enkeli pelkää kummituksia

eikummituksiaole

Enkeli on katsonut liikaa kauhuelokuvia.

14

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikä pelkää. Silkkaa ilkipuhetta. Mollaan hyvii ystävii enkelien kans. Istutaan teellä ja herkkukorpulla muiden uskomusolentojen kans, kun on ens katteltu tunnin verran, ku keijut tanssii ilkosillaan kukkaniityllä.

      • karmeakorppu

        Keijujen ei kannata katsoa kummitusten kaapujen alle.


      • Varokaamörköä

        Mörkö saattaa ottaa keijun takaapäin.


      • Varokaamörköä kirjoitti:

        Mörkö saattaa ottaa keijun takaapäin.

        Mollaan hienostuneita tyyppii. Mei oteta ketään väkisin eestä eikä takaa. Keijut on myös hienostunei, laatutyttöi.


      • niiku.kyöpeli kirjoitti:

        Mollaan hienostuneita tyyppii. Mei oteta ketään väkisin eestä eikä takaa. Keijut on myös hienostunei, laatutyttöi.

        Mollaan kyöpeleist ihan samaa mieltä, kun ne meist. Noon herrasmiehii.


      • sivusta.seurannut
        keiju.niiku kirjoitti:

        Mollaan kyöpeleist ihan samaa mieltä, kun ne meist. Noon herrasmiehii.

        Kiljukeiju on aika rivo keiju.


      • sivusta.seurannut kirjoitti:

        Kiljukeiju on aika rivo keiju.

        Sun silmät haristaa. Mei kiljuu juola, mitä nyt hiukan samppanjaa samal kun istutaan kyöpelien kans. Sust mää kyl epäilen, et kiljuu kuluu.


      • kyöpelienköyrimä
        keiju.niiku kirjoitti:

        Sun silmät haristaa. Mei kiljuu juola, mitä nyt hiukan samppanjaa samal kun istutaan kyöpelien kans. Sust mää kyl epäilen, et kiljuu kuluu.

        Minulla on se pahasilmä ja kärpäslätkä.


      • kyöpelienköyrimä kirjoitti:

        Minulla on se pahasilmä ja kärpäslätkä.

        Joo, määkin oon huomannu, et sullon silmissä vikaa. Sen takii sää et osu kärpäslätkälläs ees hevoiseen. Rapulaki on pannu sut niiku vapiseen.


      • absolut
        keiju.niiku kirjoitti:

        Joo, määkin oon huomannu, et sullon silmissä vikaa. Sen takii sää et osu kärpäslätkälläs ees hevoiseen. Rapulaki on pannu sut niiku vapiseen.

        Känni keiju ei osaa lentää suoraan, mutta väistää hyvin autojen tuulilasit.


      • absolut kirjoitti:

        Känni keiju ei osaa lentää suoraan, mutta väistää hyvin autojen tuulilasit.

        Sä muistat väärin. Sullon muistisairaus. Kännikeijui ei oo kun sun pasäkekovettumallisis aivoissas.

        Sitä paitsi, jos sää et lopeta sulokeijun herjaamist, mää huuran sulle kelmeenä yönä, kun sää kuljet muutenkin vanhan viinan vapisuttamana pimeetä polkuu, et buuuuu-uuu. Ja se on sulle ihan oikein. Mitäs oot niiku ilkee. Ja nyt sua on varotettu.


      • olen.absolutisti
        niiku.kyöpeli kirjoitti:

        Sä muistat väärin. Sullon muistisairaus. Kännikeijui ei oo kun sun pasäkekovettumallisis aivoissas.

        Sitä paitsi, jos sää et lopeta sulokeijun herjaamist, mää huuran sulle kelmeenä yönä, kun sää kuljet muutenkin vanhan viinan vapisuttamana pimeetä polkuu, et buuuuu-uuu. Ja se on sulle ihan oikein. Mitäs oot niiku ilkee. Ja nyt sua on varotettu.

        Kännikeiju keiju ryyppää aina sauna tontun kanssa kilpaa.


      • olen.absolutisti kirjoitti:

        Kännikeiju keiju ryyppää aina sauna tontun kanssa kilpaa.

        Sullei kyl oo tieto hanskassa. Sei oo saunatunttu vaan kylynhaltia. Soon tärkee virkamies, joka asuu kiukaan takana ja tulee esiin vain lauantaina kuulen jälkeen, jos joku viel sillon saunoo. Soon nääs kielletty. koska kuulelta alkaa pyhä.

        Ja jot se pystyy tuleen esiin, sen täytyy olla vesiselvä eikä retkottaa niiku känninen sika. Sitä paitsi keiju ei diggaa kylynhaltiaa vaan mua. Mää oon kans kuivilla, ollu jo pitkään, mut emmää estä sitä, et se siskojen kans joskus juo samppakaljaa. Aina soon pysyny kohtuules.


      • kaikkeaon
        niiku.kyöpeli kirjoitti:

        Sullei kyl oo tieto hanskassa. Sei oo saunatunttu vaan kylynhaltia. Soon tärkee virkamies, joka asuu kiukaan takana ja tulee esiin vain lauantaina kuulen jälkeen, jos joku viel sillon saunoo. Soon nääs kielletty. koska kuulelta alkaa pyhä.

        Ja jot se pystyy tuleen esiin, sen täytyy olla vesiselvä eikä retkottaa niiku känninen sika. Sitä paitsi keiju ei diggaa kylynhaltiaa vaan mua. Mää oon kans kuivilla, ollu jo pitkään, mut emmää estä sitä, et se siskojen kans joskus juo samppakaljaa. Aina soon pysyny kohtuules.

        Uskotaan ja syvä kumarrus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe