Asiallinen kysymys HD:n omistajille

AsiallisiaVastauksia

Kyselisin ihan aikuisten oikeasti, että onko kyseessä ihan luotettava pyörä, kun en sellaista ole koskaan omistanut, tai sellaisella ajanut. Olisi kiikarissa vuoden 2007 Custom.
Toinen mieltä askarruttava seikka on se, että jos ei jostain syystä sitten ajohommat enää kiinnosta, niin mitenkä, ja millä hinnalla sen saa myytyä sitten eteenpäin, kun ei lahjoittaakaan haluaisi.
Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen. Trollit loistakoot neuvoinensa pysymällä poissa tästä keskustelusta.

36

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jutustelija1

      Veikkaisin että jos haluaa H-D:n niin vaihtoehtoja ei silloin ole, H-D kun on ainoa laatuaan.

      Mutta fiilis siinä on se juttu jota siitä saa irti.

      • AsiallisiaVastauksia

        Kiitos ensimmäisestä kommentista. Mitenkä tuo vetotapa? Hieman aiheuttaa arvailua, että onko tuollainen remmivatotapa kuinka luotettava? Eli siis pitääkö olla remmejä vaihtamassa kuinka useasti?


      • HarleyTyttö
        AsiallisiaVastauksia kirjoitti:

        Kiitos ensimmäisestä kommentista. Mitenkä tuo vetotapa? Hieman aiheuttaa arvailua, että onko tuollainen remmivatotapa kuinka luotettava? Eli siis pitääkö olla remmejä vaihtamassa kuinka useasti?

        Arvoisa asialliseksi HD-kysyjäksi ryhtynyt Sinulle tiedoksi koska lienet kuitenkin motoristi.

        Ketjuja pyörästään hyvin huolta pitävä ja myös sillä ajava, ensinnäkin päivittäin voitelee ketjunsa, ellei ole automatiikkaa.
        Sen lisäksi tämä "ketjupyörällä" ajava vaihtaa keskimäärin kerran ajokaudessa ketjut uusiin, niin ainakin minä tein ajaessani XX:llä.

        Harrikoissa ei ole tarve vaihtaa remmejä ketjujen tavoin, enkä minä ole vaihtanut kertaakaan.

        Mitä tulee kannattavuuteesi ostaa ja myydä, niin annan ystävällisen neuvon, älä osta Harrikkaa, vaan osta jokin muu, niin vältyt jatkossa pohdinnoiltasi ja voit keskittyä ajonautintoihin kaikkinensa.


      • AsiallisiaVastauksia

        No kiitos tästäkin asiallisesta kommentista. Odotan nyt kuitenkin muidenkin kommentteja, mitä tulee ajettavuuteen, kestoon, ja tuota mieltä askarruttavaan remmivetoon, ja jälleenmyyntiarvoon. En kysele näitä piruuttani, vaan aivan tosimielellä ollaan.


      • Kukahullu
        HarleyTyttö kirjoitti:

        Arvoisa asialliseksi HD-kysyjäksi ryhtynyt Sinulle tiedoksi koska lienet kuitenkin motoristi.

        Ketjuja pyörästään hyvin huolta pitävä ja myös sillä ajava, ensinnäkin päivittäin voitelee ketjunsa, ellei ole automatiikkaa.
        Sen lisäksi tämä "ketjupyörällä" ajava vaihtaa keskimäärin kerran ajokaudessa ketjut uusiin, niin ainakin minä tein ajaessani XX:llä.

        Harrikoissa ei ole tarve vaihtaa remmejä ketjujen tavoin, enkä minä ole vaihtanut kertaakaan.

        Mitä tulee kannattavuuteesi ostaa ja myydä, niin annan ystävällisen neuvon, älä osta Harrikkaa, vaan osta jokin muu, niin vältyt jatkossa pohdinnoiltasi ja voit keskittyä ajonautintoihin kaikkinensa.

        PÄIVITTÄIN voitelee ketjut??!! Jossain reissunpäällä kun tulee 400km/päivä mittariin tuo on perusteltua,mutta kuka ajaa normaalipäivänä tuollaisia etappeja??! Tuskin postaajakaan ajaa 10 000km kuukaudessa,vai? Edes vaihteistoöljyllä ei tarvitse voidella 100km välein vaikkei se hyvin ketjussa pysykkään.


      • HarleyTyttö
        Kukahullu kirjoitti:

        PÄIVITTÄIN voitelee ketjut??!! Jossain reissunpäällä kun tulee 400km/päivä mittariin tuo on perusteltua,mutta kuka ajaa normaalipäivänä tuollaisia etappeja??! Tuskin postaajakaan ajaa 10 000km kuukaudessa,vai? Edes vaihteistoöljyllä ei tarvitse voidella 100km välein vaikkei se hyvin ketjussa pysykkään.

        Kiitos kukahullu, oihan minulle selvää että täällä saa peruskäyttäytymistä.

        Ajoin yli 400 km päivä varsin usein eikä minulle ollut ongelmallista lainkaan laittaa pyörää keskiseisontatuelle. fillari käyntiin, tyhjäkäyntiä, vaihde ykköselle ja ajankäyttöä noin minuutti ruiskuttaen "öljyt".
        En tiedä onko vielä, mutta moni ei tiennyt tai korkeamman hinnan takia käyttänyt Hondan omaa sprayta, jota huolto käytti, oli muuten moninkertaisesti parempaa kuin muut.

        Selvää nyt tietysti on että en ajanut PÄIVITTÄIN mutta PÄIVÄNÄ kun ajoin, rasvasin lähes aina, mutta palstan tarkoitushan onkin kielioppi ja piruilu, joten Kukahullu lienee saaneen tyydytyksensä.

        Hyvää huomenta ongelmattomille motoristeille ja aloittaja voi toki jatkaa pohdiskelujaan odottaen vittuilukysymykseensä lisää vastauksia.


      • NeitsytHinttiKääpiöKurko
        Kukahullu kirjoitti:

        PÄIVITTÄIN voitelee ketjut??!! Jossain reissunpäällä kun tulee 400km/päivä mittariin tuo on perusteltua,mutta kuka ajaa normaalipäivänä tuollaisia etappeja??! Tuskin postaajakaan ajaa 10 000km kuukaudessa,vai? Edes vaihteistoöljyllä ei tarvitse voidella 100km välein vaikkei se hyvin ketjussa pysykkään.

        Kukahullu joka kokee vaihteistoöljyn olevan ketjurasvaa, voisi ainakin minun puolestani mennä öljyämään Kurko Super Seikkailua, ajamaan Kaivariin ja takas, sekä sitten pesemään vaihteistoöljyt vermeestä Alfan viereen lämpöiseen autohalliin.


      • AsiallisiaVastauksia
        HarleyTyttö kirjoitti:

        Kiitos kukahullu, oihan minulle selvää että täällä saa peruskäyttäytymistä.

        Ajoin yli 400 km päivä varsin usein eikä minulle ollut ongelmallista lainkaan laittaa pyörää keskiseisontatuelle. fillari käyntiin, tyhjäkäyntiä, vaihde ykköselle ja ajankäyttöä noin minuutti ruiskuttaen "öljyt".
        En tiedä onko vielä, mutta moni ei tiennyt tai korkeamman hinnan takia käyttänyt Hondan omaa sprayta, jota huolto käytti, oli muuten moninkertaisesti parempaa kuin muut.

        Selvää nyt tietysti on että en ajanut PÄIVITTÄIN mutta PÄIVÄNÄ kun ajoin, rasvasin lähes aina, mutta palstan tarkoitushan onkin kielioppi ja piruilu, joten Kukahullu lienee saaneen tyydytyksensä.

        Hyvää huomenta ongelmattomille motoristeille ja aloittaja voi toki jatkaa pohdiskelujaan odottaen vittuilukysymykseensä lisää vastauksia.

        Mitä tarkoitat vittuilukysymyksellä? Onko palsta mennyt jo siihen pisteeseen, ettei täällä asiallisia kysymyksiä enää edes suvaita, vai mistä johtuu? Jos ei arvoisalla Harley Tytöllä ole muu mielessä kuin tuo vittuilu, niin ole sitten kommentoimatta. Haluan vain ASIALLISIA vastauksia kysymyksiini. Ja se HD, mikä minulla on kiikarissa, niin siinä ei ole ketjua, mitä pitää rasvailla, vaan nimen omaan HIHNA.


      • Tiedoksesipälli
        NeitsytHinttiKääpiöKurko kirjoitti:

        Kukahullu joka kokee vaihteistoöljyn olevan ketjurasvaa, voisi ainakin minun puolestani mennä öljyämään Kurko Super Seikkailua, ajamaan Kaivariin ja takas, sekä sitten pesemään vaihteistoöljyt vermeestä Alfan viereen lämpöiseen autohalliin.

        en väittänytkään vaihteistoöljyn olevan ketjurasvaa,mutta se sopii kuitenkin ketjujen rasvaamiseen/öljyämiseen varsinkin Scottoileria yms käytettäessä.


      • Pällille
        Tiedoksesipälli kirjoitti:

        en väittänytkään vaihteistoöljyn olevan ketjurasvaa,mutta se sopii kuitenkin ketjujen rasvaamiseen/öljyämiseen varsinkin Scottoileria yms käytettäessä.

        Vauvaöljy sopii kans vemputukseen, varsinkin jos vasemmalla kädellä.
        Ja jos Kurkon kakkospyttyä niin varsin oiva öljy.


    • HondaKurkonAkseli

      Tarkkaan ottaen, se on HooDeessä hammashihna (siis hammastettu hihna vastaavilla välityspyörillä edessä ja takana, jolloin luistoa ei ole), ja sen pitäisi kestää (siis 90-luvulla) vähintään 50tkm ilman huoltoja tahi säätöjä. Mitä on nyt, en tiedä, mutta tuskin ainakaan huonompi. Suosittelen vetotapaa. Huoltovapaa (vrt ketjut), ei tehohävikkiä (vrt kardaani), äänetön, muutenkin mukava.

      Näin eilen HarleyLeikkoTyttelin Jakomäen hoitolan edessä rullatuolissaan imeskelemässä pöllittyjä Rainbow-oluita. Räpätin takapyörissä, Chopper-lehtiä näkyvillä, epäsiisti olemus, kuolaa sepaluksella (?). On huonosti vammakkohoito nykyään Suomessa. Yritäpä Euroviisuihin, ei ne kollegasikaan muutama vuosi sitten osanneet soittaa tai laulaa.

      Siellä se nyhti piliänsä, ja ghettoblasterista tuli HD-saundeja. Kuulostivat lähinnä ähkytautisen, peräpukamaisen hiehon orgasmiähkynnältä, siihen päälle transventtiilin just leikellyn pimpan itkunpyrskähdykset.
      Miksiköhän teille nauretaan? Mietipä sitä. Mieti oikein kovasti, jos sen keksisit. Tai kilauta kaverille.

    • moto-on-ekax

      Hyvin hoidettuna hyvät x-rengas ketjut kestää pitkään . Ajoin samoilla ketjuilla ja rattailla yli 40 t km / seitsemän vuotta . Ketjut ja rattaat olivat kunnossa kun myin pyörän pois . Rasvasin ketjut aina ajon jälkeen(ketju on lämmin rasva tunkeutuu paremmin ja sitkostuu nopeammin) ketjurasva sprayllä (sateella myös kesken reissun tankatessa)Onhan siitä vaivaa . Hihna on huolettomampi kunhan pitää sen puhtaana ja ei pese sitä vahvoilla liuottimilla. Nyt ajelen kardaanivetoisella se on kaikkeista helpoin mutta vaatii sekin huoltoa. HD:n vuosikerroissa on laatu eroja toiset kestää isältä pojalle ja toiset sitten taas ei. HDssäkin on niin paljon tarjontaa että kannattaa ottaa joku asiaa tunteva HD harrastaja mukaan katsomaan pyörää. Ja kun hyvä löytyy niin menox nähdään paanalla.

      • HondaKurkonAkseli

        Laita ScottOiler ketjuille, helpottaa jokapäiväistä elämää.


    • OstaMyösRasvaa

      Oletko laittanut jäsenhakemuksen SETAan jo.

      • HarleyLeikkoTyttö

        Olen. Sain SETAn Gold Member Executive Cardin heti, kun olen tämmönen leikelty transventtiili. Suikkiin, kakkoseen, ykköseen kun haavat paranee, jees. Nyt saa rullatuoli kyytiä. Toukokin jo kyseli audienssia.
        Mihin tarviit Harrikkaa, kun voit vetää gummit savuten rullatuolilla Jakiksessa? Tai Sörkässä jauhohommista?
        Tästä alkoi uusi elämä.


      • Jutustelija1
        HarleyLeikkoTyttö kirjoitti:

        Olen. Sain SETAn Gold Member Executive Cardin heti, kun olen tämmönen leikelty transventtiili. Suikkiin, kakkoseen, ykköseen kun haavat paranee, jees. Nyt saa rullatuoli kyytiä. Toukokin jo kyseli audienssia.
        Mihin tarviit Harrikkaa, kun voit vetää gummit savuten rullatuolilla Jakiksessa? Tai Sörkässä jauhohommista?
        Tästä alkoi uusi elämä.

        ToukoPouko oli kyllä kova vaikkei MP:eistä puhunutkaan :D


    • AsiallisiaVastauksia

      Unohtakaa koko juttu, mitä asialliseen kysymykseeni tulee. Kyselen täyspäisiltä ihmisiltä jostain muualta.
      Muistakaa kuitenkin ottaa lääkkeenne, ettei mielenterveytenne pahene entisestään....

      • HondaKurkonAkseli

        Minut on todettu puolivuosittain täyspäiseksi ilmailulääketieteellisesti pyörivällä tuolilla.
        Onko sinulla remmiperse näyttää terveen papereita.
        Jos ei niin lopeta haaveilusi Harley-Davidson laatupyörästä.


      • PahaltaNäyttäSinunOsalta

        Tuota se näköjään teettää, kun jättää ne lääkkeet ottamatta. Vain otettu lääke voi vaikuttaa....


      • KohanKyselen

        " lopeta haaveilusi Harley-Davidson laatupyörästä."

        Milloin pulttilingosta on tullut laatupyörä?


    • HarleyVarmaNakki

      Vaihdan nimimerkkiä. Kävin leikkauksessa, enkä tiedä olenko tytteli vai poikuli, piliä ei enää ole. Karvainen haiseva kolo, ei kelpaa kelleen. Näin ollen oikeampi nimimerkkini on otsikon mukainen, sais edes jostain jormaa, vaikka Sutsuki-pojalta. Mitä vaan, mutta arvet on jo parantuneet. Suikkiin tai hanskaan tarvittaessa. HondaKurkolta tuplahinta, kun se on niin vittumainen mies.
      Mun Monkeykään ei enää käynnisty, kuulemma väärän merkkinen kuski. Rullatuolilla S-Markettiin pölliin oluita. Yes. Huomenna mannapuuroa aamulla. Vittu mä oon sankari. Tajuuttekste, dorkat?

      • MullaHauskaa

        คตดอปทสวบนรฝใ

        Kovin tuntuu jollekin tai joillekin olevan moottoripyöräily ongelmallinen asia.


    • HarleyVarmaNakki

      Toi hoitolan sekarotunen 164cm matala portsari silmäilee mua jo vähän silleen. Rullatuoli narikkaan, leikkopimppa laulamaan, olutta kyytipojaksi.
      Vittu mie oon Harleysankari. Monkeilla ja rullatuolilla. Pystyttekö samaan?

      • HarleyTyttö

        Sopiiko jalkatappi anukseen, mulla menee.


      • ThaikkuNauraa
        HarleyTyttö kirjoitti:

        Sopiiko jalkatappi anukseen, mulla menee.

        เเดคตจยบนชขจมทใฝกฑเฑฎ๓๓๓๓๓

        Siinäpä Kurkolle googlekäännettävää seuraavaan minuna esiintymiseen.


      • Jutustelija1
        ThaikkuNauraa kirjoitti:

        เเดคตจยบนชขจมทใฝกฑเฑฎ๓๓๓๓๓

        Siinäpä Kurkolle googlekäännettävää seuraavaan minuna esiintymiseen.

        ''I'm on my way to school 33333''
        No hyvää koulupäivää vain sitten!


      • ThaikkuNauraa
        Jutustelija1 kirjoitti:

        ''I'm on my way to school 33333''
        No hyvää koulupäivää vain sitten!

        Mehän tässä Jutustellaankin elämää ja koulujakin käyneenä sujuvasti Jutustelijan kanssa kun Kurkon oksennukset mode poistaa joten jatketaampa, mutta anteeksipyyntö muun kielioppivirheen ohessa pilkkujen puuttuminen kun pilkunnussijoita ei olla Kurkon tavoin.

        Siis seuraavaa motoristipuhetta:

        ๔๔๕๕ฎฎญฒโปแฝมาฟภตข๓๓๓ ja Kurkon ymmärrettävää ✈🛫🛬🔫🔫🏹👠👠👙💔👅💪👲💀💀💀💀💀💀💀💀👹👹👹😎😎😁😁😁🐒🐒🐒🐴🐴🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐀🐀🚘🚘🛫🛬🌩🌩☔☔🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁


      • AinaisestiPulttiPää

        Mun Harleystä on singahdellut pultit omaan päähäni jo kymmenen vuoden ajan. Siksi olenkin hoitolassa lopun ikääni, koska mikään olemassa oleva kirurgia ei kykene niitä ikinä poistamaan!!


      • HarleyTyttöSeOikea
        ThaikkuNauraa kirjoitti:

        เเดคตจยบนชขจมทใฝกฑเฑฎ๓๓๓๓๓

        Siinäpä Kurkolle googlekäännettävää seuraavaan minuna esiintymiseen.

        C̄hạn t̂xngkār thī̀ ca k̄hā k̄hụ̂n thwār h̄nạk k̄hxng k̄heā ḥār̒ līy̒ key̒ h̄rụ̄x mị̀ xwạywa pheṣ̄ chāy thī̀ ca yụ̄n


      • KippuraNaurua
        HarleyTyttöSeOikea kirjoitti:

        C̄hạn t̂xngkār thī̀ ca k̄hā k̄hụ̂n thwār h̄nạk k̄hxng k̄heā ḥār̒ līy̒ key̒ h̄rụ̄x mị̀ xwạywa pheṣ̄ chāy thī̀ ca yụ̄n

        Hauskasti tuo Thaimaan kielioppi Kurkon lapasessa, anna lisää.


      • HondaKurkonAkseli

        Olen syytön, just tähän juttuun ainakin.


      • HondaKurkonAkseli

        Jos tämä suomilainen rullatuolivammainen lähtee "Thaimaaseen", ja luulee olevansa edes jotain hitusenkin parempaa kuin alkuasukkaat, on niin väärässä kuin ihminen ikinä voi olla.
        Ihmiset elävät kotimaissaan tavoillansa, ja hullu kuolaava monisairas vammakko haluaa saattohoidossansa leikkiä Monkeyllä Easy Rideria Suomen fattan rahoilla, niin kukahan on nyt sitten se akuankka? Saat 17 arvausta.
        No, kukahan se voisi olla?


      • NeitsytHinttiKääpiöKurko
        HondaKurkonAkseli kirjoitti:

        Olen syytön, just tähän juttuun ainakin.

        Olen syytön kaikkeen enkä koskaan ole kukaan.


    • vammahintitjumalauta

      ʇıɹɐʇʇuıɥɐɯɯɐʌ uɐuɐʇɐɐs ɐʞsɐd ǝʇ ɐɐʞɐʇsıɐɥ

      • KivaKeuliiKunOsaa

        No näinhän siinä toki käy kun tervepäisyys tarkistetaan Kurkolta puolivuosittain ilmailulääketieteellisesti pyörivällä tuolilla ja sitten hän lähtee keulimaan.

        Kun ei osaa keulii, niin onhan sitä selällään heti ja kaikki näkyy väärin päin okulääreissä.


      • HondaKurkonAkseli

        Sinulla rullatuoli keulii fattan hississä Rainbow-kaljalastin siirtäessä painopisteen taka-akselille. Läskiperseesi lisäksi. Kai sinulla on nykymuodin mukainen nuubialainen omaishoitaja (ex-kamelinkesyttäjä) fattan laskuun. Veronmaksajat kiittävät.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe