Syömättömyys

Jalatpuutuu

Hei!
Oon ollu vasta 2 vuorokautta syömättä, ja meinaan pyörtyä. Tavoitteena on olla 2 viikkoa syömättä.
Inhottaa paino: 46
Pituus: 162
Oon 13 vuotta
Jalat puutuu. Kun nousen mustuu silmissä ja menetän tasapainon.
Oon osastolla (tosin toisesta syystä)
Kuinka kauan nuo hoitajat kattoo ettei syö onko kokemuksia?
Oon yrittänyt juoda vettä mutta se menee vaikeesti alas.
Minulla on anoreksia taista joten hoitajat valittaa kun ei syö.
Aivot sanoo että haluaa ruokaa mutta mieli ei. Mun on niin paha olo. Masentaa.
Tuntuu että syömishäiriöni on pahentumassa.
Kuullostaako tutulta?

7

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syomaannyt

      Kuulostaa todella pahalta.
      Olet liian laiha ja syömättömyys heikentää terveyttäsi joka hetki.
      Kerro ongelmastasi. Ensihätään saat vaikka tipan ja sinulle suunnitellaan sopivampi ruokavalio.

    • mitäääääh

      no siis itse olen rehhellisesti 8 vuotias ja mun paino on aikalailla samoissa pittus 143 cm niin että oot alipainoinen eli nyt mäkkäriin ja sitten taas normaalisti

    • mitäääääh

      ja toi että jalat puutuu sun muuta johtuu siitä että sun ruumis ei ole saanut tarpeeksi ravinteita kestääkseen

    • Jalatpuutuu

      Nyt näin tilannepäivitystä: olin 4 päivää syömättä ja sitten en enää juonutkaan niin jouduin tiputukseen. Nyt syön mutta 500kcal/d suunnitelmalla.
      Tarkoitus päästä 39kg.

    • Surullisintyttö

      Hei. Saisinko apuja, haluaisin todella painaa 48. Pituus 163. Paino 50. Eli 48kg tavoite joten onko neuvoja. Haluaisin saavuttaa tavoitteeni nopeasti.

      • Kokeile snsd diettiä


    • Jalatpuutuu

      Nyt paino 48kg
      Söin viikon 500kcal mut nyt siihen puututtiin nyt syön n. 1000kcal päivässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe