Hämillään puolison käytöksestä

Tenoresterior

Vietettiin siinä perjantai-iltaa yhdessä, olin sanonut että olisin kiinnostunut myös harrastamaan seksiä, puolisoni suhtautui vähän nihkeästi tähän joten annoin asian olla.
No jossain vaiheessa menin suihkuun, pyysin häntäkin mukaan mutta hän jäi näpyttelemään puhelintaan sohvalle. Kun tulin takaisin suihkusta hän yhä näpytteli puhelintaan. Mutta tässä tulee nyt outo osuus. Huomasin että alushousuni eivät olleet enää vaatepinon päällä mihin ne riisuin. Aloin silmäillä huonetta ja huomasin että puolisoni takaa sohvalla pilkotti jotain valkoista kangasta joten kysyin onko alushousuni siellä. Hän ojensi ne minulle kommentoimatta mitenkään ja jatkamalla puhelimen räpläämistä. Tosi outo tilanne minusta, olisi ollut tarjolla seksiä mutta ei kelpaa mutta silti näpistää housuni ties mitkä ajatukset mielessään :-/ En oikein tiedä miten suhtautua tähän asiaan... :-(

15

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eisiinämuuta

      Tutki sun vaatteet...kalsarit jäi laittamatta takaisin pinoon 👍

      • Outoahommaa

        Jees. Epäileekö sua pettämisestä ja siksi tutki vaatteet. Ei siis liittyne seksihaluihin sun kanssa.
        Sitäpä vaan ihmettelen mikset kysynyt asiaa mieheltä heti miksi otti alushousut. Ei ole teillä suhde ihan kondiksessa vissiin kun täällä kysyt.


    • oiuolyu

      Minua puolestaan hämmästyttää miten moni täällä ihan oikeasti KYSYY puolisolta kiinnostusta seksiin. Sellainenhan on onnin omiaan tappamaan himon. Jos itse olisi halukas seksiin, niin silloinhan pitää alkaa vietellä kumppania mukaan eikä kyselemään. Vietellessä ei ole vaikea päätellä saako kumppanin seksiin mukaan vai ei. Useammin saa toisen mukaan, jos lähtee liikenteeseen pikkiriikkisillä toimenpiteillä, kuten esim. katseilla, hipaisuilla, kutittelulla/koskettelulla - kumppanin mieltymyksistä riippuen voi hiplata kroppaa/mieltä enemmän.

      • suoraatoimintaa

        Miksi pitää aina vietellä jos ollaan oltu pitkään yhdessä, siinähän menee ikä ja terveys. En käy minäkään avopuolisooni käsiksi heti mutta ei siinä pitäis mitään kikkoja tarvita. Yleensä niin että naiseni hiukan hieroo mun reittä sohvalla ja joskus menee käsi haaroväliin asti ja puristeluista tietää että haluaa on eri vastaanko minä hyväilyihin takaisin. Jos minä haluan yleensä suukottelen niskaa ja hartioita, siinä sitten jo selvää onko kumppanilla halukkutta. Yleensä ei ole mutta joskus nappaa.


      • öiölö
        suoraatoimintaa kirjoitti:

        Miksi pitää aina vietellä jos ollaan oltu pitkään yhdessä, siinähän menee ikä ja terveys. En käy minäkään avopuolisooni käsiksi heti mutta ei siinä pitäis mitään kikkoja tarvita. Yleensä niin että naiseni hiukan hieroo mun reittä sohvalla ja joskus menee käsi haaroväliin asti ja puristeluista tietää että haluaa on eri vastaanko minä hyväilyihin takaisin. Jos minä haluan yleensä suukottelen niskaa ja hartioita, siinä sitten jo selvää onko kumppanilla halukkutta. Yleensä ei ole mutta joskus nappaa.

        No tuohan on viettelyä. Ei viettelyn tarvitse olla monimutkaista.


      • NäinMeillä
        öiölö kirjoitti:

        No tuohan on viettelyä. Ei viettelyn tarvitse olla monimutkaista.

        Juuri niin. Ja se viettely on jo taas osa esileikkiä.


      • 398989685

        Jos minulla on nälkä ja puoliso kysyy, lähdetäänkö ravintolaan syömään, ruokahalu kyllä häviää saman tien. Pitäisi lähestyä asiaa vähän hienovaraisemmin esim. lipomalla huulia tai maiskuttamalla vaivihkaa tai vaikkapa helisyttämällä auton avaimia.


      • miksinäin2
        NäinMeillä kirjoitti:

        Juuri niin. Ja se viettely on jo taas osa esileikkiä.

        Suuseksi on esileikkiä oikein tehtynä, ei niin että vaimo katsoo että mitäs tuolle nyt pitäis tehdä, ei kai vaan ottaa suuhun mutta kun tulee miehen vuoro ja yrittää siihen reisien väliin niin heti huomautetaan että nuoleppas ensin jos jotain haluat.


    • Tahvo52

      Luojalle kiitos että olen päätynyt olemaan ilman parisuhdetta, ei jaksaisi tuollaista skeidaa

      • yksimonista5

        Monella sama mielipide, vähemmällä selviää, seksiä kyllä saa jos tarve vaatii monella eri tapaa.


    • Outoakylläon

      Perjantai ilta ja nyysi alushousut. Puhelintaan räplää noi voihan Jehu mikä ihme tuossakin on? Onko aikasempaa outoja juttuja? Meillä katsos puoliso rakastuneena näppäili kakkoselleen. Kun tulin selän takaa suukotellen niskaa oli outoa että nakkasi lattialle sen ja heti kiihkeänä mun kanssa. Kun sessio ohi oli puhelin edessäni ja helvetti mitä näin. Oli helvetti irti. Näin ne puolisot osaa hoidella meitä sinisilmäisesti. Samaan aikaan hoitelee puolisonsa kun taas rakastajalleen näpertää viestejä. Tosi outoa oli käytös? Kannattaa kysyä mitä ne housuilla aikoi tehdä? Epäilee sun pettävän? Näin jälkikäteen vasta tajusin sen oudon käytöksen.

    • Yäk

      Oudointa täs on , että laitat suihkun jälkeen likaiset alkkarit jalkaan, yleensä suihkun jälkeen laitetaan puhtaat vaatteet päälle ja käytetyt likaiset menee pyykkikoriin.

      • Tenoresterior

        En olisi laittanut niitä enää jalkaan vaan olisin heittänyt pyykkikoriin. Nyt meni roskiin kun en tiedä mitä tuo pervo niille teki :-(


    • seselviää

      Jos hänellä on tämä alusvaatefetissi. Kysy suoraan.

    • Kysyrohkeasti

      Nyt vakava keskustelu paikallaan. Kuinka onkaan ilmi tullut miehen sairaita tekemisiä kun elää "netissä ja saa fiboja sieltä. Jotain kinkkiä tuossa on. Jos kerta ehdotit seksiä mikä ei ottanut purjeisiin mutta sun pikkarit kelpasi. Nyt hälytyskellojen pitäisi sulla soida. Kerro että ymmärrät jos sillä kehittynyt tuollainen puuhastelu. Sillä sen ratkaisee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe