Valkoritarin sysimusta sielu paljastuu..

..tuossa kirjoituksessa:

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201708162200330884_vd.shtml

Muistan kun joskus facessa joku naistuttu tuota fanitti ja vilkaisin sitten sen juttuja. Sillä oli ihan älyttömästi naistykkääjiä. Kirjoittaahan se ihan hauskasti ja muka vähän ärhäkkänä mutta mulla pisti silmään sen valkoritarointi ja sen johdosta tuleva varaukseton naisten ihailu. Ei se niin paljon niitä tykkäyksiä hauskuudella voinut saada, juttu oli valkoritarointi millä se niitti mainetta. Kuinkas sitten kävikään, jätti muutaman kuukauden ikäisen lapsensa ja sen äidin ja miksi? Silmien ja perseen takia, ei h..i, no naisfaneja varmaan riittää jatkossakin "rehellisyyden" vuoksi. Aika vinhaa kuitenkin kun vaikka on millainen limanuljaska naiset tykkää tai ehkä juuri siksi. Tuo uhriutumien on kyllä aikamoista:

"Vaati uhrauksia tulla tähän päivään, jolloin koen olevani kokonaisempi ihminen. Olen tullut läpi kahden avioeron, menettänyt mahdollisuuden nähdä lapsiani päivittäin ja kokenut julkisen teurastuksen."

Uuuh, varsinainen uhri, sen mielestä jätetty ex-nainen ei varmaan paljon kärsinyt.

42

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PalstaTrolli

      Hieno ihminen, kerrassaan.

      Ilmeisesti selkärangattomuus ei ole pelkästään naisten etuoikeus.

    • crux

      Tuollaiset ihmiset ilmeisesti nykyään elävät täyttä elämää ja uivat tässä ajassa kuin kalat vedessä. Toisille tämä vesi on sameaa ja elämä pelkkää yllätyksetöntä ahertamista. Elämme kuin jossain huvipuistossa jossa lapsille ja tällaisille lapsenmielisille on tarjolla vaikka mitä. Aikuiset istuvat jossain penkillä sivummalla.

      • Noin se varmaan menee ja tuollaisilla valkoritaroitsijoilla ja salamarakastujilla lienee etulyöntiasema, ne kun osaa elää hetkessä eivätkä mieti tekostensa seurauksia. Sitten jos siinä matkalla jotain särkee voi sen kuitata leppoisalla naureskelulla, sitä kun on niin mukava mies ihan omastakin mielestään.


      • flowersreally

        Kyllä jokainen kakkaa ihan omaan akvaarioonsa.


    • liuyhiuiuhyouo

      Ei ole faneja. Yksi Suomen vihatuimmista miehistä tällä hetkellä.

    • No muahan pidettiin ainakin joskus palstan valkoritarina. Erottaako siis valkoritarin ja aisurin mikä?

      Tiedätkö että noita lehtien kirjpituksia kirjoitetaan harmis ihan samalla ideologialla kuin sä teet. Haet näkyvyyttä ja myyntiä, että saat oman asiasi esiin.

      Sitähän minäkin hain tältä palstalta aikoinaan. Olin kärkkäämpi ja etenin itseäni säästelemättä.

      Nää lehdet elää sillä, sä haluat tukea. Mitäs mä hain joskus? Hmmmmm. Ammuin halikolla sinnetänne osuakseni johonkin...

      En sano, että Minkkinenkään välttämättä ois toiminut oikein..tai minäkään. Mutta millä perusteella sinä voit sanoa, että sinun tapasi on oikea?

      Onpa jännää, vastaatko tähän vai onko jankkausta?

      • Joohohh

        Minä sitä minä tätä..
        Katsos kun ei tässä ollut kysymys sinusta rakas narssu-kaappi, vaikka mielellään toki puhutkin itsestäsi.


      • Joohohh kirjoitti:

        Minä sitä minä tätä..
        Katsos kun ei tässä ollut kysymys sinusta rakas narssu-kaappi, vaikka mielellään toki puhutkin itsestäsi.

        Ai kun sattui toi narssu-lisäys hirmuisesti... pitäisköhän ihan huolestua...

        No sinustako minun pitäisi puhua? Itsestänihän minä täällä urvelo puhunkin ja omista ajatuksista enkä naapurin. Haloo!


      • En aiemmin ehtinyt mutta vastaillaanpa nyt.

        Joo, pidettiin ja siihen oli syynsä. Jos täällä palstalla kirjoittaa kuin valkoritari, näkemättä mitään vikaa vikaa naisissa ja ylsitää niitä ansiottakin niin mikä päätelmä? No tietysti valkoritari ja kyllä sussa oli niitä oireita aika pahasti siinä rakkaudenhuumassasi, sitten kun hieman myöhemmin tuli bänät ja nillitit pitkiä jaarituksia näkemättä mitään vikaa sun omassa toiminnassa niin minä ainakin aloin melkeinpä säälimääm sitä naista :D sitten sulla seurasi valkoritari/panomies -vaihe nettideittailuineen, siinä vaiheessa minun kävi vähän sääliksi niitä sun treffikumppaneita, näin ulkopuolisesta vaikutti että susta saattaa olla tulossa samanlainen kuin tuosta minkkisestä. No nythän sä olet petrannut kovasti, alkaa tulla se oikea kaappi/dissident esiin kun ei tarvitse esittää mitään täällä tai muuallakaan tai draamailla turhaan, paljon parempi näin nykyisellään.

        Niin non nuo lehdet, kyllä toi Minkkinen ihan itse noita lausuntojaan jakelee, ei toimittaja niitä väkisin sen suuhun ole tunkemassa. Se tekee nyt itsestään uhria (vähän samaa oli sun jutuissa pahimmillaan) ja varmaan itse uskookin olevansa se eniten kärsinyt, narsut on semmoisia. Minäpä luulen että tuo sen nainen kyllästyy siihen kohtapuoliin ja sitten saadaan taas lukea miten on elämä kovaa, ehkä se kirjoittaa kirjan kovasta elämästään (jossa itse toimii kapellimestarina),


      • Harmaaritari kirjoitti:

        En aiemmin ehtinyt mutta vastaillaanpa nyt.

        Joo, pidettiin ja siihen oli syynsä. Jos täällä palstalla kirjoittaa kuin valkoritari, näkemättä mitään vikaa vikaa naisissa ja ylsitää niitä ansiottakin niin mikä päätelmä? No tietysti valkoritari ja kyllä sussa oli niitä oireita aika pahasti siinä rakkaudenhuumassasi, sitten kun hieman myöhemmin tuli bänät ja nillitit pitkiä jaarituksia näkemättä mitään vikaa sun omassa toiminnassa niin minä ainakin aloin melkeinpä säälimääm sitä naista :D sitten sulla seurasi valkoritari/panomies -vaihe nettideittailuineen, siinä vaiheessa minun kävi vähän sääliksi niitä sun treffikumppaneita, näin ulkopuolisesta vaikutti että susta saattaa olla tulossa samanlainen kuin tuosta minkkisestä. No nythän sä olet petrannut kovasti, alkaa tulla se oikea kaappi/dissident esiin kun ei tarvitse esittää mitään täällä tai muuallakaan tai draamailla turhaan, paljon parempi näin nykyisellään.

        Niin non nuo lehdet, kyllä toi Minkkinen ihan itse noita lausuntojaan jakelee, ei toimittaja niitä väkisin sen suuhun ole tunkemassa. Se tekee nyt itsestään uhria (vähän samaa oli sun jutuissa pahimmillaan) ja varmaan itse uskookin olevansa se eniten kärsinyt, narsut on semmoisia. Minäpä luulen että tuo sen nainen kyllästyy siihen kohtapuoliin ja sitten saadaan taas lukea miten on elämä kovaa, ehkä se kirjoittaa kirjan kovasta elämästään (jossa itse toimii kapellimestarina),

        No en minä mielestäni ole ikinä naisia puolustanut vaan ihmisiä, tosin nyt olen senkin suureltaosin jättänyt pois, kyllä aikuiset ihmiset sen osaa itsekin tehdä.

        Mitä mun suhteeseen, niin elin ja koin sen silloin niin. Ihan kuin joku Minkkinenkin nyt, näin sen hyvänä ja silti koin mitä koin. Se on elämää. Ja kävipä sen nykyisessä suhteessa kuinka tahaansa, niin mitä sillä väliä? Pessimisti voi sanoa että minähän sanoin, kun eroavat ja jos hautaanasti ovat yhdessä, niin voi sanoa olevansa onnellinen, että oli kerrankin väärässä.


      • Harvoimpa kukaan itsessään vikaa näkeekään, itselleen pystyy asiat parhain päin selittelemään olipahan kämmännyt miten pahasti vaan. Se kuuluu ihmisluontoon, ensin pitää saada itsensä uskomaan omaan syyttömyyteensä ja sitten voi lähteä esittämään uhria ja jos ei vastaanotto olekaan toivottu niin vaihdetaan marttyyrivaihde päälle. Tämä Minkkinen on tehnyt itsestään pellen lausunnoillaan, mutta hän on hyvä esimerkki siitä, että myös miehet voivat hypätä suhteesta toiseen ilman omantunnonvaivoja. Tälläinen käytöshän on tällä palstalla yleistetty vain naisten toimintatavaksi.


      • Jooohohh
        Dissident kirjoitti:

        Ai kun sattui toi narssu-lisäys hirmuisesti... pitäisköhän ihan huolestua...

        No sinustako minun pitäisi puhua? Itsestänihän minä täällä urvelo puhunkin ja omista ajatuksista enkä naapurin. Haloo!

        Puhuu täällä toiset välillä jostakin muustakin kuin itsestään. Ymmärsitkö vajakki mitä tarkoitan?


      • Jooohohh kirjoitti:

        Puhuu täällä toiset välillä jostakin muustakin kuin itsestään. Ymmärsitkö vajakki mitä tarkoitan?

        Joo, no nippanappa... narssuvajakkiaivot ottaa vastaan kehnosti puskamuminaa...


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Harvoimpa kukaan itsessään vikaa näkeekään, itselleen pystyy asiat parhain päin selittelemään olipahan kämmännyt miten pahasti vaan. Se kuuluu ihmisluontoon, ensin pitää saada itsensä uskomaan omaan syyttömyyteensä ja sitten voi lähteä esittämään uhria ja jos ei vastaanotto olekaan toivottu niin vaihdetaan marttyyrivaihde päälle. Tämä Minkkinen on tehnyt itsestään pellen lausunnoillaan, mutta hän on hyvä esimerkki siitä, että myös miehet voivat hypätä suhteesta toiseen ilman omantunnonvaivoja. Tälläinen käytöshän on tällä palstalla yleistetty vain naisten toimintatavaksi.

        No mitäpä tuo Minkkinenkään muuta oikein voi sanoa? Typerähän se on ollut ja saa kärsiä siitä...
        Ei ehkä kannata sen metodeista ainakaan kenenkään oppia ottaa, jos ei varoittavana esimerkkinä. Mutta onko naiset ketkä ovat lukeneet hänen juttujaan, sitten pitäneet häntä erittäin hyvänä parisuhdeihmisenä? Voihan sitä tietää vaikka mitä auvoisia asioita, mutta ei osaa pitäytyä niissä itse?
        Mutta siinäpähän sumplii itse asiansa, ei oikeestaan kosketa mua milläänmuotoa...Kyse yksittäisestä ihmisestä ja sillä siisti...


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Harvoimpa kukaan itsessään vikaa näkeekään, itselleen pystyy asiat parhain päin selittelemään olipahan kämmännyt miten pahasti vaan. Se kuuluu ihmisluontoon, ensin pitää saada itsensä uskomaan omaan syyttömyyteensä ja sitten voi lähteä esittämään uhria ja jos ei vastaanotto olekaan toivottu niin vaihdetaan marttyyrivaihde päälle. Tämä Minkkinen on tehnyt itsestään pellen lausunnoillaan, mutta hän on hyvä esimerkki siitä, että myös miehet voivat hypätä suhteesta toiseen ilman omantunnonvaivoja. Tälläinen käytöshän on tällä palstalla yleistetty vain naisten toimintatavaksi.

        "Tälläinen käytöshän on tällä palstalla yleistetty vain naisten toimintatavaksi."

        .. Onk Sul Valikoivat LukuLasit Piäs?.. ;P

        .. Harva tuollaista on väittänyt.. Ja nekin harvat on pääsääntöisesti ProvoTrolleja.. Moni on kyllä sanonut, että PeliMeehien yms. Käytösmallit on ihan vastaavia, kuin Saman- ja/tai VastaanKaltaisten naisien.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Tälläinen käytöshän on tällä palstalla yleistetty vain naisten toimintatavaksi."

        .. Onk Sul Valikoivat LukuLasit Piäs?.. ;P

        .. Harva tuollaista on väittänyt.. Ja nekin harvat on pääsääntöisesti ProvoTrolleja.. Moni on kyllä sanonut, että PeliMeehien yms. Käytösmallit on ihan vastaavia, kuin Saman- ja/tai VastaanKaltaisten naisien.. ;P

        Niinpä niin, sinä oletkin syventynyt palstalaisten sielunelämään täysipäiväisesti ja pystyt esim diagnosoimaan narsismin ihan tuosta vain. Minä taas luen sieltä täältä ja hypin yli sinunlaiset tuulentuivertamat, mutta pääsääntöisesti silmiin osuu tekstejä, joissa naisten kerrotaan toimivan Minkkisen tavalla. Tosin erona naisiin, hän jättää lapset äidille liihottaessaan uuteen suhteeseen, naisethan vie tenavat mennessään.


      • Dissident kirjoitti:

        No mitäpä tuo Minkkinenkään muuta oikein voi sanoa? Typerähän se on ollut ja saa kärsiä siitä...
        Ei ehkä kannata sen metodeista ainakaan kenenkään oppia ottaa, jos ei varoittavana esimerkkinä. Mutta onko naiset ketkä ovat lukeneet hänen juttujaan, sitten pitäneet häntä erittäin hyvänä parisuhdeihmisenä? Voihan sitä tietää vaikka mitä auvoisia asioita, mutta ei osaa pitäytyä niissä itse?
        Mutta siinäpähän sumplii itse asiansa, ei oikeestaan kosketa mua milläänmuotoa...Kyse yksittäisestä ihmisestä ja sillä siisti...

        Ainahan sitä saa sanoa mitä vain, teot puhuu puolestaan. Ymmärtääkseni hän on ylistänyt parisuhteen auvoisuutta teksteissään ja sitten vaihtaakin naista lennossa. Kaikki parisuhteet eivät vain kestä,mutta eronkin voisi hoitaa vähän tyylikkäämmin.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Ainahan sitä saa sanoa mitä vain, teot puhuu puolestaan. Ymmärtääkseni hän on ylistänyt parisuhteen auvoisuutta teksteissään ja sitten vaihtaakin naista lennossa. Kaikki parisuhteet eivät vain kestä,mutta eronkin voisi hoitaa vähän tyylikkäämmin.

        Joo, kyllä mä joitain sen juttuja muistaakseni lueskelin. Huumorilla höystettyjä tarinoita.
        En tiedä tarkkaan tarinoita, mutta tietenkin tuon linkin mukaan on aika kepeät syyt pompata toisesta suhteesta toiseen ja vielä pienen lapsen syntymän jälkeen.
        On siinä varmaan muuten miettimistä seuraavallakin, että miten ihana mies tämä nyt sitten onkaan..


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Niinpä niin, sinä oletkin syventynyt palstalaisten sielunelämään täysipäiväisesti ja pystyt esim diagnosoimaan narsismin ihan tuosta vain. Minä taas luen sieltä täältä ja hypin yli sinunlaiset tuulentuivertamat, mutta pääsääntöisesti silmiin osuu tekstejä, joissa naisten kerrotaan toimivan Minkkisen tavalla. Tosin erona naisiin, hän jättää lapset äidille liihottaessaan uuteen suhteeseen, naisethan vie tenavat mennessään.

        Niinpä niin, sinä oletkin syventynyt palstalaisten sielunelämään täysipäiväisesti ja pystyt esim diagnosoimaan narsismin ihan tuosta vain. Minä taas luen sieltä täältä ja hypin yli sinunlaiset tuulentuivertamat, mutta pääsääntöisesti silmiin osuu tekstejä, joissa naisten kerrotaan toimivan Minkkisen tavalla. Tosin erona naisiin, hän jättää lapset äidille liihottaessaan uuteen suhteeseen, naisethan vie tenavat mennessään.

        NiinpäNiin.. ;D.. Voi sinua, kun olet tainnut Taas Mielesi niin Pahoittaa.. ;P

        .. Voihan se olla, että joku/jotkut on oikeasti niin Tyhmiä&Yksinkertaisia, että heillä on tälläinen(kin) ItsePetosSyndrooma, mutta kyllä minä ainakin oletan, että suurin osa noista Harvoista Janttereista kommentoi tuollaisia juttuja ihan vain Provoakseen ja/tai Trollatakseen.. Näin ainakin haluan Uskoa.. Itse aikalailla ohitan sellaiset PaikkansaPitämättömyydet jne. osittain tietoisesti ja osittain tiedostamatta.. Aikoinaan kyllä astuin monesti noihin(kin) miinoihin, mutta nykyään harvemmin.. Välillä voin kommentoida, jos/kun homma lähtee ihan lapasista.. En tosin aina silloinkaan.. Noh, kyllä sitä tulee välillä osallistuttua enemmänkin.. Ihan fiiliksen mukaan mennään.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Niinpä niin, sinä oletkin syventynyt palstalaisten sielunelämään täysipäiväisesti ja pystyt esim diagnosoimaan narsismin ihan tuosta vain. Minä taas luen sieltä täältä ja hypin yli sinunlaiset tuulentuivertamat, mutta pääsääntöisesti silmiin osuu tekstejä, joissa naisten kerrotaan toimivan Minkkisen tavalla. Tosin erona naisiin, hän jättää lapset äidille liihottaessaan uuteen suhteeseen, naisethan vie tenavat mennessään.

        NiinpäNiin.. ;D.. Voi sinua, kun olet tainnut Taas Mielesi niin Pahoittaa.. ;P

        .. Voihan se olla, että joku/jotkut on oikeasti niin Tyhmiä&Yksinkertaisia, että heillä on tälläinen(kin) ItsePetosSyndrooma, mutta kyllä minä ainakin oletan, että suurin osa noista Harvoista Janttereista kommentoi tuollaisia juttuja ihan vain Provoakseen ja/tai Trollatakseen.. Näin ainakin haluan Uskoa.. Itse aikalailla ohitan sellaiset PaikkansaPitämättömyydet jne. osittain tietoisesti ja osittain tiedostamatta.. Aikoinaan kyllä astuin monesti noihin(kin) miinoihin, mutta nykyään harvemmin.. Välillä voin kommentoida, jos/kun homma lähtee ihan lapasista.. En tosin aina silloinkaan.. Noh, kyllä sitä tulee välillä osallistuttua enemmänkin.. Ihan fiiliksen mukaan mennään.. ;P

        .. Jaah.. Jäi tuo sulta lainaama tekstikin kommenttiin.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Niinpä niin, sinä oletkin syventynyt palstalaisten sielunelämään täysipäiväisesti ja pystyt esim diagnosoimaan narsismin ihan tuosta vain. Minä taas luen sieltä täältä ja hypin yli sinunlaiset tuulentuivertamat, mutta pääsääntöisesti silmiin osuu tekstejä, joissa naisten kerrotaan toimivan Minkkisen tavalla. Tosin erona naisiin, hän jättää lapset äidille liihottaessaan uuteen suhteeseen, naisethan vie tenavat mennessään.

        NiinpäNiin.. ;D.. Voi sinua, kun olet tainnut Taas Mielesi niin Pahoittaa.. ;P

        .. Voihan se olla, että joku/jotkut on oikeasti niin Tyhmiä&Yksinkertaisia, että heillä on tälläinen(kin) ItsePetosSyndrooma, mutta kyllä minä ainakin oletan, että suurin osa noista Harvoista Janttereista kommentoi tuollaisia juttuja ihan vain Provoakseen ja/tai Trollatakseen.. Näin ainakin haluan Uskoa.. Itse aikalailla ohitan sellaiset PaikkansaPitämättömyydet jne. osittain tietoisesti ja osittain tiedostamatta.. Aikoinaan kyllä astuin monesti noihin(kin) miinoihin, mutta nykyään harvemmin.. Välillä voin kommentoida, jos/kun homma lähtee ihan lapasista.. En tosin aina silloinkaan.. Noh, kyllä sitä tulee välillä osallistuttua enemmänkin.. Ihan fiiliksen mukaan mennään.. ;P

        Sulta tulee paljon tekstiä ja vähän asiaa, mutta suomensin tuon vuodatuksen niin, että sinä kommentoit, kun homma lähtee lapasesta. Sun nikki osuu silmiin melkein kaikissa aloituksissa, joita silmäilen tai kommentoin, eli olet jonkinlainen palstan kukkahattu, joka sormi pystyssä hyssyttelee muita. Vahinko, että erikoisuuden tavoittelussasi olet mennyt liiallisuuksiin ja tekstisi ovat liian raskasta luettavaa minulle. Ehkä siellä jokin pointtikin mukana on, mutta niin sanotusti heität lapsen pesuveden mukana pois kirjoitustyylilläsi.


      • Dissident kirjoitti:

        Joo, kyllä mä joitain sen juttuja muistaakseni lueskelin. Huumorilla höystettyjä tarinoita.
        En tiedä tarkkaan tarinoita, mutta tietenkin tuon linkin mukaan on aika kepeät syyt pompata toisesta suhteesta toiseen ja vielä pienen lapsen syntymän jälkeen.
        On siinä varmaan muuten miettimistä seuraavallakin, että miten ihana mies tämä nyt sitten onkaan..

        Joo, no minäkin oon jokusen facebuukkiin linkitetyn kirjoituksen uteliaisuudestani lukenut. Jostain kumman syystä, niitä ei viime aikoina ole tullut enää vastaan... Mutta hänen eronsa taustojahan voimme vain arvailla, tuskin hän koko totuutta haluaa suomen kansalle blogissaan jakaa.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Sulta tulee paljon tekstiä ja vähän asiaa, mutta suomensin tuon vuodatuksen niin, että sinä kommentoit, kun homma lähtee lapasesta. Sun nikki osuu silmiin melkein kaikissa aloituksissa, joita silmäilen tai kommentoin, eli olet jonkinlainen palstan kukkahattu, joka sormi pystyssä hyssyttelee muita. Vahinko, että erikoisuuden tavoittelussasi olet mennyt liiallisuuksiin ja tekstisi ovat liian raskasta luettavaa minulle. Ehkä siellä jokin pointtikin mukana on, mutta niin sanotusti heität lapsen pesuveden mukana pois kirjoitustyylilläsi.

        .. Eihän Maalailuissa paljon asiaa Välttämättä aina olekaan, eikä AivoLimanPärkeissä.. Mut samaa koskee Kaikkia Muitakin.. Moni voi sanoa samaa sunkin Maalailuista ja Valutuksista Palstalle.. ;D

        .. Enkä minä ole sanonut, että kommentoin "jos ja kun Aina..".. Sanoin, että kommentoin ihan fiilikseen mukaan ja ohitan paljon ketjuja ja/tai kommentteja.. Riippumatta kommentista ja kommentoijasta jne.. Hyssyttelyn ja ValkoPesunkin vedit ihan omasta päästäsi.. Kyllä se on ihan erillaisten Yksilöiden/Persoonien Hommaa.. ;P

        .. Koitas taas Rauhoottua, ettei VerenPaineet mene ihan sekaisin.. ;D


      • tämänolenhuomannut
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Eihän Maalailuissa paljon asiaa Välttämättä aina olekaan, eikä AivoLimanPärkeissä.. Mut samaa koskee Kaikkia Muitakin.. Moni voi sanoa samaa sunkin Maalailuista ja Valutuksista Palstalle.. ;D

        .. Enkä minä ole sanonut, että kommentoin "jos ja kun Aina..".. Sanoin, että kommentoin ihan fiilikseen mukaan ja ohitan paljon ketjuja ja/tai kommentteja.. Riippumatta kommentista ja kommentoijasta jne.. Hyssyttelyn ja ValkoPesunkin vedit ihan omasta päästäsi.. Kyllä se on ihan erillaisten Yksilöiden/Persoonien Hommaa.. ;P

        .. Koitas taas Rauhoottua, ettei VerenPaineet mene ihan sekaisin.. ;D

        Useimmiten fiiliksesi on sellainen, että haluat ylimielisesti oikoa ja vähätellä muiden kirjoituksia. Nostat itsesi muiden yläpuolelle.


      • tämänolenhuomannut kirjoitti:

        Useimmiten fiiliksesi on sellainen, että haluat ylimielisesti oikoa ja vähätellä muiden kirjoituksia. Nostat itsesi muiden yläpuolelle.

        Nah, Susta vain Tuntuu siltä.. ;D.. Syystä tai toisesta.. Syystä Varmaan kuitenkin.. Voisin jotain luetellakin, mutta enpä taida siihen nyt lähteä.. ;P

        .. Hyvää PäivänJatkoa Sullekin.. =)


    • Tästä oli jo aikaisemminkin juttua.. Joskus Muinoin.. Nilviäiseltähän tuo on AlunAlkaenkin tuntunut.. Jo ennen käryä.. Ja sen Aikaisemmatkin Hommelit haiskahti.. ;P

      .. Mut joo.. PeliMeehistä Monet Naiset Tykkää.. ;D.. Ne Käyttäytyy, kuin monet naiset ja osaa Valehdella Sujuvasti.. Eiku.. Niin osaa muuten monet naisetkin.. Joten siis.. Ne käyttäytyy, kuin monet naiset.. ;D

    • Pillujen--asiantuntija

      Mies haluaa aina elvistella uutta reikäänsä julkisesti lehdessä. Eihän se kestä kun vuoden ja kaksi niin mies kyllästyy ja dumbbaa naisen.

      • eivoikuinihmetellä

        Niinpä, koska näkee vieläkin ihanammat silmät ja nätimmän pyllyn ja taas ollaan juuri siinä oikeassa suhteessa.


    • tämmöstälontoossaaa

      Sofia Belórf huomioitiin brittilehdessä - biletti tv-komistuksen kanssa Usain Boltin juhlissa Lontoossa

      http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201708162200331025_vd.shtml

      Keskiviikko 16.8.2017 klo 17.16

      Daily Mail on julkaissut kuvia suomalaisesta fitnesskaunottaresta Lontoon juhlahumussa.

      Fitnesskaunotar Sofia Belórf kertoi Iltalehdelle muuttavansa Lontooseen. Sofian uusi elämä Iso-Britanniassa näyttääkin alkaneen vauhdikkaasti, sillä brittilehti Daily Mail on julkaissut kuvia Sofiasta juhlahumussa.

      Daily Mailin mukaan Sofia on juhlinut samassa seurueessa Dstrkt-yökerhossa tiistaina Love Island -tv-sarjan komistusten Mike Thalassitisin ja Jonny Mitchellin kanssa. Kuvissa Sofia nähdäänkin Mike Thalassitisin kyljessä. Kuvatekstissä Daily Mail uumoilee kaksikon vaihtaneen puhelinnumeroita keskenään.

      Samassa yökerhossa juhli myös uransa päättänyt juoksija Usain Bolt.

      Sofia julkaisi Instagramissaan biletyskuvan keskiviikkona. Kuvassa hän on yökerhossa samoissa vaatteissa kuin Daily Mailin kuvissa.

    • mansikkakakkua

      Herranjestas... vai tuollainen on valkoritari ja pelimies? Tulee julkisuuteen tuon näköisenä antamaan typerääkin typerämmän lausunnon.
      Vettä, saippuaa,shampoota partavaahtoa sekä vanhanaikaisen turpahöylän ens alkuun olis vähintäänkin tarvinnut!

      Tai oikeastaan vanhanajan parturin... joka osaa myös nuo parta asiat... eihän tuo ole edes se klo viiden sänki!
      Joka nyt on muodissa... jostain kumman syystä, mutt se on kyllä huolellisuutta vaativa, eikä kaikille edes sovi. (Timo Soini ja klo viiden sänki... siis anna mun kaikki kestää!) =))

      Missähän metsäkämpällä tuokin rasvaletti on viimeeksi majaillut...
      Nyt olis pikkukakkosella paikka selitellä tuon otuksen tasoa... ??? Mielenkiinnolla kerrankin kuuntelisin.

      Hyvää yötä, kaikille palstalaisille!

      • Selvästikin yrittää luoda itsestään jännämies -mielikuvaa, kuvittelee kai että pyöreäposkinen nasse muuttuu möriseväääniseksi jännämieheksi ihan vaan tuolla sängellä. No ei muutu, pelle miikä pelle vaikka jännämiestemppuja on tullut tehdyksi, lapsia ilman mitään vastuuta. Ehkä se kirjoittaa seuraavaksi jonkun kirjan "Elämäni kusipäänä" tms. jossa hauskalla itseironialla hakee sääliä ja hyväksyntää. Saapa nähdä tuleeko kirjamarkkinoille üutta, se ainakin on varmaa että naiset on tuolle niljakkeelle vaan materiaalia jota käyttää, kirjoituksiin, lapsentekoon tai mihin nyt vaan mutta vaikka rakkaudesta jaarittelee "minä minä minä" tuntuu olevan se jota se oikeasti rakastaa eikä ketään muuta.


      • mansikkakakkua
        Harmaaritari kirjoitti:

        Selvästikin yrittää luoda itsestään jännämies -mielikuvaa, kuvittelee kai että pyöreäposkinen nasse muuttuu möriseväääniseksi jännämieheksi ihan vaan tuolla sängellä. No ei muutu, pelle miikä pelle vaikka jännämiestemppuja on tullut tehdyksi, lapsia ilman mitään vastuuta. Ehkä se kirjoittaa seuraavaksi jonkun kirjan "Elämäni kusipäänä" tms. jossa hauskalla itseironialla hakee sääliä ja hyväksyntää. Saapa nähdä tuleeko kirjamarkkinoille üutta, se ainakin on varmaa että naiset on tuolle niljakkeelle vaan materiaalia jota käyttää, kirjoituksiin, lapsentekoon tai mihin nyt vaan mutta vaikka rakkaudesta jaarittelee "minä minä minä" tuntuu olevan se jota se oikeasti rakastaa eikä ketään muuta.

        "...se ainakin on varmaa että naiset on tuolle niljakkeelle vaan materiaalia jota käyttää, kirjoituksiin, lapsentekoon tai mihin nyt vaan..."

        -Niin lapsentekoon... jos se nyt edes on käynyt hänen mielessään. Jospa on vaan palliensa tyhjennys ollut tarkoituksena, ja sivutuotteena saanut lapsen aikaiseksi. Sillä kyllä vastuullinen isä huolehtisi edes jälkikasvunsa ja äidin elon ensi metrit... olisi tukena ja turvana silloinkin, kun elämä on itkua ja yövalvontaa ehkä, keskinäistä toraakin varmaan väsyneinä ollessaan.

        Se on helppoa panna takki ylleen ja ovesta ulos... tiiraileen; muiden naaraiden periä... pallien tyhjennys takuulla vain mielessään! Jonkun pitäisi kertoa Siekkiselle toisenlainen omatoiminen: help yourself gimmick!
        Ihan mielenkiinnolla olis kiva tietää millaisen valan hän teki avioituessaan... ja miksi?

        Toivon vaan ett ex-vaimolla on hyvä turvaverkko läheisiä auttamassa ainakin sen ensimmäisen vuoden -puolentoistakin yli... pienen lapsensa kanssa.
        Mun käsitykseni mukaan, (mitä minä olen seurannut sisaruksieni perheitä)... arki alkaa tasoittumaan siinä vuoden - puolentoita vuoden kuluttua; kun lapsella on maitohampaat suussaan ja kävelee omin avuin, silloin hän nukkuu yönsäkin jo suhteellisen rauhallisesti.

        Joka tapauksessa Siekkinen on edesvastuuton nilviäinen mielestäni, eikä paljon päätä pakota sillä nykyiselläkään naisella, joka moisen pesemättömän epäsiistin jätteen ristikseen on huolinut!
        Pistäis edes sen Siekkisen pesulle, konstit siihen on joka naisella:... ensin mennään pesulle!


      • mansikkakakkua kirjoitti:

        "...se ainakin on varmaa että naiset on tuolle niljakkeelle vaan materiaalia jota käyttää, kirjoituksiin, lapsentekoon tai mihin nyt vaan..."

        -Niin lapsentekoon... jos se nyt edes on käynyt hänen mielessään. Jospa on vaan palliensa tyhjennys ollut tarkoituksena, ja sivutuotteena saanut lapsen aikaiseksi. Sillä kyllä vastuullinen isä huolehtisi edes jälkikasvunsa ja äidin elon ensi metrit... olisi tukena ja turvana silloinkin, kun elämä on itkua ja yövalvontaa ehkä, keskinäistä toraakin varmaan väsyneinä ollessaan.

        Se on helppoa panna takki ylleen ja ovesta ulos... tiiraileen; muiden naaraiden periä... pallien tyhjennys takuulla vain mielessään! Jonkun pitäisi kertoa Siekkiselle toisenlainen omatoiminen: help yourself gimmick!
        Ihan mielenkiinnolla olis kiva tietää millaisen valan hän teki avioituessaan... ja miksi?

        Toivon vaan ett ex-vaimolla on hyvä turvaverkko läheisiä auttamassa ainakin sen ensimmäisen vuoden -puolentoistakin yli... pienen lapsensa kanssa.
        Mun käsitykseni mukaan, (mitä minä olen seurannut sisaruksieni perheitä)... arki alkaa tasoittumaan siinä vuoden - puolentoita vuoden kuluttua; kun lapsella on maitohampaat suussaan ja kävelee omin avuin, silloin hän nukkuu yönsäkin jo suhteellisen rauhallisesti.

        Joka tapauksessa Siekkinen on edesvastuuton nilviäinen mielestäni, eikä paljon päätä pakota sillä nykyiselläkään naisella, joka moisen pesemättömän epäsiistin jätteen ristikseen on huolinut!
        Pistäis edes sen Siekkisen pesulle, konstit siihen on joka naisella:... ensin mennään pesulle!

        Nii no minustakin tuossa juuri se tekee pahimman laatuiseksi nilviäiseksi kun oli miten oli, kassien tyhjennys tai ihan suunniteltu suvunjatkaminen mutta kuitenkin on ollut täysillä mukana hommassa sen alkuvaiheen ja varmaan sitten aikalailla puskista tuo "avoin ja kiva, puhuva ja pussaava" paskiainen pudottanut pomminsa, että "se on nyt sitten ero kun rakastuin silmiin ja onhan sillä hyvä persekin", miltähän mahtaa raskauden juuri kokeneesta tuommoinen tuntua kun se oma kroppa ei varmaan ihan timmeimmillään? ei varmaan kivaa.

        No joo, sillähän on etäsuhde, sehän voi sitten röhnöttää viikot miten huvittaa ja viikonloppuisin vaan ajaa parran ja peseytyä. Voihan se uusiomuija kyllä siihen tosin kyllästyä jo noiden julkisuushakuisten juttujen vuoksi, tuskin haluaa tulla tunnetuksi tuon Minkkisen "uutena" hoitona.


      • Ihan asiaahan tuossa on mutta niin pitkä juttu ettei jaksa kaikkea kommentoida, tuota voin vähäsen:

        "Pitkä kihlausaika hyödyttää myös koiraita, sillä näin ne varmistavat, etteivät joudu huolehtimaan jonkun toisen koiraan siittämistä jälkeläisistä. Naaraat voivat myös vaatia koirailta suuria investointeja ennen parittelua: esimerkiksi lintulajeilla koiraat voivat joutua rakentamaan pesän ja ruokkimaan naarasta."

        Noin luonnossa ja hyvä niin, 2000-luvun ihminen taas on niin etääntynyt luonnosta että tuo yksinkertainen perusasia on unohtunut, ei kukaan koiras halua elättää toisen koiraan jälkeläistä eikä pidäkään, se on luonnon vastaista. Hassusti menee ihmisillä myös nuo investoinnit, naiset itsestäänselvyytenä odottaa että aisurimies rakentaa pesän naiselle ja toisen miehen jälkeläisille ja vielä ruokkiikin ne vaikka siihen ei ole mitään järkisyytä, omat jälkeläiset ja naaras siinä sivussa olisi ihan eri juttu.


    • Buhahaha

      Musta tässä on menty nyt vähän metsään... perinteisesti valkoritarillehan on naureskeltu, väitetty että ei tuolla tavalla naisia myötäilemällä ja nuoleskelemalla saa pesää, naiset vaan käyttävät hyväksi ja nauravat selän takana... ja nyt kuitenkin näyttäisi että se toimii.

      • .. Tää Jantteri Hyödynsi.. Statusta.. ;P


    • tuttu.e-täti

      Ai tää Minkkinen on eronnut jo KAKSI kertaa ja jättänyt lapsensa KAHTEEN OTTEESEEN?

      Oikeasti, nyt oksettaa...On niin vastenmielinen ihminen...

      Tässä käy niin, että tuo nykyinenkin nainen tulee dumpatuksi kun suhteeseen hiipii arki..ja sitä seuraava, ja sitä seuraava...

      Parasta tässä on se, että herra Minkkinen huomaa jossain vaiheessa olevansa ypöyksin ja vanha. Sillat poltettu takana ja jälkikasvuakaan ei kiinnosta "isän" seura.

      • Mä en jaksa lukea Minkkisen lässytystä, mutta olen aika saletti että juuri se lässytys vetoaa moniin naisiin. Joten tuskinpa vaan on ikinä yksin vaan voi aina oppia uutta parisuhteesta niin kauan kuin henki pihisee.


      • Terve vaan sullekin mutta No NIINPÄ, sitä minä tuolla avauksella juurikin oikeastaan hain että miten ihmeessä naiset on niin huonoja näkemään ihmisten oikean luonteenlaadun vaikka useinhan ne on juuri naisia jotka väittää olevansa hyviä ihmistuntijoita, bullshit sanon minä kun näyttää olevan niin että juurikin naisille tuntuu menevän vaikka mikä feikki lävitse. Ihan oikeasti ihmettelen tuota kun jossain miesvaltaisissa ympäristöissä juuri tuon tyyppiset ihmiset on sellaisia ettei niiden kanssa kukaan oikeasti ystävysty kun ne on niin feikkejä että kaikki näkee sen.


      • xxxxxxxxxxxxxc
        Harmaaritari kirjoitti:

        Terve vaan sullekin mutta No NIINPÄ, sitä minä tuolla avauksella juurikin oikeastaan hain että miten ihmeessä naiset on niin huonoja näkemään ihmisten oikean luonteenlaadun vaikka useinhan ne on juuri naisia jotka väittää olevansa hyviä ihmistuntijoita, bullshit sanon minä kun näyttää olevan niin että juurikin naisille tuntuu menevän vaikka mikä feikki lävitse. Ihan oikeasti ihmettelen tuota kun jossain miesvaltaisissa ympäristöissä juuri tuon tyyppiset ihmiset on sellaisia ettei niiden kanssa kukaan oikeasti ystävysty kun ne on niin feikkejä että kaikki näkee sen.

        Mä en nyt ymmärrä ihan mitä sielun syvyyksistäsi yrität sanoa. Minussa tuo tyyppi ei ole aiemminkaan herättänyt mitään sympatiaa (enkä edes lukenut ja suoraan sanottuna olen yllättynyt kuinka paljon sinkkupalstalla miehet seuraa näitä viihde-hömppäjuttuja), mutta aika kovaa ja ehdotonta tekstiä.

        1) Siis puhutaan naisten tykkäyksistä johonkin blogikirjoituksiin, tyyliin some-peukutuksista? Ja tällä ilmaisevat että hänen sielu on valkoinen ja luonne ihailtava? Yliarvioit nyt naisia ja miehiä siitä, millä perusteella ympäriinsä peukuttelevat.

        2) Siis naiset eli puhutaanko nyt tuosta petetyksi tulleesta vaimosta vai peukuttajista - sadasta peukuttajanaisesta? Miljoonasta tai parista naispeukuttajasta? Itse muistelisin kuulleeni tuosta tyypistä kuulleen myös kritiikkiä - mutta en mainoistaisi suomalaisten tai naisten/miesten kantana kun yksittäisiä?

        3) Luonne on siis sysimusta, koska hän kiinnitti alussa huomiota silmiin ja peppuun? Olen kuullut monesti huomattavammin vakavampisävytteisemmin miesten kirjoittelevan, kuinka naisen täytyy olla kaunis ja nuori (ei kurppa, ei läski, ei rupsahtanut - peputhan usein rupsahtaa). Ja silti kuvailevat naisia luonteeltaan kerta kaikkiaan kamalina ihmisinä (prinsessat, valehtelijat, itsekeskeiset ja onnenonkijat). En leimaisi edes näitä miehiä noin rankasti.

        4) Pettäminen. Voiko ennustaa ihmisten luonteesta, että kyseessä on pettäjä. Kun on näitä ympäristössä tullut vastaan, niin väittäisin ettei aina voi. Vuosikymmenien liitossakin, ikäkriisien ja elämäntilanteiden muuttuessa tai vaikkapa nuoret ja kokemattomat "oppijavaiheessa" olevat pettää. Jälkimmäiset ovat jo ihan iän perusteella ja asiaan kuuluvasti ehkä käpertyneempiä siihen omiin haluamisiin. Mutta luonteeltaan voivat olla muutoin hyvinkin erilaisia ja ihan mukaviakin. Ehdottomasti väärin puolisoa kohtaan. Mutta ennustajaeukon/-ukon tehdessä mokan en lähtisi kauheasti sormea herisyttämään. Tässäkin antaisin armahduksen.

        5) Olisinko tiennyt, että Brad Pitt vetää viinan kanssa överiksi kotona? Olisinko tiennyt, että Bill Clinton tykkää peuhata sihteerin kanssa? En usko. Eli onko oletuksena/vaatimustasona, että ihmisten yleismaallisista blogikirjoitteluista (jonka editoija on kohde itse) tai median uutisista, joissa parilla sanalla haastateltu, voisi tietää paljoakaan ihmisen luonteesta? Meh.

        Nykyään mediassa on kaikenmaailman instagram yms. persoonia. Vaikka niillä olisi kuinka paljon seuraajia tai peukuttelijoita, niin mä en lähtisi edes heidän osaltaan noin syvällisiä tulkitsemaan. Tuntuu, että siinä aliarvioidaan ja sivuutetaan se seikka, että ehkä viihteen käyttäjä ei ole noin tulenpalolla kiinnittynyt siihen ihmiseen ja hänen luonteeseen. Uskokaa pois, en minäkään täällä käytä minuutteja tekstien lukemiseen sillä perusteella, että kirjoittajaa pitäisin jotenkin hienona ihmisenä. Päinvastoin välillä jopa tahallisesti itseäni provoilen heidän teksteillään.


    • noniinnoh

      Emmätiedä kuka toi on ja en oikeastaan välitä silmä/peppu-jutuistakaan (en edes yritä että luonteenlaatua voisi ensisilmäyksellä tai useammallakaan tietää). Mutta ihmisen sielun mustuudesta kertoo :

      "Lopullinen niitti tähän kaikkeen oli, kun sain lahjan, joka oli paketoitu jalkapalloseura Liverpoolin lahjapaperiin. Sen jälkeen oli hyvin vaikea kieltäytyä yhtään mistään."

      Jotain kertoo ihmisen sielun kieroumasta, jos paikallisen tai vaikka Suomen sijaan hekumoi jostain brittifutisseurasta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe