Polttelijaaaat?

Alexandriaa

On mennyt 3 kuukautta siitä kun viimeksi poltin. Silti kitkuttaa kokoajan ja haluaisin vaan hiisata, mutta jäin fakkiin. Olen 16v tyttö ja asun vanhempieni kanssa. Käyn seuloissa säännöllisesti. Miks mua kitkuttaa vieläkin, miks mä vaan ajattelen polttamista 247? En kaipaa paikalle mitään vitun maijaleena 45v "älä polta sen siitä saa!" vaa porukkaa jotka tietää jotain asioista.

34

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TokkoPipponen

      Älä nyt taas jaksa keksiä tuollaisia satuja, valehtelija.

      • JokkoKokkuli

        Aloittaja on sama satusetä, joka täällä on vastaavia tarinoita keksinyt vuosikausia. Sairas ihminen siis kyseessä, koska terve ihminen ei valehtele.


      • Troofo
        JokkoKokkuli kirjoitti:

        Aloittaja on sama satusetä, joka täällä on vastaavia tarinoita keksinyt vuosikausia. Sairas ihminen siis kyseessä, koska terve ihminen ei valehtele.

        Selkeästi on kyllä huomattu että suurin osa kannabiksen vastustajista on valehtelijoita.


    • kannabis_psykoosi_iskee

      Suosittelen päihteettömyyttä. Huumeista seuraa vain ongelmia ja murhetta.

      • Tupakkipoitsu

        No, ei tietenkään aina seuraa, päinvastoin - heillä on seuraa...


      • kannabis_psykoosi_iskee
        Tupakkipoitsu kirjoitti:

        No, ei tietenkään aina seuraa, päinvastoin - heillä on seuraa...

        No jos poliisin seuraa haluaa....


    • Voimia

      Olet rakastunut jo aineeseen, eli olet koukussa.
      Olemalla vielä ilman pössyttelyä muutama kk. niin kyllä se siitä unohtuu, ainakin näin voi toivoa.

    • saxzxcvcvc

      turhaan täällä kysylet. positiiviset kannabisnarkit haistaa heti sinut ja syyttää valehtelusta.eli et saa mitään tietoa varsinkin jos yrität kannabiksen laittaa negatiiviseen valoon.

      • RiiposenPiipoo

        Tuo itsellesi vastailu on kyllä niin maneerista käytöstä.


      • saxzxcvcvc
        RiiposenPiipoo kirjoitti:

        Tuo itsellesi vastailu on kyllä niin maneerista käytöstä.

        juuri tuollaitsa paskaa voi odottaa kannabisnarkeilta. ja en tehnyt tätä aloitusta joten en vastannut itselleni, ellet sitten tarkoita jotain suurempaa merkitystä kuten olemme kaikki yhtä ja olemme yksi ja sama mutta jos näin tarkoitit niin mikä pointti tässä kaikessa on ei mikään sinun viestissä ei ole maallista järkeä niin minkäänlaista.


      • RiiposenPiipoo
        saxzxcvcvc kirjoitti:

        juuri tuollaitsa paskaa voi odottaa kannabisnarkeilta. ja en tehnyt tätä aloitusta joten en vastannut itselleni, ellet sitten tarkoita jotain suurempaa merkitystä kuten olemme kaikki yhtä ja olemme yksi ja sama mutta jos näin tarkoitit niin mikä pointti tässä kaikessa on ei mikään sinun viestissä ei ole maallista järkeä niin minkäänlaista.

        Tuo väite, että et vastaile itsellesi, on kyllä niin maneerista käytöstä. Entä koskahan sinulle tulee taas Mike mieleen? Sekin touhusi oli monta vuotta niin tosi maneerista.


    • Alexandriaa

      Olen keskustelun aloittaja. En ole trolli (uskokaa mktä haluatte) Tarkoitukseni ei ole tuoda hittiä huonoon valoon, tämä on täysin henkilökohtainen kokemus ja suurinosa pystyy lopettamaan kitkuttelematta jne. Ajattelen muutenkin että kannabis on parempi kuin alkoholi, jopa hyödyllinen. Jos olisin juonut samaan tahtiin mitä hiisannut, ties missä kunnossa sitten olisin. Minulla eiole mitään fyysisiä "vieroitusoireita" mutta on vain se halu polttaa ja ajatukset palaavat aina polttamiseen. Ja kyllä, olen yksi heistä suht harvoista ketkä kitkuttelee näin pitkään. Mä oon 16v. Alotin 14v, mitä te jotka ajattelette että oon trolli luulette, että mitä mikä tahansa päihde tekee mun ikäselle nuorelle??

      • Mesins

        Miksi taas valehtelet?


      • Tupakkipoitsu

        Vai jopa kannabista? Käsittääkseni on hieman liian kallis tuote, sun ikäisen itse kustantaa? Tupakkiin varmaan jo nuorillakin melkein riittää rahat, mutta ihmettelen mitä halvalla sitten sain kannabiksesi?


      • Alexandriaa
        Tupakkipoitsu kirjoitti:

        Vai jopa kannabista? Käsittääkseni on hieman liian kallis tuote, sun ikäisen itse kustantaa? Tupakkiin varmaan jo nuorillakin melkein riittää rahat, mutta ihmettelen mitä halvalla sitten sain kannabiksesi?

        No, 20 euroo ketola ja rippirahoilla ja kesä työrahoilla ostin. Jos ei rahaa niin piti varastaa rahaa ja kerätä pulloja.


    • seurailijalija

      Alexsanrialle!

      Älä ole huomaavinas tuon avohoidossa olevan sktsofreenikon kommenttia, hän vaihtaa nimimerkkiä joka kerta ja on täysin seko.
      Joutunut pakkohoitoon useamman kerran kannabiksen polton aiheuttamien psykoosien takia mutta sieltä vapautuu aina 3 kuukauden hoidon jälkeen avohoitoon ja niin "juhlat taas jatkuvat.

      On terrorisoinut tätä palstaa jo vähintään kymmenen vuoden ajan.

      Ei hänelle kannata ainakaan vastailla. hän kokee kirjoittelunsa itselleen jonkillaiseksi terapiaksi, ja hyvä niin.

      • Alexandriaa

        Öäää en tiedä mitä sanoa ja vähän outoa kun porukka hyökkää sillee valehtelet :D mutta joo eipä sitten jos kukaan ei usko


      • RippoJukkonen

        Ja sinullako ne nimimerkit ei sitten vaihdu koko ajan? Syytät taas muita siitä jota itsekin teet koko ajan. Huomaatko itse?

        Entä oletko nyt Jouko taas jutellut enkelten kanssa ja odotellut jumalalta ihmissyöntikäskyjä? Sinä ja poikasi olette molemmat mielisairaita, mutta sinä olet kyllä paljon vakavammin sairas kuin poikasi.


      • RippoJukkonen
        Alexandriaa kirjoitti:

        Öäää en tiedä mitä sanoa ja vähän outoa kun porukka hyökkää sillee valehtelet :D mutta joo eipä sitten jos kukaan ei usko

        Sinun kannattaisi odottaa vähän enemmän kuin viisi minuuttia ennen kuin vastaat itsellesi. Tulisi edes vähän uskottavuutta enemmän valheisiisi.


      • RealRitvaSantakuormaaja

        Sinä skitso-jouko olet terrorisoinut väkivaltaisesti perhettäsi vuosikymmeniä, ja poikasikin sairastui känniriehumisistasi. Olet täysin väärä ihminen puhumaan muiden "terrorisoimisista", kun et muiden elämästä yhtään mitään tiedä. Olet pelkkä mielenterveysongelmainen valehtelija ja huijari.


      • MikkeAlkuperäinen

        Miksi sinä skitso-jouko keksit satuja toisten elämästä, josta et mitään tiedä?


      • JukoKukko

        "on täysin seko."

        Millä tavalla hän on "täysin seko" sinuun verrattuna, joka kuvittelet juttelevasi enkelten välityksellä jumalan kanssa?


      • Brainike
        JukoKukko kirjoitti:

        "on täysin seko."

        Millä tavalla hän on "täysin seko" sinuun verrattuna, joka kuvittelet juttelevasi enkelten välityksellä jumalan kanssa?

        Voisitko jouko vastata kysymykseen?


      • Jessodes
        RippoJukkonen kirjoitti:

        Ja sinullako ne nimimerkit ei sitten vaihdu koko ajan? Syytät taas muita siitä jota itsekin teet koko ajan. Huomaatko itse?

        Entä oletko nyt Jouko taas jutellut enkelten kanssa ja odotellut jumalalta ihmissyöntikäskyjä? Sinä ja poikasi olette molemmat mielisairaita, mutta sinä olet kyllä paljon vakavammin sairas kuin poikasi.

        Nimimerkkien vaihtuminen johtuu varmaan vain siitä, että täällä on joku mielisairas monen vuoden ajan häiriköinyt kaikkien nimimerkeillä.


      • HannuPoretius
        Brainike kirjoitti:

        Voisitko jouko vastata kysymykseen?

        Ihan turhaan odotat skitso-joukolta vastauksia.


      • PSYKOPE

        Skitsoiluko tässä joitakuita kirvoittaa? Täytyy olla jokaisella, viimeistään murrosiässä, skitsoilua, että "eli kuka minä näistä ajatuksistani edes olen itse?"


    • Alexandriaa

      joo no tähän ei tarvi enää laittaa mitään, en tiennyt että olen yhtekkiä joku sairas joka kirjoittelee tänne eri nimimerkeillä. Tähänpä ei siis tarvi enää vastata. Enköhän löydä jostain muualtakin tietoa/vinkkejä/keskustelua, mitäikinä kuin täältä missä vainoilette jostain vitun joukosta xd

      • Emodex

        Parempi onkin että menet tosiaan muualle keksimään typeriä satujasi.


    • Jormukka88

      Riippuvuudesta (ja/tai tavoista) eroon pääsy vie aikaa...
      Mutta odotapa pari vuotta kunnes tulet täysi-ikäiseksi ja voit muuttaa pois kotoa.
      Silloin kukaan ei voi määräillä saatko polttaa vai et.

    • Tupakkipoitsu

      Vaihda seurakuntaasi, olet ilmeisesti lestadiolainen? Vapaa kirkko ja tavallinen luterilaisuus on parempi asia tuollaiselle, kuin ne "Paavalin turhiksi mainitut ylpeät kieltäymyksensä". Itse olen Helluntailainen ja vaikka itse poltankin, ei minua ole ainakaan vielä erotettu siksi seurakunnasta, koska en salaa sitä, ja voin perustella vaikkapa Raamatuille sen, MIKSI saan polttaa. Jeesushan jopa oli itse sanojensa mukaan "tulen tuoja, ja olen varjeleva sen, kunnes se palaa kunnolla".

    • z122223

      varmaan olet narkomaani kun huumeita tekee mieli

    • Kullio

      Vitun pirihuora.

    • Exsaktiatiedettä

      Minä polttelin noin 7 vuotta sitten viimeksi ja voin sanoa, että ei se polttelu into mene ohi koskaan. Hyvää tässä on se että olen huomannut saman myös kannabista kokeilemattomista ihmisistä. Kyllä niilläkin jotka eivät ole kokeilleetkaan voi olla innostusta sauhutteluun. Eli parempi olla jonkun asian puolesta kun tietää siitä edes vähän.

    • HazeSmokah

      voin passaa sul paukut sis

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe