ei edes seuralaistani Tiitusta, joka oli kreikkalainen, pakotettu ympärileikkauttamaan itseänsä.
        4 Noiden pariimme luikertaneiden valheveljien tähden, jotka orjuuttaakseen meitä olivat hiipineet vakoilemaan vapauttamme, mikä meillä on Kristuksessa Jeesuksessa,
        5 me emme hetkeksikään alistuneet antamaan heille myöten, että evankeliumin totuus säilyisi teidän keskuudessanne.
        6 Ja nuo, joita jonakin pidettiin-millaisia lienevät olleet, ei kuulu minuun; Jumala ei katso henkilöön-nuo arvossapidetyt eivät velvoittaneet minua mihinkään enempään,
        7 vaan päinvastoin, kun näkivät, että minulle oli uskottu evankeliumin julistaminen ympärileikkaamattomille, samoin kuin Pietarille sen julistaminen ympärileikatuille-
        8 sillä hän, joka antoi Pietarille voimaa hänen apostolintoimeensa ympärileikattujen keskuudessa, antoi minullekin siihen voimaa pakanain keskuudessa-
        9 ja kun olivat tulleet tuntemaan sen armon, mikä oli minulle annettu, niin Jaakob ja Keefas ja Johannes, joita pidettiin pylväinä, antoivat minulle ja Barnabaalle yhteisen työn merkiksi kättä, mennäksemme, me pakanain keskuuteen ja he ympärileikattujen.
        10 Meidän oli vain muistaminen köyhiä, ja juuri sitä minä olenkin ahkeroinut tehdä.
        11 Mutta kun Keefas tuli Antiokiaan, vastustin minä häntä vasten kasvoja, koska hän oli herättänyt suurta paheksumista.
        12 Sillä ennenkuin Jaakobin luota oli tullut muutamia miehiä, oli hän syönyt yhdessä pakanain kanssa; mutta heidän tultuaan hän vetäytyi pois ja pysytteli erillään peläten ympärileikattuja,
        13 ja hänen kanssaan lankesivat ulkokultaisuuteen muutkin juutalaiset, niin että heidän ulkokultaisuutensa tempasi mukaansa Barnabaankin.
        14 Mutta kun minä näin, etteivät he vaeltaneet suoraan evankeliumin totuuden mukaan, sanoin minä Keefaalle kaikkien kuullen: "Jos sinä, joka olet juutalainen, noudatat pakanain tapoja etkä juutalaisten, miksi sinä pakotat pakanoita noudattamaan juutalaisten tapoja?"
        15 Me olemme luonnostamme juutalaisia, emmekä pakanasyntisiä;
        16 mutta koska tiedämme, ettei ihminen tule vanhurskaaksi lain teoista, vaan uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, niin olemme mekin uskoneet Kristukseen Jeesukseen tullaksemme vanhurskaiksi uskosta Kristukseen eikä lain teoista, koska ei mikään liha tule vanhurskaaksi lain teoista.
        17 Mutta jos meidät itsemmekin, pyrkiessämme vanhurskautumaan Kristuksessa, on havaittu syntisiksi, onko sitten Kristus synnin palvelija? Pois se!
        18 Sillä jos minä uudestaan rakennan sen, minkä olen hajottanut maahan, osoitan minä olevani lain rikkoja.
        19 Sillä minä olen lain kautta kuollut pois laista, elääkseni Jumalalle. Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu,
        20 ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni.
        21 En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut.

        Eiköhän jokainen saa vapaasti pitää pedonmerkkinsä esillä. Lopulta sitten näemme kuka on ollut merkin suhteen oikeassa.


      • YmpärileikkaamatonJude kirjoitti:

        Hyökkäys kristittyjen pyhäpäivää vastaan on vihakirjoitus kristinuskoa vastaan. Kuinka umpisokeita te olette? Sunnuntai on ollut kristittyjen pyhäpäivä jo lähes 2000 vuotta. Vasta te, viimeisten aikojen eksyttäjät, olette tulleet ilmoittamaan, että kristityt kumartavat Petoa viettämällä sunnuntaita. Eikö teillä ole mitään itsekritiikkiä? Kristityt eivät noudata Mooseksen lakia, joka määrää sapatin vieton. Kristityillä ei ole mitään käskyjä joita ulkoisesti tulisi noudattaa, "koska Jumala KÄSKEE". Jumala ei KÄSKE kristittyjä.

        Helluntailaisuus osoittaa nyt itseitseään.Tulette pahemmiksi päiväpäivältä. Hyökkäyksiä Jeesus-Nimeä vastaan, Jumalan kolminaisuuden kieltämistä, sapatinviettoa. Jotkut teistä kiellätte jopa osan UT:a, kuten apostoli Paavalin! Eikä ihme.Hän oli teidän vihollisenne jo hamassa kristinuskon alussa. Ja sitten sanotte päin naamaa, ettette muka hyökkää kristinuskoa vastaan! Kristinusko = Katolinen kirkko, sekä ne protestanttiset kirkot jotka tunnustavat vanhan kirkon uskontunnustukset: Nikean, Athanasioksen ja esim. Augsburgin uskontunnustuksen.

        Te sanotte, etteivät nämä kristityt ole oikeita kristittyjä. En jaksa luetella aina uudestaan kaikkia niitä harhaoppeja joihin perustatte nuo väittämänne, jotkut teistä ehkä tietämättänne. Sillä he, jotka noita oppeja opettavat eivät taatusti kerro, että heidän opetuksensa perustuvat tiettyihin kristillisen kirkon jo ammoin, tai myöhemmin tuomitsemiin harhaoppeihin, näin viimeisinä aikoina "hengellisyydellä" koristeltuina. Ja teillä on paljon uhreja. Verisiä raatoja Suomen Helluntaiherätyksenkin poluilla, Ja onko suomenkieli niin alhainen kieli, ettet edes avattareesi sitä laita,vaan muita hienommin, hepreaksi?

        Gal.2:
        1 Sitten, neljäntoista vuoden kuluttua, minä taas menin ylös Jerusalemiin Barnabaan kanssa ja otin Tiituksenkin mukaani.
        2 Mutta minä menin sinne ilmestyksen johdosta ja esitin heille sen evankeliumin, jota julistan pakanain keskuudessa; esitin sen yksityisesti arvokkaimmille heistä, etten ehkä juoksisi tai olisi juossut turhaan.
        3 Mutta ei edes seuralaistani Tiitusta, joka oli kreikkalainen, pakotettu ympärileikkauttamaan itseänsä.
        4 Noiden pariimme luikertaneiden valheveljien tähden, jotka orjuuttaakseen meitä olivat hiipineet vakoilemaan vapauttamme, mikä meillä on Kristuksessa Jeesuksessa,
        5 me emme hetkeksikään alistuneet antamaan heille myöten, että evankeliumin totuus säilyisi teidän keskuudessanne.
        6 Ja nuo, joita jonakin pidettiin-millaisia lienevät olleet, ei kuulu minuun; Jumala ei katso henkilöön-nuo arvossapidetyt eivät velvoittaneet minua mihinkään enempään,
        7 vaan päinvastoin, kun näkivät, että minulle oli uskottu evankeliumin julistaminen ympärileikkaamattomille, samoin kuin Pietarille sen julistaminen ympärileikatuille-
        8 sillä hän, joka antoi Pietarille voimaa hänen apostolintoimeensa ympärileikattujen keskuudessa, antoi minullekin siihen voimaa pakanain keskuudessa-
        9 ja kun olivat tulleet tuntemaan sen armon, mikä oli minulle annettu, niin Jaakob ja Keefas ja Johannes, joita pidettiin pylväinä, antoivat minulle ja Barnabaalle yhteisen työn merkiksi kättä, mennäksemme, me pakanain keskuuteen ja he ympärileikattujen.
        10 Meidän oli vain muistaminen köyhiä, ja juuri sitä minä olenkin ahkeroinut tehdä.
        11 Mutta kun Keefas tuli Antiokiaan, vastustin minä häntä vasten kasvoja, koska hän oli herättänyt suurta paheksumista.
        12 Sillä ennenkuin Jaakobin luota oli tullut muutamia miehiä, oli hän syönyt yhdessä pakanain kanssa; mutta heidän tultuaan hän vetäytyi pois ja pysytteli erillään peläten ympärileikattuja,
        13 ja hänen kanssaan lankesivat ulkokultaisuuteen muutkin juutalaiset, niin että heidän ulkokultaisuutensa tempasi mukaansa Barnabaankin.
        14 Mutta kun minä näin, etteivät he vaeltaneet suoraan evankeliumin totuuden mukaan, sanoin minä Keefaalle kaikkien kuullen: "Jos sinä, joka olet juutalainen, noudatat pakanain tapoja etkä juutalaisten, miksi sinä pakotat pakanoita noudattamaan juutalaisten tapoja?"
        15 Me olemme luonnostamme juutalaisia, emmekä pakanasyntisiä;
        16 mutta koska tiedämme, ettei ihminen tule vanhurskaaksi lain teoista, vaan uskon kautta Jeesukseen Kristukseen, niin olemme mekin uskoneet Kristukseen Jeesukseen tullaksemme vanhurskaiksi uskosta Kristukseen eikä lain teoista, koska ei mikään liha tule vanhurskaaksi lain teoista.
        17 Mutta jos meidät itsemmekin, pyrkiessämme vanhurskautumaan Kristuksessa, on havaittu syntisiksi, onko sitten Kristus synnin palvelija? Pois se!
        18 Sillä jos minä uudestaan rakennan sen, minkä olen hajottanut maahan, osoitan minä olevani lain rikkoja.
        19 Sillä minä olen lain kautta kuollut pois laista, elääkseni Jumalalle. Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu,
        20 ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni.
        21 En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut.

        Kansa ei näytä tunnistavan petoa, sillä se pukeutuu karitsan vaatteisiin, ja rakentelee sille kirkkoja, saaden sen kumartamaan itseään.
        Raamatun tuntomerkit pedosta löytyvät Raamatusta ja Lutherin kirjoituksista. Katolinen kirkko on siirtänyt pyhyyden lauantailta sunnuntaille v. 364 jKr. Laodikean kirkolliskokouksessa
        Kahdeksan Raamatun kohtaa Danielin kirjasta ja Ilmestyskirjasta vahvistaa Lutherin käsitykset oikeiksi.
        Paavi ei ole Kristuksen sijainen maan päällä, vaan Pyhä Henki, sen pitäisi olla kaikille selvä asia: VICARIUS FILII DEI = 666 Kirjainten numeroarvot tietosanakirjan mukaan.
        Historia ja Raamattu kertovat pedosta ja sen merkistä samalla tavalla, eikä Jumalan ikuinen merkkikään sapatti ole salassa Raamatun sivuilta.
        Ensimmäiseksi peto menee Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. toiseksi peto muuttaa ajat ja lait, ja surmaa Jumalan pyhiä, josta pimeä keskiaika kertoo.
        Kolmanneksi pukeutuu helakan punaan ja purppuraan, joka on katolisen kirkon tunnusväri. Neljänneksi asuu kaupungissa jossa on seitsemän kukkulaa, eli ROOMASSA. Viidenneksi peto saa kuolinhaavan Ranskan vallankumouksessa ja paranee.
        Kuudenneksi hallinta-aika 1260 vuotta, ennen kuolinhaavaa, jolloin säkkipukuiset todistajat, ( Vanha ja Uusi Testamentti ) levitettiin omalla kielellä Latinan sijasta, joka on pedon kieli nykyäänkin.
        Seitsemänneksi on maan porttojen ja kauhistusten äiti, eli äitikirkko, joka on Rooma. Kahdeksanneksi SAA KAIKKI SUURET JA PIENET KUMARTAMAAN ITSEÄÄN, sen jonka kuolinhaava parani, eli paavin.
        Nykyinen Eurooppa todistaa kaiken oikeaksi katolisen kirkon vaikutusvallan kasvaessa ja sunnuntailakien korostuessa.
        2.Moos.31:13 ja Ilm.13 luku 11-18. 5.Moos 6 luku 1-8
        Jumalanmerkki sapatti ja pedonmerkki sunnuntai vastakkain rangaistuskin sama.


      • altavastaaja46
        1234567--- kirjoitti:

        Ensin täytyy tunnistaa tämä Ilmestyskirjan peto 666 kuka hän on.

        1700-luvun Luterilaisuus tunnisti pedon antikristuksen paavin, josta 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.
        Virsi 241. 5. O tätä suurta surkiutt'! ylits' vaivaisen lauman, ettei kenelläkään ollut rohkiuttä Jumalan sanaa puhumaan, sen pahan pedon pelvost', Hän UHKAS, KAIKKI KÄKES, HÄN POLTTI, TAPPOI JA SÄKES', KUIN VASTASIT HÄNT' EHDOST !

        Saksalainen professori Andreas Helwig (1572-1643) esitti luvun 666 : VICARIUS FILII DEI

        Paavinvalta sai kuolinhaavan Ranskan vallatessa Rooman v. 1798 ja vangitessa paavin. Näytti että se merkitsi loppua paavikunnalle. Englantilainen historioitsija Thomas Carlyne kirjoitti katolisesta kirkosta: Paavikunta ei voi palata takaisin enempää kuin pakanuuskaan. Mutta "kuolinhaava" alkoi parantua. Lateraanisopimuksen mukaan v. 1929 Vatikaani sai v. 1870 menettämänsä alueen ja poliittiset oikeutensa takaisin.

        Ilm.13:3. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, MUTTA SEN KUOLINHAAVA PARANTUI. JA KOKO MAA SEURASI IHMETELLEN PETOA.

        Sunnuntai on Ilmestyskirjan pedon merkki. Pedon, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.

        Mutta yksi miekanhaavan kuoliaaksi haavoittama pää, joka virkoaa eloon , ei liity paavi- antikristukseen eli maasta ( kirkolliselta perustalta) nousevaan valehtelevaan ( puhuu kuin lohikäärme ) karitsansarviseeen petoon vaan merestä nousevaan liittovaltiopedon yhteen päähän ja voinee hyvinkin tarkoittaa sekä sodan ( miekan ) jälkeen jaettua ja nyt yhdistynyttä Saksaa ja sieltä nousevaa , Hitlerin kaltaista hirmuhallitsijaa. .Kun Googin sodassa, joka liittyy 3.: een maailmansotaan Venäjä liittolaisineen tuhoutuu ja haudataan Israeliin, tule EU- johtoineen liittovaltio, joka on Saksa- johtoineen liitto ja jolla on yhteiset sota- voimat, olemaan vahva tekijä vallan suhteen ( Kuka on pedon vertainen ja voi sotia sitä vastaan ). Pyhä saksalais- roomalainen keisarikunta keskiajalla hallitsivat yhdessä. Hitlerin 3. valtakunta ja Mussolinin johtama Italia olivat liitossa. Tulevaisuudessa näyttäisi Raamatun valossa Vatikaani olevan jopa tulevan petoliittovaltion "suuna " . Puhuuko Paavali 2. Tess. 2 luvussa hengellisestä johtajasta eli antikristuksesta vai jumalaksi itsensä korottavasta , yhdestä , meri-Porin johtajasta ? Eihän Jeesuskaan todistanut itsestään vaan Isästä. Antikristuskaan ei siis kirkasta itseään vaan antijumalaa.


      • altavastaaja46
        altavastaaja46 kirjoitti:

        Mutta yksi miekanhaavan kuoliaaksi haavoittama pää, joka virkoaa eloon , ei liity paavi- antikristukseen eli maasta ( kirkolliselta perustalta) nousevaan valehtelevaan ( puhuu kuin lohikäärme ) karitsansarviseeen petoon vaan merestä nousevaan liittovaltiopedon yhteen päähän ja voinee hyvinkin tarkoittaa sekä sodan ( miekan ) jälkeen jaettua ja nyt yhdistynyttä Saksaa ja sieltä nousevaa , Hitlerin kaltaista hirmuhallitsijaa. .Kun Googin sodassa, joka liittyy 3.: een maailmansotaan Venäjä liittolaisineen tuhoutuu ja haudataan Israeliin, tule EU- johtoineen liittovaltio, joka on Saksa- johtoineen liitto ja jolla on yhteiset sota- voimat, olemaan vahva tekijä vallan suhteen ( Kuka on pedon vertainen ja voi sotia sitä vastaan ). Pyhä saksalais- roomalainen keisarikunta keskiajalla hallitsivat yhdessä. Hitlerin 3. valtakunta ja Mussolinin johtama Italia olivat liitossa. Tulevaisuudessa näyttäisi Raamatun valossa Vatikaani olevan jopa tulevan petoliittovaltion "suuna " . Puhuuko Paavali 2. Tess. 2 luvussa hengellisestä johtajasta eli antikristuksesta vai jumalaksi itsensä korottavasta , yhdestä , meri-Porin johtajasta ? Eihän Jeesuskaan todistanut itsestään vaan Isästä. Antikristuskaan ei siis kirkasta itseään vaan antijumalaa.

        Korjaus: Meripedon johtajasta


      • Gallian.kukko
        altavastaaja46 kirjoitti:

        Korjaus: Meripedon johtajasta

        Eikös muinainen saksa ollut barbaarien hallussa, eikä roomalaisten? Ranska puolestaan kuului Rooman valtakuntaan. Siellähän on presidenttinä Emmanuel. Hän saattaa olla antikristus. Mutta kuten Juudas Iskariotin kohdalla, niin tarvitaan hetki, jolloin Saatana menee antikristukseen. Sitä hetkeä ennen Juudas oli luisinut pimeyttä kohti, kun varasti rahoja. EU osaa rahojen varastamisen ja Macron haluaa muuttaa koko EU:n.

        https://youtu.be/dP6rhldBgKc?t=1196


    • 1234567---

      Jumalanmerkki on sapatti 2.Moos.31:13. . . Vastakkainen Jumalan merkille sapatille, on pedon merkki, joka on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi.

      Ensin täytyy tuntea Ilmestyskirjan peto 666, niin senjälkeen on helppo tunnistaa tämän pedonmerkki.

      • SateenkaariUskovat

        Jumalan merkki on kylläkin sateenkaari. Tänäpäivänä sateenkaarta tunnustavat varsin merkilliset tosiuskovat.
        .


    • violaluna17

      Ja höpönhöpön sapateillenne! Miten sapatti tai sunnuntai voidaan laittaa ihmisten otsiin tai oikeaan käteen? Pedonmerkki laitetaan. Se on siis jokin mikrosiru tai viivakoodi. Ja sunnuntaihan on ollut lähes aina,eikä siis tule vasta Lopunajalla. Sitä voi noudattaa,se on oikein ja Mooseksen lain mukaista kyllä. En siitä väitä. Muttei Pedon merkki VOI olla niin yksinkertainen! Sen sijaan tämä koukuttava nettimaailma tuhoaa sisältäpäin yhteiskunnan,yhteisöllisyyden,sairaanhoidon(olen sen nähnyt)ihmissuhteet,talouden,kansallistunteen ja isänmaanrakkauden,vuorovaikutuksen, perhesuhteet,sukulaissuhteet,....lista taitaa olla loputon! Ettei tämä 'liikaviisaus' ainakaan Jumalan lahjaa ole! Vawn pikemminkin sen toisen herran,valheen ruhtinaan!

      • Että sunnuntai olisi pedonmerkki on adventistien harhaoppia. Siitä ei täällä jauha kuin nimimerkki 1234567--.

        Väität että sunnuntain viettäminen on oikein ja Mooseksen lain mukaista. Mitä älyttömyyttä! Missään kohtaa Mooseksen lakia ei puhuta yhtään mitään mistään sunnuntaista! Raamatussa on tasan yksi käsky, "Muista pyhittää sapatinpäivä". Raamatussa käsketään siis pyhittää sapatti, jonka Jumala asetti pyhäksi jo luomisviikolla. Raamatussa ei missään kohtaa sunnuntaita aseteta pyhäpäiväksi eikä sitä käsketä viettää missään kohtaa Raamattua.


      • 1234567---
        Kristitty.net kirjoitti:

        Että sunnuntai olisi pedonmerkki on adventistien harhaoppia. Siitä ei täällä jauha kuin nimimerkki 1234567--.

        Väität että sunnuntain viettäminen on oikein ja Mooseksen lain mukaista. Mitä älyttömyyttä! Missään kohtaa Mooseksen lakia ei puhuta yhtään mitään mistään sunnuntaista! Raamatussa on tasan yksi käsky, "Muista pyhittää sapatinpäivä". Raamatussa käsketään siis pyhittää sapatti, jonka Jumala asetti pyhäksi jo luomisviikolla. Raamatussa ei missään kohtaa sunnuntaita aseteta pyhäpäiväksi eikä sitä käsketä viettää missään kohtaa Raamattua.

        Sunnuntai pedonmerkkinä ei ole harhaoppia. Viisaat ja ymmärtäväiset tietävät kuka on peto 666 ja myöskin tämän pedonmerkin, joka on sunnuntai.
        Tämä viisaus ja ymmärrys ei ole kaikkien herkkua. Näinhän Raamatustakin luemme: Kellä viisaus ja ymmärrys on. Ketkä eivät ymmärrä, eikä ole viisautta he pitävät harhaoppina sunnuntai pedonmerkkiä. Ymmärtämättömiltä ei voi muuta odottaakaan.

        Tunnen paljon ymmärtäväisiä adventisteja, jotka ymmärtävät, vaikka eivät täällä kirjoittelekaan monet.


    • 666

      Salomon kerrotaan saaneen vuodessa 666 talenttia kultaa.

      Toinen 666 esiintyy Babylonista palaavien luettelossa. Ihmiset luetellaan maakunnittain ja päämiehen mukaan. Adonikamin joukkoon kuului 666 henkilöä.

      Ei sen kummempaa. Lukeminen kannattaa aina.

      • Jeshua.is.King

        Ja miten Salomonin sitten kävikään, harhautui pois ottaessaan pakanavaimoja, rikkoi Mooseksen lakia, ja antoi lapsiaan poltettavaksi uhrikukkuloilla.

        Kannattaa lukea loppuun saakkaa ajatuksen kanssa!


    • ihanaata

      Internet sosiaaliturvatunnus jatkuva paikannus(joka jo onkin älylaitteen kautta) että saadaan nämä jo synnytyssairaalassa laitettua ihon alle niin eiköhän aleta olemaan lähellä! Petomainen ajatusmaailma on lokeroiva, remember that .

      • otsaan.tai.käteen

        Ensin otettiin sirukortit. Aina on kaikki otettu vastaan mitä on annettu, vaikka aluksi on napistu.


    • Biblepost

      Kristitty.net. on maailman ihminen, ei uudestisyntynyt Jeesukseen uskova. Hän vouhkaa joutavia viikosta viikkoon. Eikä hänen sapatinviettonsa näytä mitenkään eroavan muista viikonpäivistä, samoja typeriä juttujaan hän suoltaa tänne kaiket päivät.
      Romfa-jumalan tähti sopii todella hyvin hänen tunnuksekseen, voisi jopa olla pedon merkki.

      • Joudut kerran tuomiolle kaikista tänne suoltamistasi herjauksista ja solvauksista. Et käyttäydy ollenkaan niin kuin kristityn sopii. Minä olen uudestisyntynyt Jeesukseen uskova, sinä sitä vastoin kiellät kolmiyhteisen Jumalan etkä näin ollen ole kristitty alkuunkaan.


      • Et ymmärrä kristinuskosta yhtään mitään jos et ymmärrä edes perustotuuksia, kuten että Jumala on kolmiyhteinen. Sanon viimeisen kerran, että sapattia ei kukaan palvo, sitä vietetään Jumalan käskyn mukaan. Sapatti ei ole Ellen Whiten keksintöä, enkä ole mitään lukenut sen naisen opetuksia.


      • Kommenttisi poistettiin sääntöjen vastaisena. Hyvä että ylläpito sentään puuttuu asiaan kun mennään henkilökohtaisuuksiin.


      • Biblepost
        Kristitty.net kirjoitti:

        Kommenttisi poistettiin sääntöjen vastaisena. Hyvä että ylläpito sentään puuttuu asiaan kun mennään henkilökohtaisuuksiin.

        Kristitty.net, jumalattomat ja ilmeisesti myös sapatin vouhkaajat ovat siellä ylläpidossa. Ehkä myös sinun tuttavasi ja ehkä myös sinä itse, jota jo olen aiemminkin epäillyt.
        Sanassa on kirjoitettu, että teen oikein kun uskon, että Jumala on yksi.
        Kolminaisuus kuuluu pakanauskontoihin ja tarkoittaa käytännössä kolmea jumalaa. Sanassa on kirjoitettu: Paitsi minua ei ole yhtään jumalaa; ei ole vanhurskasta ja auttavaa jumalaa muuta kuin minä... Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.
        Sano nyt, puhutaanko tässä kolmesta jumalasta???
        Et ole uskossa Jeesukseen. Vaan olet kirjoitellut viikosta toiseen tänne sinun jumalasta: sapatti sapatti, sapatti ja sitten kymmenen käskyä kymmenen käskyä... Vaan Herrasta Jeesuksesta todella vähän. Aivan pakotettuna ohimennen.
        Vaan otit sitten Molokin tähden käyttöösi. Romfa-jumalan tähti voi olla jopa pedon merkki. Kertoo tuokin sinun pahuudestasi.
        Sinä täällä minua herjaat. Voin sanoa, että minä tunnen Hänet, johon uskon, mutta sinä et tunne Jeesusta etkä usko häneen.


      • Biblepost kirjoitti:

        Kristitty.net, jumalattomat ja ilmeisesti myös sapatin vouhkaajat ovat siellä ylläpidossa. Ehkä myös sinun tuttavasi ja ehkä myös sinä itse, jota jo olen aiemminkin epäillyt.
        Sanassa on kirjoitettu, että teen oikein kun uskon, että Jumala on yksi.
        Kolminaisuus kuuluu pakanauskontoihin ja tarkoittaa käytännössä kolmea jumalaa. Sanassa on kirjoitettu: Paitsi minua ei ole yhtään jumalaa; ei ole vanhurskasta ja auttavaa jumalaa muuta kuin minä... Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.
        Sano nyt, puhutaanko tässä kolmesta jumalasta???
        Et ole uskossa Jeesukseen. Vaan olet kirjoitellut viikosta toiseen tänne sinun jumalasta: sapatti sapatti, sapatti ja sitten kymmenen käskyä kymmenen käskyä... Vaan Herrasta Jeesuksesta todella vähän. Aivan pakotettuna ohimennen.
        Vaan otit sitten Molokin tähden käyttöösi. Romfa-jumalan tähti voi olla jopa pedon merkki. Kertoo tuokin sinun pahuudestasi.
        Sinä täällä minua herjaat. Voin sanoa, että minä tunnen Hänet, johon uskon, mutta sinä et tunne Jeesusta etkä usko häneen.

        Lopeta jo. Kaikki säälivät ja häpeävät sinua ja sinun itkuisia vuodatuksiasi. Et osaa keskustella itse asiasta vaan koet velvollisuudeksesi solvata, pilkata ja panetella toisia. Ota se foliohattu pois päästä, ylläpidossa ei varmasti ole mitään sapattimeuhkaajia.


    • violaluna17

      Löytyy se alkuperäinen kirjoitus palstalta Maailmanlopppu. Otsikolla Brysselissä Peto,tietokone. Se oli keksitty urbaanilegenda 70 luvulla,mutta onkin totta perkeleen tekniikan kehityttyä tänä päivänä. ! On oltava Jumalan omien hyvin varuillaan tämän Pirun laitteiston kanssa. Joka tietoa lisää,se tuskaa lisää,sanoo Raamattu. Ja vielä. Missä on paljon sanoja,siinä ei syntiä puutu. Sen olen tosiaan huomannut näiltä palstoilta! Riitaa,eksytyksistä syyttelyä,pilkkaa ja ilkeyttä,pahuuden ja iljetyksien tahallista levittämistä, juoruilua,pyhien asioiden halveksuntaa,pahuutta, kaikkea saastaa! Niin eikö todella netti olekin perkeleen työkalu? Paha on tämän maailman ruhtinas. Ja Lopunaikoja eletään. Olen itse yrittänyt löytää asiallisia ja rakentavia keskusteluketjuja,mutta kristillisett aiheetnpoistuu palstoilta,ja huonoa ja ilkeyttä ei vain poisteta! Ihmettelen ylläpidon linjausta.

    • Pedofiilinkin_merkki

      USA Israel=666

      Tasan!

    • BlackBerryWay_EiKirj

      Onhan tuota lukua spekuloitu suuntaan ja toiseen. Katsotaan takemmin mitä siitä sanotaan:

      Ilm. 13:18 "18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi."

      "Se LASKEKOON pedon luvun". Selvitellessä pitää siis laskeskella. Ollaan Raamatun sanan kanssa tarkkoja.

      • JoitainHarhasiaAjatuksia

        Tjaa. Fundamentalismia. Otetaan asiat sanatarkasti... käännösraamatusta.

        Sanalla "laskea" ei kuitenkaan välttämättä tarkoiteta Ojalan laskuoppia. Sana "laskea" on suomenkielessä moninmerkityksinen. Sen voisi tulkita myöskin: "katsoa", "selvittää".

        No, jos ollaan "fundamentalisteja" niin Pedon luku ilmoitetaan "ihmisen luvuksi". Täytyis tuntea paremmin teologiaa, tietääkseen mitä tuolla sanalla "ihmisen luku" tarkoitetaan.

        Nyt on siis kuitenkin eri asia Pedon luku ja Pedon merkki. Merkki ja luku eivät välttämättä ole "laskettavissa", eli tutkittavissa samalla tavalla.

        Jossain Raamatussa on tämän tapainen lause: "Ja merestä nousee peto ja sen valta ulottuu yli koko maan piirin".

        "Merestä nousee". On meri, jossa on jotain jota ei aiemmin tunnettu. Nyt se, aikojen lopulla "nousee" tuosta merestä. Tällä, joka "nousee merestä" on valta, joka ulottuu yli koko maan piirin.

        Tuleeko mitään mieleen? Minä autan: USA. Raamatun aikoihin ei lähi-idässä tunnettu kahta Amerikan mannerta, mutta joskus keskiajan lopuilla ne löytyivät. "Nousivat merestä". Vain yksi valtio Amerikan mantereella on valtiuo, jota hyvällä syyllä voi kutsua pedoksi, jonka valta ulottuu yli koko maanpiirin.

        Peto on siis USA. Tai sitä tai sieltä käsin hallitseva henkilö.

        Mikä on Pedon merkki? Dollarin kuva? Pentagrammi (viisikanta)? USA on vapaamuurareiden perustama valtio. (Juu! Jälleen vapaamuurarit!) USA:n symbooleihin kuuluu pentagrammi, Monet USA:n hallinnolliset rakennelmat sisältävät vapaamuurareiden symbooleja. Jotkin rakennukset on tehty pentagrammin muotoon. Pentagon?

        Ovatko Peto ja Antikristus sama? Ilmeisesti eivät. On erikseen Peto ja erikseen Antikristus, jotka kuitenkin toimivat yhdessä. Kuulemma kaikki nettiliikenne kulkee valtaisan koneen läpi, jonka nimi on Beast. Peto, joka tallentaa kaiken. Nämäkin viestit. Tämä Beast kuitenkin sijaitsee ilmeisesti Britanniassa.

        Vai olisiko merestä nouseva Peto Iso Britannia? Ja Antikristus joku sen (tulevista) hallitsijoista? Antikristus saattaa olla myös nainen. "Iisebel". Vaikkakin Antikristuksen yleensä kyllä oletetaan olevan mies.

        Nyt helmitaulut esiin ja laskeskelemaan lukuja!
        .


    • violaluna17

      Laskeskella! No kaupassakäynnissä lasketaan rahoja. Ruotsissa on jo kolmelletuhannelle ihmiselle laitettu siru käteen..Eli siinä se on! Älkää Raamattuun uskovat ottako sitä! Ei kai vielä voida pakottaa. Löysin tuosta sirusta kirjoituksen ryhmästä Jeesuksen rakkaat ystävät facebook. Elämme Lopunaikaa ja Jeesus tulee pian! Pelottaa silti vähän.... millaisiin vaikeuksiiin ja nälkään sitä joudun ennen sitä hetkeä.

      • ÄläPelkää

        Olen itse elänyt melko vaikean elämän. On ollut hyvinvointia ja on ollut pahoinvointia. Olen elänyt rikkaudessa, köyhyydessä, todellisessa ahdingossa.

        Olen oppinut, että pakon edessä ihminen joutuu mukautumaan. Ihmisessä on piileviä ominaisuuksia jotka hädän hetkellä tulevat esiin. Ihmisestä tulee taisteleva eläin.

        Kun joudut vaikeuksiin, huomaat omat, piilevät kykysi. Myöskin suhde Jumalaan vahvistuu. Vasta hädän eli kunkin asian tarpeen hetkellä ihminen tarvitsee ihmettä. Ja niitä uskovainen saa kokea. Uskomattomia asioita. Saatat myös tietämättäsi kohdata enkeleitä, jotka vasta jälkikäteen ymmärrät enkeleiksi.

        Vaivan aikana kaikki tarpeeton karisee ympäriltä. Samalla olennainen vahvistuu.
        .


    • jhfsdhaf
    • YlistysHerralle1

      Kristinuskoa pidetään yleisesti monoteisteisena uskontona, mikä tarkoittaa uskoa yhteen Jumalaan. Tässä se eroaa polyteistisistä pakanauskonnoista, joissa palvotaan lukuisia oletettuja jumalia. Yhteen Jumalaan uskomisella on vahvat raamatulliset perusteet. Se tunnustettiin jo muinaisen Israelin keskuudessa sanoilla : "Tämän kaiken te saitte nähdä todistukseksi siitä, että Herra on Jumala ja ettei hänen lisäkseen ole ketään toista". 5. Moos. 4:35; 6:4) Myös Jeesus ja apostolit opettivat samalla tavalla. Mark. 12:29; 1.Kor. 8:4; Ef. 4:5,6; Jaak. 2:19)
      Jumala esiintyy Raamatussa toisaalta monikollisena. Luomisen yhteydessä Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen" 1. Moos. 1:26) Isän lisäksi luomisessa oli mukana Poika ja Pyhä Henki jae 2; Joh. 1:1-3,10,14; Kol. 1:13-16) Muuallakin Raamatussa viitataan Jumalaan monikkomuodossa 1. Moos. 3:22; 11:7) Kaste tulee suorittaa "Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen" Matt. 28:19)
      Apostolisessa siunauksessa mainitaan myös selvästi jumaluuden kolme persoonaa 2. Kor. 13:13)
      Ihmisen on tietenkin vaikeata ymmärtää yhtä Jumalaa kolmena eri persoonana. Eihän aisteillamme havaittavassa maailmassa ole vastaavaa. Lähinnä kolmiyhteistä Jumalaa voidaan verrata perheeseen. Avioliitossa kaksi eri henkilöä tulee Jumalan säätämän järjestyksen mukaan yhdeksi.
      Yhden Jumalan esiintyminen kolmena eri persoonana on sellainen Kaikkivaltiaan ominaisuus, jonka voimme uskossa hyväksyä raamatullisena totuutena. Samalla se on salaisuus. Kol. 2:2;1 Tim. 3:16)

      • IhmisenKolminaisuus

        Me ihmiset olemme Jumalan kuva: Sielu, Ruumis ja Henki. Isä, Poika ja Pyhä Henki.
        .


      • Biblepost

        Sanassa ei ole mitään kolmen eri persoonan jumalaa. On vain yksi Jumala. Niin kuin kirjoitettu: Joka on nähnyt minut (Jeesuksen) on nähnyt Isän.
        Enkä minä ainakaan ole kolminainen ihminen. Olen yksi ihminen ja eikä minulla ole eri persoonia.


      • YksiElohimHerrat
        Biblepost kirjoitti:

        Sanassa ei ole mitään kolmen eri persoonan jumalaa. On vain yksi Jumala. Niin kuin kirjoitettu: Joka on nähnyt minut (Jeesuksen) on nähnyt Isän.
        Enkä minä ainakaan ole kolminainen ihminen. Olen yksi ihminen ja eikä minulla ole eri persoonia.

        Eloh-im = Valtiaat, Herrat. Yksi Pyhä Kolmiyhteinen Jumala.


      • Jeshua.is.King
        YksiElohimHerrat kirjoitti:

        Eloh-im = Valtiaat, Herrat. Yksi Pyhä Kolmiyhteinen Jumala.

        Mutta missä mainitaan luku kolme, miksi ei sitten vaikka viisi?
        Itseasiassa tuo kolme-luvun käyttö periytyy pakanallisuudesta.

        Ja muuten samaa käytetään tässä:
        2 Moos. 4:16 Ja hän on puhuva sinun puolestasi kansalle; niin hän on oleva sinulla suuna, ja sinä olet oleva hänellä jumalana.

        Samaa Elohim sanaa käytetään tuossa, kun Jumala käskee Mooseksen olevan jumalana.
        Elohim tarkoittaa myöskin profeetallista.

        Eihän sinunkaan lapsesi ole sinä, vaikka hänessä onkin sinua verenperintönä.


      • JumalanPyhäPoika

        Esim. Jeesuksen kastehetkellä Jordanilla oli yhdessä, näkyvästi paikalla koko jumaluus: Isä, Poika ja Pyhä Henki.

        Matt. 3:17 Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".

        Matt. 17:5 Hänen vielä puhuessaan, katso, heidät varjosi valoisa pilvi; ja katso, pilvestä kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt; kuulkaa häntä".

        Matt. 27:43 Hän on luottanut Jumalaan; vapahtakoon nyt Jumala hänet, jos on häneen mielistynyt; sillä hän on sanonut: 'Minä olen Jumalan Poika'."

        Mark. 1:11 Ja taivaista tuli ääni: "Sinä olet minun rakas Poikani; sinuun minä olen mielistynyt".

        Luuk. 3:22 ja Pyhä Henki laskeutui hänen päällensä ruumiillisessa muodossa, niinkuin kyyhkynen, ja taivaasta tuli ääni: "Sinä olet minun rakas Poikani; sinuun minä olen mielistynyt".
        .


      • Todistettu
        Biblepost kirjoitti:

        Sanassa ei ole mitään kolmen eri persoonan jumalaa. On vain yksi Jumala. Niin kuin kirjoitettu: Joka on nähnyt minut (Jeesuksen) on nähnyt Isän.
        Enkä minä ainakaan ole kolminainen ihminen. Olen yksi ihminen ja eikä minulla ole eri persoonia.

        Meillä on selvästikin eri Jumala, eri Henki, eri usko, eri Herra.

        Ja teitä sitten pitäisi kutsua kristityiksi.

        Älkää taas huomenna "ihmetelkö" miksi monet kristityt eivät pidä teitä kristittyinä.
        .


      • Biblepost
        Todistettu kirjoitti:

        Meillä on selvästikin eri Jumala, eri Henki, eri usko, eri Herra.

        Ja teitä sitten pitäisi kutsua kristityiksi.

        Älkää taas huomenna "ihmetelkö" miksi monet kristityt eivät pidä teitä kristittyinä.
        .

        Todistettu, mitä sinä sitten todistat ja mille perustat todistuksesi? Minun Jumala on yksi, niin kuin jo ensimmäinen käsky ilmoittaa: Kuule, Israel! Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi.
        Sanassa on kirjoitusten mukaan tekee oikein, kun uskoo että Jumala on yksi. Siis miksi syytät minua vastoin Jumalan ilmoitusta?

        Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
        Jeesus on luvannut olla kanssani maailman loppuun asti. Isällä ja Pojalla ja Pyhällä Hengellä on nimi ja tuo nimi on Jeesus. Sillä ei kauaa aikaa siitä kun Jeesus sanoi nuo sanat, niin Pietari joka ymmärsi mitä Jeesus tarkoitti kehotti: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksi saamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.


      • Kysyjää
        Biblepost kirjoitti:

        Todistettu, mitä sinä sitten todistat ja mille perustat todistuksesi? Minun Jumala on yksi, niin kuin jo ensimmäinen käsky ilmoittaa: Kuule, Israel! Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi.
        Sanassa on kirjoitusten mukaan tekee oikein, kun uskoo että Jumala on yksi. Siis miksi syytät minua vastoin Jumalan ilmoitusta?

        Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti.
        Jeesus on luvannut olla kanssani maailman loppuun asti. Isällä ja Pojalla ja Pyhällä Hengellä on nimi ja tuo nimi on Jeesus. Sillä ei kauaa aikaa siitä kun Jeesus sanoi nuo sanat, niin Pietari joka ymmärsi mitä Jeesus tarkoitti kehotti: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksi saamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.

        Matteus 28
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

        Jos käski niin mikseivät opetuslapset/apostolit sitten totelleet ja kastaneet "Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen????


    • Biblepost

      Vaan ajattelen , että viimeinen petovalta antikristillinen maailman valta, joka nousee Välimeren alueelle, on muinainen Rooman keisarikunta. Euroopan Unioni luhistuu ja painopiste siirtyy etelämmäksi.

    • Valvontayhteiskunta
      • 1234567---

        Huom! 666 on pedonluku. Ilm.13:18. TÄSSÄ ON VIISAUS JOLLA YMMÄRRYS ON, SE LASKEKOON PEDON LUVUN, SILLÄ SE LUKU ON KUUSISATAA KUUSIKYMMENTÄ KUUSI. Sunnunnuntai on Ilmestyskirjan pedon merkki.

        Ensin sinun täytyy tunnistaa peto, niin senjäkeen on helppo tunnistaa tämän pedon merkki.


      • Pedonmerkki.Saalem
        1234567--- kirjoitti:

        Huom! 666 on pedonluku. Ilm.13:18. TÄSSÄ ON VIISAUS JOLLA YMMÄRRYS ON, SE LASKEKOON PEDON LUVUN, SILLÄ SE LUKU ON KUUSISATAA KUUSIKYMMENTÄ KUUSI. Sunnunnuntai on Ilmestyskirjan pedon merkki.

        Ensin sinun täytyy tunnistaa peto, niin senjäkeen on helppo tunnistaa tämän pedon merkki.

        Ja minut aikoinaan kastettiin Saalemissa, sunnuntai-iltana. Saalem on se pedonmerkki.


    • Biblepost

      1234567---, sinulla ei ole yhtään mitään pääkopassasi, vain sen akan ja noidan taruja.

    • Kysyjävaan

      Kuka on se peto? Et voi tunnista sen merkkiä ennenkun tunnistat sen antajaa tai tuojaa. Peto on juu itse paljastanut mikää se on. Toistaiseksi et voit ymmärtää peton merkkiä jos ett ymmärrää että peton merkki on Jumalan merkkin vastakohta. Kolmas, ramattuu paljastaa mikä se on kun se paljastaa Jumalaan merkkiin. Näin ainakiin minä ymmärrän. Kysyn nyt kuka on se peto?

      • qåaäzm

        Uskon että se peto on eräs uskonnollispoliittinen järjestelmä joka tappaa niitä jotka eivät kumarra itse petoa. Ilmestyskirja 13:15. Näin tapahtuu parhaillaan maailmassa nyt. Pedon merkin täytyy liittyä siten tuohon systeemiin.


      • qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

        Uskon että se peto on eräs uskonnollispoliittinen järjestelmä joka tappaa niitä jotka eivät kumarra itse petoa. Ilmestyskirja 13:15. Näin tapahtuu parhaillaan maailmassa nyt. Pedon merkin täytyy liittyä siten tuohon systeemiin.

        Ja pedon luvunkin täytyy tietenkin liittyä itse petoon.


      • kovatpiipussa
        qåaäzm kirjoitti:

        Uskon että se peto on eräs uskonnollispoliittinen järjestelmä joka tappaa niitä jotka eivät kumarra itse petoa. Ilmestyskirja 13:15. Näin tapahtuu parhaillaan maailmassa nyt. Pedon merkin täytyy liittyä siten tuohon systeemiin.

        Parhaillaan heitä ollaan nujertamassa kaiken aikaa.


    • violaluna17

      Tässä piti keskustella internetin haitallisuudesta ja mikrosirusta Pedon merkkinä,eikä kiistellä selvistä asioista! Löysin joko Profetia tai Maailmanloppu palstalta lisää materiaalia tuosta jo Suomessakin käytössä olevasta mikrosirusta ihmisellä. Katsokaa sieltä! Sanovat,että Ruotsin kuninkaallisten lapset on sirutettu jo pienenä,ettei heitä kaapattaisi. En tiedä,pelastuvatko sirutetut ihmiset. Raamattu sanoo,että Pedon merkin ottaneet joutuu tulijärveen. En todella toivo suloiselle Estellelle sitä kohtaloa! Eihän ole hänen vikansa,mihin perheeseen on syntynyt.

      • 1234567---

        Jumalan viha tulee kohtaan pedon kumartajia. Kolmannen enkelin varoitussanoma.


    • näinajattelenmyös

      Internet on pahaksi ihmiselle. Se hallitsee aivan liikaa kaikkea, kaikkea tietoa ja kaikkia asioita maailmassa. Täällä on mukamas kaikki asiat ja ihmiset, mkutta, samalla myös se on tehnyt meistä netin orjia. Tää on se peto, ja me 'kumarretaan' tätä, vaikka emme tahtoisi. Vielä kun raha, ostaminen liitetään tietokantoihin, ollaan sirun ottamista vailla valmiita siihen, minkä Raamattu on jo kertonut meille.

      • 1234567---

        Internetin kautta leviää myös tämä Jumalan antama sapatti laajalle, niille jotka eivät ole kuulleetkaan sapatista. Hyvä niin.


    • violaluna17

      Niin. Harhat ja pahakin leviää ja nopeasti leviääkin. Pahuuden kaivo on koko netti! Ilkeyttä ja riitaa täynnä,pulppuilee häijyyttä ja Perkeleen valheita,omavanhurskautta ja kiusaamista, haukkumista ja ilkeyttä. Ja koukuttaa todella nopeasti,kuten minutkin koukutti. Tästä ei voi sanoa mitään hyvää,ei mitään! Ja todella kaikki kumartaa tätä petoa,talouselämä,terveydenhoito,politiikka,teollisuus,liikenne,henkilötunnukset, ihmissuhteet,kulttuuri,.....kaikki!! Ei.tästä ei ole seurannut mitään hyvää,päinvastoin! Pahasta tämä on. Ja ajatteletteko niitä,joilla tätä autuutta ei ole,he on ihan syrjäytyneitä kaikesta. Rupeaa vanhoillakin jo olemaan tämä kone. Mutta kaikki ei opi käyttämään tätä.

      • 1234567---

        Harhaiset opetukset, ja totuus kulkevat rinta rinnan ajan loppuun asti.


    • siinäseonjapiste

      Ilman merkkiä et voi ostaa etkä myydä!

      miten kukaan voi ajatela tuohon jotain sunnuntaita mukamas pedon merkkinä, onko hullumpaa olemassa en usko!

      mutta jos sinulal ei ole rahan ja identiteetin korviketta, millä ostat ja millä myyt, kerro se sapattimetelijä!?

      suomessa nuori ihminen elää parhaimmillaan kesäkauden villi-ihmisen tavoin jossain metsässä jos on taitoja siihen.
      kaupunkiasukas lopahtaa viikossa ilman merkkiä.

      • Että sunnuntai olisi pedon merkki on adventistien harhaoppia. Mutta totuus sapatista seisoo ilman adventisteja. Kaikki sapattimeuhkaajat eivät ole adventisteja.


      • 1234567---
        Kristitty.net kirjoitti:

        Että sunnuntai olisi pedon merkki on adventistien harhaoppia. Mutta totuus sapatista seisoo ilman adventisteja. Kaikki sapattimeuhkaajat eivät ole adventisteja.

        Joilla ymmärrys ja viisaus on, niin niitä ei kyllä liikoja löydy, mutta löytyy kuitenkin. Yksi sellainen viisas on ylifariseus_1:nen, ehdottomasti.

        Ne ketkä eivät tunne asioita hokevat: harhaoppia, harhaoppia, harhaoppia.









        --


    • Peto on joku poliittinen valta, diktatuuri, kaikki suurvallat ovat olleet petoja. Pedon merkki on jonkun diktatuurisen suurvallan merkki, joka otetaan käteen tai otsaan.

      Pedon luku on laskettu myös fasismiksi, il latienios- sanasta, Rooman ja Mussolinin nimistä. Natsismi, fasismi se peto luultavasti on ja tulee olemaan. Pedon pää halkesi kun natsivalta jaettiin ja nyt Saksa on yhdistynyt.

      Antikristus voi olla juutalainen, mutta juutalaisten paluu Israeliin on Jumalasta, myös kadonneet sukukunnat tulevat palaamaan perintömailleen. Efraim Raamatussa. Ei kaikki Israeliin vaan perintömailleen.

      Antikristuksen henkeä on kaikki kristinuskon vääristely ja Jeesuksen kieltäminen.

      Väärä profeetta? Joku kristitty. Paavi? Muhammed ainakin, koska ei tunnusta Jeesusta Jumalaksi. Joku juutalainen uusi Messias?

      • qåaäzm

        Katso Israelin ympäristöön. Sillä on vain vihollisia ympärillään. Ehkä saat vihjeen mikä se peto olisi. Lopuksi muistutan eräänkin Raamatun kohdan akuuttiudesta tähän hetkeen jota elämme. Ilm 13:15. Katso mitä parhaillaan maailmassa tapahtuu ja vertaa sitä tuohonkin jakeeseen.


      • qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

        Katso Israelin ympäristöön. Sillä on vain vihollisia ympärillään. Ehkä saat vihjeen mikä se peto olisi. Lopuksi muistutan eräänkin Raamatun kohdan akuuttiudesta tähän hetkeen jota elämme. Ilm 13:15. Katso mitä parhaillaan maailmassa tapahtuu ja vertaa sitä tuohonkin jakeeseen.

        Kuten uskon, peto on uskonnollispoliittinen valta. Se tappaa vääräuskoisia parhaillaan. Käyttäkää silmiänne ja hoksottimianne.


      • qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

        Kuten uskon, peto on uskonnollispoliittinen valta. Se tappaa vääräuskoisia parhaillaan. Käyttäkää silmiänne ja hoksottimianne.

        Peto muutti jo ajan sekä lain. Sillä on oma ajanlasku, sekä oma lepopäivä. Se vaihtoi Jumalan lain omaan demoniseen lakiinsa. Se kärsi tappion historiassa ja on nyt uhkaamassa koko maailmaa. Se siis oli välillä heikko, ja on toipunut reaalimaailmassa kuoliniskusta joka Raamatussa mainitaan. Lopulta peto hyökkää Israeliin ja loppu on kirjoitettu Raamattuun. Siinä teille pähkinä purtavaksi että mikä se voisi olla ja uskon että on.


    • Fundamentalistinen islam on varmasti peto, jos siitä tulee suurvalta. Hitler tappoi juutalaisia ja kristittyjä, nyt nämä islamistit. Siinä voi olla itua profetian tulkinnassa.

      En ymmärrä mikä se pedon kuva olisi?

      • qåaäzm

        Uskon että pedon kuva tarkoittaa samaa asiaa tai petoon liittyvää asiaa kuin itse peto. Netissä on kirjoituksia kunhan vain googlaa aiheesta.


      • qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

        Uskon että pedon kuva tarkoittaa samaa asiaa tai petoon liittyvää asiaa kuin itse peto. Netissä on kirjoituksia kunhan vain googlaa aiheesta.

        Korjaan. Siis uskon että pedon kuva liittyy itse petoon tai on sama asia. Nyt tuli selkeämmin sanottua tuo.


      • qåaäzm
        qåaäzm kirjoitti:

        Korjaan. Siis uskon että pedon kuva liittyy itse petoon tai on sama asia. Nyt tuli selkeämmin sanottua tuo.

        Lopulta, mikä on pedon kuva? Tämän profetian yhteydessä näyttää siltä, että pedon kuva on henkiin herännyt ......... valtakunta ja viittaa petoon, jonka kohtalokas haava parani. Se on pedon kuva, koska se on juuri samanlainen kuin alkuperäinen ......... valtakunta menneisyydessä. Kun käytetään myöhemmän luvun kieltä, niin se on "peto, joka oli, eikä ole, mutta silti on". (Ilm. 17:8.)

        Ilmestyskirja 13, jae 15

        "Ja hänellä oli valta antaa pedon kuvalle elämä [henki], niin että pedon kuva puhuisi, ja saisi aikaan, että kaikki ne tapettaisiin, jotka eivät palvoisi pedon kuvaa. "

        Tällä johtajalla on valta herättää henkiin kuolleista, eli antaa elämä muinaiselle ......... valtakunnalle. Kun se herää henkiin, eli kun sen kuolettava haava on parantunut, niin siitä tulee "pedon kuva". Ne Lähi-Idässä olevat ihmiset, jotka joutuvat sen vallan alle, ja jotka kieltäytyvät alistumasta tälle uskonnollis-poliittiselle järjestelmälle, ne tapetaan. Tämän systeemin ankara laki eli ".....-laki" otetaan käyttöön.

        Tämä ylläoleva on tulkinta pedon kuvasta, ja yhdyn tuohon tulkintaan. Olen lisännyt nuo pisteet sen alkuperäisen sanan kohdalle joka tekstissä on. Tämä sen takia että tuon systeemin kristisointi nykyään voidaan katsoa vihapuheeksi.


    • Biblepost

      Viimeinen maailmanvalta on muinainen Rooman keisarikunta, joka koostuu Välimeren ympärillä olevista valtioista, kymmenen valtion liittovaltio. Muinaiseen Roomaan kuului myös ns. Vähä-Aasia.
      Sanassa on kirjoitettu: Katso, hän tulee pilvissä, ja kaikki silmät saavat nähdä hänet, niidenkin, jotka hänet lävistivät...
      Ajattelen, että tähän, jotka lävistivät Messias Kuninkaan kuuluvat ei ainoastaan juutalaiset, vaan myös roomalaiset.

    • Peto voisi siis olla uuden Rooman valtakunnan diktaattori? Roomahan jotenkin on ollut ja ei ole ollut ja oli taas. Diktaattorin kuva on pedon kuva. Miten se puhuu? Siinä nyt ei ole mitään valtaa ja ihmeellistä jos televisiossa puhuu. Jos Hitlerin tai Mussolinin kuva puhuu joka kadunkulmassa?

      • kysynpävaa

        Roomalahan ei tänäpäivänä ole valtaa, mutta Raamattu enustaa, että se asia tulee muuttumaan.
        Valtiot tulevat antamaan sille miekan, jotta se voi jälleen pakottaa ihmiset tekemään niinkuin se haluaa. Eli ottamaan pedon merkin, tai muuten joutuvat vaikeuksiin.


      • GamlaTid

        >>>>>Peto voisi siis olla uuden Rooman valtakunnan diktaattori?<<<<< Taisipa olla Rooman keisari?


    • Ehkä se on uusi Rooma, niinhän Hitlerkin itsestään ajatteli, ehkä ääri- islami, ehkä ne yhdessä. Israelin valtion olemassaolon ja israelilaiste vastainen kuitenkin. Diktaattori joka tapauksessa johtajana.

    • PäiväValkenee

      Etsi jostakin jos vaikka kirjastosta lainaksi( tai googleta .löytyy mm. kristillisistä kirjakaupoista) tämä kirja ja lue se läpi ajatuksellla . Selkeää tulkintaa Ilm.kirjasta.
      Kirja:
      " Aika on nyt – Opas Ilmestyskirjan lukemiseen (Marko Jauhiainen)......................Ilmestyskirjan taustoja, teemoja ja tärkeää sanomaa käsittelevä kirja on vihdoinkin ilmestynyt. Se ei toistele monista muista suomenkielisistä kirjoista ennestään tuttuja tulkintoja, vaan poikkeaa sekä sisällöltään että lähestymistavaltaan useimmista aikaisemmin ilmestyneistä teoksista. Pieniä maistiaisia kirjan sisällöstä on vuosien varrella tarjoiltu myös Eksegeettisen safarin Ilmestyskirja-palstalla, mutta suurin osa on luonnollisesti ennen julkaisematonta materiaalia...."

    • Natanael2

      Kun pedon merkistä aletaan tekemään jotain näkyvää merkkiä tavalla tai toisella, ollaan ihan hakoteillä.

      Kun Ilmestyskirjassa kerrotaan, että otsaan painetaan Jumalan sinetti, kuka luulee, että se on viivakoodi, mikrosiru tai muu vastaava?

      Pedon merkki on samalla tavalla näkymätön ja on ihmisten sydämissä.

      144000 Jumalan sinetin saajaa on symbolinen luku. Jumalan sinetin saa jokainen uskova.
      Niillä, joilla ei ole Pyhän Hengen sinettiä, on pedon merkki.

    • Minä en tiedä pedonlukua tai mikä ja milloin ,mutta "aavistelen" että nettiyhteydet saattaa liittyä siihen ja siis koko järjestelmä .Koko ajan ,kuten huomaamme rahaa hävitetään pois ja ihmisten rahansiirtoja kytätään kuin rakkikoirat pankeissa ,vaikka mitä minunkaan rahat niille kuuluu ,mutta näkyy kuuluvan tai järjestelmälle .Urpilainen aikoinaan vouhkasi harmaan rahan perässä ja nyt sitä saadaan EU avustuksella sitä kyttäämistä.
      Entä eräänä päivänä kun valuutta muuttuu elektroniseen muotoon ja maailman prinssi astuu näyttämölle ja ottaa hallintaansa kokonaan rahan tai sen elektroniikan ja valvoo ja valvoo ja tietää kaiken kristityistä ja heidän rahaliikkeistään .Sitten se tekee sellaisen tempun ,että se laittaa ihmiset jollain tavalla palvomaan itseään tai järjestelmää (jotain jumalatonta) ja siihen kukaan elävässä uskossa oleva ei suostu eli ei myöskään ota maksuvälinettä ,joka saattaa olla siru tai jokin muu vastaava jopa kehittyneempi versio siitä .
      Kaupan kassalla otsan vieminen tunnistimen edestä ja maksu hoidettu .Yms yms ja kristityt sitten on ulkopuolella kun paperi/kolikko rahaa ei enää ole .Maalla asuvat vielä tulee toimeen ,mutta entä kaupungissa olevat ?? ......siis jotain tuommoista saattaa olla muutaman hetken päästä..
      Ilmestyskirja viittaa ,että todella hankalat ajat on silloin kristityillä ,jotka samaan aikaan on maailmassa saatanan voimalla toimivan antikristuksen aikana ......

      • otetaan.edelleenkin

        Siru on jo kortissa. Kaikki on vastaanotettu mitä on annettu.


    • Ai niin ..unohtui laittaa ,että ...ne kehitysmaat ,jotka oravannahka tyyliin teki kauppoja niin kuka olisi uskonut ,että nokia tune soi jossain intian takamailla ja kenia savanneilla .
      Vähän vielä aikaa niin koko maailma on sähköisen järjestelmän alainen .Intia nousee ..Kiina on jo noussut ..odotellaan niin kyllä koko tellus on sähköistetty ja valmiina sen sarvipään edustajan tuloon ,mutta sen aika on lyhyt kun Kuningas saapuu pian ja silloin loppuu saatanan riehunta ja murhaaminen ja valheet .

    • Natanael2

      Saatanan tarkoitus on ottaa valtaan ihmisen sydän ja sitä se on tehnyt jo vuosituhansia.
      Pedon merkki ei ole mitään tulevaa, vaan jo olevaa.

    • Anonyymi

      Olisi parempi uskoa Jeesukseen 100%. Silloin kulkee Jumalan luo ja saa pyhän hengen puolustaja jo tänne maailman keskellä elettävään aikaan, Vain yksi on tärkeä.

    • Anonyymi

      Jo 1500-luvulla muuan Lutherin kannattaja kiinnitti huomiota siihen, että kun nimityksessä vicarivs filii dei lasketaan yhteen niiden kirjainten lukuarvot (V=5, I=1, C=100, D=500, L=50), jotka ovat samalla roomalaisia numeroita, saadaan summaksi (5 1 100 1 5 1 50 1 1 500 1) = 666, pedon luku, joka Ilmestyskirjassa on antikristuksen tunnus. Tätä pidettiin todisteena siitä, että paavi on Antikristus. Nykyäänkin tällaisia väitteitä esitetään varsinkin seitsemännen päivän adventistien keskuudessa.

      Ainakin paavit Leo IX ja Paavali VI ovat käyttäneet virallisissa asiakirjoissa arvonimeä Vicarius filii dei. Arvonimi on nähty paavin kruunussa vuonna 1845 Gregorius XVI:n aikana, mutta sen jälkeen paavit ovat poistaneet arvonimen kruunusta, eikä kruunuja ole tallella aiemmalta ajalta. Vicarius filii dei on muunnos arvonimestä Vicarius Christi ("Kristuksen sijainen"), joka on virallinen paavin arvonimi. "Anti-" sanassa Antikristus tarkoittaa "olla jonkun sijasta" tai "jotakuta vastaan". Paavin arvonimellä Vicarius Christi on sama merkitys kuin antikristuksella, kun se käännetään vaihtoehtoisessa merkityksessä "Kristuksen sijainen".

    • Anonyymi

      nostoon.

    • Anonyymi

      corona= 666 lukuarvo tässä tarvitaan viisautta = google

    • Anonyymi

      Oikea pedonluku on 616!

    • Anonyymi

      🔥Herra on Sebaot, kuningasten Kuningas, herrain Herra.

    • Anonyymi

      Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma todettu koronan aikana olen lukenut Johanneksen ilmestys kirjaa kehitysvamma puolella asuntola sanoin tiedän melko varmasti missä kohtaa olemme ilmestys kirjassa. Ja kun luin ohjaajalle Johanneksen ilmestys kirjassa 13 luvun sano että kyllä on lähellä 42 kuukautta jos 2022 on korona. Ja kun 42 jakaa 12 niin korona kestää 3,5 vuotta eli 2022-2023 loppuu eli pyöristän 2024 taatusti ei ole korona. Ja voisiko pedon luku liittyy koronapasssin siruun tai rahaan jotenkin. Eli lopun aikana tulee maanjäristykset ja sota eli korona passiin jos tulee siru ihmiset saavat tietää kenellä on kuinka paljon rahaa ja meidän kehitysvamman saaneiden työkyvyttömyys eläke on 600 vähän yli ja kun nostaa joka vuosi eli 666 meidän kehitysvamman saadeiden ihmisten eläke kaiken käsityksen mukaan kun kaikilla muilla Lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla on edunvalvonta ja ei ole rahan arvon ymmärrystä. Ja olen ohjaajien suusta kuullut että minulla on rahan arvon ymmärrys ja olen Lievän älyllisen kehitysvamman saanut väärin. Onko jumalan tahdon mukaan tällä tarkotus että minun pitää saada edes yksi kehitysvamman saaneena säästää asuntolaan omaan huoneeseen rahaa jos saa vaan ruokaan 10€ eli oppisi laittaa rasiaan 5€ ja ostaa ruokaa vaan 5€ eli ensimmäisenä meidän kehitysvamman saadeiden ihmisten rahat ihmiset ottaa

    • Anonyymi

      Tuo 666 taatusti liittyy rahaan jo Johanneksen ilmestys kirjassa luku 16:15. Eli kun jos kaikki Suomessa täytyy laittaa kaupat ja kaikki kiinni ja koronapasssiin tulee siru ja siihen siruun pankki tili jutut niin sen mitä Kehitysvamman saaneet ihmiset saavat jos ei ole kohta kukaan saanut palkkaa niin katsotte Kelan Työkyvyttömyys eläke raha summan sen rahan vaatii ne jotka eivät ole kehitysvamman saaneita kuten minä olen onneksi minä en ole koskaan tarvinnut edunvalvontaa eli olen onnistunut säästä rahaa joka ei näy tilillä. Eli ihmisten täytyy oppia säästää tuossa 16:15 luvussa sanotaan jos ei ole ole vaatteita eli ihmiset alkaa ottamaan tuossa vaiheessa meidän kehitysvamman saadeiden ihmisten eläke rahan omaan käyttöön eli Presidentti ja eduskunta tiputtaa palkkoja ja että saa korona tappio rahat maksettua ja työkyvyttömyys eläke raha joka on meillä joilla on diagnoosi niin lähtee tuo ja tämän takia ymmärrys täytyy olla kaikilla niillä joilla on 632 tuo eläke alkaa kotiin säästää rahaa koska muuten me emme saa vaatteita. Ja me kehitysvamman saaneet ja muut jotka ovat työkyvyttömyys eläke saaneita vosiko meidän pahuus lisääntyy eli jos meidän rahat otetaan korona jutun tappioon eli kaiken järjen mukaan me olemme ilman Kehitysvamma asuntolaa ja laitosta 666 liittyy rahaan jotenkin. Ja tässä pitäisi olla päättäjien presidentin viisaus ja muiden eduskunnan työssä olevien miten saa maksettua palkat ja ne rokotus juttu rahat. Ja jos ei loppuu palkka työssä olevien ihmisten rahat ne ottaa eläke rahat pois eli köyhien pitää alkaa säästää rahaa. Ja meille kehitysvamman saaneille se siru voi tulla että tietää kenellä on 666 € eli köyhät ihmiset tarvitsevat viisautta ja ymmärrystä tässä vaiheessa nyt todella paljon

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe