Ihan fantastista Kokoomus

kyllä_tota

26

234

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiehesiBrysselistä

      Aivan fantastista!

      • MoniltaMuutamille

        Tarinoita suomalaisesta leipäjonosta: "Käyn töissä, mutta rahat eivät riitä"
        Sunnuntai 30.7.2017 klo 16.49
        http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201707302200291211_u0.shtml
        "Leipäjonossa Helsingin Myllypurossa pyyhitään kyyneliä ja manataan poliitikkoja"

        Lämmitää niin vanhan riistäjäporvarin mieltä, kärsimyksestähän me elämme.


      • Käyhäkeppi

        Passaa lyödä asianajajien, politiikkojen tms. mamubisneksellä.
        Ei välitetä suomalaisista köyhistä, itselleen nämä maanpetturit haalivat kaiken .
        Kiire rikastua ja lähdetää pakoon ,kun kaikki kansan rahat on varastettu.


      • KaikkensaAntanut
        MoniltaMuutamille kirjoitti:

        Tarinoita suomalaisesta leipäjonosta: "Käyn töissä, mutta rahat eivät riitä"
        Sunnuntai 30.7.2017 klo 16.49
        http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201707302200291211_u0.shtml
        "Leipäjonossa Helsingin Myllypurossa pyyhitään kyyneliä ja manataan poliitikkoja"

        Lämmitää niin vanhan riistäjäporvarin mieltä, kärsimyksestähän me elämme.

        Kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä...

        Matt.25

        Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville:

        'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.

        Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;

        minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'

        Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?

        Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?

        Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'

        Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

        41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

        Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;

        minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'

        Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'

        Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.

        Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

        Juha, Juha muistitko nuhdella kansanedustajia myös tästä?

        Juha Sipilä: Poliitikoiden tavallisin synti on kahdeksannen käskyn rikkominen
        https://yle.fi/uutiset/3-9725356

        ”Aikamoista jeesustelua” – Arhinmäki tyrmää Sipilän huolen Raamatun 8. käskyn rikkomisesta eduskunnassa
        https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/225470-aikamoista-jeesustelua-arhinmaki-tyrmaa-sipilan-huolen-raamatun-8-kaskyn-rikkomisesta


      • Neulansilmäkamera
        KaikkensaAntanut kirjoitti:

        Kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä...

        Matt.25

        Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville:

        'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.

        Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;

        minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'

        Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?

        Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?

        Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'

        Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

        41. Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

        Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;

        minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'

        Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'

        Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.

        Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

        Juha, Juha muistitko nuhdella kansanedustajia myös tästä?

        Juha Sipilä: Poliitikoiden tavallisin synti on kahdeksannen käskyn rikkominen
        https://yle.fi/uutiset/3-9725356

        ”Aikamoista jeesustelua” – Arhinmäki tyrmää Sipilän huolen Raamatun 8. käskyn rikkomisesta eduskunnassa
        https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/225470-aikamoista-jeesustelua-arhinmaki-tyrmaa-sipilan-huolen-raamatun-8-kaskyn-rikkomisesta

        Miten päästä lampaiden joukkoon? ...käytännössä

        Pertsa kirjoittaa toisaalla:

        "Kirkko on jo jakaantunut , mutta seurakunnan jako on se mikä ennenkin -->vuohet ja lampaat. "

        Miten päästä lampaiden joukkoon? Mistä tietää jos on hyvistä ja vilpittömistä aikomuksistaan huolimatta joutumassa vuohien joukkoon?

        --

        Kysymys suurimmasta käskystä

        34 Kun fariseukset kuulivat, että Jeesus oli tukkinut saddukeuksilta suun, he kokoontuivat neuvonpitoon. 35 Sitten yksi heistä, joka oli lainopettaja, kysyi Jeesukselta pannakseen hänet koetukselle: 36 "Opettaja, mikä on lain suurin käsky?" 37 Jeesus vastasi: "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi. 38 Tämä on käskyistä suurin ja tärkein. 39 Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. 40 Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat."


    • Kokoomuslaiselta

      Pitää jo pienenä katkaista selkä rautalapiolla ja sitten polkea se suohautaan

    • Mielenkiintoistakin
      • hysäri.vai.seiskan.juttu

    • sekoomusskeida

      Sori siitä sanoo sekoomus ja jatkaa kurjistamis politiikkaansa.
      Entäs kun joku rikas kokkare saa köniin mt-potilaalta?

      • uusintauutta

        Miksi vasemmistoliitto on niin hiljaa? Luulis että oppositiasta on helppo huutaa ja kertoa kaikki asiat korjaava hallitustapa. Mutta ei, kukaan ei kerro, mitä PITÄISI tehdä! Siitäkö hiljaisuus johtuu, että votkapullot vaatii täydennystä ja vihreät syö paremmin kuin pikkupunikit mielenosoitusryhmässä?


      • HuomioItsessä
        uusintauutta kirjoitti:

        Miksi vasemmistoliitto on niin hiljaa? Luulis että oppositiasta on helppo huutaa ja kertoa kaikki asiat korjaava hallitustapa. Mutta ei, kukaan ei kerro, mitä PITÄISI tehdä! Siitäkö hiljaisuus johtuu, että votkapullot vaatii täydennystä ja vihreät syö paremmin kuin pikkupunikit mielenosoitusryhmässä?

        Vasemmisto ja sdp sekä vihreät on jo monta kertaa kertonut vaihtoehdot, mutta te sokeat että edes näe tsi kuule, muuta kuin omat äärinarsistiset mulle-mulle juttunne.


    • ihme.touhua

      Ilmaista rahaa melkein työnnetään jokaisen taskuun tässä maassa ja silti valitetaan.

      • Loiskermikset

        Ei sitä työnnetä kuin teidän kermaperseiden taskuihin, jos et sattuisi oikeasti tietämään.


      • bryssell_kutsuu

        Viisisataa euroa työnnetään taskuun, menot kuusisataa. Kokkareilla
        on tuo laskutaito kaikilla niin kuin Stubbikullilla.Fifty-sixty.


    • retrtertetert

      Tuulipukukansa nyt jonottaa vaikka ilmaisia ämpäreitä, joten miksei sitten myös ilmaista ruokaa, jos sellaista on tarjolla? Monet noistakin torveloista säästää tällä tavalla ruokamenoissa ja matkustaa säästörahoillaan pari kertaa vuodessa etelän lämpöön.

      kaikki julkinen tuki pitäisi evätä näiltä turhien ruokajonojen ylläpitäjiltä.

      • ei.helvetti

        Nuuka kansa nöyryyttää itseään vaikka viikottain tuntitolkulla vesisateessa että pääsee kahdeksi viikoksi etelän turistirysään.


      • 2erwrwerwerwer
        ei.helvetti kirjoitti:

        Nuuka kansa nöyryyttää itseään vaikka viikottain tuntitolkulla vesisateessa että pääsee kahdeksi viikoksi etelän turistirysään.

        Joo - ei minkäänlaista itsekunnioitusta.


      • Neulansilmäväki

        Järjestetäänkö teille KesKokoomuslaisille jotain sosiaalirasismin kursseja joissa opetetaan työttömien ja köyhien syrjintä ja leimaaminen?


    • Jaguaarikokoomus

      Kokoomusmieliset ajavat Jaguaarilla eikä skodalla tai riisikupeilla.

    • SitäNeJauho

      Selviä hyvin vointi valtion merkkejä!

      • mallillaan

        Oujess! Olen tyytyväinen. Mitä köyhempää vingun, sitä paremmin saan sossun ja kelan tuet. Näin se menee. Enkä ole ulkomaalainen!


      • yömyssyt
        mallillaan kirjoitti:

        Oujess! Olen tyytyväinen. Mitä köyhempää vingun, sitä paremmin saan sossun ja kelan tuet. Näin se menee. Enkä ole ulkomaalainen!

        Just niin. Me vasemmistoliitto olemme hiljaa, mutta järjestämme ilmaiset kännit, kuten urheiluliittokin tekee. Kiitti.


      • Sossu_ja_kela
        mallillaan kirjoitti:

        Oujess! Olen tyytyväinen. Mitä köyhempää vingun, sitä paremmin saan sossun ja kelan tuet. Näin se menee. Enkä ole ulkomaalainen!

        kylläkin vaatii suomalaiselta helvetisti dokumentteja ennen kuin myöntää mitään, toista se on ulkomaalaisilla jotka saavat vaikka eivät edes olisi laillisesti Suomessa.


      • KOKaverikemut
        yömyssyt kirjoitti:

        Just niin. Me vasemmistoliitto olemme hiljaa, mutta järjestämme ilmaiset kännit, kuten urheiluliittokin tekee. Kiitti.

        Kyllä se Kokoomus ja Orpo ja Sannikin osaa ilmaiset kännit ottaa veronmaksajien laskuun.

        Petteri Orpon edustuskuluja sisäministerinä:

        3.6.2015 sidosryhmätapaaminen. Ostokset Alkosta: kolme kuohuviinipulloa, yhteensä 41,97 euroa

        12.8.2015 taustaryhmätilaisuus ajankohtaisista aiheista ministeriössä. Osallistujia 7 henkeä. Ostokset Alkosta: 48 olutta ja 12 Yali Wetland -viiniä, yhteensä 213 euroa

        1.10.2015 sidosryhmätilaisuus sote-asioista. Osallistujia 10. Alkoholiostokset: 7 kuohuviinipulloa, 24 viinipulloa, 48 olutta ja 12 siideriä, yht. 420,15 euroa

        6.10.2015 vieraana liikenneväylävaltuuskunta. Valtioneuvoston kanslian laskuttama alkoholi: 47,88 euroa

        18.11.2015 kokoomuksen toiminnanjohtajien kokous sotesta ja muista ajankohtaisista aiheista. Osallistujia 28. Alkoholiostokset: 100 olutta, 50 siideriä, 20 pulloa Yali Wetland -viiniä, 9 pulloa Lindauer-kuohuviiniä, calvadospullo ja kaksi pulloa Hennessy VSOP -konjakkia, yhteensä 652,91 euroa

        6.12.2015 sisäministeriön osastopäälliköt ja virastopäälliköitä ministerin vieraina. Valtioneuvoston kanslian laskuttama alkoholi: 347,75 euroa

        26.1.2016 ministerin kokous ja illallinen. 16 henkeä. Valtioneuvoston kanslian toimittamat alkoholit: viisi pulloa viiniä, yht. 208,34 euroa

        28.1.2016 ministerin sidosryhmätilaisuus. Ostokset Alkosta: Hennessy-konjakki, 57,90 euroa

        29.1.2016 ministerin sidosryhmätilaisuus. Ostokset Alkosta: kolme Cuvee de L’Ecusson -kuohuviiniä, yht. 41,70 euroa

        29.1.2016 ministerin sauna ja illallistilaisuus. 16 henkeä. Valtioneuvoston kanslian laskuttamat alkoholit: calvaldosta, konjakkia, likööriä, kahdeksan pulloa viiniä, olutta ja Minttuviinaa, yht. 226,98 euroa

        11.2.2016 ministerin tilaisuus supon kokoustiloissa. Ostokset Tokmannista: 24 olutta, 44,67 euroa

        11.2.2016 ministerin tilaisuus supon kokoustiloissa. Paikalla 9 henkeä. Ostokset Alkosta: 24 Yali Shiraz -punaviinipulloa ja kolme 0,7 litran Reviseur VSOP -konjakkia, yht. 323,22 euroa

        6.4.2016 lounaskokous, paikalla energia-alan asiantuntijoita ja kansanedustajia, tilattu alkoholi, 80,78 euroa

        Orpon erityisavustaja Mikko Kortelaisen mukaan alkoholiostoja kohdennetaan tiettyihin tilaisuuksiin kirjanpidollisesti.

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001238322.html

        Juomien määrästä päätellel vetävät viinaa kuin sienet!

        Sanni Laasosen sakki on samanlaisia juoppoja !

        He leventelevät nyt valtion piikkiin kaikille, joiden kanssa ovat tekemissä.

        Ministeri Grahn-Laasosen kallis illanvietto: Ex-lukiolaispomoja kestittiin samoissa luksustiloissa kuin Putinia ja Bushia
        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001233626.html
        Ministeri Grahn-Laasonen järjesti liki neljän tonnin illanistujaiset: ”En tiennyt tilaisuuden kustannuksista”
        http://www.is.fi/kotimaa/art-2000001233051.html

        Sannikin pyörittää aina samaa levyään kuinka Suomen taloustilanne on heikko ja siksi pitää leikata, fiilata ja höylätä, mutta omaan turpaan kyllä herbarahat aina löytyvät !
        Jälki selityksetkin ovat todella hauskoja " minä en tiennyt jotta viinamme maksavatkin "


      • Ihmetyttää_että

        minkälainen henkilö äänestää tota Sannia siitähän paistaa pitkälle että se ei ole ihan täyspäinen.


    • Vasemmistoliitto.nyt

      Leipjono seuraa politiikastamme, jossa käytämme rahat kehitysapuun ja turviksille. Nauramme suomalaisille hölmöille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe