Lääkkeellinen tyhjennys, kysymys vuodosta

Wadddu

Kuinka runsasta tuon tyhjennysvuodon kuuluisi olla? Kun käsitin, että todella runsasta, mutta minulla se oli kuin normaalit kuukautiset, lukuun ottamatta isoa mollukkaa joka melkein alussa tuli ulos. Tämän jälkeen vuoto oli ihan tavallista ja vain kerran päivän aikana piti vaihtaa side. Kivut olivat kyllä erittäin kovat. Voiko tämä tarkoittaa, että tyhjennys ei ole täysin onnistunut? Nyt on seuraava päivä tuota ja vuoto on ihan perus menkkavuotoa, vatsa vielä hieman nippailee. Kokemuksia? En oleta saavani asiallisia vastauksia, mutta kokeillaan

19

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mollukkalapsi

      Oiskos hävinny olo jos pieni sinnikäs elämäntaistelija siellä tarjoamies myrkkyjen keskellä vieläkin pitäis kiinni ainoasta elämästään?

    • rehellinen.pk-seutu

      Kuullostaa sellaselta kuin minulla oli, ihan normaalilta. ☺. Kait se on yksilöllistäkin niinku menkkavuoto. Ne kivutkin on. Mut hellittää kyllä.

    • Wadddu

      Jaahas no hyvä, ajattelin jo soittaa polille ja kysyä, mutta jos on normaalia niin hyvä. ☺

      • rehellinen.pk

        Mulla ei kylläkään mitään mollukkaa näkyny. Semmosta vähä pienempää ja niinku normaalistikin tulee vähä hyytymiä. Epäilen oonko raskaana ollutkaa mutta kyllä kai lääkäri sen tietää ja näki. Mutta ehkä heitti toi viikkomäärä tms että abortti oli alumpana kuin oikeesti oli.


    • Znap

      Aloitin tänään lääkkeellisen tyhjennyksen. Ensimmäiset 4 tabl. aamupäivällä ja hetki sitten vielä 2 tabl. Ei kipuja, ei vuotoa... Toivoisin, että kohtu tyhjenisi ennen yötä. Kurjaa tämä odottelu!

    • Znap

      Pahus, ei vieläkään vuotoa! Pientä juilimista alamahalla. Mitenköhän kauan tämä vielä vie...?

      • onneapikkuiselle

        Siellä lapsiparkas nyt käy kuolinkamppailuaan..... ja sullako on jo kiire panemaan alulle uutta veriuhria?? Huhhuh.


      • oijoikuosuujauppooXD

        "Suosittelen sitä sinulle erittäin lämpimästi!"

        Voi voi ja taas käännellään sitä omaa pahaa oloo muille :D mutta kerroppas mihin lapsiaan tappamattomat ja niitä kaltasiltas suojelevat, joilla on putipuhdas omatunto, jotain terapioita tarttis? :)

        "Kun et tiedä asiasta mitään"

        No, kerro? Mitä enemmän pitäs tietää?

        "olet liian tyhmä pitämään suusi kiinni,"

        Otsasuonten räjähtely kuuluu tänne saakka kun murhamanta repee katkeraan raivoonsa ;DDDDDDDD menix lopullisesti hermot?

        Niin ja Huomhuomhuom!!!!
        Jälleen kerran abortin suosija ALOITTI henkilöön käyvän älyä halventavan törkysolvausnälvinnän!!

        Sulle ja kaltasilles totuudenkiletäjillehän se sopis ettei täällä kukaan kertois enää niitä kipeän kiusallisia hyshys-tosiasioita joita et halua nähdä :) mutta arvaas vaan, auttaako toi riehumöykkäs yhtikäs mitään... ;DDDDDDDDDD


      • otanosaa

        Kas kun et heti ekassa viestissä kertonu etkä edes seuraavissakaan vastauksissa, että anteeks vaan mutta hiukan hätäseen keksityltä vaikuttaa.. mitäs syytä syyttömällä(?) ois tollasiin aiempiin raivohaukkumisiin? Ja mitä edes teet väärällä palstalla? Katos täällä on lähtöoletuksena että keskustellaan palstan aiheesta eikä keskenmenoista.


    • Znap

      Ja niille, joita tämä tieto kiinnostaa: lääkkeiden vaikutus alkoi reilun kuuden tunnin kuluttua. Vuoto ei ollut niin runsasta kuin kuvittelin. Odotin myös enemmän hyytymiä tms. klönttejä, mutta niitä ei juurikaan tullut. Kovin kipu kesti noin tunnin. Yöllä heräsin uudelleen melko voimakkaaseen kipuun, joka meni nopeasti ohi. Jotenkin epäilyttää, että raskausmateriaali olisi poistunut kokonaan. Infektiota en todella toivoisi tämän kurjuuden päälle.

      • toivovaan

        "Infektiota en todella toivoisi tämän kurjuuden päälle."

        Sehän ois sulle vaan onni, saisit jopa loppuelämän ehkäsyn siinä samalla kun putket ois tukossa tai kohtus jouduttas repiin pois. Puhumattakaan siitä ansaitseeko murhaaja enää ikinä lapsia ja kaikki mahdolliset tulehdukset ois sellasille vaan ihan oikein.


      • Znap
        toivovaan kirjoitti:

        "Infektiota en todella toivoisi tämän kurjuuden päälle."

        Sehän ois sulle vaan onni, saisit jopa loppuelämän ehkäsyn siinä samalla kun putket ois tukossa tai kohtus jouduttas repiin pois. Puhumattakaan siitä ansaitseeko murhaaja enää ikinä lapsia ja kaikki mahdolliset tulehdukset ois sellasille vaan ihan oikein.

        Sain kohtutulehduksen esikoiseni syntymän jälkeen, kun pala istukkaa oli jäänyt kohtuun. Se oli todella ikävä. Jos nyt jotain hyvä ihminen voit ottaa opiksesi, niin ole hyökkäämättä ventovieraiden kimppuun tällaisissa asioissa! Jopa 15 % raskauksista päätyy keskenmenoon. Toisille se on musertava kokemus, ja jos joku kyselee kokemuksia lääkkeellisestä tyhjennyksestä, käytä sen verran hienotunteisuutta, että pysy pois sellaisista keskusteluista! Loppuelämäsi voit opetella itsehillintää, anteeksipyyntöä ja hankkia itsellesi harrastuksen, johon voit kanavoida tuon kaiken energian, jolla nyt hyökkäät ventovieraiden kimppuun! Liikunnasta saa iloa: paha olo helpottaa ja persekin kapenee! ;)

        Lääkkeellisen tyhjennyksen tekeville terveiseni asiasta: Vaikka supistusten alkaminen kesti pitkään, pahin oli äkkiä ohi. Kipulääkettä ei tarvinnut enää seuraavana päivänä. Kivut olivat muutenkin hallittavissa eivätkä ollenkaan verrattavissa synnytykseen. Nyt voi vaan toivoa, että kohtu on tyhjentynyt, kierto palautuu ennalleen ja uusi elämä saa vielä mahdollisuuden. Vaikka voi tosin olla, että saan kaikki tulehdukset ja kohtuni revitään pois, kuten tämä yksi tässä manasi... tai sitten karma käykin toisin päin... who knows!

        Hyvää loppukesää kuitenkin! Voimia kaikille keskenmenosta/keskeytyksestä toipumiseen! Yritetään synkkinäkin päivinä nähdä pilkahduksia auringosta!


      • Asiat.asiana
        toivovaan kirjoitti:

        "Infektiota en todella toivoisi tämän kurjuuden päälle."

        Sehän ois sulle vaan onni, saisit jopa loppuelämän ehkäsyn siinä samalla kun putket ois tukossa tai kohtus jouduttas repiin pois. Puhumattakaan siitä ansaitseeko murhaaja enää ikinä lapsia ja kaikki mahdolliset tulehdukset ois sellasille vaan ihan oikein.

        Jos Sinulle itsellesi jotakin pahaa tapahtuisi, voitaisiinko kuvitella senkin olevan "oikein", koska auot päätäsi jatkuvasti ja ilkeästi muille?


      • Znap
        Asiat.asiana kirjoitti:

        Jos Sinulle itsellesi jotakin pahaa tapahtuisi, voitaisiinko kuvitella senkin olevan "oikein", koska auot päätäsi jatkuvasti ja ilkeästi muille?

        Ei sellaista voi toivoa kenellekään. Kommentoijan hiljentyminen kenties kertoo katumuksesta. Anteeksipyyntöä en odottanutkaan, mutta hyvä jos edes jokin mielessä liikahti. Ehkä joku seuraava viaton säästyy pahalta mieleltä.


      • vääräpalsta
        Znap kirjoitti:

        Sain kohtutulehduksen esikoiseni syntymän jälkeen, kun pala istukkaa oli jäänyt kohtuun. Se oli todella ikävä. Jos nyt jotain hyvä ihminen voit ottaa opiksesi, niin ole hyökkäämättä ventovieraiden kimppuun tällaisissa asioissa! Jopa 15 % raskauksista päätyy keskenmenoon. Toisille se on musertava kokemus, ja jos joku kyselee kokemuksia lääkkeellisestä tyhjennyksestä, käytä sen verran hienotunteisuutta, että pysy pois sellaisista keskusteluista! Loppuelämäsi voit opetella itsehillintää, anteeksipyyntöä ja hankkia itsellesi harrastuksen, johon voit kanavoida tuon kaiken energian, jolla nyt hyökkäät ventovieraiden kimppuun! Liikunnasta saa iloa: paha olo helpottaa ja persekin kapenee! ;)

        Lääkkeellisen tyhjennyksen tekeville terveiseni asiasta: Vaikka supistusten alkaminen kesti pitkään, pahin oli äkkiä ohi. Kipulääkettä ei tarvinnut enää seuraavana päivänä. Kivut olivat muutenkin hallittavissa eivätkä ollenkaan verrattavissa synnytykseen. Nyt voi vaan toivoa, että kohtu on tyhjentynyt, kierto palautuu ennalleen ja uusi elämä saa vielä mahdollisuuden. Vaikka voi tosin olla, että saan kaikki tulehdukset ja kohtuni revitään pois, kuten tämä yksi tässä manasi... tai sitten karma käykin toisin päin... who knows!

        Hyvää loppukesää kuitenkin! Voimia kaikille keskenmenosta/keskeytyksestä toipumiseen! Yritetään synkkinäkin päivinä nähdä pilkahduksia auringosta!

        "Jopa 15 % raskauksista päätyy keskenmenoon. "

        Tämä EI OLE keskenmenopalsta!! Ja ettäkö siis MUIDEN pitäs mennä muualle jotta SINÄ saat jauhaa täällä rauhassa VÄÄRÄSSÄ aiheessa? Sitten jäkätät ja haukut muut tyhmiks kun olettaa että "tyhjennys" liittyy tietenkin palstan aiheeseen ;))

        "tai sitten karma käykin toisin päin... "

        Helpottiko edes? :)

        "Jos Sinulle itsellesi jotakin pahaa tapahtuisi,"

        Ei se yllätä tietenkään että toivot pelkkää pahaa lapsia suojeleville jotka vaan kertoo täällä että olet ilkeä ja teet väärin....

        "Kommentoijan hiljentyminen kenties kertoo katumuksesta. Anteeksipyyntöä en odottanutkaan,"

        Joo, kato kun kaikki ei kerkee asua tällä tunkiolla 247, toisin kun eräät...
        Mutta siis ite esnin räyhäät, riehut väärässä aiheessa ja haukut muut tyhmiks, ja sitten odotat jotain anteekspyyntöjä??? :DDDD


      • Znap

        Minä etsin keskusteluja lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja tämä tuli vastaani. En todellakaan olettanut joutuvani keskustelemaan muusta kuin otsikon aiheesta. Eikö keskeytysten eettisyyteen liittyville keskusteluille ole omat ketjunsa? Oletin tulevani keskustelemaan keskeytykseen liittyvästä vuodosta, kuten otsikko antaa ymmärtää. Mielestäni minä pysyin kyllä aiheessa, kunnes minua alettiin syyttää ja minulle toivottiin ties mitä infektioita.

        Huomauttaisin sinulle kuitenkin vielä, että vastaat minulle toisen ihmisen sinulle esittämään kysymykseen. Ehkäpä kannattaa tulevaisuudessa lukea vastaukset rauhassa ja ajatuksella ennen kuin vastaa, koska sillä saa helposti annettua itsestään hieman älykkämmän kuvan. Tästäkin katsos joku voi vetää jonkun johtopäätöksen tyhmyyteen liittyen. No minä uskon, että se on pikaistuksessa sattunut vahinko. :)

        Nyt me molemmat syyllistymme kyllä puhumaan täällä muusta kuin aiheesta, joten eiköhän lopeteta tähän. Minä voin jo paremmin keskeytyksen jälkeen. Vuoto on kuukautisvuotoa vastaavaa. Mieli on aktiivisesti suunnattu eteenpäin ja tukiverkosto on hyvä. Olen huomannut, että aktiivisella positiivisella ajattelulla on valtava voima omien tunteiden ohjaamisessa. Voi sinäkin oikein hyvin! :)


      • Znap
        Znap kirjoitti:

        Minä etsin keskusteluja lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja tämä tuli vastaani. En todellakaan olettanut joutuvani keskustelemaan muusta kuin otsikon aiheesta. Eikö keskeytysten eettisyyteen liittyville keskusteluille ole omat ketjunsa? Oletin tulevani keskustelemaan keskeytykseen liittyvästä vuodosta, kuten otsikko antaa ymmärtää. Mielestäni minä pysyin kyllä aiheessa, kunnes minua alettiin syyttää ja minulle toivottiin ties mitä infektioita.

        Huomauttaisin sinulle kuitenkin vielä, että vastaat minulle toisen ihmisen sinulle esittämään kysymykseen. Ehkäpä kannattaa tulevaisuudessa lukea vastaukset rauhassa ja ajatuksella ennen kuin vastaa, koska sillä saa helposti annettua itsestään hieman älykkämmän kuvan. Tästäkin katsos joku voi vetää jonkun johtopäätöksen tyhmyyteen liittyen. No minä uskon, että se on pikaistuksessa sattunut vahinko. :)

        Nyt me molemmat syyllistymme kyllä puhumaan täällä muusta kuin aiheesta, joten eiköhän lopeteta tähän. Minä voin jo paremmin keskeytyksen jälkeen. Vuoto on kuukautisvuotoa vastaavaa. Mieli on aktiivisesti suunnattu eteenpäin ja tukiverkosto on hyvä. Olen huomannut, että aktiivisella positiivisella ajattelulla on valtava voima omien tunteiden ohjaamisessa. Voi sinäkin oikein hyvin! :)

        Ja siltä varalta, että tämä viimeisin kommentoija ei ole sama kuin alkuperäinen, toivon hänellekin oikein hyvää vointia jatkossa! :)


      • tarkennetaan

        Palstan kuvaus on "Keskustele abortista." Tämäkö ei sun mielestä kata myöskin sen eettisen puolen keskustelun? Ei kai kukaan voi määrätä ihan julkisella palstalla mitä kukakin jossain ketjuissa kommentoi?

        "Ehkäpä kannattaa tulevaisuudessa lukea vastaukset rauhassa ja ajatuksella ennen kuin vastaa, koska sillä saa helposti annettua itsestään hieman älykkämmän kuvan. Tästäkin katsos joku voi vetää jonkun johtopäätöksen tyhmyyteen liittyen."

        Vai että tyhmyyttä sekin ettei jaksa laittaa vastauksia eri viestiehin :DDDD just joo, kaikkee kanssa....

        Kiitos samoin kaikesta huolimatta, jos keskenmenotarina nyt oli totta tällä kertaa. Parempi onni sitten ensi kerralla.


    • Mamma1978

      Mulla kans kesti kauan odotella kipuja, päivän kesti pahin vuoto ja kivut, siitä jatkui lähes normaaleina menkkoina (ehkä vähän runsaammat ja pidemmät) Tuulimuna oli siis, että isompien klönttien puuttuminen johtui kai siitä, että vauva oli kuollut heti kiinnittymisen jälkeen. Lohduttaudun sillä, että pääsi vauva Jumalan tykö <3 Ja nyt onneks uudestaan raskaana.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe