Naiset esittelivät tissejään ralliluskeille

naistenpahuutta

65

904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 720

      Mitäs pahuutta tuossa on?

      • siveyspoliisi

        Epäsiveellisyyttä


      • 720
        siveyspoliisi kirjoitti:

        Epäsiveellisyyttä

        Se on vain epäsiveellisyyttä, ei pahuutta.


      • hjhjhgjjgh
        siveyspoliisi kirjoitti:

        Epäsiveellisyyttä

        Ei kuitenkaan enään mitään kovin nuoria kun jo hiukan vaippa pikkarit paitsi yhdellä stringit.


    • Siinä taas kivasti saadaan suomikuvaa maailmalle. Suomitytöt on maailman helpoimpia panoja -käsitys vain vahvistuu ulkkispiireissä. Nythän on poliisi perustellut valtavasti kohonneita raiskauslukuja ilmotuskynnyjsen madaltumisella, veikkaan että ilmoituskynnys vaan madaltuu ja madaltuu kun kulttuurilähettiläät alkaa ottamaan sitä mitä niille tarjotaan.

      • ymmärrä.hyvä.mies

        Vaikka näkisit kadulla alasti kävelevän naisen, niin se ei tarkoita että voit mennä ja raiskata sen.


      • kaisanoasaa

        Ei pakolaiset sitä ymmärrä. Pakolaiset ottaa eikä ne kysele mikä on oikein tai väärin.


      • ymmärrä.hyvä.mies kirjoitti:

        Vaikka näkisit kadulla alasti kävelevän naisen, niin se ei tarkoita että voit mennä ja raiskata sen.

        Kyllä me suomalaiset tuo ymmärretäänkin. Korkeamman kulttuurin edustajat eivät varmaan ymmärrä kun ne tilastot kertoo juuri siitä vaikka suvakkipoliiisikin yrittää tekosyillään selitellä "alentunut ilmoituskynnys", boah.


      • 771
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä me suomalaiset tuo ymmärretäänkin. Korkeamman kulttuurin edustajat eivät varmaan ymmärrä kun ne tilastot kertoo juuri siitä vaikka suvakkipoliiisikin yrittää tekosyillään selitellä "alentunut ilmoituskynnys", boah.

        Eiköhän noita raiskaajia ihan suomalaisissakin ole ollut. Joten ei taida ymmärtää. Elimensä vietävissä ovat, jos näkevät vähänkin paljasta pintaa. Olis muuten hyvä että Suomessakin naiset alkaisi pukeutua kaiken peittävään kaapuun, niin ei ehkä heräisi niin niitä raiskaushaluja.


      • hämstynyt
        771 kirjoitti:

        Eiköhän noita raiskaajia ihan suomalaisissakin ole ollut. Joten ei taida ymmärtää. Elimensä vietävissä ovat, jos näkevät vähänkin paljasta pintaa. Olis muuten hyvä että Suomessakin naiset alkaisi pukeutua kaiken peittävään kaapuun, niin ei ehkä heräisi niin niitä raiskaushaluja.

        Pitäisivät edes tissiliivejä rallikisoissa.


      • Kaikkikoettu
        ymmärrä.hyvä.mies kirjoitti:

        Vaikka näkisit kadulla alasti kävelevän naisen, niin se ei tarkoita että voit mennä ja raiskata sen.

        Ymmärrä sinä hyvä nainen että jos näet alastoman miehen kadulla ei se tarkoita , että mies olisi raiskaaja.


      • tuskinkoettu
        Kaikkikoettu kirjoitti:

        Ymmärrä sinä hyvä nainen että jos näet alastoman miehen kadulla ei se tarkoita , että mies olisi raiskaaja.

        Onkos joku sellaista väittänyt? Ihan vapaasti saavat juosta alasti jos siltä tuntuu, ei haittaa, kunhan alasti juostessaan eivät naisiin kiinnitä mitään huomiota.


      • 720
        tuskinkoettu kirjoitti:

        Onkos joku sellaista väittänyt? Ihan vapaasti saavat juosta alasti jos siltä tuntuu, ei haittaa, kunhan alasti juostessaan eivät naisiin kiinnitä mitään huomiota.

        Miehethän noita nakutempauksia useammin harrastavatkin, kuin naiset. Niillä ei vain ole samanlaista uutisrvoa.


      • Ei jumalauta mitä toimintaa taas..tavisten on pakko tyrkyttää vaikka väkisin. Mä en tiedä mikä piru tätä yhteiskuntaa,aikaa vaivaa. Mä olen täynnä tätä pirkkojen ja liisojen ruhon paljastelua,useimmat meistä naisista ei halua nähdä noita kappaleita joka puolella. On se nyt helvetti ettei julkisella paikalla tai tapahtumissa saa olla rauhassa enää,ilman että joku pirkko kävelee sinne kalsareissa ja ilman paitaa. Aikasemmin noi sekopäät olisi otettu kiinni,kymmenen vuotta sitten sä et tehny tota julkisella paikalla,olit mies tai nainen. Tää aika tarttee puhdistusta.
        ps:kuka edes viitsii raiskata noita ruhoja,varmaan täynnä rakkuloita ja syyliä,niinkuin noi "rohkeat" usein on: p


      • Suomalaisten

        Suomalaisten mielestä ko.käytös on ihan normaalia toimintaa. Erittäin epäsiveellistä käytöstä, mutta mihinkä sitä huoraluonteestaan pääsee?


      • peppupupu kirjoitti:

        Ei jumalauta mitä toimintaa taas..tavisten on pakko tyrkyttää vaikka väkisin. Mä en tiedä mikä piru tätä yhteiskuntaa,aikaa vaivaa. Mä olen täynnä tätä pirkkojen ja liisojen ruhon paljastelua,useimmat meistä naisista ei halua nähdä noita kappaleita joka puolella. On se nyt helvetti ettei julkisella paikalla tai tapahtumissa saa olla rauhassa enää,ilman että joku pirkko kävelee sinne kalsareissa ja ilman paitaa. Aikasemmin noi sekopäät olisi otettu kiinni,kymmenen vuotta sitten sä et tehny tota julkisella paikalla,olit mies tai nainen. Tää aika tarttee puhdistusta.
        ps:kuka edes viitsii raiskata noita ruhoja,varmaan täynnä rakkuloita ja syyliä,niinkuin noi "rohkeat" usein on: p

        Feminismi.... Naisia kannustetaan tohon käytökseen..

        Yritä mennä jätkänä sanomaan jotain niin tulee tuuban täydeltä femakko paskaa. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Feminismi.... Naisia kannustetaan tohon käytökseen..

        Yritä mennä jätkänä sanomaan jotain niin tulee tuuban täydeltä femakko paskaa. :D

        olet aivan oikeassa comrade;D mä VIHAAN modernia feminismiä. mä tiedän että moni kuvittelee että olen yhtämieltä niiden kanssa. HA. sairaan yhteiskunnan sairas tuote,hapate joka pitäisi poistaa. nämä ei ole mitään muuta kun perstaviksia jotka haluavat huomiota,yrittävät päästä seksisymboleiksi tai jotain. oikeat feministit,ne jotka ovat olleet mullan alla jo kauan,saattaisivat jättää ekat movit tekemättä jos olisivat tietäneet minkälaiseksi "moderni" nainen muuttuu. jännää että tämä paska tapahtuu vain länsimaissa..
        koska mun pitää taas pelotella sanon. mengelelle olis töitä>: p


      • Eräkettu kirjoitti:

        Feminismi.... Naisia kannustetaan tohon käytökseen..

        Yritä mennä jätkänä sanomaan jotain niin tulee tuuban täydeltä femakko paskaa. :D

        femakkoa voi lyödä päähän,eiköhän se siitä tokene;D


      • peppupupu kirjoitti:

        olet aivan oikeassa comrade;D mä VIHAAN modernia feminismiä. mä tiedän että moni kuvittelee että olen yhtämieltä niiden kanssa. HA. sairaan yhteiskunnan sairas tuote,hapate joka pitäisi poistaa. nämä ei ole mitään muuta kun perstaviksia jotka haluavat huomiota,yrittävät päästä seksisymboleiksi tai jotain. oikeat feministit,ne jotka ovat olleet mullan alla jo kauan,saattaisivat jättää ekat movit tekemättä jos olisivat tietäneet minkälaiseksi "moderni" nainen muuttuu. jännää että tämä paska tapahtuu vain länsimaissa..
        koska mun pitää taas pelotella sanon. mengelelle olis töitä>: p

        Mengele oli tieteen mies ja nää nartut ei edusta priimaa... :D

        Länsimaat on ollu liian hyvällä... Lellittyjä suvakki/femakko/eläinaktivisti pässejä on joka paikka täynnä.

        Feminismiä ei tarvita.. Naisilla on jo samat oikeudet.


      • Eräkettu kirjoitti:

        Mengele oli tieteen mies ja nää nartut ei edusta priimaa... :D

        Länsimaat on ollu liian hyvällä... Lellittyjä suvakki/femakko/eläinaktivisti pässejä on joka paikka täynnä.

        Feminismiä ei tarvita.. Naisilla on jo samat oikeudet.

        Mä olen joskus saanut viestiä että puhun liian raisuja lol olen yrittänyt pitää kielen kurissa mutta aina ei pysty. Yks punanen vaate on nää "feministit" niiden paskaa joutuu kestämään jatkuvasti ja arvaa onko kivaa naisena. Nää aivopierut ei tajua että ne hankaloittavat meidän muiden naisten elämää ja oloa tällä planeetalla. Huomiohuoraus,slutwalkit..mitäpä jos nää ketjunpurijat vaikka painus köyhiin maihin taistelemaan oikean hyvän asian takia,alistettujen naisten puolesta. Mutta ei,oma haiseva tuhero on tärkeämpi, se että pääsee julkisuuteen. Sitten nämä apinakansan ö-lehdet tekevät isoja juttuja näistä pelleistä ja saasta kehitys menee eteenpäin,kohta on hyväksyttyä kulkea pillu paljaana,persehän saa jo tahria penkit.
        Mä olen miettinyt,mihin hittoon katosi julkisten paikkojen lait? Miehet tietysti joutuvat pukemaan vaatteet,mieluusti pitkät mustat housut ja paita napitettuna kaulaan asti. Eikö pösilöt näe että..joo,käänteis burga. Mä en halua nähdä kenenkään,oli se nainen tai mies,paljaita ruhoja ja genitaali pullotuksia kun menen ulos,se oli normi ennen. Tietenkin tälläkin on syvempi merkitys,ei tälläset yhteiskuntaa romuttavat muutokset ilmasta synny;)

        Niin,mutta mä tarkotin nyt olis ollu Mengelelle paljon koekappaleita:D Koska nämä haluavat olla ruuminosia mikä olis parempi jobi niille,testi rotta;D Eihän nämä ole normaali ihmisen tasolla, oiskohan näillä paljastelijoilla ja "rohkeilla" paljon sisäsiittosuutta? : p

        Niin kamalalta kun tää kuulostaa,taitaa länsimaiden loppu häämöttää..kattokaa tätä touhua näissä maissa. Ja kyllä,lutkailu on yksi syy,silloin kun moraali katoaa,alamäki alkaa.
        Mä en kannata mitään hihhulilahkoja lol ihan mun omia ajatuksia..

        Länsimaissa joidenkin naisten oikeuksia pitäisi karsia ja rajusti,naisilla on enemmän oikeuksia kun miehillä. Tietyissä asioissa naisia pompotetaan edelleen,vakavissa jutuissa niinkuin vaikka terveydenhoidossa,kivun lievitys,naistensairaudet etc. Mutta tämä muu,siitä pitäisi päästä eroon.


      • ilman_burkhaa
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Ei pakolaiset sitä ymmärrä. Pakolaiset ottaa eikä ne kysele mikä on oikein tai väärin.

        Ilman burkhaa kulkeva on heidän kulttuurissaan huora jonka pitääkin raiskata


      • peppupupu kirjoitti:

        Mä olen joskus saanut viestiä että puhun liian raisuja lol olen yrittänyt pitää kielen kurissa mutta aina ei pysty. Yks punanen vaate on nää "feministit" niiden paskaa joutuu kestämään jatkuvasti ja arvaa onko kivaa naisena. Nää aivopierut ei tajua että ne hankaloittavat meidän muiden naisten elämää ja oloa tällä planeetalla. Huomiohuoraus,slutwalkit..mitäpä jos nää ketjunpurijat vaikka painus köyhiin maihin taistelemaan oikean hyvän asian takia,alistettujen naisten puolesta. Mutta ei,oma haiseva tuhero on tärkeämpi, se että pääsee julkisuuteen. Sitten nämä apinakansan ö-lehdet tekevät isoja juttuja näistä pelleistä ja saasta kehitys menee eteenpäin,kohta on hyväksyttyä kulkea pillu paljaana,persehän saa jo tahria penkit.
        Mä olen miettinyt,mihin hittoon katosi julkisten paikkojen lait? Miehet tietysti joutuvat pukemaan vaatteet,mieluusti pitkät mustat housut ja paita napitettuna kaulaan asti. Eikö pösilöt näe että..joo,käänteis burga. Mä en halua nähdä kenenkään,oli se nainen tai mies,paljaita ruhoja ja genitaali pullotuksia kun menen ulos,se oli normi ennen. Tietenkin tälläkin on syvempi merkitys,ei tälläset yhteiskuntaa romuttavat muutokset ilmasta synny;)

        Niin,mutta mä tarkotin nyt olis ollu Mengelelle paljon koekappaleita:D Koska nämä haluavat olla ruuminosia mikä olis parempi jobi niille,testi rotta;D Eihän nämä ole normaali ihmisen tasolla, oiskohan näillä paljastelijoilla ja "rohkeilla" paljon sisäsiittosuutta? : p

        Niin kamalalta kun tää kuulostaa,taitaa länsimaiden loppu häämöttää..kattokaa tätä touhua näissä maissa. Ja kyllä,lutkailu on yksi syy,silloin kun moraali katoaa,alamäki alkaa.
        Mä en kannata mitään hihhulilahkoja lol ihan mun omia ajatuksia..

        Länsimaissa joidenkin naisten oikeuksia pitäisi karsia ja rajusti,naisilla on enemmän oikeuksia kun miehillä. Tietyissä asioissa naisia pompotetaan edelleen,vakavissa jutuissa niinkuin vaikka terveydenhoidossa,kivun lievitys,naistensairaudet etc. Mutta tämä muu,siitä pitäisi päästä eroon.

        Jotku naiset on vähän reteempiä kuin toiset. :D

        Ei ne feministit tee mitään muuta kuin saa naiset näyttämään vihollisilta.
        Ei miehetkään kävele kyrpä esillä pitkin kaupunkia.. Muuta kuin homoparaateissa.

        Feministeillä/homoilla/nisteillä on kova halu saada huomiota.. Kauhea haloo pitää nostaa omista mieltymyksistään ja vehkeistään.

        Nykyäänhän huomion kalastelu on joku normijuttu... Uhriutuminen on trendikästä.

        Tokihan meikä tykkää kun naiset on microbikineissä ja vilauttelee mutta toinen puoli meikästä sanoo että semmonen toiminta kuuluu eläintarhaan..
        Luolanaisetki peitti tissit ja toosan.

        En oikein usko että feministi lepakko pystyy olemaan tasa-arvonen miehiä kohtaan.. Taitaa duunipaikatki mennä naisille tai vähemmistöille.


        Liian pitkään eletty rauhassa ja vauraudessa.. On syntyny sukupolvi tyhjäntoimittajia joilla on prioriteetit vinksallaan..
        Pohjosessa ajatellaan vielä käytännönjärjellä.. Ei pystyis asumaan Helsingissä koska vituttais vaan kokoajan. :D

        Nehän voi olla sisäsiittosia.. Sehän on tosi vapaamielistä ja erilaista nussia sukulaisia.. Ei saa tuomita..

        Mengelehän tutki kaksosia.. Geenejä..
        Ehkä se ois saanu näistä sisäsiittosista apinoista jotain tutkimusmateriaalia.


        Meikä uskoo että liberaalitkin nöyrtyy ja rupeaa aattelemaan järjellä sitten kun tilanne menee tosi pahaksi.
        Tulee vaikka sota...

        Ei oo vielä niin pahaksi homma menny Suomessa että ois määrätty jokin nais/ulkkis kapasiteetti duunipaikoille.
        Jenkkilässähän sitä on jo... Joko nainen tai värillinen.

        Naiset on halunnu sitä tasa-arvoa ja nyt sairaalahenkilökuntaki kohtelee miehenä. :D


      • Eräkettu kirjoitti:

        Jotku naiset on vähän reteempiä kuin toiset. :D

        Ei ne feministit tee mitään muuta kuin saa naiset näyttämään vihollisilta.
        Ei miehetkään kävele kyrpä esillä pitkin kaupunkia.. Muuta kuin homoparaateissa.

        Feministeillä/homoilla/nisteillä on kova halu saada huomiota.. Kauhea haloo pitää nostaa omista mieltymyksistään ja vehkeistään.

        Nykyäänhän huomion kalastelu on joku normijuttu... Uhriutuminen on trendikästä.

        Tokihan meikä tykkää kun naiset on microbikineissä ja vilauttelee mutta toinen puoli meikästä sanoo että semmonen toiminta kuuluu eläintarhaan..
        Luolanaisetki peitti tissit ja toosan.

        En oikein usko että feministi lepakko pystyy olemaan tasa-arvonen miehiä kohtaan.. Taitaa duunipaikatki mennä naisille tai vähemmistöille.


        Liian pitkään eletty rauhassa ja vauraudessa.. On syntyny sukupolvi tyhjäntoimittajia joilla on prioriteetit vinksallaan..
        Pohjosessa ajatellaan vielä käytännönjärjellä.. Ei pystyis asumaan Helsingissä koska vituttais vaan kokoajan. :D

        Nehän voi olla sisäsiittosia.. Sehän on tosi vapaamielistä ja erilaista nussia sukulaisia.. Ei saa tuomita..

        Mengelehän tutki kaksosia.. Geenejä..
        Ehkä se ois saanu näistä sisäsiittosista apinoista jotain tutkimusmateriaalia.


        Meikä uskoo että liberaalitkin nöyrtyy ja rupeaa aattelemaan järjellä sitten kun tilanne menee tosi pahaksi.
        Tulee vaikka sota...

        Ei oo vielä niin pahaksi homma menny Suomessa että ois määrätty jokin nais/ulkkis kapasiteetti duunipaikoille.
        Jenkkilässähän sitä on jo... Joko nainen tai värillinen.

        Naiset on halunnu sitä tasa-arvoa ja nyt sairaalahenkilökuntaki kohtelee miehenä. :D

        "Ei oo vielä niin pahaksi homma menny Suomessa että ois määrätty jokin nais/ulkkis kapasiteetti duunipaikoille.
        Jenkkilässähän sitä on jo... Joko nainen tai värillinen."

        Ai ei vai? Etkö ole koskaan ihmetellyt miten joissain ulkkiskeskustelupaneeleissa on kaapunaisia aika hyvän kuuloisissa viroissa? googlaa helsingin kaupunki, postiviinen syrjintä. nykyäänhän ei tarvitse osata edes Suomea:

        http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/120913-helsinki-uudistaa-tyohonottoperiaatteitaan-”suomen-kielen-taidon-vaatiminen-voi-oll

        Tapahtuu tuota muissakuin kaupungeissa, siitä vaan ollaan hys hys mutta vinkuintian yliopiston maisterin paprut on vertailussa varmaan yhtä pätevät kuin Suomessa opiskellut, toiset niistä varmaan tarkistetaan ettei ole väärennetty, arvaa kummat?

        "Yhdenvertaisuusperiaatteen mukaisesti kahdesta ansiokkuudeltaan tasaveroisesta henkilöstä tulee valita aliedustettuun ryhmään kuuluva hakija, sanoo sivistys- ja henkilöstötoimesta vastaava apulaiskaupunginjohtaja Ritva Viljanen."

        Vähän epäilen että suomalaisella on helvetin pitkä kynnys päästä tuon tasavertaisen ansiokkuuden ohitse vaikka olisi mitten paljon enemmän koulutettu.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Ei oo vielä niin pahaksi homma menny Suomessa että ois määrätty jokin nais/ulkkis kapasiteetti duunipaikoille.
        Jenkkilässähän sitä on jo... Joko nainen tai värillinen."

        Ai ei vai? Etkö ole koskaan ihmetellyt miten joissain ulkkiskeskustelupaneeleissa on kaapunaisia aika hyvän kuuloisissa viroissa? googlaa helsingin kaupunki, postiviinen syrjintä. nykyäänhän ei tarvitse osata edes Suomea:

        http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/120913-helsinki-uudistaa-tyohonottoperiaatteitaan-”suomen-kielen-taidon-vaatiminen-voi-oll

        Tapahtuu tuota muissakuin kaupungeissa, siitä vaan ollaan hys hys mutta vinkuintian yliopiston maisterin paprut on vertailussa varmaan yhtä pätevät kuin Suomessa opiskellut, toiset niistä varmaan tarkistetaan ettei ole väärennetty, arvaa kummat?

        "Yhdenvertaisuusperiaatteen mukaisesti kahdesta ansiokkuudeltaan tasaveroisesta henkilöstä tulee valita aliedustettuun ryhmään kuuluva hakija, sanoo sivistys- ja henkilöstötoimesta vastaava apulaiskaupunginjohtaja Ritva Viljanen."

        Vähän epäilen että suomalaisella on helvetin pitkä kynnys päästä tuon tasavertaisen ansiokkuuden ohitse vaikka olisi mitten paljon enemmän koulutettu.

        Tuo kielihomma on kyllä aika vittumainen..
        Vähän kuumottaa käyä lekurilla jos se puhuu hoono suomi.
        Eikö vittu löydy suomalaista lekuria.. Tiiän että niitä on paljon.

        Suomi on teorian luvattu maa.. Vinkuintian tutkinto ei riitä..
        Miten sen tarkistaa että onko se paperi aito.. Jos sinnepäin soittaaki niin se on vain sananhelinää jostain persläpi koulutuskeskuksesta.

        Itse kyllä ryhdyn jatkotoimenpiteisiin jos huomaan että mua syrjitään.. Vituttais jos menettäisin rahaa jonku tyhjäpää suvakkilorton oikkujen takia..

        Tollasilla rekryämislinjauksilla ei ole lainvoimaa..


      • siehänsällioot
        Kaikkikoettu kirjoitti:

        Ymmärrä sinä hyvä nainen että jos näet alastoman miehen kadulla ei se tarkoita , että mies olisi raiskaaja.

        Hahahah sain hyvä naurut! :D eHHEE..


    • No tasa-arvoaikaan, pitää naistenkin saada olla typeriä. Mikäs se onkaan hauskempaa, kun juosta munasillaan ihmisvilinään ja näyttää, että olen niin hyvällä itsetunnolla varustettu, että voin tehdä mitä huvittaa. Niin, pitäähän sama pystyä toteuttamaan naisenergiallakin.
      Sittenhän jo jokaisella alkaa olla face, missä sitten voi kirjoittaa, että vähänkö nolotti aamulla, kun koko Suomi sai tietää, että minunhan pakarat ne siellä iltapäivälehdessä näkyi... Koska voihan se olla, että tuostakaan jutusta ei erota pakaroista, että mitkä niistä oli Pirkon ja oikeastaan vaikea sanoa, että oliko tuo se Pirkko ollenkaan, mutta onneksi on vielä sosiaalinen media vahvistuksena, muuten menisi koko spontaani tempaus pilalle.

      • markkinointia

        Kysehän oli tietenkin vuosittain paikan päälle vääntäytyvistä kisahuorista, noin muistutetaan yleisölle että pimslooraakin on myynnissä.


      • markkinointia kirjoitti:

        Kysehän oli tietenkin vuosittain paikan päälle vääntäytyvistä kisahuorista, noin muistutetaan yleisölle että pimslooraakin on myynnissä.

        No ei tarvia olla mikään maksullinenkaan. Eipä se alaston mies, kesken televisioitavaa jalkapallopeliäkään välttämättä ole maisnostamassa seuralaispalvelua, vaan ihan huomionkipeyttään.

        Jos laittaa vaikka ilmoituksen lehteen, että etsitään Suomen tyhmintä Blondia tai uhkeinta urhoa televisioitaviin sarjoihin, niin taatusti löytyy. Karsinnat pitäis pitää...


      • Wulwawa

      • Wulwawa kirjoitti:

        Ikävä kyllä, taidat olla oikeassa.

        http://www.iltalehti.fi/ralli/2011072714114886_ri.shtml

        No voi nuo aloittajan laittaman linkin naiset olla ns. taviksiakin, jotka haluaa vaan jännää elämään. Nykyäänhän on muotia olla "kreisi". Ja eihän millään julkisuudella "oikeesti ole väliä. Suomi on vapaa maa.... Selvä "tyttöjen ilta vaan". Tai ei siis silleen selvä...


      • markkinointia kirjoitti:

        Kysehän oli tietenkin vuosittain paikan päälle vääntäytyvistä kisahuorista, noin muistutetaan yleisölle että pimslooraakin on myynnissä.

        Erityisesti muistutetaan ulkomaisille kisavieraille että täällä Suomessa huorat on niille ilmaisia, pimpsloora ei maksa mitään, sen kun otat vaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Erityisesti muistutetaan ulkomaisille kisavieraille että täällä Suomessa huorat on niille ilmaisia, pimpsloora ei maksa mitään, sen kun otat vaan.

        No en nähnyt kylttiä missä niin luki? Mutta joillain naisilla on varmaan vaan sellainen samanlainen geeni kuin joillain kissoilla, että puuhun on kiivettävä, vaikka sieltä ei uskalla tulla alas, muutenkuin äärettömässä nälässä tai viranomaisen noutamana. Voihan sanoa, että tissejä saa näytellä, että ei pidä provosoitua miesten niistä, mutta mitäpä se auttaa, jos joku kaheli niistä provosoituu siitä huolimatta.

        Sama kuin, että en menis Lontoolaiseen pubiin sanomaan kaljuille setille, että englantilaiset ei vaan vissiin osaa pelata jalista, kun ei ne mm-kisoissa ja em-kisoissa ikinä menesty. Pitääkö sanoa, että ei niitten setien pidä provosoitua, tottahan mä vaan puhun ja vilpittömästi.


      • Wulwawa
        Dissident kirjoitti:

        No voi nuo aloittajan laittaman linkin naiset olla ns. taviksiakin, jotka haluaa vaan jännää elämään. Nykyäänhän on muotia olla "kreisi". Ja eihän millään julkisuudella "oikeesti ole väliä. Suomi on vapaa maa.... Selvä "tyttöjen ilta vaan". Tai ei siis silleen selvä...

        Voi juu olla. Mutta kun aloin tarkemmin miettimään, niin ei tissien esittelyyn tarvi heittää housuja pois. Sellaisen kännisen päähänpiston vielä käsitän että " Hei näytetäänpä tissit". Ja nostetaan paita ylös, mutta miksi pitäisi housuistaankin hypätä?


      • Wulwawa kirjoitti:

        Voi juu olla. Mutta kun aloin tarkemmin miettimään, niin ei tissien esittelyyn tarvi heittää housuja pois. Sellaisen kännisen päähänpiston vielä käsitän että " Hei näytetäänpä tissit". Ja nostetaan paita ylös, mutta miksi pitäisi housuistaankin hypätä?

        No enpä tiedä? Ehkä tää maailmanmeno on vaan sellaista. Onko sit mietoa sanoa, että otinpa pakaraan Reino Nordin nimmarin syksymmällä töihinpalatessa kahvipöydässä, kun voi sanoa näyttäneensä nesterallissa tissit ja tuheron Lööpille...ai niin, ei se ollutkaan siellä enää...no vaikka Latvalalle...ja teki Maisan mustikseks...


    • tasa_arvo.kaukana

      Jos mies kävisi heiluttamassa pippeliään naisurheilijalle kesken urheilusuorituksen, syytettäisiin seksuaalisesta ahdistelusta.

      • Wulwawa

        Tuossa on sellainen ero että kukaan ei halua nähdä pippeliään heiluttavaa miestä.


      • Wulwawa
        Wulwawa kirjoitti:

        Tuossa on sellainen ero että kukaan ei halua nähdä pippeliään heiluttavaa miestä.

        Ja sekin vielä, että sekä naiset että miehet, kummatkin vilauttelevat miesurheilijoille.


      • DarkFear-ei-kirj
        Wulwawa kirjoitti:

        Tuossa on sellainen ero että kukaan ei halua nähdä pippeliään heiluttavaa miestä.

        Ja mä kun sitä haluankin, ainakin jos on musta pippeli!


      • darkfucker
        DarkFear-ei-kirj kirjoitti:

        Ja mä kun sitä haluankin, ainakin jos on musta pippeli!

        No sehän nyt on sanomattakin selvä että sä olet mustan kullin perään, kerran sen makuun olet päässyt. Sanonta : Once you try black, there is no goin back -pitää varmasti (ainakin sun kohdalla) paikkaansa. Se kun sä lutkutat sitä mustaa tattia niin että takatukka heiluu, olisi näky jos mikä !

        Mutta kun vähäkään tarkemmin miettii, niin ei olisi kyllä yhtään kiva traumatisoida itseään näkemällä tuollaista. Mites muuten frisyyri-osastolla menee, onko jakaus (jos mitenkään edes mahdollista) levennyt sitten viimme näkemän ?


    • mumminski

      Mielestäni naisilta outoa käytöstä .

    • äitykkä

      Oliko nämä ihan suomalaisia?Ei voi kun kauhistua ,kuinka moraali on rapistunut.Antavat nuorille tytöille ihan vääränlaista opetusta,ei ihme että niin moni joutuu raiskatuksi teininä!Sakot vaan epäsiveellisestä käytöksestä!

    • salainen-ase

      Jospa tuo sulojaan esittelevä suomalaisen naiskauneuden kvartetti onkin Toyotan salainen ase? Kuvassahan on vauhdissa Fordin Mads Østberg, joka tosin on ennen viimeistä erikoiskoetta vasta kymmenentenä naisten kannustuksesta huolimatta - vai juuri siksi?

    • Ffghhfd

      Aika läskipeboja nuo kaikki muut paitsi tuo brunetti joka olikin uskaltanut pistää hieman paljastavammat pikkupöksyt. Kaikilla muilla tuollaist mummoalkkarit peittämässä selluliittiä.

    • Vätys_

      Miksi heitä ei syytetä siveettömästä käyttäytymisestä julkisella paikalla? Eikö laki koskekaan naisia?

      • Wulwawa

        Ehkä poliisi onkin jo naisten perässä? Tunnistatko näitä peräpäitä?


      • Wulwawa

        Ja jos oikein tarkkoja ollaan, niin miksi miehet saavat näyttää tissinsä? Monella miehellä on isot tissit, eikö lapset järkyty siitä näystä, tai jotain? Ainakin miehiä näyttää järkyttävän jo pelkkä ajatus naisten tissien näkemisestä.

        Siinä sitä tasa-arvoa, että miehiltäkin nännit piiloon, kun kerran niillä sellaiset jostain syystä on.


    • Näin feminismin aikakaudella tollanen käytös vituttaa..

    • Siveyspoliisi

      Tuohan täyttää seksuaalisen ahdistelun tunnusmerkit! Miksei häkki ole jo heilahtanut? Tämänhän piti olla tasa-arvon mallimaa.

    • kjhgvfdxsza

      Osalla akoista pahasti selluliittia vaikka kohtuullisen nuoria.

      • selluelli

        Se ei katso ikää eikä muute painoakaan. Sitä on suurimmalla osala naisista.


      • sidekudosukkoja

        Selluliitti on osa elämää. Miehilläkin sitä voi olla.


      • selluliitti_ämmät.fi
        selluelli kirjoitti:

        Se ei katso ikää eikä muute painoakaan. Sitä on suurimmalla osala naisista.

        Ylempänä lähinnä viitataan siihen, että tuollaisilla ihra muodotumilla olisi syytä pitää ne vaatteet PÄÄLLÄ, eikä siinä maassa lojumassa. Kukaan ei halua nähdä tuollaista että laardiset perseet ja appelssiini nahkaiset sorkat vilkkuu ja utareet viistää maata ilman rintaliivejä.


      • ota.herne.nenusta
        selluliitti_ämmät.fi kirjoitti:

        Ylempänä lähinnä viitataan siihen, että tuollaisilla ihra muodotumilla olisi syytä pitää ne vaatteet PÄÄLLÄ, eikä siinä maassa lojumassa. Kukaan ei halua nähdä tuollaista että laardiset perseet ja appelssiini nahkaiset sorkat vilkkuu ja utareet viistää maata ilman rintaliivejä.

        Mitä sen on väliä. Pitää katsella muualle.


      • Eikssithaittas
        selluliitti_ämmät.fi kirjoitti:

        Ylempänä lähinnä viitataan siihen, että tuollaisilla ihra muodotumilla olisi syytä pitää ne vaatteet PÄÄLLÄ, eikä siinä maassa lojumassa. Kukaan ei halua nähdä tuollaista että laardiset perseet ja appelssiini nahkaiset sorkat vilkkuu ja utareet viistää maata ilman rintaliivejä.

        Oisko pitänyt olla kauniita kiinteitä tiimalasivartaloita ilman selluliittia, niin olisi ihan hyväksyttävää paljastella.


      • ei.sit.haittais
        Eikssithaittas kirjoitti:

        Oisko pitänyt olla kauniita kiinteitä tiimalasivartaloita ilman selluliittia, niin olisi ihan hyväksyttävää paljastella.

        NO TOTTAKAI OLISI PITÄNYT OLLA !!!

        Oletko sä hieman daiju, kun tarvii tollasta kysellä ??!!


      • Kaksinais
        ei.sit.haittais kirjoitti:

        NO TOTTAKAI OLISI PITÄNYT OLLA !!!

        Oletko sä hieman daiju, kun tarvii tollasta kysellä ??!!

        Juuri tuollaisia miehet ovat, tuokin vilauttelu muka pahentaa naisia, mutta kuitenkin niitä kiimassa katsellaan.


      • kolminais
        Kaksinais kirjoitti:

        Juuri tuollaisia miehet ovat, tuokin vilauttelu muka pahentaa naisia, mutta kuitenkin niitä kiimassa katsellaan.

        Niin, että on sitten luetun ymmärtämisessä puutteita. Justhan sitä sanottiin että JOS olisivat olleet sellaisia herkkuja sexy-beibejä, niin ei olisi haitannut, mutta kun olivat tuollaisia laardi pyrstöjä, niin eipä hirveästi napostellut katsella. No se yksi jolla sellaiset paremmat pikkarit oli kyllä ihan ok, mutta ne muut aiheuttivat lähinnä myötähäpeää ja veren valumista silmistä kun niihin sattui niin paljon.


    • eiolleetkomeita

      Mitähän tuossa oli pahempaa kuin siinä viimevuotisessa vilauttelussa, siinä oli kaikki paljaana. Ja ei todellakaan komeita katseltavia.

    • Kokopalstatehty

      Voi kiesus!
      Tuohan vilauttelu oli vain Hauskaa:)

    • Mua tuo tissien vilauttaminen huvitti :) Hyvä tempaus, hyvät kuvat, kaikilla oli hauskaa.. paitsi suomi24-palstalaisilla ja joillain muilla yksittäisillä kukkahatuilla ;D

      Jos miehet saa esiintyä ilman paitaa, niin miksei sitten naiset. Uikkareiden alaosat noilla on päällä, jos ovat jostain kylpytynnyristä tuohon nousseet. Tuollaisessa alastomuudessa ei ole musta mitään paheksuttavaa. Hyväntahtoista, siistiä, alaston vartalo on luonnollisella tavalla kaunis. Minä katselen hyvillä mielin tuollaista. :)

      • Turhaan.odotan

        Nättejä likkoja olivat! Ainakin pyrstön puolelta nähtynä.
        Harmi, etteivät minua noteeraa ollenkaan...


    • palansi

      Miespalstalaisten kateellinen älämölö on näköjään noussut heti potenssiinsa, kun oisivat halunneet itse olla livenä tuota ilmiötä tsiikaamassa :D
      LinerT.2 :lle terveisiä, Sulla on tasapainoinen näkemys tuostakin asiasta

    • Ralleissa_käynyt

      Itäblokin naisia nuo olivat...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe